Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו חדשה הגיעה עם פגיעות צבע וחלודה והיבואן מתעלם, מה עושים?


שימו לב! השרשור הזה בן 363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

בתאריך 17/9/19 הזמנו רכב קיה נירו היברידית בסניף ראשון לציון בעסקת טרייד אין.

שילמנו ב19/9 וקיבלנו את הרכב הגיע ב 10/10.

 

בעת האיסוף הרכב היה בחניון חשוך, האיצו בנו למהר ולקח את הרכב כדי לא להתעכב בחניון.

כשהגענו הביתה ראינו שיש כמה נקודות עם פגיעות צבע, שהחמורה שבהם מוסתרת בין תא המטען לגג והיא חשופת חלודה במצב מתקדם. (מצורפת תמונה)

מאחר ובעת האיסוף הרכב חנה בצמוד לקיר, לא היה ניתן להבחין בפגיעה. כמו כן, המוסר לא פעל בגילוי נאות ולא ציין שישנה פגיעה.

כמובן שלו היינו יודעים שיש פגיעה לא היינו מאשרים את איסוף הרכב.

 

פתחנו קריאה שירות באותו היום מול נציגי השירות, ומאז לא טיפלו בנו עד לפני כמה ימים.

תומר שרון מהאגף הטכני, במכתב רשמי, הציע תיקון ואחריות לתיקון ושני טיפולים חינם.

 

הצוות של קיה שתיקן את הפגיעות, עשה עבודה מאוד רשלנית שגמרה לנזק אסטטי לאוטו, ללא טיפול עמוק בבעיה.(מצורפת תמונה)

אנו עובדי עצות בשלב זה. לא קיבלנו שירות והרכב סבל יותר התעללות.

איננו יודעים כיצד לדרוש פיצוי הולם או החלפת רכב, אם ניתן לתבוע, וכו׳

אודה לכל עזרה בנושא.

 

תודה,

אלון

 

7999e1a0-adf5-4a18-ad0d-0be1f3cbfaa7.JPGef7ebe21-3e1c-4178-acfa-de75627f0d11.JPG

עריכה אחרונה על ידי Alon Livshitz
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל היית צריך לבדוק את הרכב באור יום.

גם אם גילית את זה, לאחר קבלת הרכב, באותו יום, היית צריך לחזור למקום קבלת הרכב ולערב את המנהל.

התיקון נראה רשלני ביותר. הם פשוט לקחו מכחול עם צבע{שבכלל אינו תואם}, ומרחו על החלודה.

אם מקום הפגיעה\חלודה, נמצא על גג הרכב, ודורש תיקון מקצועי, כולל פחחות מקומית וצביעה, הדבר יגרום לאחוזי ירידת ערך משמעותיים.

מה שהציעו לך בתמורה, זה כמו נסיון לפתות תינוק, עם "ביצת קינדר".

פיצוי הולם, הוא בשווי ירידת ערך הרכב, עקב צביעת הגג, ודורש התערבות של שמאי להערכה.

באם לא תהיה הסכמה, מכתב מעורך דין, עם דרישת תשלום פיצוי הולם, או החלפת הרכב, או ביטול העיסקה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי, תודה רבה על התגובה המפורטת.

אשמח להמלצה על עורך דין או שמאי.

 

מאחר ומדובר בעיסקת טרייד אין, ביטול עסקה נראה לי עניין בעייתי יותר.

 

תודה,

אלון

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תדבר עם שמאי אלי אמרן 054-6999223.

פניתי אליו בעבר והייתי מרוצה מהטיפול שלו, הוא גם מומלץ ע"י המערכת פה.

 

אגב, אישית הייתי מערב עו"ד ופועל לביטול עסקה.

לא מוסרים רכב חדש בצורה כזאת ואם כבר קרתה פשלה אז לא ככה מטפלים בלקוח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...