Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבחירת מגבר עם DSP


kalmangar
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן מחפש אופציות למגבר עם DSP,

יש לי בעיה של תדרים צורמים שמשום מה אני לא מצליח לסדר עם ה-EQ של הפיונייר באוטו(13 בנד),

כאילו הHAT Clarus הוא סט שקשה "לאלף" אותו הוא לא התקן ושכח, הHertz HCX 165 פחות איכותי ממנו אבל לא צורם בכלל, חשוב לציין שניסיתי את כל הקופיגרציות מהקרוסאובר -3 0 +3 זה לא משנה את המצב, יש בעיה באזור 1.6k, 4k, 6k

אני מגיע למצב שאני מצליח להשקיט את הצילילים הצורמים אבל אז הסאונד הופך לעמום ולא חד.

 

חשבתי אולי איטום באוטו - אז עשיתי איטום בכל הדלתות + CCF + FAST RINGS + בנייה לרמקולים + החלפתי כבלים לרמקולים ל - 14 GAUGE.

 

בכל אופן שום דבר לא פותר את הבעיה אז מחפש מגבר עם DSP,

יש לי כמה אופציות באזור תקציב שלי(עד 800 דולר):

MOSCONI ONE 130.4 DSP

ZAPCO ST-6X DSP

Alpine PDP-E800DSP

 

הייתי אמור להזמין את הזאפקו אבל יש בו פאק אחד ענקי: אין שליטה בגיין, הביקורות קולטות אותו.

המוסקוטי הוא 4 ערוצים ככה שלא יתן לי אופציה לעבוד אקטיבי אבל הוא קלאס AB ש,

והאלפיין הוא נטול ביקורות אין לי מושג למה לצפות אבל הוא 8 ערוצים של 100RMS ועל פניו עם המפרט הכי רציני.

הצעות? המלצות?

 

יש לי אופציה גם לקחת DSP של זאפקו Z8 IV אבל לא מת על האופציה כי יצריך הרצת קבלים נוספים ולא רוצה להשאר עם הHERTZ HDP 4 כי הוא קלאס D, מעדיף מגבר קלאס AB.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: Hybrid Audio L7 + Hybrid Audio L4 + Hybrid Audio L1 PRO

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במוסקוני יש אופציה לשלוט באופציות של הdsp על מגבר נוסף וכך תוכל לעבוד על הסט אקטיבי וגם לשלוט על מגבר נוסף שיעבוד לך מונו , קיים גם דגם שהוא 6 ערוצים לסידרה שציינת ,אבל הוא בהספק נמוך יותר .

mosconi & gladen audio

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במוצרים האלה - שתרומתם לעומת עלותם היא סה"כ על גבול הבלתי נתפס, צריך לעשות את שיעורי הבית שלך היטב.

 

אתה תגלה שהם כולם ככולם לא מושלמים עד הסוף - בכל אחד מהם יהיה איזה פאק או איזה מינוס מאוד מרגיז וכמה מהם אפילו לא אפויים לגמרי.

 

למשל הליקס SIX DSP MKII PRO - מוצר שעל פניו הוא מדהים לא פחות ולא יותר, הדיירקטור שלו נהדר, יש לו כרטיסי הרחבה לBT ולUSB והוא מתממשק עם התוכנה שלו לתוכנות כמו REW5 שמאפשר לך להזין מדידות ישירות לתוך הפרוססור וכך הלאה - תכלס הDSP במוצר הזה הוא היי אנד בעוד שלמשל באינטגרטור של אודיסון הDSP הוא רמת כניסה והיכולות שלו נחותות בהרבה מזה של ההליקס - עד כמה זה משמעותי? תלוי מה מטרת ההתקנה.

 

אבל מכל הקריאה שלי לגבי המוצר הזה שמאוד שקלתי לרכוש אותו - גיליתי שהערוצים שלו לא מזכירים בשום מקום גישורים - אולי רק בזוג אחד אני לא בטוח לגבי זה אבל לא זכור לי שראיתי בשום מקום תמיכה בגישור - וזה הפיל את המוצר הזה לחלק מהדרישות שהיו לי - דוגמא אישית.

 

אודיסון פרימה - כאמור - כמו שציינתי הDSP הוא דווקא לא פתרונות ההיי אנד שלהם מצד שני - בכל זאת מדובר בDSP נהדר עם יכולות מאוד מרשימות ואיכות אות גבוהה מאוד.

 

מבין החסרונות הנוספים שלהם - אין פתרון BT - אתה צריך לאלתר וביום שאמרתי לדרור (יבואן אודיסון) שעשיתי שידוך בין הפרימה לבין הAMAS של מוסקוני (מקלט BT) סררה דממה על הקו :-D

 

:-P

 

יש לפרימה שליטה בגיין לכניסות האנלוגיות שלו אבל הרגישות שלהן נעה בין 5 ל1V ולא מתחת לזה וזה קצת חבל שלא יכלו לאפשר כי זה מצריך בחלק מהמקרים (HU סיני פשוט אההמ אההמ) להוסיף ליין דרייבר.

 

ובנוסף לכך הDRC מוגבל לשני פריסטים.

 

החדשות הטובות אצל אודיסון הן שהם הוציאו לאחרונה גרסא חזקה ומשופרת לפרימה 8 ביט והיא גרסאת הפורזה - 8 ערוצים של 84 וואט תומכי גישור.

 

ולמרות כל הבאגים המוזרים שאני עד היום רואה בפרימה שמותקן לי בדודג' ובביט 1 שיש לי בסובארו -שהם לפעמים לא נדלקים וממש צריך לנתק להם מתח - אני עדיין הכי אוהב את הפתרונות שלהם - איכשהו אני כבר גדלתי על המוצרים האלה ואני יודע לחיות איתם ולקסטם אותם.

 

זאפקו - נראה לי כמו מוצר מעולה - גודל פיזי קצת גדול לטעמי - אורך יותר נכון אבל ממה שראיתי עד עכשיו מוצר מרשים אני אפילו לא זוכר מה היו הסייגים האמיתיים שלי ממנו.

 

אלפיין ומוסקוני לא מכיר אבל במוסקוני כבר יש לי מצוקת ערוצים - אני זקוק לפחות לשישה עם עוד שתי יציאות ואני מעדיף בעקרון שיהיו לי תשעה ערוצים. אבל אלו הן ההעדפות האישיות שלי - בדודג' תכלס אני מסתדר עם חמישה ערוצים נהדר. (8 ערוצים מגושרים ל4 ועוד יציאה לסאב)

 

בסובארו אני מנצל את כל השמונה.

 

וכך הלאה וכך הלאה.

 

 

לגבי הצרימות - חשוב לדעת איך התקנת את הסט - אני מבין שהוא מותקן על גבי הקרוס הפסיבי ולכן אני מתאר לעצמי שהטוויטרים רואים הרבה מאוד עודף הספק ונקודת החיתוך שם היא באזור ה5K מה שגם מייצר לך פוטנציאל להרבה בעיות שם.

 

אכן - לסט שני חלקים על קרוס פסיבי דרושה עבודת EQ יותר מדוייקת ועדינה מאשר סט שמוגבר אקטיבית - הרעיון ללכת ולהשקיע בDSP הוא טוב ומאפשר לך פיתרון פרקטי, מהיר וכירורגי לפתרון של בעיות שגם אם נובעות מהתקנה לקויה - אולי עדיף על פני העבודה הסזיפית של התקנה מחדש והפיכת הרכב לשדה קרב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני כנראה הולך על הhelix p six מכיוון שאין לי צורך בגישור והוא נותן פתרון מושלם, גם הביקורות מפרגנות.

המפרט שלו מדהים ויש לו קלאס d ששואף או ממש דומה לקלאס ab בטופולוגיה שלו. ממה שקראתי בביקורות יש אמת בדברים של helix , הוא באמת נשמע בול כמו ab.

הכל תלוי במחיר הוא קצת overpriced לטעמי.

 

מעבר לזה לא חושב שיש איזשהי בעיה בהתקנה,

הרמקולים רצים על כבלים ישירות אל המגבר, לא עוברים ליד כבל מתח, שיפרתי את המערכת חשמל ברכב(כבל 0 גייג לאלטרנטור, למצבר ולמנוע),

לא נחסך שום דבר על הרכב.

עברתי על כל הכבלים אחד אחד ברכב פלוס מינוס כבלים שרצים לטוויטרים הפיצול מהקרוס, ה-כ-ל.

השתמשתי ברב מודד לסגור מעגל ניתקתי את כל הכבלים ועברתי ממש אחד אחד במשך כמעט 6 שעות.

 

בכל מקרה מחר אני מקבל ECM8000 אעשה כמה בדיקות RTA כמו שצריך ונראה מה הסיפור כבר נמאס לי השקעתי במערכת מעל 20k ועדיין הקלארוס לא נותנים סאונד שאני מרוצה ממנו.

למרות שבכל מקום שאני קורא על הסט הזה אנשים עפים ממנו, או לחלופין מקשיב לסרטונים שלו והוא ממש לא נשמע כמו הסט שלי.

מנגד הhertz hcx 165 נותנים סאונד נקי מאוד כיף להקשיב להם, באמת רמקולים אליפות.

כאילו הקלארוס כמה רמות מעליהם ברמת הפירוט במיד והיי אבל הם צורמים פשוט.

משהו אחד אני לא מבין - מה יש סטים שיוצאים מהמפעל עם קרוס שפוגע בביצועים שלהם?!? מה ההגיון פה? זה כאילו סט שנועד לעבוד רק אקטיבי.

 

בקשר לזאפקו המגבר הכי משתלם שראיתי מבחינת איכות עלות תועלת, אבל יש לו בעיה אחת גדולה - אין שליטה בגיין, לא מהתוכנה לא משום מקום.

במידה והיה לו ג’יין הוא היה המגבר המושלם.

כי אחיו הקטן נטול הdsp מקבל ביקורות חבלז.

 

בקשר למוסקוני נכון שיש דגם 6 ערוצים אבל הוא עולה פי 1.5 והוא לא קלאס AB(קיים אחד ab אבל לא ניתן להשיג אותו).

 

מחכה למפגש סאונד הבא, ככה אוכל לשמוע דעות של עוד אנשים מהתחום.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: Hybrid Audio L7 + Hybrid Audio L4 + Hybrid Audio L1 PRO

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שים בצד את הדירוגים של המוצרים - התחברת להרץ? למה לא לחזור אחורה?

 

הקרוס של הקלארוס הוא קרוס נהדר ונקודת החיתוך מתאימה לרכיבים - זה תורת כאוס, אלפי משתנים שקיימים רק בגלל שהרכב שלך שונה, האקלים שאתה נמצא בו וכך הלאה וכך הלאה.

 

פרוססור טוב יכול לשנות את דעתך ב180 מעלות על הסט הזה.

 

וההליקס הוא לא פרוססור טוב הוא פרוססור מעולה וגם המגבר שישה ערוצים הזה עושה עבודה מצויינת - שמעתי בעצמי וכיוונתי בעצמי רכב עם האינטגרטור הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שקלתי לחזור אחורה אבל השקעתי כל כך הרבה כסף במערכת שלרדת ברמה לא כזה בא לי, אני מאמין שכן אפשר לכוון את הקלארוס, פשוט צריך את הכלים המתאימים.

 

שקלתי להחליף לmilk 165 אבל זה הימור, מה אם גם הוא לא טוב לאקוסטיקה של הרכב וגם ידרוש dsp לכיוונים? חזרנו לנקודת ההתחלה...

בכל מקרה עוד מעט אוכל לבצע מדידות עם RTA ואז נהיה יותר נבונים.

חבל שהמפגש סאונד רק בחודש הבא.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: Hybrid Audio L7 + Hybrid Audio L4 + Hybrid Audio L1 PRO

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מה שאני הייתי עושה.

הקלארוס הוא הנקודה החמה של HAT ומה לעשות היו חייבים להתפשר איפה שהוא

הטוויטר הוא אכן החוליה החלשה ,זה מצחיק אותי שאתה שוקל הוצאה של אלפי שקלים על מנת

לנסות לשפר אלמנט בינוני שאינו לטעמך ,מה שאני הייתי עושה זה פשוט להחליף את הטוויטר

בטוויטר אחר בעל התנגדות זהה שהוא יותר לטעמך,זה גם יעלה לך הרבה פחות כסף.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הטוויטר של הקלארוס לטעמי דווקא עדין מידי. הפירוט שלו נהדר אבל חסר לו את הביצועים בקצה העליון שלו לעומת הלגטיה.

 

הם יצרו בעיני את אחד הטוויטרים הכי טובים שאי פעם יצא לי לשמוע - אני מדבר על הגרסא הראשונה של סדרת הלגטיה - טוויטר בגודל ועובי של כמעט מטבע חצי שקל - הדבר הזה פשוט מדהים!

התנגדות 8 אוהם ואפשר להתקין אותו אפילו בתור כפתור מעיל :-D

 

זה הטוויטר שמותקן אצלי בסובארו ואני שומר זוג כזה ספייר שאני פשוט לא מוכן למכור בשום פנים ואופן.

 

היה לי את הR2 של סדרת הלגטיה ואני פשוט חושב שזה יותר לסט שני חלקים אבל מבחינת קצה עליון - הגרסא הראשונה שהם יצרו, היו יכולים לעצור שם - כל השאר זה פשוט שיווק או צורך ליצור סט שני חלקים טוב יותר.

 

במקרה הזה - הייתי בהחלט משדרג את הטוויטר אבל עדיין - הקרוס הפסיבי חותך ב5 קילוהרץ ככה שהייתי מוותר גם עליו ועובר להגברה אקטיבית או בונה קרוס קסטום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקרוס חותך באזור ה-5,200 hz, האמת שאתם צודקים,

אני חושב שהבעיה היא בטוויטר ובנקודת החיתוך של הקרוס.

 

אין לי בעיה לשדך לוופר קרוס וטוויטר חדשים, יש המלצות לטוויטר מסויים שיתשלב איתו טוב?

lanosforce ראיתי שהמלצת לבחור שקנה ממך את הקלארוס להחליף לטווטרים מסוג "XT25" כי גם היית לו בעיה של עיוותים.

 

 

 

 

מעבר לזה מצרף תגובה של מישהו כאן מהפורום על הטוויטרים של הקלארוס:

אוקיי, השרשור הזה נראה אחרת.

 

MT23 - הטוויטר שהכי עשה לי את זה. הסט-אפ הקודם שלי (פיוניר 880, זד אודיו 250RMS לערוץ ואילייט 3 חלקים עם וופרים של מורל הייבריד) היה הסט-אפ הכי חלומי שהגעתי אליו, ואלמלא האוטו היה עומד בבאר שבע הסט-אפ הזה היה נשאר.

ה MT23 מפורט בדיוק במידה הנכונה, נעים מאוד, לא צורם ומשתלב מצויין, יכול להיות שלקרוס המעולה של מורל יש תפקיד מרכזי בעסק.

גם ה MT11 שישבו אצלי תקופה מסויימת היו טובים. בהחלט יש סאונד משותף המאפיין את סדרת ה MT של מורל.

 

מהשמיעה הקצרה של הלגטייה L1PRO אין לי מילים רעות כלל. נשמע פשוט חלומי. יכול להיות שבסט-אפ של עופר הוא היה מונחת מאוד או חתוך אני לא יודע איפה, אבל בכל מקרה הוא עשה את העבודה שלו ונשמע פצצה.

 

CR104 של רנסנס אודיו - היו לי ציפיות גבוהות ממנו, אך לטעמי הוא ממש לא ברמה של ה MT22\23. מאוד מאוד עמום ולא מפורט מספיק. עם זאת, דווקא כשחיברתי אליו מגבר ישן של אודיסון הוא התעורר לחיים, אבל הפך להיות מאוד בהיר ומפורט, מה ששוב לא קלע לטעם שלי. נמכר לקונה מאושר :wink:

 

הטוויטרים של הקלרוס C1 - טוויטרים סופר מפורטים ומדוייקים, אבל מאוד בהירים ולטעמי קצת צורמים. מצאתי את עצמי משתמש בהרבה מאוד אקוליזציה כדי להרגיע אותם, ועדיין זה לא זה. אני משער שיש כאלה שמאוד יאהבו את הסגנון הזה, אבל בעיני אין תחליף לטוויטרים של מורל :razz:

 

* כל מה שכתבתי כאן ואני מבקש שכל הדעות שיכתבו בהמשך בבקשה שיתבססו על נסיון אישי ודעה על סמך שמיעה \ שימוש, ולא על סמך אמרו לי \ קראתי.

 

** צריך לזכור שעניין של טעם אישי הוא מאוד חשוב בתחום האודיו, ולא חייבים להסכים עם כל מילה שנרשמת בשרשור הזה.

 

איתמר.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?238428-%D7%98%D7%95%D7%95%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%9C-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%98%D7%95%D7%95%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%93-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: Hybrid Audio L7 + Hybrid Audio L4 + Hybrid Audio L1 PRO

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח לערוך את התגובה הקודמת אז אני מגיב שוב.

 

מצאתי VITA XT25 ב-13O ש"ח זה בלי כסף,

השאלה אם 30RMS זה מספיק כחיבור לקומפונט שלי ?(HAT C61-2 מוצהר 120RMS כולל,הוופר מוצהר 60 RMS ככה שאני מעריך שהטוויטר בסט המקורי גם 60RMS?)

 

מקווה שלא עובר על החוקים לינק למה שמצאתי(פשוט צריך עזרה לראות שזה מתאים): https://www.ebay.com/itm/pair-alpine-HIEND-28MM-dome-car-tweeter-4ohm-50W-vifa-XT25-PK-scanspeak-seas/222186264721?hash=item33bb555891:g:2jsAAOSwUKxYc-nE

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: Hybrid Audio L7 + Hybrid Audio L4 + Hybrid Audio L1 PRO

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ויפה XT25 - טוויטר מאוד נעים לאוזן ומפורט היטב וזול!

 

הנתון הספק הוא בכמה הטוויטר מסוגל לעמוד בתחום תדר רחב - אין לך מה לדאוג אם נקודת החיתוך שלו 5K או 4K

 

גם האלפיינים האלו מצויינים - אם הם במצב טוב במחיר הזה אין מה לחשוב יותר מידי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן הויפה נראה אחלה טוויטר אבל שוקל פתרון יותר פרקטי כי אין לי כוח לחכות למשלוח חודשיים מאייבי, כרגע אני קונה HELIX P SIX בכל מקרה.

 

אז אני שוקל או לעבור לMOREL HYBRID 602 או להוסיף לקלארוס טוויטר MOREL MT250 השאלה איך הטוויטר ישתלב עם הוופר בהנחה שיש לי יכולת שליטה על הנקודת חיתוך והכל?

שילוב הגיוני? או סתם בזבוז זמן? מישהו ניסה שילוב כזה בעבר?

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: Hybrid Audio L7 + Hybrid Audio L4 + Hybrid Audio L1 PRO

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה רץ מהר מידי להחליף חלקים לפני שזיהית במאה אחוז את הבעיה.

 

אתה קונה את הDSP וזה צעד מבורך.

לאחר מכן תעשה מדידות RTA ותזהה איפה הבעיה לפני שאתה בכלל עושה שינויים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת צודק פשוט נמאס לי ש מהסאונד הצורם אז נגמרה לי הסבלנות כבר.

אחכה למגבר החדש ואעדכן, בנתיים שיניתי את הכיוון של הטוויטרים לאחד מול השני כי ראיתי שהמלצת על זה באיזשהו פוסט ישן עם הטווטרים של הקלארוס,

הם הרבה הרבה פחות צורמים עד עכשיו הם היו בAXIS 45 מעלות בשתי הפינות לכיוון מרכז האוטו, עכשיו הם 90 מעלות אחד מול השני בדיוק.

פחות צורמים אבל עדיין הם לא שם.

 

תודה רבה על העזרה עד עכשיו.

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: Hybrid Audio L7 + Hybrid Audio L4 + Hybrid Audio L1 PRO

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...