Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עמדת טעינה ניידת לרכב חשמלי


perez123
 שיתוף
עוקבים 3
שימו לב! השרשור הזה בן 326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במידה ואקנה רכב חשמלי בארץ, יש שירותי טעינה ניידות במידה ואתקע באמצע הדרך ללא שום יכולת להגיע לעמדת טעינה?

 

ובמידה ואשכיר רכב חשמלי בחול, השירות הזה קיים שם?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היה משהו כזה בארה"ב, לא הצליח.

בכל מקרה האוטו יתחיל לצרוח כשהסוללה מתחילה להיגמר ככה שצריך להיות מאוד מיוחד כדי להתעלם מזה ולהמשיך בנסיעה ליעדך.

הרבה יותר הגיוני לגרור את האוטו למקום עם טעינה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לקבלנים משנה של חברת חשמל כזה. נגרר מאחור. עובד על סולר. בגודל של מכונית מיני. מגיעים אליך תוך יומיים שלושה. תלוי בעומס .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רעיון הגנרטור הוא מעניין.

אפשר לקנות היום גנרטור זעיר המפיק 10 אמפר בעלות של פחות מ 1000 ש"ח בהום סנטר/אייס ועבור בעל רכב חשמלי שיוצא לנסיעה ארוכה זה בהחלט יכול להיות פיתרון למצב חירום.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש בלוגר רוסי ידוע שעשה את זה, האם זה הצליח לו? בהחלט,אך הטעינה היתה מאוד איטית עד כדי כך שהוא העביר לילה שלם ברכב והטעינה הגיעה לטווח נסיעה 53 קילומטר בלבד.

לא חייבים לדעת רוסית בשביל להבין מה קרה בסרטון. לצפות מ10:50.

Hyundai IONIQ

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רעיון הגנרטור הוא מעניין.

אפשר לקנות היום גנרטור זעיר המפיק 10 אמפר בעלות של פחות מ 1000 ש"ח בהום סנטר/אייס ועבור בעל רכב חשמלי שיוצא לנסיעה ארוכה זה בהחלט יכול להיות פיתרון למצב חירום.

 

לא, זה לא. גנרטור כזה יתן הספק של 2kW שבקושי יטעין בקצב של 5-8 קילומטר בשעה. מצד שני, לסחוב כזה דבר כבד בתא המטען יוריד את הטווח, שלא לדבר על אדי הדלק המסרטנים. מי שכזה היסטרי, שיקח חוט מאריך ארוך כי חשמל יש בכל בית בישראל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תעזבו חוט מאריך. גם לקחת גנרטור קטן בתא מטען לא משאיר מקום . יש פתרונות טובים יותר:

הנה , במבצע לקראת יום הרווקים הסיני

https://m.alibaba.com/product/1148357785/Factory-Price-100KVA-trailer-type-mounted.html

זה יטען את הרכב בזמן סביר.

מנוע טורבו דיזל V6

לדעתי נותן 100kW

ומוציא עד 360A

עריכה אחרונה על ידי save
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו פה לא הבין את הרעיון של מכונית חשמלית.

הרעיון הוא נסיעה על חשמל ולא גנרטור שעובד על דיזל.

יש קצת תחנות טעינה מפוזרות בארץ, אם אתה רואה שהסוללה שלך מתרוקנת אתה מחפש תחנה ומטעין.

אם אתה ממש לחוץ אז יש את ב.מ.וו i3 Range Extender עם מנוע של קימקו שמטעין את הסוללה.

המנוע לא מחובר לגלגלים בכלל, הוא רק מטעין את הסוללה

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת אני לא מבין מדוע לא עושים זאת יותר?

 

כבר יש רכב היברידי, פלאג אין וחשמלי מלא - מדוע לא לעשות יותר רכבים עם הכלאה מהסוג שבהודעה לעיל?

 

מנוע בנזין קטנצ'יק שיועד רק להטעין את הסוללה של המנוע החשמלי?

 

במקרה כזה, על פניו מספיק מנוע חשמלי של כל פלאג אין ממוצעת ובמקום להטעין אותה בלילה שמנוע הבעירה הפנימית / דיזל הקטן יטעין את הסוללה...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה מנוע בנזין קטנציק? ליטר? ולסחוב אותו ואת כל המערכות שלו רק כדי להטעין את הסוללה במקרה חרום?

ברכב חשמלי כולו מתוכנן לפי הסוללה והטווח, והוסיף עוד מנוע בנזין על חשבון סוללות זה מיותר וקוראים לזה פלאג אין.

יועיל בטובו בעל הרכב לתכנן מסלול עם טעינות בדרך ולא להתקע. מקסימום נתקע וקוראים לגרר כמו ברכב בנזין עם תקלה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

0.9 טורבו 3 צילינדרים של הסמארט, נניח. וגם זה יהיה אובר קיל.

 

הרעיון הוא לא מנוע בעירה שיטעין את הסוללה במקרה חירום, אלא קבוע.

משהו בין היברידי רגיל לפלאג אין.

 

מנוע אפילו קטן יותר שיתוכנן רק לטובת הנושא הזה לא צריך להיות חזק במיוחד, גדול במיוחד או כבד במיוחד ולכן נראה לי דווקא הגיוני.

 

אבל אולי בגלל זאת אני מנהל מכירות ולא מנהדס רכב... :lol:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תרמודינמיקה בסיסית, אתה מוסיף שלב של המרת אנרגיה, אתה צריך להביא בחשבון את הפסדי האנרגיה (נצילות) של ההמרה הזאת.

 

מכיוון שהנצילות של מנוע בערה פנימית הוא לא גבוה במיוחד, אתה תיצור רכב בעל תצרוכת דלק גבוהה מאוד בהשוואה לכל מה שקיים בשוק.

 

יש מקרים בהם קיים היגיון כלכלי בדבר כזה בעולם הרכבות או ספינות המשא, אבל לא מעבר לזה.

 

 

וזה מבלי להביא בחשבון את הרעש, הגזים והקירור של גנרטור כזה, בקיצור לא.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון ההנדסי ידוע והוא הרבה יותר פשוט אבל דורש תקן אחיד לסוללה . למעשה להרבה סוללות קטנות ונשלפות. אתה משאיל מהשכן/מהגרר כמה תאים טעונים תמורת תאים ריקים שלך. נשלף כמו מגירה.

אבל אז תבוא חברה כמו אפל ותמציא מגירה יחודית לה ואז שוב נצטרך לקרוא לגנרטור דיזל שיבוא לטעון אותנו. והוא יתקשר להגיד שהוא כבר בדרך אבל אם אנחנו רוצים טעינה מלאה בעשרים דקות זה יעלה לך כפול. מחיר פרימיום. כמובן שתגיד שכן כי חיכת כבר 3 שעות.

 

אנחנו מאד רחוקים משם.

לגבי תכנון חכם של מסלול טעינה :בארץ יש כ 5 עמדות הטענה מהירה ציבוריות (לא חניון של בית/משרד)

עריכה אחרונה על ידי save
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הפתרון ההנדסי ידוע והוא הרבה יותר פשוט אבל דורש תקן אחיד לסוללה . למעשה להרבה סוללות קטנות ונשלפות. אתה משאיל מהשכן/מהגרר כמה תאים טעונים תמורת תאים ריקים שלך. נשלף כמו מגירה.

אבל אז תבוא חברה כמו אפל ותמציא מגירה יחודית לה ואז שוב נצטרך לקרוא לגנרטור דיזל שיבוא לטעון אותנו. והוא יתקשר להגיד שהוא כבר בדרך אבל אם אנחנו רוצים טעינה מלאה בעשרים דקות זה יעלה לך כפול. מחיר פרימיום. כמובן שתגיד שכן כי חיכת כבר 3 שעות.

 

אנחנו מאד רחוקים משם.

לגבי תכנון חכם של מסלול טעינה :בארץ יש כ 5 עמדות הטענה מהירה ציבוריות (לא חניון של בית/משרד)

 

היה כבר החלפת סוללות, לא עבד. אי אפשר להתיחס לסוללות כמו שאתה מתאר בדיוק כמו שאי אפשר להוסיף ולהוריד צילינדרים ממנוע בנזין. סוללה של רכב חשמלי זו מערכת מורכבת עם מערכת קרור, זו לא שורה של סוללות AA.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...