Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיס המלצה על ביטוח GO - גו ביטוח דיגיטלי של הכשרה


feel
שימו לב! השרשור הזה בן 1600 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תמיד שמח להמליץ על שרות טוב או מקום שווה אבל הפעם המלצה שלילית.

 

אני מבטוח ב-go ולא ממליץ.

 

הכוונות היו טובות. כל התהליך של רכישת ביטוח ומילוי פרטים הוא קל, מהיר ונוח. הייטקי כזה (בדיוק כמו שצריך להיות). אבל לאחר ששילמת, ואתה זקוק לשרות ותביעה של צד ג' במקרה שלי, ה-"הייטק" נעלם. ברגע שאתה זקוק לשרות - אתה כבר לא מול GO , את מול הכשרה שמתנהלת בסטנדרטים רחוקים מאוד מה-"הייטק" (הכשרה היא חברת האם של go).

 

 

 

בחודש אוגוסט מישהי נכנסה ברכב שלי כאשר הוא עמד בחניה. קיבלתי את כל הפרטים של רכב הפוגע (נהגת הייתה מבוטחת בהכשרה). בשבוע הראשון של ספטמבר הגשתי את התביעה, העברתי את כל המסמכים, ביצעתי תיקון לרכב, מסרת את הצ'ק למוסך (סכום של מעל 10K) ו.... שום דבר לא קורה. אין כסף.

 

בהתחלה נציגת הכשרה אמרה שמטפלים, בשיחת בירור סטטוס נוספת נאמר לי אמרה שנהגת מבוטחת ב-2 מקומות

:shock:

, גם בהכשרה וגם ב-aig והם תובעים את aig.

 

לשאלתי, איך יתכן שמישהו משלם פעמים על אותו ביטוח של אותו רכב (גם ל-aig וגם להכשרה) הנציגה אמרה "בצעתי שאילתה מול משרד התחבורה והנהגת מבוטחת גם ב-aig. מן הסתם אנחנו לא נכניס את היד לכיס, אנחנו נתבע את חברת ביטוח aig. אני עובדת כבר מעל 11 שנים בתחום ואני יודעת מה אני עושה". טוב, מי אני מול 11 שנות ניסיון .....

 

לאחר כחודש (כאשר אני מתקשר כל פעם) אמרו שב-aig לא מגיבים , לאחר עוד שבוע אמרו ש-aig לא קיבלו מסמכים.

 

וכל פעם אני מתקשר. עד כו בצעתי כ-6 שיחות למוקד שלהם. חשוב לציין שהם לא עונים למיילים, לפחות למיילים שאני שלחתי.

 

שלשום (חודשיים לאחר הגשת כל המסמכים) כבר החלפתי את הטונים לגבוהים יותר... בהתחלה שוב אמרו ש-aig לא עונים / לא קיבלו מסמכים והציעו לי שאני אתקשר ל-aig לברר למה לא קיבלו מסמכים (הזוי לחלוטין), כמובן סירבתי בתוקף. ציינתי בשיחה שהפכה כבר ללא נעימה, שאני לא מאמין שמישהו משלם פעמים על אותו ביטוח ושיתבעו את עצמם. הנציגה (הפעם מישהי אחרת) אמרת שזה לא יתכן שמישהו מבטוח ב-2 מקומות, השבתי שכל המסמכים גם אצלי וגם שלחתי אותם ואני מוכן לשלוח שוב.

 

לאחר בירור פנימי שלהם שנמשך מעל 40 דקות ואני על הקו , הנציגה אמרה שהם "הצליחו" לתבוע את הכשרה (את עצמם), כי "לפני זה הייתה בעיה עם המחשב".

 

לא התחייבו מתי אקבל את התשלום, אמרו אולי 30 יום.

 

צ'ק למוסך יורד בעוד 3 שבועות בדיוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מציג מצב מורכב שאינו קשור לחברת ביטוח ו/או תוכנית ביטוח זאת או אחרת. כל חברת ביטוח שהיתה נקלעת לסיטואציה המוזרה שתיארת היתה עושה את המקסימום כדי לא להכניס את היד לכיס.

 

מעריך שבסופו של דבר העניינים יסתדרו - שבוע לפני שהצ'ק אמור להפרע, פנה למוסך והודע להם שעדיין לא קבלת את הכסף, ורוב הסיכויים שהם יסכימו להציג את הצ'ק לכשתקבל את הכסף.

 

זאת כמובן מעבר לעובדה (המצערת) שמשך הטיפול בתביעה על התשלום אינו חורג מהמקובל בשוק (וזה לא גורם לזה להיות בסדר)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בביטוח מקיף יש 2 חלקים , מקיף וצד ג'.

 

אתה בחרת להפעיל את הצד ג' של הצד השני ולא את המקיף שלך, אפילו לא את הצד ג' שלך..

ולצורך כך השתמשת בשירות שהביטוח שלך נותן לך לתבוע את הצד ג' של הצד השני.

 

מעניין למה בחרת לעשות כך?

לרוב עדיף להפעיל את המקיף ושהוא אחרי זה יתבע את הצד השני על הנזקים + השתתפות עצמית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שלי עמד בחניה ורכב אחר פגעה בו. מי שאשם בתאונה זה רכב שפגע.

 

 

אין שום סיבה להפעיל את המקיף שלי (מכוון שגם תרשם תביעה בשלוש שנים האחרונות וגם הפרמיה תעלה משמעותית בחידוש הבא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד והשיקולים שלו..

 

עצת אחיתופל זה אם למישהו עם ביטוח מקיף שפגעו לו ברכב ויש לו נזק של 20,000 ש"ח,

לשלוח אותו לתקן לבד, להפקיד אצל המוסף ציקים שאין לו את הכסף לכסות אותם..

ולתבוע את הצד השני..

 

איך אתה יכול לדעת איך זה יגמר?

במזל זה נגמר תוך 45 יום .. זה אם הצד השני מודה והכל בסדר..

והבעיה שאם זה נגמר רע.. לא בטוח בכלל שהמקיף שלך יסכים להיכנס לנעלים ולשלם לך משהו..

 

לי קרה מקרה עם 9000000 .. הייתי בטוח שהצד השני אשם

אבל הוא בהתחלה עשה קולות של אני לא אשם.. זה חצי חצי וכדומה.

 

ב 9000000 המליצו לי להפעיל את המקיף (טוב הם תמיד ממליצים על זה),

הפעלתי ... שילמתי את ההשתתפות העצמית .

בחידוש הבא שהיה קרוב .. חידשתי דרכם ועלתה לי הפרמייה.

 

אבל כמה שבועות אחר כך קיבלתי בחזרה את:

1) ההשתתפות העצמית ששילמתי על התיקון

2) 1.5 אחוז ירידת ערך שניכו לי מהירידת ערך שקבע השמאי

3) התוספת של העלייה בפרמייה

4) הסבר שמחקו לי את התביעה - יותר נכון רשמו משהו שהיא לא תיספר בחידושים הבאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מציג מצב מורכב שאינו קשור לחברת ביטוח ו/או תוכנית ביטוח זאת או אחרת. כל חברת ביטוח שהיתה נקלעת לסיטואציה המוזרה שתיארת היתה עושה את המקסימום כדי לא להכניס את היד לכיס

 

אין לי שוב בעיה בפניה ל-aig. בגדול פחות מעניין אותי מאיפה יגיע הכסף.

 

התלונה היא על השרות או למשעה על חוסר שרות, על תחושה של "לרדוף אחרי", על אי קבלת דבר בסיסי כמו עדכון סטטוס שבועי / דו שבועי / חודשי.

 

לפעמים עדכון שאין עדכון זה גם עדכון.

 

 

תחושה היא שאם לא הייתי מנדנד - לא היה קורה שום דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4) הסבר שמחקו לי את התביעה - יותר נכון רשמו משהו שהיא לא תיספר בחידושים הבאים

 

מבלי להכנס לסיפור המשונה קצת שתיארת כאן, אתייחס רק לסעיף 4. יתכן ויש רישום פנימי שהתביעה שלך אכן לא נספרת (כנראה רק כדאי שתמשיך לבטח רק אצלם), אבל אני חושש שכבר אין לך רצף של 3 שנים ללא תביאות.

 

רוצה לבדוק? נסה להוציא אישור על היעדר תביעות ב-3 שנים האחרונות עבור חברת ביטוח אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאמין שאף חברת ביטוח לא צדיקה כשהיא צריכה לפצות צד ג'. לקח לי יותר משלושה חודשים לקבל צ׳ק משלמה ביטוח אחרי שלקוחה שלהם נכנסה בי.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע המוזר הוא, שאם הם באמת ניסו למרוח אותו דרך הסיפור על הביטוח השני, מה ניסו להשיג בזאת? האם חשבו שלמשוך זמן יגרום לו לוותר על ה10K שיק שנתן למוסך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להכנס לסיפור המשונה קצת שתיארת כאן, אתייחס רק לסעיף 4. יתכן ויש רישום פנימי שהתביעה שלך אכן לא נספרת (כנראה רק כדאי שתמשיך לבטח רק אצלם), אבל אני חושש שכבר אין לך רצף של 3 שנים ללא תביאות.

 

רוצה לבדוק? נסה להוציא אישור על היעדר תביעות ב-3 שנים האחרונות עבור חברת ביטוח אחרת.

 

מה משונה בסיפור? סיפור אמיתי לגמרי ... קרה לי אישית עם חברת הביטוח 9000000,

אישית לא יצא לי לבדוק עם חברות אחרות כי המשכתי את הפוליסה איתם.

אבל הנושא הזה עלה פה הרבה יותר מפעם אחת .. תעשה חיפוש על המילה "שיבוב".

 

או שתקרא פה..

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?651163-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97-%D7%9E%D7%A7%D7%99%D7%A3-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1600 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...