Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן c3 או פיגו 208.


chen83
 שיתוף
עוקבים 6
שימו לב! השרשור הזה בן 309 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

הבנתי...אני גם ככה היססתי לגבי הסיטרואן ועכשיו גרמת לי לחשוב על זה שוב...

יש לך המלצה איזה רכב כן כדאי לקנות? סופר מיני קטן, חזק ומדוייק? :)

פחות חזק בקטע של המלצות לסופר מיני.

הייתה לי יאריס היברידית. הרכב ממש עגלה, אבל ממש חסכוני ואמין.

זאת הסיבה שמתכוון לרכוש קורולה האצבק היברידית שקראתי עליה המלצות טובות.

תעשי נסיעת מבחן על הc3 ותראי איך זה מרגיש לך.

אגב, אולי יש בעיה ברכב שלי, אבל אצלי מרגיש שהמתלה האחורי פשוט מתרסק בבאמפרים.

אני נוסע על באמפרים במהירות יותר נמוכה ממה שהייתי רגיל בעקבות כך.

 

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היי אייל.

הטענות שאתה מעלה ממש מוזרות לי.

אני מחזיק ברכב משנת 2017 והמזגן תמיד עבד אצלי ממש טוב ומהר גם בימים חמים מאוד.

אתה לא לוקח פניות שברכבים קודמים היית לוקח? אתה יכול לתת דוגמא? נשמע לי גם מוזר טרם נתקלתי, הזווית סיבוב קצת רחבה אבל לא משהו מהותי בכלל.

לגבי הדלק - אני איתך לגמרי, גם לי יוצא סביבות 1ל-12 והרכב הרבה פחות חסכוני ממה שחשבתי שיהיה (זו האכזבה העיקרית שלי מהרכב).

אבל חוצמזה? סך הכל רכב לא רע בכלל.

Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שהרכב צריך לנסוע לאט בסיבובים אבל לעומת איביזה/i20 הרכינה מוציאה את החשק לקצת פאן בכביש מתאים.

 

אבא שלי שנוהג בקליאו ממש הרגיש זאת ולא אהב את תחושת הביטחון בעת מעבר של שיבוש בפניה- הרכב נא על המתלים יותר מידי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנסיעה העיקרית שלי היא בין עירונית, אבל גם נוסעת בעיר לא מעט...באזור 10-15K בשנה.

ואני גם תוהה איך זה שאני כמעט לא רואה על הכביש אף אחד משני הרכבים האלו- לא את ה 208 (או פיג'ו בכלל) ולא את ה C3....

מישהו המליץ לי בכלל על סוזוקי סוויפט ואמר להתרחק מצרפתיות כי הן כל הזמן במוסך- דעות קדומות או משהו שבאמת קורה?

אז בסיכומו של עניין- איזה רכב סופר מיני שקיים עכשיו הכי דומה למאזדה 2 שלי (אבל לא מאזדה 2..)?

אה, ובניגוד למאזדה 2- שיעלה לירושלים בלי בעיה :)

עריכה אחרונה על ידי chen83
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה-C3 הוא רכב יחסית חדש לכן לא רואים אותו יותר מדי.

את ה-208 רואים לא מעט למען האמת.

שני הרכבים לא נמכרים כמו קיה/יונדאי ודומיהם ולכן סביר שתראי יותר ממותגים אלו.

שני הרכבים יעלו בלי בעיה.

הסטיגמה על הצרפתיות - קשקוש מקושקש.

Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תדמית צרפתית של רכב לא אמין פוגעת במכירות שלהם.

 

לפיגו יש בעיה של רצועת טיימינג מתפוררת, ובהתחלה בעיה בממיר הקטליטי.

קליאו בעלת גיר רובוטי פחות אמין עקב מח גיר שיכול להתקלקל באזור ה 60 אלף.

 

סיטרואן בעלת מנוע דומה ל208.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
היי אייל.

הטענות שאתה מעלה ממש מוזרות לי.

אני מחזיק ברכב משנת 2017 והמזגן תמיד עבד אצלי ממש טוב ומהר גם בימים חמים מאוד.

אתה לא לוקח פניות שברכבים קודמים היית לוקח? אתה יכול לתת דוגמא? נשמע לי גם מוזר טרם נתקלתי, הזווית סיבוב קצת רחבה אבל לא משהו מהותי בכלל.

לגבי הדלק - אני איתך לגמרי, גם לי יוצא סביבות 1ל-12 והרכב הרבה פחות חסכוני ממה שחשבתי שיהיה (זו האכזבה העיקרית שלי מהרכב).

אבל חוצמזה? סך הכל רכב לא רע בכלל.

 

עד היום החזקתי רק רכבים יפנים/קוריאנים וסיאט לאון.

באף אחד מהרכבים לא הרגשתי שהמזגן לא מספיק מקרר.

אני מדבר על תחילת נסיעה בקיץ, והזמן שלוקח לרכב לקרר. זה הגיע למצב שהייתי בטוח בהתחלה שהמזגן לא תקין.

לגבי הפניות, הרכב רוכן בצורה כזאת שאין לי ביטחון לקחת פנייה במהירויות שהייתי רגיל לקחת בד"כ.

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שמזגן זה סובייקטיבי ? אולי אתה אוהב שהרכב הוא עיגלו? כי אני לא הרגשתי בעיה.

לגבי הפניות...אני מניח שהרכב בטיחותי באותה מידה, מצד שני אולי כדאי שתיקח את הפניות יותר לאט :)

Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני מניח שמזגן זה סובייקטיבי ? אולי אתה אוהב שהרכב הוא עיגלו? כי אני לא הרגשתי בעיה.

לגבי הפניות...אני מניח שהרכב בטיחותי באותה מידה, מצד שני אולי כדאי שתיקח את הפניות יותר לאט :)

 

 

:lol:

למען האמת אני פחות מתחברת לאובר טכנולוגיה ב C3..העניין עם מערכת המולטימדיה ששולטת על הכל בערך, הנעה בכפתור...פחות.

אבל עדיין שוקלת את העניין

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המזגן במולטימדיה זה מאוד מציק.

לגבי הכפתור - מגיע ברוב הרכבים היום.

לי אישית יש את הגרסה עם המפתח ובלי הכפתור

Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
עד היום החזקתי רק רכבים יפנים/קוריאנים וסיאט לאון.

באף אחד מהרכבים לא הרגשתי שהמזגן לא מספיק מקרר.

אני מדבר על תחילת נסיעה בקיץ, והזמן שלוקח לרכב לקרר. זה הגיע למצב שהייתי בטוח בהתחלה שהמזגן לא תקין.

לגבי הפניות, הרכב רוכן בצורה כזאת שאין לי ביטחון לקחת פנייה במהירויות שהייתי רגיל לקחת בד"כ.

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

C3 מכויל לנוחות, יש לו מתלים ובולמי זעזועים רכים ובעלי מהלך ארוך, לכך יש מחיר, אין מה לעשות. מצד שני אין בכך כדי להפוך את האוטו ללא בטוח או לא יציב, נדמה לי שלזכות מהנדסי סיטרואן עומדת העובדה שהם מצליחים לספק נוחות יוצאת דופן ולשמר בצד זה יציבות ואחיזה ברמה גבוהה. זה עוד מהימים של הדה שבו שרכנה כמו פסיכית בסיבוב אבל לא ידעה לאבד אחיזה או חלילה להתהפך ועד היום כש C5 אייר קרוס, קרוסאובר רך ונוח מאוד מצליח להראות התנהגות מצוינת במבחן ה"מוס", בעוד כל מיני מתחרות יפניות, קשיחות משמעותית, די מגמגמות שם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המזגן במולטימדיה זה מאוד מציק.

לגבי הכפתור - מגיע ברוב הרכבים היום.

לי אישית יש את הגרסה עם המפתח ובלי הכפתור

 

ממש לא מציק,זה עובד מצויין ומאד נוח,כמו כל דבר ,זה רק עניין של הרגל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתרגלים. אבל עדיין זה מאוד לא נוח.

במיוחד אם הווייז עובד ואני צריך לצאת מהמסך בשביל לשנות את המזגן.

עדיף שזה יהיה פיזי

Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מתרגלים. אבל עדיין זה מאוד לא נוח.

במיוחד אם הווייז עובד ואני צריך לצאת מהמסך בשביל לשנות את המזגן.

עדיף שזה יהיה פיזי

 

מסכימה איתך, זה נשמע לי ממש לא נוח...

אגב, בוויז וכו' אתה משתמש עם אנדרואיד אוטו?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין אתם רושמים רשמים על רכב שמוחלף בקרוב ובאירופה הוא החליף כבר (הפיזו 208 ) ברגע שיצא

המחליף לסוכנויות, ה208 תאבד עוד 20 אחוז לפחות ממחירה בשוק. וחוץ מזה הרכב כבר מ 2011

או לפני מככב. חוץ ממנוע וגיר מוצלחים מאוד לC3 יש את כל היתרונות ו5 שנות אחריות (יתקנו אותי עם אני טועה)

... הוא מבוקש יחסית במשומשות ומחזיק מחיר גבוה עדיין. יותר מעוצב יותר נוח ומציע עדיין חבילה יותר גדולה באבזור.

בכללי, גם את הקקטוס הייתי שוקל היות והוא לא יותר גדול באורכו מהC3.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 309 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...