Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברת הביטוח WESURE


mrmiki1234
שימו לב! השרשור הזה בן 1208 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתנצל, פיספסתי את זה שמדובר בכיסוי צד ג'.  ראיתי כמה תגובות לפני כן שמדובר על מקיף, ופספסתי את המעבר של הדיון לכיסוי צד ג'.

 

בכל מקרה, אני מחפש עכשיו את הפוליסה של מנורה לראות שלא טעיתי -> לא מוצא את הפוליסה, ועכשיו באתר שלהם הם מפרסמים שיש כיסוי גם למקרה גניבה. אני לא כבר לא בטוח מה ראיתי ומה חיפשתי. 😬

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

צד ג' הבסיסי עד 1 מיליון, עם אפשרות הרחבה עד 1.5.

 

עוד דבר לא ברור אצלם הוא כמה ההשתתפות העצמית במוסכי הסדר.

שימו לב: נראה שההשתתפות העצמית גבוהה מהמקובל. אפשר להפחית אותה, בתוספת תשלום.

 

חבל שחברות מתאמצות להסתיר את הפרטים והתנאים של מה שאתה משלם עליו.

 

גם חבל שתהליך ההצטרפות באתר מעיק. לא כתוב מחיר ליד כל אפשרות, אלא צריך להדליק ולכבות אפשרויות ולראות בכמה הסה"כ משתנה. וזה מגיב לאט, 5-10 שניות אחרי כל לחיצה.

 

לחיוב: באתר אפשר לקבל הצעה בלי לתת ת"ז. לשלילה: הם רוצים מספר סלולרי.

 

תנאי שירותים נלווים:

https://www.we-sure.co.il/wp-content/uploads/2019/08/wesure-_-kitvey-sherut_-booklet.pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשתתפות עצמית שהם הציעו לי היתה סטנדרטית לחלוטין - 980 במוסך הסדר או 1880 בכל מוסך. בצד ג' ההשתפות עצמית היתה 1680 שגם זה לא שונה בהרבה משאר החברות.

לשלילה - חדש תמורת ישן אצלם מוגבל לפלוס 10% כשיש אחרים שנותנים פלוס 15%, ובנוסף אין להם כינון אוטומטי (בדיוק כמו לביטוח ישיר) וכדאי לקחת את זה בחשבון כשמשווים הצעות לשאר החברות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי בדיקה, בצד ג' אין אפשרות הנחת השתתפות עצמית במוסכי הסדר. זה 1680 ש"ח קבוע.

חברות אחרות שבדקתי השנה היו באזור 1500, ובהפניקס קרוב יותר ל-1400 נכון לשנה שעברה.

 

אגב, ה-1680 הזה הוא לא ברירת המחדל בהצטרפות באתר.

צריך לבחור זאת מפורשות בסוף התהליך, בתוספת כמה עשרות שקלים. ברירת המחדל גבוהה יותר משמעותית.

 

@A_lex

עד כמה משמעותי עניין הכינון?

עריכה אחרונה על ידי elera
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אתה פשוט צריך לתמחר את זה.

זה שאין כינון אוטומטי בעצם אומר שאם יהיה נזק לרכב (אבל לא טוטל לוס) תצטרך לשלם לחברת הביטוח תוספת לפי החלק היחסי של הפוליסה שבעצם מימשת.

ניקח מקרה קיצון... יום אחרי שעשית ביטוח ושילמת 3000 שקל למקיף עשית תאונה והנזק לרכב בשווי של כמעט 50% (בהנחה שמעל 50% זה טוטל לוס והביטוח נקטע ממילא). אז בעצם תצטרך לשלם שוב 1500 שקל כדי להמשיך את הביטוח ליתר השנה.

כמובן שסטטיסטית הסיכוי שתעשה תאונה יום אחרי תחילת הביטוח והנזק יהיה גבוה אך לא טוטל לוס הוא נמוך.

נעשה דוגמא קצת יותר ממוצעת... עשית תאונה בדיוק באמצע שנת הביטוח עם נזק של 25%. אז תשלם רק 375 שקל (על סמך אותם 3000 מחיר פוליסה מקורי).

אבל אתה גם לא עושה תאונות כל שנה (אני מקווה 😉), אז תכלס, לדעתי, הפרש של עד 100 שקל מצדיק העדפה של חברה עם כינון אוטומטי. והסכום הזה גם יורד ככל שהרכב זול יותר, כי אז הסיכוי לא להגיע לטוטל לוס נמוך יותר (ברכב של 20 אש"ח כל תאונה שעליה תפעיל ביטוח היא טוטל לוס).

 

לדעתי הנ"ל גם תקף לצד ג', אבל מכיוון ששם הסיכוי לדפוק רכב שעולה חלק משמעותי מתוך השני מיליון שווי ביטוח הוא נמוך מאוד, זה פחות משפיע על ההחלטה.

עריכה אחרונה על ידי A_lex
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי ביטוח בwe sure וגם הייתי צריך אותם.
אחלוק את החוויה האישית שלי.

הביטוח אצלהם בדרך כלל זול משמעותית מהמתחרים ותמיד נשאלת השאלה איך השירות?

אז אשתי עברה תאונה, באשמתה והרכב הלך טוטאל לוסט.

הרכב נגרר למוסך הסדר שם שמאי שלהם ראה אותו.
לאחר מכן נגרר למגרש של wesure
ואתמול אושר התשלום. אמור להגיע בקרוב.

כל התהליך לקח כחודש.

לקח הרבה מאוד זמן מהרגע שהשמאי ראה את הרכב עד שהוא הגיש את הדוח. משהו כמו שבועיים פלוס.
בנוסף, השמאי חישב את המחיר לפי רכב ידני בעוד הרכב היה אוטומטי.

אציין שהכל תוקן וטופל במהרה יחסית בחברת הביטוח.
ברוב הפעמים התקשורת איתם הייתה טובה.

ממספר תביעות שהתעסקתי איתן בעבר לא מצאתי איזו בעיה או הבדל מהותי בין wesure לחברה אחרת.

הבנתי שיש חברות שמבטיחות טיפול תוך 5 ימים או משהו כזה, אבל רוב החברות הגדולות גם משלמות תוך חודש פלוס מינוס.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1208 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...