Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי ASX המחודש בישראל


פבל
 שיתוף
עוקבים 4
שימו לב! השרשור הזה בן 319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מבין איך הרכב הזה אמור להיות אטרקטיבי בכלל.

מנוע 2ל לא חסכוני, אבזור בינוני ומטה, איכות חומרים בינונית. מראה בינוני, איכות נסיעה בינונית כמו שאר בקטגוריה.

אז על מה המחיר הגבוה?

הלכתי פעם לאולם מכירות של מיצובישי, הסתכלתי, התרשמתי.. שאין שום דבר שווה לקנות ועוד רוצים מלא כסף אז הלכתי.

 

Eclipse Cross נראת חמודה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

באחת הביקורות אמרו שהמנוע וגיר שונים בגלל שעד עכשיו הרכב הגיע בתקינה אמריקאית ועכשיו הדגם המחודש מגיע בתקינה אירופאית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהASX צריך להיות מיועד לליסינג, דומה לפיג'ו 301, ניסן סינטרה וכו...

אלה רכבים שבאמת חבל על הכסף, לקוח פרטי לא צריך להתעניין ולבזבז את כספו על רכבים שלא נותנים תמורה ראויה, בעיקר כאשר יש בשוק במחיר טיפה יותר גבוהה, תמורה הרבה יותר גבוהה, אפילו מי שפוזל לכיוון 0 ק"מ, עדיף לו כבר להוסיף כ10K ולקבל רכב הרבה יותר מודרני וחסכוני כמו הניסן קשקאי 1.3T 160 כ"ס.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, יש לא מעט אנשים שרוצים רכב פשוט שייסע מ-א' ל-ב' בלי טורבו. הם גם ממילא לא משתמשים בבקרת שיוט אדפטיבית כי זה מסובך להם טכנולוגית, אבל כן ישמחו לזיהוי בשטח מת, וזיהוי תנועה חוצה מאחור. הם גם שמחים שהם לא צריכים להסתבך עם Android Auto או להפעיל את ה-waze במכשיר שלהם - ומ-מ-ש לא מעניין אותם שהמערכת מיוצרת בסין, ושהם לא יכולים להתקין כל מה שבא להם, כי הם שמחים שהכל פשוט וקל להבנה.

 

אמא שלי, או אשתי שנוהגת ב-v40, ואין לה שמץ של מושג איך משתמשים בבקרת השיוט כי זה לא מעניין אותה - יש הרבה אנשים כאלה, אולי לא כאן, אבל חלק גדול מקהל היעד הוא בדיוק אנשים כאלה כמו שתארתי. ולהם - ה-ASX מתאימה כמו כפפה ליד - במיוחד אם הרכב יהיה יותר חסכוני ממה שהוא עכשיו.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ההשוואה לספורטאג נראית לי הזויה. כשהספורטאג הושק הוא הביא בשורה בטיחותית שטרם הייתה בתחום הג'יפונים והמשפחתיות.

 

ה asx לא מחדש דבר. האמת? הכתבה הזו מרגישה לי קצת אוהדת מדי.בפועל זה עדיין מנוע אטמוספרי עם תיבה רציפה, לא משנה כמה קצפות ודובדבנים ישימו עליו.

 

ההשוואה היא לא לספורטאז' הנוכחי, אלא לספורטאז' 1600 הראשון (זה כתוב). וההשוואה היא לא רכב לרכב, אלא לאופי העסקה, וזו בכלל לא השוואה, אלא ציון העובדה שהספורטאז' פרץ את הדרך בה צועד היום ה-ASX (גם זה כתוב). לא מבין איך הבנת שאני עושה איזושהי השוואה אחרת.

 

ולהגיד שהוא לא מחדש דבר זה אולי נחמד כאקט מחאתי/ווכחני, שזה מגניב ואנחנו אוהבים, אבל פשוט שגוי עובדתית, כי טכנית הוא כן מחדש. הוא אולי (לא אולי, בטוח) לא מחדש ביחס לשוק הרכב באופן כללי כי נכון, כל מערכת שתמצא בו, כנראה כבר קיימת במכוניות אחרות, אבל ביחס לדגם היוצא יש מספיק שינויים כדי לציין אותם.

 

ולגבי זה שהכתבה "מרגישה לך קצת אוהדת מדי" - תודה רבה, כי אתמול בדיוק קיבלתי טלפון מהצד השני של המתרס וגם הם לא היו מבסוטים. אז אם הצלחתי להכעיס את כולם, כנראה שאני עושה את העבודה שלי כמו שצריך.

 

פבל.

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

בשורה התחתונה - המחיר מדבר:

ה ASX החדש הוא ג'יפון (שנראה טוב, בסך הכל), יפאני, ב 136K ש"ח (מנוע 2 ליטר אטמוספרי) מול הספורטאז' 1.6T ב 160K.

הבדל של 24K ש"ח זה המון. ב 136K ש"ח זה בדיוק המחיר שהעלה את הספורטאז' בכמויות על הכבישים: ג'יפון במחיר של קורולה.

נראה לי שיש לנו כאן מנצח.

 

איציק

 

היי פבל, הגבתי למה שאיציק אמר - ועדיין עומד מאחורי מה שטענתי.

 

הספורטאג' הביא בשורה בדמות מחיר / אבזור. כאן אין את הדבר הזה ולכן קשה להשוות.

עריכה אחרונה על ידי daniel.gri
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מבקרת שיוט אדפטיבית ובקרה (אקטיבית) לסטיה מנתיב שמעצבנת חלק גדול מהמשתמשים - מה חסר?

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
היי פבל, הגבתי למה שאיציק אמר - ועדיין עומד מאחורי מה שטענתי.

 

הספורטאג' הביא בשורה בדמות מחיר / אבזור. כאן אין את הדבר הזה ולכן קשה להשוות.

 

אני מניח שגם איציק התכוון לספורטאז' 1.6 הראשון, שכן הוא זה שהתחיל עם ה-135 אלף ש"ח. והוא דווקא לא הביא שום בשורה בתחום האבזור. אני זוכר שבחנתי גרסה מסוימת שלו (אני זוכר שזאת הייתה רמת הגימור הבסיסית, אבל אולי המנוע היה 2.0 ליטר), ואפילו DRLים לא היו שם, אלא פשוט האורות הנמוכים דלקו כל הזמן. אפילו מערכת מולטימדיה הייתה אופציה בתוספת תשלום.

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
היי פבל, הגבתי למה שאיציק אמר - ועדיין עומד מאחורי מה שטענתי.

 

הספורטאג' הביא בשורה בדמות מחיר / אבזור. כאן אין את הדבר הזה ולכן קשה להשוות.

 

איך אין? ג'יפון מאובזר ואמין, עם מערכות בטיחות, מנוע מספק לחלוטין, במחיר של משפחתית (או פחות ממשפחתית אם אתה רוצה לקנות מאזדה 3 נניח). נשמע כמו אחלה דיל - חוץ מלאלה שאוהבים לדקלם את "זה רכב בן 50 שנה. הוא צריך לעלות גג 90 אלף ש"ח".

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתן לכם נקודת מבט של הרוכש הסטנדרטי לרכב הזה.

הצודקת שלי, שתזכה לחיים ארוכים, התעוררה בבוקר בהיר אחד עם החלטה: אני רוצה רכב חדש!

 

אמרתי לה יאללה, תני דרישות ומהן נגזור את הרכב הבא שלך.

הדרישות: (בהכרח לפי הסדר שהן מוצגות)

א. ג'יפון

ב. קטן יותר מהספורטאז', רחב וגדול יותר מהסטוניק ושאר הקטגוריה

ג. גג פנורמי לכל הרכב.

ד. וויז במסך גדול

ה. צבע שחור חחחחחח

ו. שיהיה ג'יפון גדול אבל לא ספורטאז\טוסון, צבע שחור, גג פנורמי גדול ווויז עם מסך גדול :lol:

 

נחשו מה יצא במחיר של הרבה פחות מ 130 על הכביש?

נכון, היחיד שענה לדרישות הוא ASX.

 

האמת, אחלה עסקה יחסית לתמורה.

 

מאובזר מאוד מאוד (בנוסף לדרישות הנ"ל יש ריפודי אלקנטרה שחורים עם תפרים אדומים, LED בגג תאורת אווירה, חימום מושבים, בקרת שיוט, ג'אנט 18, חלונות כהים מאוד, כניסה והנעה ללא מפתח,אחלה מערכת של כלמוביל ועוד)

 

צריכת דלק: רוב הזמן מבלה בפקקים של שעה וחצי כל צד- עושה 1-10 בדיוק.

 

לחיוב: המון המון אבזור, מוניטין אמינות (מקווה שבצדק) גבוה ורחב משמעותית משאר הג'יפונים בטווח המחיר שלו, תא מטען גדול שמכיל בכיף עגלת אמבטיה.

צריכת דלק סבירה למנוע 2.0 וכמובן אישה מבסוטה שווה שקט תעשייתי.

 

לשלילה, NHV קצת פחות טוב מהספורטאז, לטעמי מתלים רכים מידי (אשתי דווקא אוהבת) ברקסים פחות חדים מהספורטאז' ועיצוב תא נוסעים יחסית מיושן (אבל לא נורא בכלל)

 

הרכב עבר 12 אלף ק"מ ועד עכשיו טפו טפו אין בעיות.

 

האם הייתי קונה שוב? חד משמעית כן.

הוא התיישב בדיוק במשבצת מבחינת גודל אבזור מחיר.

אין ג'יפון בגודל ובאבזור שלו באותו טווח מחיר נכון להיום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר למה שנאמר כאן, שזה נכון, על הלקוחות הפוטנציאליים של הרכב הזה (שהם הרוב המכריע, ולא כמה גולשים "ממורמרים" בקארספורום*) ולמה ה-ASX מתאים להם לחלוטין, אני אוסיף עוד משהו, שכתבתי בזמנו בשרשור דומה על האאוטלנדר המחודש לפני שנה;

 

חמי, שהתנייד בקורולה 2012 שארית ליסינג, החליט שהוא רוצה ג'יפון גדול (הוא לחלוטין לא צריך אבל רצה). לאחר שישבתי איתו והסברתי לו כל מה שצריך לדעת, ביצע סיורים בכל הסוכנויות ונהג כל מה שאפשר. ואז התביית על ניסאן אקס-טרייל דיזל שבעה מושבים (לא מבין למה אבל שיהיה). בחירה מצויינת אבל לא היה שלם איתה. לא משנה, הם היו מוכנים לטרייד על הטויוטה שבחישוב הכללי יצא שוויה כ-15K. אז הבחור שם כסף על הזמנה.

 

אמרתי לו: "לך למיצובישי ובדוק את האאוטלנדר. אם זה היה הכסף שלי, הייתי חותם על האקס-טרייל, אבל לדעתי המיצובישי יתאים לך יותר". לקח לו זמן, אבל בסוף אפילו הצלחתי להגיע איתו לסוכנות ברח' המסגר. ישבנו בפנים, ומה יש להגיד? כל מה שישראל ישראלי צריך, ישנו. מערכת עם ווייז, מזגן לכיסאות האחוריים, מערכות בטיחות ולא מובילאיי, ישיבה גבוהה של ג'יפ וכולי וכולי. ביצע בהמשך נסיעת מבחן ואז ביטל את ההזמנה על הניסאן ורכש את האאוטלנדר שעלה פחות מהאקס-טרייל. אה, והסוכריה היא שבטרייד קיבל על הקורולה 35K.

 

נזכרתי בכל הסיפור הזה גם בגלל אופי התגובות בשרשור, שמזכירות את אותן התגובות בשרשור על האאוטלנדר, וגם כי היום הבחור צלצל אלי ושאל למה אמרו לו בטיפול במוסך שנגמרת חבילת הגלישה שלו, ושהוא חשב שהגלישה מגיעה מהנייד. אחרי שהסברתי לו מה זה אומר, מה זה אנדרויד אוטו ומה ההבדל בינו למה שמגיע מהמערכת של הרכב (ושאני לא זז בלי אנדרויד אוטו), עדיין בחר לשלם את המינוי השנתי, בסביבות 180 ש"ח, שמשחרר אותו מהנייד.

 

אז הוא טיפש? לא, הוא אדם בן שבעים שרוצה את החיים פשוטים, לא מעניין אותו מה זה בקרת שיוט או גיר מתקדם. והוא מייצג את הרוב.

 

*אתם לא באמת ממורמרים. זה נרשם כמליצה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם כל מה שנאמר כאן ואתם צודקים, זה רכב שמתאים לאנשים שרוצים רכב גבוה במחיר יחסית נמוך לשאר הקטגוריה, אבל זה לא משנה את העובדה שזה אותו רכב משנת 2010 עם פגושים חדשים ותוספות קטנות פה ושם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני חושב שהASX צריך להיות מיועד לליסינג, דומה לפיג'ו 301, ניסן סינטרה וכו...

אלה רכבים שבאמת חבל על הכסף, לקוח פרטי לא צריך להתעניין ולבזבז את כספו על רכבים שלא נותנים תמורה ראויה, בעיקר כאשר יש בשוק במחיר טיפה יותר גבוהה, תמורה הרבה יותר גבוהה, אפילו מי שפוזל לכיוון 0 ק"מ, עדיף לו כבר להוסיף כ10K ולקבל רכב הרבה יותר מודרני וחסכוני כמו הניסן קשקאי 1.3T 160 כ"ס.

 

כל אחד, באמת, יעשה את חשבונו, מה כדאי לו.

"תשלם יותר, תקבל יותר".זה עובד כמעט בכל תחום בחיים. ואין לזה סוף.

בזירת ה-"0" ק"ם, ההפרש בין הרכבים הללו, זה נכון: כ-12000 שקל.

הניסאן מצוייד במנוע טורבו, וגיר רובוטי, מול מנוע אטמוספרי וגיר רציף במיצובישי.

{כמובן כל אחד עם יתרונו וחסרונו, בסעיפים הללו}

כמו כן, גובה הרכבים שונה. 165 ב-ASX, מול 159 בניסאן, גם מרווח גחון.

חישוקים 18" מול 17" בניסאן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד אלטרנטיבות אחרות: mg zs, אופל קרוסלנד, ויטרה 4x4, פיאט 500x וכו'.

 

לדעתי אין פה בשורה. היא מתחרה ישירה של הויטארה ועדיין נחותה ממנה מבחינת מנוע או יכולות שטח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ההשוואה לספורטאג נראית לי הזויה. כשהספורטאג הושק הוא הביא בשורה בטיחותית שטרם הייתה בתחום הג'יפונים והמשפחתיות.

 

ה asx לא מחדש דבר. האמת? הכתבה הזו מרגישה לי קצת אוהדת מדי.בפועל זה עדיין מנוע אטמוספרי עם תיבה רציפה, לא משנה כמה קצפות ודובדבנים ישימו עליו.

 

זכותך לחשוב שהיא הזויה.

 

ראשית מדובר במחיר נהדר, המחיר של הספורטאז' כבר לא כזה.

 

מיהם המתחרים של ה ASX בפועל ?

קיימים לא מעט דגמים שנכללים תחת הכינוי "כבישטח" ויכולים להוות לו תחרות. אם ניקח כאלה שיש להם עדיין מנוע אטמוספרי - אז ספורטאז' ו-XV באות בחשבון. בשביל להדגים את הבדלי המחירים - שים לב לויטארה (הוא קטן יותר, אבל שים לב למחיר ביחס לתמורה אם משקללים אותו במשווה עם ה ASX).

 

נתחיל בנתוני הבסיס:

 

מבחינת מרחק בין הסרנים - ה ASX, ספורטאז' (נוכחי) והסובארו XV נמצאים באותו הקו: 2.67 מ'.

מאחור משתרך הויטארה (2X4) שאני לא יודע אם יכול להיכנס כאן בתור מתחרה, אבל הוא עדיין כבישטח קומפקטי עם יתרון שאין לאחרים (משקל). נכון, הוא קטן בהרבה הן במרחק הסרנים (2.50) הן בגודל הכללי (4.18X1.78) - אבל מחירו עומד על כ 130K שח בגרסת הכניסה ! זה לא ממש זול ברגע שמסתכלים על ה ASX. יתרון נוסף לויטארה על פני האחרים הוא מנוע טורבו 1.4 ל' ומשקל נמוך (פחות 350 קג ביחס למתחרות הגדולות יותר הנ"ל) - מה שנותן לו יתרון בצריכת דלק ובביצועים.

 

מבחינת רוחב - ה ASX וה-XV עומדים על 1.81-1.80 והספורטאז' על 1.86. לא דרמתי במיוחד.

גם כאן הויטארה הוא הקטן ביותר (1.76) אבל זה שהוא קטן מבחוץ לא תמיד מעיד על הפנים.

 

מבחינת גובה - ASX עומדת על 1.64, ספורטאז' (נוכחי) על 1.65 וה-XV עם 1.62 מ' גובה.

 

בשורה התחתונה:

הגודל הפיזי והנתונים של ה ASX, ספורטאז' ו XV מאוד דומים. לדעתי אפשר לראות בהן מתחרות.

ה ASX עם מנוע 2 ליטר אטמוספרי עולה 134,000 ש"ח מחיר השקה (רישמי 136,000).

ה XV עם מנוע 1.6 אטמוספרי ובלי בקרת אקלים - 139,000 ש"ח

ספורטאז' אורבן 2 ליטר אטמוספרי עולה 148,000 ש"ח.

 

ה ASX הוא לדעתי עסקה טובה מאוד למי שמחפש ג'יפון נאה ולא מעניין אותו כל החארטות של גיר רובוטי או מנוע מטורבת. יש המון אנשים כאלה ואני בטוח שהודות לתימחור הן יקחו את ה ASX בחשבון בזמן החיפושים. ולפני שמישהו יאשים אותי באהבת המותג - אז אפשר להירגע, לא המותג ולא הדגם הם ה cup of tea שלי, כך שאני מדבר נטו על עסקה והשוואת נתונים אחד מול השני.

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...