Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המהפכה החשמלית של MG ZS EV מגיעה לישראל ואתם מוזמנים לאירוע שאלות ותשובות


קבוצת לובינסקי
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי מה שאני מסיק מתנאי האחריות היצרן בונה על כך שקיבולת הסוללה תרד עד 30% ב-8 שנות שימוש. אם וכאשר תגיע למצב שתצטרך להחליף סוללה אני מאמין שבשנת 2027 סוללה חדשה תעלה הרבה פחות מ-12,000$.

 

א) ירידה של 30% זה כבר לא רף סביר לדעתי. טווח הנסיעה של הרכב הזה גם ככה די גבולי למה שאמור להיות רכב משפחתי, תוריד מזה 30% והגעת לפלואנס של בטר פלייס. אני לא מכיר רכב עם מנוע בעירה שצריכת הדלק שלו עולה ב-30% ומישהו יטען שזה תקין.

ב) אני לא חושב על היד הראשונה של הרכב, הוא כנראה לא יצטרך להחליף את הסוללה. אני חושב על היד השניה, והאם יימצא בכלל מישהו שיסכים לקחת רכב כזה מיד שניה כשהוא יודע שטווח הנסיעה של הרכב הולך ופוחת והחלפה של הסוללה תעלה לו יותר מלקנות רכב שלם, אולי אפילו משנתון גבוה יותר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם זה היה המחיר לאוטומט, הייתי מצפה לרכב הצלחה, בגלל שמדובר בידנית אני לא צופה הצלחה לדגם - בייחוד שדאצ'יה סנדרו ידנית נמכרת ב-20 אלף שקלים פחות.

 

לא רק זה, MG3 זה רכב שנשארים איתו עד שהוא הולך לברזל ומציעים ביד 2 במחיר מגוחך לתפוס את הפראייר בחכה.

או שאם באמת רוצים/צריכים למכור- אז ב-23 אלף עבור שנתון 2017, גם לא מצליחים למכור.

 

ובקשר לחשמלית, האם האחריות של ה-8 שנים תופסת בכול צורה? או שאם אתה במהלך התקופה לא מטפל במורשה היבואן, יתחילו נסיונות התחמקות מאחריות, כמו שכול אחד בישראל מכיר?

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפי מה שאני מסיק מתנאי האחריות היצרן בונה על כך שקיבולת הסוללה תרד עד 30% ב-8 שנות שימוש. אם וכאשר תגיע למצב שתצטרך להחליף סוללה אני מאמין שבשנת 2027 סוללה חדשה תעלה הרבה פחות מ-12,000$.

כמה שיש יותר ביקוש לרכבים חשמליים ככה המחיר של הסוללה עולה ולא יורד.

שיש יותר ביקוש לחומרים שמהם מייצרים את הסוללה מעלים להם את המחיר.

עכשיו גם המכוניות החשמליות ממומנות ע"י הממשלות, ב 2027 הם כבר יפסיקו לממן אותם.

תראה מה קרה לרכבים של אגסי, זה עתיד כל המכוניות שמוכרים היום רק שהם יחזיקו מעמד עוד שנה שנתיים.

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מדבר, איך אתה יכול לנבא על תעשייה שלא הייתה קיימת עד לפני עשור מלפני טסלה? מחקר שרק עכשיו מתחיל לפרוח למציאת סוללות עם תכולת אנרגיה גדולה יותר, שימוש בקבלי-על. בארה"ב קיימים מוסכים לא של טסלה שעושים תיקונים לטסלות ברמת הרכיבים האלקטרונים. בתור חובב רכב אני רואה רק הצלחה בעתיד לתחום הזה כאשר זה כבר מובן לרוב חברות הרכב הגדולות, פורשה, יגואר, פולקסווגן ושות', פיג'ו ושות', קיה ויונדאי, BMW, טויוטה. אני מסכים שהתכנולוגיה לא בשלה מספיק להחליף ב100% את מכוניות הבנזין אבל יש לזה את התרומה של הממשלה שלנו לחוסר הבנה והתקדמות תכנולוגית וקיבעון מחשבתי שגם לא פוסח על האזרחים. בסופו של דבר זו תכנולוגיה חדשה והכניסה שלה לחיינו תלוייה רק בנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד שרכבים חשמליים שיעלו היום על הכביש יחזיקו שנתיים זה פארסה. נו באמת.

 

אבל, גם אותי מטרידה העובדה שירידה של עד 30% בסוללה זה 'תקין' מבחינתם.

 

אבל 2, 8 שנים אחריות (בהנחה שאכן תכובד במלואה בלי התחמקויות) זה מספיק, בהתחשב בכך ש

א', בעוד 8 שנים מחיר הסוללות יהיה נמוך משמעותית,

ב', אם ניתן לתקן/להחליף רק את התא או התאים שנפגמו אז לא יהיה צורך ברכישת סוללה חדשה ממילא.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אבל 2, 8 שנים אחריות (בהנחה שאכן תכובד במלואה בלי התחמקויות) זה מספיק, בהתחשב בכך ש

א', בעוד 8 שנים מחיר הסוללות יהיה נמוך משמעותית,

ב', אם ניתן לתקן/להחליף רק את התא או התאים שנפגמו אז לא יהיה צורך ברכישת סוללה חדשה ממילא.

 

אין לך שום בסיס להנחות האלה מלבד wishful thinking, ועובדה שהיבואן לא שותף להן כי אם באמת ניתן היה להחליף "רק את התא או התאים שנפגמו", הוא היה מתחייב לתקן את הסוללה גם אם הקיבולת שלה תרד ב-5%, לא ב-30%.

אני כמובן לא חושב שלרכב הזה יש אורך חיים של שנתיים, אבל כן קשה לי לדמיין מישהו קונה אותו כיד שניה כשהוא בן 6-7-8.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי קונה המים אףרכב שטווח של 160 קילומטר נחשב בו תקין אבל אותי מטרידים עוד שני דברים:

 

1. נכון להיום עוד אין בעיה כזו כי אין הרבה רכבים חשמליים אבל מה עם עלית הטמפול בסוללות הבלויות? מישהו יצטרך לשלם את זה.

2. עם כל הכבוד ל 8 שנים אחריות על המצבר איך מתמודדים ברמה השיווקית עם תפיסה שמדובר במוצר עם טכנולודףגיה מאוד מתקדמת אבל מוצר סיני. הרי חלק לא מבוטל מהציבור יגיד אני שם 140,000 שקל ולא מוכן לקבל זבל סיני שי.פגר אחרי שנה.

 

כאיש שחי תעשייה כל חייו אני יודע טו, מאוד שיש בסין גם מיצרים טיבים יטכנילוגיות מתקדמות (המדינה היחידה עד היים שהפילה לווין עם טיל מהקרקע) אבל הציבור לא כולו חושב כמוני ומי שקונה רכב חדש חושב גם על היים שירצה למכור אותו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 שנה אמרו את אותו הדבר בדיוק על רכבים יפנים ולפני 20 שנה על מכוניות קוריאניות. בשיווק נכון והרבה סבלנות יצליחו להחדיר את המותג לתודעה הציבורית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אותי לא צריך לשכנע (קניתי מחרטה ושתי כרסומות סיניות). אני מדבר על שווי השוק כיד שנייה עוד 3-5 שנים כשיש לך מוצר ממוצא מפוקפק. זה לא קשור בכלל לאיכות המוצר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא הייתי קונה המים אףרכב שטווח של 160 קילומטר נחשב בו תקין אבל אותי מטרידים עוד שני דברים:

 

1. נכון להיום עוד אין בעיה כזו כי אין הרבה רכבים חשמליים אבל מה עם עלית הטמפול בסוללות הבלויות? מישהו יצטרך לשלם את זה.

2. עם כל הכבוד ל 8 שנים אחריות על המצבר איך מתמודדים ברמה השיווקית עם תפיסה שמדובר במוצר עם טכנולודףגיה מאוד מתקדמת אבל מוצר סיני. הרי חלק לא מבוטל מהציבור יגיד אני שם 140,000 שקל ולא מוכן לקבל זבל סיני שי.פגר אחרי שנה.

יגידו לך שיש כמות לא מעטה של יצרני רכב מבוססים שקונים את הסוללה מאותו יצרן סיני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

Night Driver מאיפה הבאת את המספר 160 ק"מ? 263 זה הטווח המוצהר לפי WLTP, בדומה לשאר המכוניות בעלי סוללה ~40KW, רנו זואי וניסן ליף, יש לך יגואר I-PACE, יונדאי קונה, אאודי e-tron , עם סוללה יותר גדולה וטווח יותר גדול... אני מבטיח לך כשטסלה תכנס לארץ בכלל לא תבין איך נסעתה עד עכשיו ברכב מעשן ורועש עד עכשיו.

לשאלתך מה יעשו עם הסוללות? ימחזרו.

לשאלתך מי קונה סיני? תשאל את הלקוחות של אפל עם הם יודעים איפה המכשירים מיוצרים ואם הם מוכנים לוותר אליהם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ובקשר לחשמלית, האם האחריות של ה-8 שנים תופסת בכול צורה? או שאם אתה במהלך התקופה לא מטפל במורשה היבואן, יתחילו נסיונות התחמקות מאחריות, כמו שכול אחד בישראל מכיר?

 

הרכיבים היחידים שצריך להחליף ברכב הזה - הם מגבים, וצמיגים, לכן לא ברור לי מה יעשה מישהו במוסך לא מורשה.

 

הרכב צריך להגיע למוסך אחת לשנה / 24000 ק"מ למוסך לבדיקה, ולעכודני תוכנה בעלות מאות בודדות של שקלים.

 

מעריך שמי שלא יגיע לבדיקה כזאת - יתכן שיהיה בבעיה, אם יהיו תקלות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אין לך שום בסיס להנחות האלה מלבד wishful thinking, ועובדה שהיבואן לא שותף להן כי אם באמת ניתן היה להחליף "רק את התא או התאים שנפגמו", הוא היה מתחייב לתקן את הסוללה גם אם הקיבולת שלה תרד ב-5%, לא ב-30%.

אני כמובן לא חושב שלרכב הזה יש אורך חיים של שנתיים, אבל כן קשה לי לדמיין מישהו קונה אותו כיד שניה כשהוא בן 6-7-8.

 

לא מדויק.

 

קודם כל אלו לא מילים שלי - ראה את הציטוט מטה מעמוד הראשון, ניתן יהיה על פי זה לתקן את התאים הרלוונטים בלבד.

 

לגופו של עניין:

 

הרכב מגיע עם חמש שנות אחריות מלאה, ושמונה שנים אחריות על הסוללה (כאשר עד ירידה של 30% בקיבולת נחשב תקין)

 

לסקרנים עלות הסוללה כ-12000$ (לא רלוונטי בשמונה שנים הקרובות) בעקרון הסוללה בנויה מ-108 תאים נפרדים שניתן להחליף/לשפץ כל תא בנפרד בעת הצורך.

הסוללה שטוחה ונמצאת בתחתית הרכב בצורה שלא פוגעת בחלל של תא הנוסעים ו/או תא המטען, וגודלם זהה לדגם הרגיל.

 

 

שנית,

כל טכנולוגייה הינה יקרה בהתחלה ואחר כך מחירה יורד יורד.

 

זה יקרה גם לסוללות. תהיה בטוח

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האייפון הראשון עלה $500 בהשקה (וזה נחשב בזמנו מחיר מופרך לחלוטין). בעוד 8 שנים יכול להיות שהסוללה תעלה $4000 ויכול להיות שהיא תעלה $24000.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חחח, שעשעת אותי.

 

מה הקשר בין האייפון הראשון לאייפון של היום?? כלום ושומדבר מלבד השם.

 

הסוללה תעלה פחות ממחירה היום בעוד כמה שנים ומחירה יילך ויירד

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...