Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכבת דוד אמצעי (משתיק)


kfirg
 שיתוף
עוקבים 2
שימו לב! השרשור הזה בן 289 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה יוריד רעש בזה אין ספק אם לשביעות רצונך או לא זה עניין אחר, הכל תלוי באוזן של המתבונן

הייתי שם גם דוד אמצע אני עם סובארו צנרת 3" עד הדוד האחורי, אבל המחיר שציינת לא לרוחי.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבתי את המשתיק אצל לירן ארגונטיקס , הרכב עכשיו פחות צורח, אחלה בחור אגב , מסביר כל דבר בהמון סבלנות.

עכשיו שאלת השאלות האם זה לא בא על חשבון הביצועים באמת ?

עפ"י לירן זה עשוי להועיל בעוד מומנט בסל"ד הנמוך כי יש לחץ חוזר..

אבל מה בכל הנוגע לסל"ד הגבוה ? , אני כבר לא יודע אם יש פה פן פסיכולוגי או לא ..

במידה ויש ירידה כלשהי בביצועים , זה משהו שאמור להיות מורגש ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מועיל במומנט בסל"ד נמוך, כי עצם זה שאתה וכל מי שמשפר רכבי טורבו מחליף את הצנרת המקורית באחת עם קוטר גדול יותר וללא ממיר או עם ממיר ספורטיבי אומר שכמה שפחות התנגדות בדרך "החוצה" מהמנוע יותר טוב.

קח לדוגמא בכל מיני סרטונים שיש ברשת על רכבי טורבו שהאגזוז כביכול מחובר לטורבו ויוצא משם ישירות למעלה במכסה מנוע.

במומנט שיכול לעלות בסל"ד ביניים, אמור להיות ברכבים אטמוספרים שם הפליטה של המנוע עוברת ישירות לצנרת אגזוז וכל הגדלה או הקטנה של קוטר הצנרת או הוספה או הסרה של דוד כזה או אחר יכולה לשנות את הביצועים לאורך כל טווח בסל"ד.

ברכבי טורבו גזי הפליטה לעולם נתקעים קודם כל במניפה של הטורבו לאחר מכן ככל שיהיה יותר פתוח הגזים יזרמו ויסובבו מהר יותר את הטורבו.

תחשוב על מצב תאורטי שבו אתה שם פלטה שחוסמת את יציאת גזי הפליטה מהטורבו, המניפות יסתובבו לאט ממש אם בכלל ,ואתה תקבל מין מערבולת שחוזרת חזרה כלפי המנוע.

מקווה שהייתי מספיק ברור.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה זמן לא כתבתי כאן, הבנתי שכל נושא המשתיקים נכנס לתקנות אירופאי ובישראל בסטנדרט החל משנת 2019 , למעשה כל רכבי הספורט בעיקר מושתקים בגלל תקנות רעש שהוציאו (מטרד סביבתי שבאופן אישי יש בו לא מעט, ואני מת על רעשי מנוע ו אגזוז אבל הרכבי ספורט החזקים כיום עושים רעש של צופר אזעקה לא פחות מכך ! ובלילה איזה סיוט זה להתעורר בשלוש בבוקר מרעש מטורף של איזה בחור צעיר שנותן גז בשכונה) .

 

אני הבנתי דבר אחד בסיס ופשוט , אין השלכה על נושא הביצועים בוודאות ! , מה שמפתיע אותי שאנשים מחפשים להרכיב את המשתיק ולא להסיר אותו דווקא.

 

מחר אני צריך לקבל את הרכב שקניתי זה מכבר , לאון קופרה חדשה מהחברה (האחרונה ככל הנראה או לפני אחרונה , רגע לפני שיוצא הדגם החדש - אין שינוי רציני בין היוצא לנכנס) , ושם כן שמו את המשתיק וזה ניכר. ולכן גם היצרנים היום מחברים כמו יוניט שעושה רעש מנוע בתוך הרכב דרך הרמקולים על מנת לכפר על הדממה שנוצרה בעקבות ההתקן)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
זה לא מועיל במומנט בסל"ד נמוך, כי עצם זה שאתה וכל מי שמשפר רכבי טורבו מחליף את הצנרת המקורית באחת עם קוטר גדול יותר וללא ממיר או עם ממיר ספורטיבי אומר שכמה שפחות התנגדות בדרך "החוצה" מהמנוע יותר טוב.

קח לדוגמא בכל מיני סרטונים שיש ברשת על רכבי טורבו שהאגזוז כביכול מחובר לטורבו ויוצא משם ישירות למעלה במכסה מנוע.

במומנט שיכול לעלות בסל"ד ביניים, אמור להיות ברכבים אטמוספרים שם הפליטה של המנוע עוברת ישירות לצנרת אגזוז וכל הגדלה או הקטנה של קוטר הצנרת או הוספה או הסרה של דוד כזה או אחר יכולה לשנות את הביצועים לאורך כל טווח בסל"ד.

ברכבי טורבו גזי הפליטה לעולם נתקעים קודם כל במניפה של הטורבו לאחר מכן ככל שיהיה יותר פתוח הגזים יזרמו ויסובבו מהר יותר את הטורבו.

תחשוב על מצב תאורטי שבו אתה שם פלטה שחוסמת את יציאת גזי הפליטה מהטורבו, המניפות יסתובבו לאט ממש אם בכלל ,ואתה תקבל מין מערבולת שחוזרת חזרה כלפי המנוע.

מקווה שהייתי מספיק ברור.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

אהבתי שאתה בטוח שאתה יודע יותר טוב ממישהו עם קבלות כמו לירן.

 

אני רק תוהה אם אתה יודע איך נראית דיאגרמת מחזור מנוע ומה המשמעות של לחץ חוזר ולמה זה טוב או לא.

כי להגיד 'סרטון ביוטיוב עם צינור קצר שעולה למעלה' מדגים בדיוק את ההיפך ממה שאתה כותב.

 

(לירן אגב צודק ב100% -אם כי ברכב חזק יחסית שלא משופר 'בהגזמה' ביחס להספק המקורי ההבדלים יהיו זניחים יחסית).

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

סליחה על התגובה המאוחרת ,הייתי אצל לירן בשישי האחרון, בלי קשר ותבדוק, לחץ חוזר back pressure לרוב ישפיע רק על רכב אטמוספרי, ויהיה זניח עד לא קיים ברכבי טורבו, מה גם שהמשתיק שלירן הרכיב לו (וגם לי) פתוח ולא דומה למשתיק מקורי שבא עם מחיצות וכל מיני עיקולים של הצנרת בתוכו.

 

Sent from somewhere...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 289 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...