Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו 208 החדשה. מפתיעה ולטובה, חבל שלא יגיעו ידניות.


nimo
 שיתוף
עוקבים 5
שימו לב! השרשור הזה בן 572 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הפיג'ו נראית ממש יפיפה.

הדבר היחידי שמפריע לי פה, זה מנוע ה-3 צילנדרים.

 

כל הצרפתיות מגיעות עם המנועים האלה, לא תמיד אני מבין למה, ובאופן אישי זה ממש לא נוח.

הרעידות האלה מאוד מעצבנות.

 

אני ממתין בקוצר רוח, לגירסה החשמלית המלאה.

פרנקופיל מושבע!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק הצרפתיות, גם כל המתחרות מבית VAG ופורד מצויידים במנוע 3 בוכנות.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא רק הצרפתיות, גם כל המתחרות מבית VAG ופורד מצויידים במנוע 3 בוכנות.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

 

כמדומני גם מציבושי ספייס-סטאר מצויידת במנוע 3 בוכנות.

 

אילו VAGיות מצוידות במנועי 3 בוכנות?.

 

בנוגע לפורד, השיווק שלהם בארץ (לעניות דעתי) כל כך רעוע שאני אפילו לא ידעתי שפורד משווקת בארץ.

פרנקופיל מושבע!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע 1.0 ליטר של VAG הוא מנוע 3 צילינדרים.

סיאט איביזה וארונה. סקודה קארוק, אוקטביה, סיטיגו, פאביה, קאמיק וסקאלה.

גם אודי קיבלו את המנוע הנ"ל: Q2, A1...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המנוע 1.0 ליטר של VAG הוא מנוע 3 צילינדרים.

סיאט איביזה וארונה. סקודה קארוק, אוקטביה, סיטיגו, פאביה, קאמיק וסקאלה.

גם אודי קיבלו את המנוע הנ"ל: Q2, A1...

 

יש לי סיאט איביזה 1.0 tdi

אין רעידות בכלל

בקושי שומעים את המנוע.

סופר זריזה גם בעליות תלולות.

צריכת דלק ממוצעת 16-18

מה רע במנוע 3 צילינדרים ?

הציטוט אמור היה להיות עבור אריאל

עריכה אחרונה על ידי Shitu
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יש לי סיאט איביזה 1.0 tdi

אין רעידות בכלל

בקושי שומעים את המנוע.

סופר זריזה גם בעליות תלולות.

צריכת דלק ממוצעת 16-18

מה רע במנוע 3 צילינדרים ?

הציטוט אמור היה להיות עבור אריאל

 

זה היה גם הניסיון שלי עם ה 1.0 (TSI לא TDI) בשתי איביזות. הוא גם היה זריז - בסה"כ מנוע מעולה. לא צריך לפסול מראש בגלל מס' הצילנדרים (אם כי לא ניסיתי את הצרפתי).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בקיה יש 3 צילנדרים ולא מרגישים רעידות כלל. מה שכן, יש לה נטיה להרעיש טיפה ולכן אני סובל ממערכת עצור וסע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בין הביקורות הבודדות שראיתי ששיבחו את נוחות הנסיעה, כמעט בכולן עולה קונצנזוס שהרכב לא ממש נוח עם איכות נסיעה בינונית וגם... לא ממש מהנה לנהיגה ודינמי על אף המראה המאוד מרשים שלו. אותי זה אכזב מאוד (וגם מבקרים רבים אחרים שיצאו עם תחושות מעורבות בעקבות הנהיגה בו)

 

בכל אופן זה ברור שהוא מאוד מרשים מבחינת העיצוב החיצוני וגם מבחינת רמת האינטריור שלו ואני משער שבשביל רוב הלקוחות זה יותר ממספיק ככה שאני בטוח שהוא ימכור מצויין באירופה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הפיג'ו נראית ממש יפיפה.

הדבר היחידי שמפריע לי פה, זה מנוע ה-3 צילנדרים.

 

כל הצרפתיות מגיעות עם המנועים האלה, לא תמיד אני מבין למה, ובאופן אישי זה ממש לא נוח.

הרעידות האלה מאוד מעצבנות.

 

אני ממתין בקוצר רוח, לגירסה החשמלית המלאה.

 

לטענת הבוחן אין שמץ של רעידות או תחושה של מנוע 3 צילינדרים,גם ב3008 לא מרגישים כלום,כמו מנוע חשמלי.

 

מעבר לכך מנוע מאד אמין,שלי עבר כבר את ה300000ק"מ {לא טעות}.

 

הטענה לגבי נוחות הנסיעה היו רק בדגם עם צמיגי 17 ,מישלין פיילוט סופר ספורט,צמיג ספורטיבי לחלוטין וקשיח,בדגמים עם הפראמסי 4 הטענה הייתה לנוחות טובה מאד.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שנעשו קצת שינויים במנועי הפיורטק, בעבר היו 3 מנועים:

1.2 אטמוספרי עם 72 ואחכ' 82 כ"ס (הגיע בארץ ב108/208/2008 והקקטוס הידניות), 1.2 טורבו עם 110 כ"ס (קקטוס אוטומט/ידני ו-208 אטומט) ו1.2 טורבו עם 130 כ"ס (C4 אטומט, 308 אוטומט).

ב208 החדשה המונעים המוצעים הם: 1.2 אטמוספרי עם 75 כ"ס, 1.2 טורבו עם 100 כ"ס ו1.2 טורבו עם 130 כ"ס.

 

מעניין מה השינויים שנעשו בשני הדגמים הראשונים שהביאו להורדת ההספק בצורה די ניכרת (כ10%)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מן הסתם הצורך לעמוד בתקן 6.2 להגבלת זיהום אויר. ייתכן ובמנועים החלשים יותר פשוט הקטינו את תפוקת המנועים כדי לעמוד בתקן החדש. במנוע החזק הוסיפו מסנן חלקיקים שמייקר את החבילה הכוללת.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 572 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...