Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צנרת גדישה לאיביזה


 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב

מעוניין לשדרג את הצנרת גדישה שיש לי כרגע ברכב

כיום היא מנירוסטה השאלה האם שווה להשקיע סכום לא מבוטל ולעבור לצנרת קומפלט מאלומיניום

מדובר בשאלה מה יהיה השיפור מבחינת מעלות והאם זה יגרום לגדישה להיות יותר יציבה

תודה לעונים הרכב הוא איביזה 20vt שנת 2001

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

מבחינת טמפרטורת כניסה, תיעול כניסת האוויר לאינטרקולר או החלפה (במידה והספיקה גבוהה מידי לישן), יתנו לך תוצאה הרבה יותר טובה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

פשוט מאוד, פיזיקלית, אוויר דחוס הוא אוויר חם(עקב פעולת הדחיסה), כיוון שאוויר חם יש פחות מולקולות חמצן מאשר לאוויר קר, בכדי לקרר את האוויר החם שמגיע מכיוון המגדש טורבו, קיים האינטרקולר(יושב בחזית המנוע, בחלק התחתון שלו).

לכל אינטרקולר, קיימת יכולת ספיקה מקסימלית(כמות האוויר הנכנסת שהוא יכול לקרר מבלי שהטמפרטורה של האוויר תעלה), כמות גבוהה יותר של אוויר, תצריך החלפה של האינטרקולר.

במידה ולא בוצעה החלפה של טורבו ברכב אצלך לאחד יותר גדול, סביר להניח שלא תצטרך החלפה של האינטרקולר..

לפעמים, קיימים חסמים שמפריעים לזרימת אוויר לאינטרקולר, כגון תריסים שנשלטים ע"י מחשב הרכב(כמו במונדיאו אסמקס וגלאקסי), ביטול שלהם, הצליך להוריד את הטמפרטורה של האוויר הנכנס למנוע ב20 מעלות לערך בקיץ, שזה שינוי ע נ ק י.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע מורכב ברכב קולר חזית והצנרת גדישה היא מנירוסטה שעשיתי כיוונים אצל דני נאמר לי שהטמפרטורה ביניקה מגיעה למעלות גבוהות ועדיף לטפל בזה השאלה שלי האם צנרות מאלומיניום יתנו את הפיתרון או שכנראה עדיף להחליף גם את הקולר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אלומיניום מתחמם ומתקרר מהר יותר, אבל תכלס בנסיעה של יותר מ-10 דקות שניהם יהיו באותה הטמפרטורה. המקסימום זה לצפות בחומר מבודד את צנרת הגדישה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה האידאלי לצנרת גדישה יש לי אפשרות לעשות מאלומיניום או לעשות מנירוסטה 316 ולעשות בידוד לשניהם ההפרש מחיר בניהם מאוד זניח ואני מעוניין לקבל את התוצאה הטובה ביותר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...