Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

golf 1.2 TSI 2013 שאלה בנוגע לגיר DSG


Exersice
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, אני בטוח שפרסמו דברים ורשמו כבר אבל באמת שחיפשתי ולא הצלחתי למצוא, יש ברשותי הרכב הנל שבכותרת, ואני רוצה לדעת באיזה מצבים אפשר לדעת שהגיר פשוט דפוק ואני עלול להכינס לצרות...

 

אם פרסמו כבר משהו במקום אחר אשמח מאוד לקישור שאוכל לקרוא ולא לבזבז את זמנכם

 

אני שומע לפעמים רישרושים כשאני פותח חלון ובמיוחד כשאני נוסע ליד גדר

 

קרה לי לפני שבוע שנסעתי בהילוך 6 וכשהחליף לי ל7 זה נתן מי מכה חזקה(שבתוך תוכי קפץ לי הלב גם)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במידה והמצמדים שחוקים, תרגיש רעידות בהילוך 1.

אותם ״רשרושים״ שאתה מדבר עליהם - זה אופייני לגיר הזה, אין מה להתרגש מזה.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
במידה והמצמדים שחוקים, תרגיש רעידות בהילוך 1.

אותם ״רשרושים״ שאתה מדבר עליהם - זה אופייני לגיר הזה, אין מה להתרגש מזה.

 

מה בנוגע למכה שאני מרגיש כמו שציינתי במשפט האחרון?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המכה בהעברה , אין מה להתרגש. זה כנראה מצמד שהחליק והמחשב העביר הילוך בסל"ד לא מתאים. המצמדים לקראת סוף חייהם. הדרדרות צפויה .

מה לגבי רעידות בראשון ושני ? לא ענית על זה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המכה בהעברה , אין מה להתרגש. זה כנראה מצמד שהחליק והמחשב העביר הילוך בסל"ד לא מתאים. המצמדים לקראת סוף חייהם. הדרדרות צפויה .

מה לגבי רעידות בראשון ושני ? לא ענית על זה.

 

 

לא אין רעידות בהילוך ראשון ושני, רק מה שמוזר לי זה רעשים שיש והמכה שהרגשתי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי קפיצת סל"ד בהעברת הילוך ? קרה לך ? כאילו המנוע מעלה סל"ד על ריק .

אם כל אלה לא קורים תכופות אז המצב סביר. פשוט תעשה מה שרוב בעלי הגיר עושים : תמשיך לסוע עד שזה יחמיר .

עריכה אחרונה על ידי save
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מה לגבי קפיצת סל"ד בהעברת הילוך ? קרה לך ? כאילו המנוע מעלה סל"ד על ריק .

אם כל אלה לא קורים תכופות אז המצב סביר. פשוט תעשה מה שרוב בעלי הגיר עושים : תמשיך לסוע עד שזה יחמיר .

 

לא, אין קיפצות של סלד פתאומיות גבוהות, העברת הילוכים יחסית טובה, חוץ מהדברים שציינתי לא היה כלום

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שהכל בסדר עם הגיר.

רשרושים שונים זה רעשים רגילים של הגיר, והמכה החד פעמית שהרגשת עשויה לקרות בגלל מעבר לא חלק של ההילוך מסיבות שונות, אבל אם התופעה לא חוזרת על עצמה הכל בסדר.

VW Golf VII, 1.4L TSI 150 HP, DSG7, 2015

Sold - VW Golf VII, 1.4L TSI 122 HP, DSG7, 2013

Sold - VW Polo V, 1.4L 85 HP ,Manual Gear, 2012

Sold - VW Polo III , 1.4L 75 HP, Automatic, 2001

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם קשר עקיף:מקריאה בפורומים זרים : בדיוק היום ממשלת אוסטרליה השיגה ריקול של עשרות אלפי רכבי פולקסוואגן עם בעיה באקומולטור ב dsg7 היבש ,שגורמת לנפילת לחץ הידראולי שגורמת למכה שכזו. לפעמים איבוד כח רגעי או קבוע.שאפו לקנגרו ולרגולטור (האוסטרלי) .מגוון רכבים מ 2008-2019

מי שמכיר תקלה P17BF

 

צריך לזכור שבאוסטרליה יש חוק לימון בחוק הגנת הצרכן .

 

נציג פולקסוואגן האוסטרלי, ג'ייסון ברדשו, אמר שיזמנו כ 63000 רכבים לבדיקה. אין להם דרך לבדוק היקף הבעיה למעט בדיקה פיזית, (גם לא ע"פ מספר שילדה) אבל נראה להם שלפחות 20000+ הושפעו . בחור מוזר.

עריכה אחרונה על ידי save
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואני נתקלתי במקרה מוזר יותר עם הגיר הזה.

לקחתי רכב עם DSG לטסט. הגיר היה במצב טוב. לא רועד, לא קופץ ולא מחליק. בעמדת בדיקת הבלמים כשהגלגלים הקדמיים (-הנעה קדמית) נבדקו על מתקן הגלילים, הרכב לא הצליח לצאת מהמתקן... האות D הבהבה, הטורים עלו והקלאצ'ים - לא התחברו. למרות שהבוחן צעק מכל הלב "סע! סע! תתקדם!" זה לא שכנע את המוח הגרמני הייקי של הגיר... רק כיבוי והתנעה עזרה לו לחזור לשפיות.

מאז הרכב ממשיך ליסוע בעליזות בכבישי הארץ חמסה-חמסה כבר כמה חודשים בלי בעיות מיוחדות.

אולי הגרמנים סתם לא אוהבים את מוסד הטסטים הישראלי?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל עפ ספר רכב, יש לכבות בקרת יציבות וכו וכו בטסט.

אולי הרכב השתגע בגלל זה?

שני גלגלים זזים ושני אחרים במקום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...