Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יהונתן שלמה

בקשר לבדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך.

שימו לב! השרשור הזה בן 302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

היי לכולם אני רוצה להזמין מד קומפרסיה ולחץ הפוך שיהיה לי בבית ויש לי כמה שאלות.

1. אם אני קונה מכשיר לבדיקת לחץ הפוך, האם אפשר לבדוק איתו גם קומפרסיה?

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F163428223199

 

 

2. האם יש הבדל במד לייקאייג׳/ קומפרסיה. בין דיזל לבנזין, או בן אופנוע לרכב.?

 

3. את הבדיקה חייב לבצע שמנוע חם?

 

4. האם ללחוץ על הגז בזמן הבדיקה?

 

תודה מראש

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. לא

2. בעיקרון כן אבל שים לב שצריך מתאמים להברגות.

3. כן מומלץ

4. על איזה גז אתה רוצה ללחוץ? בדיקת לחץ הפוך מבצעים על מנוע מכובה, כאשר הלחץ מגיע מקומפרסור חיצוני.

 

שים לב לתשובה 4, נדרש קומפרסור על מנת להשתמש בערכה הזו


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי 4, מומלץ לבדוק קומפרסיה עם מצערת פתוחה לגמרי כדי לשפר את מילוי הצילינדרים באוויר.

 

 

כנראה לזה הייתה הכווינה ב"ללחוץ על הגז".


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן זה מה שהתכוונתי,

אז ניראה לי כרגע אולי אני אקנה רק את המד קומפרסיה, למרות שניראלי שיש לשכן שלי קומפרסור אבל ניראה לי אני אסתמך כרגע על מד קומפרסיה בלבד וזהו. זה מספיק אמין?

 

ולגבי 2

לא הבנתי אז אתה אומר שיש הבדל בין דיזל בנזין ואופנועים?

חוץ מהמתאמים כמובן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כוונתי הייתה שאין ממש הבדל למעט ההברגות בכניסה למנוע. בבנזין מחברים במקום המצתים, בדיזל מתחברים במקום נרות הלהט.

הבדל נוסף הוא לחצי העבודה שהם גבוהים יותר בדיזל. כך שאם הערכה מתאימה לדיזל מבחינת לחצים, היא מתאימה לכולם.

מנוע של אופנוע לא מיוחד בשום צורה בהקשר הזה, זה מנוע בנזין פשוט..


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחדד מעט שבדיקת קומפרסיה יכולה אומנם להעיד על צילינדר שלא במיטבו אבל לא לגלות מה שבדיקת לחץ הפוך יכולה שזה להיכן בורח הלחץ ואיפה הכשל בדיוק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...