Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיפוש\רכישה ומעקב רכב, פיג'ו 508 (מדהימה)


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעה, אליהו שבת כתב:

לא מתבלבל

 

כל מה שאמרתי במנוע 165 וזה קורה לכולם כמעט כל התסמינים שאמרתי ללא יוצא מן הכלל, מדבר על שנתון 15-16 בוודאות.

 

מנוע 156 מאכיל מרורות את הלקוח ובסכומים גבוהים משמעותית0

אשמח שתצרף קישורים על מה אתה מתבסס,

בינתיים המציאות נראת ממש אחרת,

יש לי קרוב משפחה עם אחת דגם 156 כ"ס, כאן ללא ספק יש מלא תקלות, ומאכילה מרורים.

ומכר של מישהו שעובד איתי עם 165 כ"ס, כאן ממש לא נכון, הרכב אמין מאוד, בינתיים ללא תקלה אחת למעט משהו במזגן, לא זוכר מה בדיוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, wildlands2019 כתב:

אשמח שתצרף קישורים על מה אתה מתבסס,

בינתיים המציאות נראת ממש אחרת,

יש לי קרוב משפחה עם אחת דגם 156 כ"ס, כאן ללא ספק יש מלא תקלות, ומאכילה מרורים.

ומכר של מישהו שעובד איתי עם 165 כ"ס, כאן ממש לא נכון, הרכב אמין מאוד, בינתיים ללא תקלה אחת למעט משהו במזגן, לא זוכר מה בדיוק.

 

מה היה לו במזגן?.

לפני שעתיים, אליהו שבת כתב:

למה? ככה, כדרך קבע למנוע 165THP יש תקלות שמי שמכיר אותם מתייחס אליהם כאל תחזוקה ולא כאל תקלה

 

  • שסתום טורבו
  • מיכל דלק
  • צינור טורבו
  • מכסה אטם שסתומים
  • ממיר קטליטי
  • פלאגים - תלוי מי תחנת הדלק
  • מצבר שנתי פחות או יותר
  • ועוד כמה תופינים

 

לי אישית עקב גיל הרכב פשוט נמאס מהעניין, למרות שתיחזקתי את הרכב בצורה הכי טובה ובחלקים מקוריים הוא לא נתן לי את השקט הרצוי ולכן עבר יד.

 

הבעיה במנוע הזה שהוא פנינה ומהנה לנהיגה כך שקשה להיפרד ממנו.

 

 

אני לא מכיר את התקלות שאתה מדבר עליהן, לא נחשפתי לזה ולא קראתי על זה.

אני יודע שמנוע 156 כ"ס הוא הבעייתי.

 

יש לך אי אילו סימוכין לכך?

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בא לגבע ולאורן ותראה, מגיעים בשיירות על אותם תקלות, אין אחד שניצל.

לקוח ליוסי מגבע לאבחן תקלות אלו בין שניה ל10 שניות.

שוב בשנתונים קודמים יותר, אין לי ניסיון החל מ2017, אומרים שהמצב הרבה יותר טוב.

 

גם כאן בפורום תראה, לבנתיים כולם חוו את הבעיות שרשמתי, לפחות את חלקם.

 

עריכה אחרונה על ידי אליהו שבת
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, אליהו שבת כתב:

לא מתבלבל

 

כל מה שאמרתי במנוע 165 וזה קורה לכולם כמעט כל התסמינים שאמרתי ללא יוצא מן הכלל, מדבר על שנתון 15-16 בוודאות.

 

מנוע 156 מאכיל מרורות את הלקוח ובסכומים גבוהים משמעותית0

זה פשוט לא נכון ,לאחי יש את המנוע הזה כבר מעל 5 שנים ומאה אלף ק"מ וחוץ מממיר לא היה כלום ברכב,כלום.

לי יש את ה 3008 מעל 3 שנים ולא היה כלום נקודה.

שניהם עם המנוע הנ"ל.

חבל שאתה טועה ומטעה.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא טועה ולא מטעה.

נהגתי על המנוע 165 בסיטרואן שנים רבות ומכיר את הרכב טוב מאוד.

שנתונים 2015/6 כמעט כולם חווים את כל מה שאמרתי.

אין 3008 עם מנוע כזה בשנתון המדובר ולכן זה לא רלוונטי.

 

שים לב שכמדומני כל מי שיש לו בפורום את הרכב בשנתון המדובר חווה את מה שרשמתי, הן אצלו והן ביד הקודמת ממנו רכש את הרכב.

 

ובקשר לאחיך חכה עוד קצת, שסתום טורבו וצינור טורבו הולך באיזור ה100,000 ק"מ, בקרוב אצלו, זה חלק משגרת הטיפולים.

 

נ.ב. ניתן להתארגן עם שסתום טורבו/צינור טורבו/פלאגים מראש בקרוב לעשירית מחיר מהנדרש בשעת ה0 במוסך.

 

המנוע והגיר עצמו אמינים מאוד בניגוד לגרסה הקודמת 156 כ"ס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכסה שסתומים זו בעיה ששרדה הרבה שנים . גם בגרסת 165. לפעמים החלפת האטם מספיקה , אולי קצת סיליקון שחור, אבל אם הוא התעוות יתר על המידה (פלסטיק זול) , גם גומיה חדשה לא תעזור... ואז מחליפים מכסה שמחירו ידוע.



שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע ב508 2016 וב3008 2018 בדיוק אותו הדבר כולל כל הצנרת והכל,לא יודע על בסיס מה אתה אומר שלא.

המנוע ב508 של אחי עובד מעולה,חדש לחלוטין ואין שום סימן לבעיה כלשהי.

ראיתי את כל מי שיש לו בפורום את המנוע הזה ,בפיגו כולם אמרו שאין בעיות ,בסיטרואן משום מה יש כל מיני שטויות עם אביזרים חיצוניים כמו הקניסטר במיכל דלק ,בעיה שקיימת רק בסיטרואן.

אתה מסיק מזה שזה קורה בסיטרואן שזה אוטומטית קורה גם בפיגו,וזה טעות ,ואני בדקתי את זה.

מעבר לכך ,לא תמצא אחד עם המנוע הנ"ל בפיגו שיגיד שיש לו איזשהי בעיה גם הרבה מעבר ל 100000ק"מ ,אני דיברתי עם המנהל סניף של אלבר שהוא חבר מעבודתי שם ,הוא אמר שהיו לו גם 508 עם המנוע מעל 200000ק"מ בלי שום בעיה.

אהה,והמצבר ברכב של אחי החזיק בדיוק 3 שנים מינוס שבועיים והוחליף באחריות,מאיפה הבאת שמחליפים כל שנה??!,נו בחייאת..

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, אליהו שבת כתב:

לא טועה ולא מטעה.

נהגתי על המנוע 165 בסיטרואן שנים רבות ומכיר את הרכב טוב מאוד.

שנתונים 2015/6 כמעט כולם חווים את כל מה שאמרתי.

אין 3008 עם מנוע כזה בשנתון המדובר ולכן זה לא רלוונטי.

 

שים לב שכמדומני כל מי שיש לו בפורום את הרכב בשנתון המדובר חווה את מה שרשמתי, הן אצלו והן ביד הקודמת ממנו רכש את הרכב.

 

ובקשר לאחיך חכה עוד קצת, שסתום טורבו וצינור טורבו הולך באיזור ה100,000 ק"מ, בקרוב אצלו, זה חלק משגרת הטיפולים.

 

נ.ב. ניתן להתארגן עם שסתום טורבו/צינור טורבו/פלאגים מראש בקרוב לעשירית מחיר מהנדרש בשעת ה0 במוסך.

 

המנוע והגיר עצמו אמינים מאוד בניגוד לגרסה הקודמת 156 כ"ס

דווקא יש 3008 עם המנוע המדובר הן ב 2015, אז נמכרה לצד גירסת ה 156 סוסים ובשנת 2016 כל המכוניות מהדגם הנ"ל וגם ה 5008 צוידו בגירסת ה 165 סוסים. מדובר בגירסה הקודמת של הדגם, המנוע אותו מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@אליהו שבת

מה קרה לדעתך ב 2017 שהבעיות הופסקו?

איזה חלפים לדעתך כדאי להזמין מראש ומאיפה?

מה התסמינים שאני יכול לשים לב לפני שעת האפס בכל מה שקשור לבעיות הנ''ל?

תודה.

התחדשתי לאחרונה ב c4 פיקאסו קצר, 2017 38K.

עריכה אחרונה על ידי איצי בר

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג, איציק ידידנו מבין בזה יותר

בק"מ שלך לא הייתי עושה ומתכנן כלום, התקלות/טיפול סדרתי😀 מגיע לרוב בק"מ גבוה משמעותית

מדובר ברכב נפלא, אני חשבתי שניתן לחגוג על שני החתונות, גם מחיר קנייה זול וגם ללא עלויות אחזקה חריגות, התבדיתי ולכן מכרתי.

 

נ.ב. הרכב נמכר במחיר שנקנה שנה לפני והקונה (כמדומני חבר פורום)  עשה עסקת זהב.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מזמין מכסה שסתומים מראש (ואני מאלה שמחזיק חלפים רגישים לפיקאסו בבית)
א: לא ידוע כמה הבעיה נפוצה ובאיזה שנתון היא נפתרה . אולי זה יקרה במשמרת שלך ואולי לא .
ב. המכסה לא מתפוצץ פתאום. זה תהליך . ככה שגילוי ואבחון מוקדם נותן מספיק זמן להזמין את החלקים מאירופה. טכנאי טוב יזהה סימני שמן מספיק מוקדם. אטימה לא מיטבית וכו'.

 

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...