Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיפוש\רכישה ומעקב רכב, פיג'ו 508 (מדהימה)


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש גם 508 ידנית מרמת גימור גבוהה מלפני המתיחה (156 כ"ס). לאוויס לקח שנתיים להיפטר ממנה. יחד עם זאת התיבה האוטומטית ב- 508 מוצלחת יחסית ואמינה. גם כחובב 3 דוושות אני לא חושב שידני הוא יתרון משמעותי במקרה הזה.
בנוסף לשתי 508 הללו יש גם 2-3 פיג'ו 407 ידניות כאשר אלו בהן נתקלתי גם יוצאות ליסינג. הניחוש שלי שכל אלו הוזמנו עבור אותו אדם שכנראה היה חשוב מאוד הן עבור לובינסקי והן עבור חברת הליסינג.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.1.2021 בשעה 14:47, ariel000 כתב:

אני חייב לציין, עקב מספר אנשים שראיתי פה מדברים על מוסך גבע, החלטתי ללכת לבדוק.

ברוך, המנהל, הוא אדם ממש נחמד, הוא מכיר ומדבר גששית (דבר חשוב!), הוא סבלני, מסביר וגם היה מאוד נחמד כאשר התייעצתי איתו בנושא אישי.

 

חייב לציין - אין "ברוך" במוסך גבע

  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

כאשר רכשתי את הרכב, היתה תקלה, החיישן הקדמי הראה תצוגה ולעיתים צפצף ללא הפסקה.

עשיתי פוליש ווקס וזה פתר את זה, עד נקודת זמן שזה חזר.

לאחר שזה חזר, קילפתי קלות את הצבע שצבעו אותו (חרא צביעה) וזה עזר והיה שקט.

 

לאחרונה זה חזר שוב וזה התחיל לשגע אותי, אני עומד במקום והוא נותו התראה חזותית ומה שמעצבן בעת ההתראה, לר ניתן להעביר תחנה או שיר ברדיו.

החלטתי שנמאס לי ולא יכול יותר.

 

חיפשתי חיישן באינטרנט, אבל לא הצלחתי למצוא חיישן ספציפי ומתאים וחששתי.

בנוסף  יש לי 2 חיישנים בצד, אחד על הכנף והשני על הטמבון ולא יכולתע לדעת איזה מהם הוא התקול  בוודאות גמורה.

 

אתמול העליתי את הרכב על הליפט, בקיבוץ, אמרתי לעצמי שאנתק את החיישן בכנף ואראה אם עדיין מצפצף או שמא פסק.

לא עזר, כי קיבלתי הודעת שגיאה על חיישנים במחשב ולא יכולתי יותר.

 

החלטתי לעלות למרכז ולנסוע לפיג'ו לטפל בזה  כי נמאס לי.

 

הם מצאו את החיישן התקןל, עלות החיישן שהם גובים זו אותה עלות בג'אן חלקים.

 

התיקון אמור להיות 2,000 שקל כאשר חלק מהעלות, זו צביעה של החיישן שמגיע שחור, בצבע לבן כמו הרכב, בעלות של 200 שקל.

אמרתי, בצחוק, לנציג השירות, אין צורך בצביעה, הרכב שלי לבן ואני אעבור עם טיפקס על החיישן וזהו. 😁

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.6.2021 בשעה 13:59, ariel000 כתב:

 

 

התיקון אמור להיות 2,000 שקל כאשר חלק מהעלות, זו צביעה של החיישן שמגיע שחור, בצבע לבן כמו הרכב, בעלות של 200 שקל.

אמרתי, בצחוק, לנציג השירות, אין צורך בצביעה, הרכב שלי לבן ואני אעבור עם טיפקס על החיישן וזהו. 😁

 

עלות טיפול: 1,600 שקל.

 

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב, קצת מדוכא, לא יודע איך הכל בבת אחת.

בזמן האחרון הרגשתי שהרכב קצת חנוק, בהתחשב בכך ש-90% מהנסיעות שלי הן בעליות אז ניתן לחוש זאת בנקל.

הייתי מרגיש גמגומים בעת עקיפה או פשוט, בעת דרישת כח והתאמצות מהמנוע.

 

שבוע שעבר עשיתי טיפול לבד בקיבוץ, החלפתי שמן, פילטק שמן ופילטר מנוע.

במהלך הטיפול הבחנתי כי בחלקו האחורי של המנוע ישנה נזילה, לא הזעה אלא פשוט שמן טרי על גבי המנוע וגם באיזור כניסת האוויר למנוע.

 

קבעתי תור והגעתי ללובינסקי בשורק.

בהתחלה נאמר לי כי לא מצאו כל בעיה, לא ראו שום נזילה וכי סימן השמן שראיתי היה עקב החלפת הפילטר.

ביקשתי להכניס את הרכב בשנית למוסך ולהראות למכונאי, היכן נמצאת הנזילה, היות והסברתי שהיא בכלל במקום אחר.

 

לאחר שהראיתי ובדיקה שלהם, החליטו להחליף את מכסה השסתומים וכמו כן חלק שהם קוראים לו "צינור בלם".

לא כל כך הבנתי לצה קוראים לכך צינור בלם, כי המקט מביא איתי לצינורית דלק.

 

כמו כן, באותו רגע לא חשבתי על כך אולם רק מאוחר יותר ולאחר יציאתי מהמוסך, לא הבנתי למה החליפו את מכסה השסתומים, במקום להסתפק בהחלפת אטם?.

 

מכסה השסתומים עלה כ-1,400 שקל.

צינורית בלם עלתה כ- 600 שקל.

סך הכל, כ-2,700 שקל.

 

בשבוע אחד הוצאתי בסביבות 4,200 על הרכב.

 

כולי תקווה לשקט.

 

תמונות מהאינטרנט של החלקילם, לפי מקט

 

מכסה שסתומים

UTB8__c_q__IXKJkSalUq6yBzVXav.thumb.jpg.d6989809161d246c35b4058d93d7c78a.jpg

 

"צינורית בלם"

HTB10P8dnYuWBuNjSszgq6z8jVXaW.thumb.jpg.e3b888ffa27f2b07392c3872c03739bd.jpg

עריכה אחרונה על ידי ariel000

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחשוב על זה כך, רכב מטופל בחלקים איכותיים ישרת אותך נאמנה לתקופה ארוכה ויתן כמה שיותר שקט,

כפי שמבינים מהשרשור אתה אוהב ונהנה מהרכב, אז זה רק לטובה, כסף הולך ובא, שקט נפשי לא, כאן אתה רק מרוויח מזה, תתחדש.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, wildlands2019 כתב:

תחשוב על זה כך, רכב מטופל בחלקים איכותיים ישרת אותך נאמנה לתקופה ארוכה ויתן כמה שיותר שקט,

כפי שמבינים מהשרשור אתה אוהב ונהנה מהרכב, אז זה רק לטובה, כסף הולך ובא, שקט נפשי לא, כאן אתה רק מרוויח מזה, תתחדש.

 

אני פשוט מנסה להבים למה החלפה צפוייה.ף, בגלל שזה מוסך ראשי?, בגלל שיש תקלה?.

 

ובנוגע לרכב, אחלה רכב בעולם, רמה גבוהה ביותר של רכב ונוחות.

 

צריך ללמוד לעשות יותר דברים לבד.

  • רעיון טוב! 1

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? ככה, כדרך קבע למנוע 165THP יש תקלות שמי שמכיר אותם מתייחס אליהם כאל תחזוקה ולא כאל תקלה

 

  • שסתום טורבו
  • מיכל דלק
  • צינור טורבו
  • מכסה אטם שסתומים
  • ממיר קטליטי
  • פלאגים - תלוי מי תחנת הדלק
  • מצבר שנתי פחות או יותר
  • ועוד כמה תופינים

 

לי אישית עקב גיל הרכב פשוט נמאס מהעניין, למרות שתיחזקתי את הרכב בצורה הכי טובה ובחלקים מקוריים הוא לא נתן לי את השקט הרצוי ולכן עבר יד.

 

הבעיה במנוע הזה שהוא פנינה ומהנה לנהיגה כך שקשה להיפרד ממנו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתבלבל

 

כל מה שאמרתי במנוע 165 וזה קורה לכולם כמעט כל התסמינים שאמרתי ללא יוצא מן הכלל, מדבר על שנתון 15-16 בוודאות.

 

מנוע 156 מאכיל מרורות את הלקוח ובסכומים גבוהים משמעותית0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, אליהו שבת כתב:

למה? ככה, כדרך קבע למנוע 165THP יש תקלות שמי שמכיר אותם מתייחס אליהם כאל תחזוקה ולא כאל תקלה

 

  • שסתום טורבו
  • מיכל דלק
  • צינור טורבו
  • מכסה אטם שסתומים
  • ממיר קטליטי
  • פלאגים - תלוי מי תחנת הדלק
  • מצבר שנתי פחות או יותר
  • ועוד כמה תופינים

 

לי אישית עקב גיל הרכב פשוט נמאס מהעניין, למרות שתיחזקתי את הרכב בצורה הכי טובה ובחלקים מקוריים הוא לא נתן לי את השקט הרצוי ולכן עבר יד.

 

הבעיה במנוע הזה שהוא פנינה ומהנה לנהיגה כך שקשה להיפרד ממנו.

 

 

למה צריך מכסה אטם ולא אטם וזהו?.

 

לפי דבריך, אני צריך לשבור את קופת החזיר חיסכון שלי.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...