Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יאני

החלפת מאוורר מנוע גדול, פולקסווגן גולף 2001 מנוע 2 ליטר

שימו לב! השרשור הזה בן 303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

לפני כשבועיים בזמן עמידה בפקק, הרגשתי שהמזגן לא מקרר וכשנסעתי, מיד לאחר כמה מאות מטרים הרגשתי קירור.

מיד חשדתי במאוורר מנוע תקול. אכן ראיתי שרק הקטן עובד.

 

הוחלף מאוורר רדיאטור חשמלי גדול.

אמנם זה לא היה זריז כמו שחשבתי שיהיה, אבל סביר.

 

סדר העבודה בגדול:

1. מפרקים מכסי פלסטיק של כונסי אוויר ומגן פנס עליון.

 

 

 

20191002_212249.jpg20191002_212229.jpg

 

2. מפרקים 3 אומי 10 של תושבת המאוורר מנוע לקונסולה על הרדיאטור והמעבה.

 

20191002_212651.jpg

 

 

 

 

3. מפרקים רק 2 טורקס 30 של תושבת הפלסטיק לקונסולה (בכל מקרה התחתון אצלי אכול אז אין דרך אחרת לשחרר אותו בגישה מלמעלה מבלי להרים רכב ולפרק מגן בוץ תחתון ולהתחיל לחצוב בו).

20191002_213035.jpg

 

 

 

4. החלק הטריקי זה הקונקטורים והמובילי פלסטיק ולהזיז את המקבע מאוורר מספיק כדי להוציא את המאוורר מבלי לפרק טורקס תחתון ומבלי לשבור את הפלסטיק או להרוס את הצינור רדיאטור.

20191002_212706.jpg20191002_213337.jpg20191002_214111.jpg

5. מכניסים מאוורר חדש.

20191002_221412.jpg

5. מחברים קונקטורים.

20191002_222339.jpg

6. מוודאים שכל האומים מחוזקים כד הסוף שהמאורר לא יגע בתושבת פלסטיק (שומעים רעש אם כן)

 

מניעים ומדליקים מזגן מוודאים עבודה של המאווררים לפקודת כניסת המדחס וגם ללא מזגן לאחר הגעה לטמפ מים הרצויה.

 

20191002_222259.jpg

20191002_212303.jpg

20191002_221417.jpg

עריכה אחרונה על ידי יאני

Volkswagen Golf Hatchback, Mark IV (1J1), 2001, 2.0L 115 HP, automatic.

Sold - Skoda Fabia Hatchback, Mark 2, 2013 1.4L MPI, 86 HP, manual.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד.. יאני

האם פרקתה את הקונסולה והוצאתה החוצה, ואז הרכבתה את המאוורר החדש.

או השארתה מחוברת לרדיאטורים - והחלפתה את המאוורר כאשר הקונסולה על הרכב מחוברת .

 

מה היה שיקול הדעת להחליף רק את המאוורר , ולא את כל היחידה כולל הקונסולה.

האם לא יותר קל להחליף את כל היחידה - הקונסולה והמאוורר כיחידה אחת.

 

תודה.. :wink:

 

 

 

אייל.


עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא פירקתי את כל הקונסולה כי אני מעדיף לא להתעסק עם מה שלא צריך. המאוורר הקטן עובד מצוין אז אין צורך לנתק אותו ולחפש צרות עם קונקטור בן 19.

כל ההתעסקות עם קונקטורים ופלסטיקים ישנים שלא לצורך עושה לי צמרמורת... הגישה מספיק טובה לשליפה של המאוורר ואם נזהרים לא עושים שום נזק.


Volkswagen Golf Hatchback, Mark IV (1J1), 2001, 2.0L 115 HP, automatic.

Sold - Skoda Fabia Hatchback, Mark 2, 2013 1.4L MPI, 86 HP, manual.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שאני צריך להחליף ברכב של אבי - מה עלות המאוורר (אם מותר לשאול) ?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסביבות 550 ש"ח +/- 100 זה המחיר ברוב החנויות תלוי בסוג


Volkswagen Golf Hatchback, Mark IV (1J1), 2001, 2.0L 115 HP, automatic.

Sold - Skoda Fabia Hatchback, Mark 2, 2013 1.4L MPI, 86 HP, manual.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • Create New...