Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיים מדריך עבור חיפוש רכב יד 2 מליסינג?


yosi123456
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 432 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חיפשתי בפורום ולא מצאתי.

אודה למי שיוכל לשים לינק.

 

בגדול, אני מחפש הכוונה מה לשים לב בעת רכישת רכב ליסינג משלמה סיקסט ?

 

באיזשהוא מקום מציק לי שהם מטפלים במוסכים שלהם ולא במוסכי היבואן..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל חברות הליסינג הגדולות מטפלות במוסכים שלהם, אבל תקלות באחריות מועברות למוסך יבואן.

 

צריך לשים לב לדברים כמו צמיגים (גיל,שחיקה וכו ), שלא חסר חלקים (שטיחים , פלסטיקה וכו), אם כן תדאג שישלימו

לראות היסטוריית טיפולים (מתי החליפו רפידות , שמן )

אם יש פגמים בצבע , שפשושים , בדרך כלל יתקנו אם תבקש (יש מי שמעדיף שלא)

שכל הפנסים שלמים , לא רופפים

לבדוק גיל מצבר , לרכב בן 3 שנים כנראה לא רלוונטי , אבל 4-5 שנים נדרשת החלפה

עדיף רכב שהיה ליסינג נהג יחיד ולא השכרה , בנוסף לא יותר מ3 שנים בליסינג (אחרי 3 שנים הוא הופך לרכב גישור שכל כמה ימים מועבר לנהג אחר)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק. יש חברות ליסינג שמטפלות במוסכים מורשי יבואן. לדוגמא: אופרייט, פריים-ליס, בזמנו גם אוויס (לא יודע אם עדיין)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אלדן מטפלים בחלק גדול מהרכבים שלהם במוסכי היבואן.

יש עוד קטע שנתקלתי בו לאחרונה ( לא באלדן )- מטפלים במורשה, אבל את החלפים מספקים בעצמם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כל חברות הליסינג הגדולות מטפלות במוסכים שלהם, אבל תקלות באחריות מועברות למוסך יבואן.

 

צריך לשים לב לדברים כמו צמיגים (גיל,שחיקה וכו ), שלא חסר חלקים (שטיחים , פלסטיקה וכו), אם כן תדאג שישלימו

לראות היסטוריית טיפולים (מתי החליפו רפידות , שמן )

אם יש פגמים בצבע , שפשושים , בדרך כלל יתקנו אם תבקש (יש מי שמעדיף שלא)

שכל הפנסים שלמים , לא רופפים

לבדוק גיל מצבר , לרכב בן 3 שנים כנראה לא רלוונטי , אבל 4-5 שנים נדרשת החלפה

עדיף רכב שהיה ליסינג נהג יחיד ולא השכרה , בנוסף לא יותר מ3 שנים בליסינג (אחרי 3 שנים הוא הופך לרכב גישור שכל כמה ימים מועבר לנהג אחר)

 

תודה על המענה המפורט.

אגב יש גם ליסינג של ארגון שנותן למספר אנשים לנהוג באותו רכב.

ששאלתי את הנציג , הוא אמר שאף פעם אי אפשר לדעת אם מדובר בליסינג של יחיד ( גם פה הוא יכול לתת לבני משפחתו לנהוג באוטו) או ליסינג של ארגון שנתן לעובדיו לנהוג בו ( יכול להיות ש- 100 איש נהגו בו, קרי כל יום מישהו אחר בהזדמנות אחרת).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל כאשר אתה בא למגרש, כל הרכבים פתאום הופכים ל "ליסינג נהג יחיד " בשביל הפחתה יותר קטנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תודה על המענה המפורט.

אגב יש גם ליסינג של ארגון שנותן למספר אנשים לנהוג באותו רכב.

ששאלתי את הנציג , הוא אמר שאף פעם אי אפשר לדעת אם מדובר בליסינג של יחיד ( גם פה הוא יכול לתת לבני משפחתו לנהוג באוטו) או ליסינג של ארגון שנתן לעובדיו לנהוג בו ( יכול להיות ש- 100 איש נהגו בו, קרי כל יום מישהו אחר בהזדמנות אחרת).

 

^

 

כל הכבוד על השקיפות, הוא בעיקרון צודק - גם אם רכב נכתב כ"נהג יחיד" יש מצב שהוא החליף 5-6 נהגים יחדים במהלך תקופת הליסינג(עובדים שעזבו,שדרגו וכו').

 

גם אלדן מטפלים בחלק גדול מהרכבים שלהם במוסכי היבואן.

יש עוד קטע שנתקלתי בו לאחרונה ( לא באלדן )- מטפלים במורשה, אבל את החלפים מספקים בעצמם.

 

^

 

הקליאו שלי באלדן עברה 2 טיפולים ראשונים אצל המוסך יבואן והטיפול האחרון היה במוסך לא מורשה יבואן, לא יודע אם מוסך בית שלהם או לא אבל הנציג של המוסך שבא לאסוף את האוטו היה ממש נחמד ושאל אם אני רוצה שיבדקו משהו ספציפי באוטו במהלך הטיפול והם אפילו מילאו לי אוויר בצמיגים ואיפסו את הTPMS בלי שהם היו חייבים כחלק מהטיפול.

 

אני אישית הייתי פוסל רכב שלא טופל במוסך יבואן במהלך התקופת אחריות(אם תצטרך לדוגמא לממש אחריות של רצון טוב לא תוכל לממש וכמובן זה יוריד מערך הרכב במכירה שלו) וכמובן במוסכים האלו לרוב הוא יטופל בחלפים הזולים ביותר והלא איכותיים שיש כדי לחסוך עלויות - רכב חדש ימשיך לעבוד עם טיפול לא איכותי אבל הבלאי שלו יוגבר.

 

רכבי ליסינג הם לרוב לתחושתי רכבים "בלי אבא" מצד אחד יש חברת ליסינג שהיא רוצה לחסוך באחזקת הרכב כמה שרק אפשר ומהצד השני בעלים שחש שהרכב "לא שלו" ולכן מותר לו לנהוג ולעשות עליו מה שהוא רוצה(אישית? אני מתייחס לליסינג כרכב שלי לכל דבר, אני זה שנוהג ברכב ואם אני אהרוס אותו או אפגע בו זה יפגע רק בי אבל אני מיעוט) וכמובן בגלל הלוגו הנציג המעונב והסוכנות אתה משלם לרוב מחיר שמגיע למחירון של השוק הפרטי ואף מעל לרכבים שנסעו מעל הממוצע השנתי.

 

תנסה את השוק הפרטי או סוכניות יבואן ליד שניה(כמו אוטו-דיל וטרייד-מוביל) לפני שאתה נואש לגשת לחברות הליסינג.

עריכה אחרונה על ידי noknok

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פרטית עדיפה בכל מקרה, ורצוי גם להמנע ממגרשי היבואנים. ברוב דגמי המשומשות יהיה ניתן למצוא יד 1 פרטית במחיר טוב.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 432 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...