Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית סלד נמוך בקימקו דינק 50 סמ"ק (לא עולה בסל"ד בנסיעה)


tomgeffen
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 403 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

לאחרונה קניתי קטנוע לשיפוץ עצמאי (לומד תוך כדי עבודה) וניתקלתי בבעיה הבאה:

בזמן נסיעה הסל"ד לא עובר את ה 5,000 (מהירות של 20-30 קמ"ש), אבל כשהקטנוע

על הרגלית (מניע בקיק) הסלד מגיע גם ל 8,000 ומעלה והמנוע נשמע טוב.

בעצם המנוע מרגיש "חנוק" כשהוא לא על הרגלית. האם לדעתכם מדובר בסתימה או חסימה בצינורות הדלק?

מה הדבר הראשון שהייתם מציעים לעשות?

 

מדובר על קטנוע מסוג kymco dink 50.

 

תודה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע לא "מחובר" לרגלית, כך שלכאורה אין קשר ביניהם.

אם על הרגלית המנוע חי ובזמן נסיעה גוסס, הייתי מחפש קודם בתמסורת או אולי הרגלית צובטת איזה צינור קריטי, כמו צינורית דלק למשל.

כאשר הכלי על רגלית האמצע והאחורי באוויר, ואתה נותן גז - המנוע נחנק או שהגלגל מסתובב בעליזות?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המנוע לא "מחובר" לרגלית, כך שלכאורה אין קשר ביניהם.

אם על הרגלית המנוע חי ובזמן נסיעה גוסס, הייתי מחפש קודם בתמסורת או אולי הרגלית צובטת איזה צינור קריטי, כמו צינורית דלק למשל.

כאשר הכלי על רגלית האמצע והאחורי באוויר, ואתה נותן גז - המנוע נחנק או שהגלגל מסתובב בעליזות?

 

תודה על התשובה. כשהגלגל האחורי באוויר המנוע נשמע טוב מאד והגלגל מסתובב חופשי.

הבעיה נמצאת רק כשהגלגל האחורי על הכביש

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכולות להיות כמה סיבות

או שפשוט המנוע חלש ועייף ולכן כשהגלגל באויר הוא מצליח להסתובב חופשי אך כשהגלגל על הכביש כולל את המשקל שלך אין לו כח.

או בעיה בוריאטור,לפי התחושה שלי מכיוון שזה קטנוע 50 סמק ישן וחבוט אני חושב שזאת האפשרות הראשונה,ולכן כדאי לבדוק קומפרסיה.

הכונו לביאת המשיח!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תוציא אמבטיה (כל החלק שמתחת למושב), תעלה את הקטנוע על הרגלית. תבדוק שהכל מחובר כמו שצריך.

עכשיו תוריד אותו מהרגלית, במצב זה הגלגל האחורי (שמחובר למנוע) מתרומם מעט ויכול להיות שהוא "מושך" קצת את המנוע לאחור בזמן שחיבור כלשהו נשאר בחלק הקדמי לא מחובר כראוי.

תחשוד בחיבור המניפולד לקרבורטור. אם הוא לא מחובר כראוי אז בהחלט יכול להיות שבנסיעה נכנס הרבה יותר אויר מהרצוי.

אם זה לא החיבור לקרב' חפש טוב בזמן שהאמבטיה מפורקת משהו לא מחובר כראוי. תוריד ותעלה אותו מהרגלית עם אבטיה מפורקת עד שתמצא את הגורם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

תודה לכולם על העצות והעזרה, אחרי כמה ניסיונות ומשחקים מסתבר שהבעיה הייתה באגזוז (כנראה סתום או משהו).

לאחר החלפה של האגזוז באחד אחר הקטנוע עובד כמו שצריך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 403 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...