Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Camry 3.5 או מאליבו 3.5


Mazdaspeed 6
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 310 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הביואיק לה-קרוס מהדגם של 2010 ואילך שווק עם שלושה מנועים:

 

2.4, 3.0, 3.6.

 

שיווק מנוע ה-3.0 היה בשנים 2010-2011 ונעות על כבישי ישראל כ-800 לה-קרוס עם המנוע הזה שהספקו 255 כ"ס.

שיווק מנוע ה-3.6 החל בספטמבר 2010 ובאותה שנה עלו על הכביש כ-100 לה קרוס עם מנוע 3.6 שהספקו 280 כ"ס

כל המכוניות עם מנוע 3.6 ששווקו ב-2011 הן עם הספק של 280 כ"ס

ב-2012 הוחל בשיווק מנוע משופר עם הספק של 303 כ"ס, אך 94 מכוניות שנת 2012 שווקו עם המנוע הישן.

ה2.4 שווק בין השנים 2010-2012 והיה המנוע הכי פחות פופלרי בדגם בישראל.

 

פרס ינתן לגולש שיאתר שתי ביואיק 2009 מהדגם של 2010. :-P

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

די אמינים כן, גם הגיר - מיושן אבל נחשב אמין ממה שאני יודע.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראלי לי בסוף אני ילך על המאליבו המנועים אמינים? ומה עם הגיר?

 

לפני שתחליט סופית, מאוד ממליץ לך לעשות סיבוב על מונדאו. לא חסר במגרשים אז לא אמורה להיות בעיה של נגישות.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שתחליט סופית, מאוד ממליץ לך לעשות סיבוב על מונדאו. לא חסר במגרשים אז לא אמורה להיות בעיה של נגישות.
מחזק, יש סיכוי סביר ביותר שתשנה את דעתך.

 

בדקתי כמה מאליבו, בשניה שעליתי על המונדאו הבנתי את ההבדלים.

 

יש הבדל בכוח, זה אין ספק. השאלה אם זה משמעותי לך עד כדי כך, זה כבר רק אתה מחליט.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא יותר הרפתקן שיילך על דגם טורבו ואז נפתרה לו בעיית הכח... מבדיקה שערכנו על הכביש, קאמרי v6 לא עומדת עם מונדאו טיטניום בתאוצות, היא מאוד חזקה בלי קשר.

Opel INSIGNIA 2013 2.0T

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שתחליט סופית, מאוד ממליץ לך לעשות סיבוב על מונדאו. לא חסר במגרשים אז לא אמורה להיות בעיה של נגישות.

 

על איזה דגם ללכת כי הבנתי הדגם עם הטורבו על הפנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המונדיאו טורבו הוא רכב נפלא עם מכללים שעללולים להיות לא זולים לתיקון במקרה של תקלות (שלצערנו לא מאד נדירות)

 

אישית הייתי נשאר עם המליבו שהיא בסה"כ בחירה טובה. יש לזכור שמדובר ברכב בן 10 לפחות, ולפיכך האמינות תלויה בין השאר באופן בו הרכב טופל לאורך השנים.

האמינות הבסיסית של הדגם טובה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק המגיב מעליי, כשאמרתי מונדאו התכוונתי אישית לדגם מנוע 2.3.

הטורבו לפחות מבחינתי לא בא בחשבון, המוסכניק שלי צרח עליי כשנכנסתי עם מונדאו כדי שיבדוק לפני הרכישה.

רק כשהסברתי שזה לא טורבו-רובוטי אמר "בסדר".

 

סיפור אמיתי, הרגשתי לא נעים מהמוכר.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתכוון לדגם ספציפי כמו שיש לי. מנוע 2300 חמש דלתות שנת 2011 לאחר מתיחת הפנים. הרכב מספיק חזק גם ללא הטורבו. מאוד אמין אם טופל כראוי.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
בתאריך 23.9.2019 בשעה 08:52, AloniM3 כתב:

פותש, נותן לך עצה, אתה מסתכל על מנועים גדולים עם הרבה כח והספק... דחילאק, שחרר מהנושא של צריכת דלק.

 

אני במקומך הייתי מחפש קאמרי v6 רכב חזק בקטע אחר, מאליבו מרגיש כמו אוטובוס אבל נוסע נחמד (מוגבל ל 170)

 

מי שהעלה כאן את נושא הביואיק, רעיון ממש לא רע, אבל תכוון לגרסת 3.6 280 כח רמת גימור cxl.... עוד אופציה קצת שונה בגזרת האמריקאיות... קרייזלר 300c 2009....

שלום לך חבר,

ראיתי שאתה לא פעם מזכיר את הטויוטה קמארי לא אחת.. אתה מאד ממליץ על הרכב גם אם השנתון שלו נמוך יחסית...

תוכל לתאר לי את ההכרות שלך עם הרכב? 

היתרונות

בתאריך 23.9.2019 בשעה 08:52, AloniM3 כתב:

פותש, נותן לך עצה, אתה מסתכל על מנועים גדולים עם הרבה כח והספק... דחילאק, שחרר מהנושא של צריכת דלק.

 

אני במקומך הייתי מחפש קאמרי v6 רכב חזק בקטע אחר, מאליבו מרגיש כמו אוטובוס אבל נוסע נחמד (מוגבל ל 170)

 

מי שהעלה כאן את נושא הביואיק, רעיון ממש לא רע, אבל תכוון לגרסת 3.6 280 כח רמת גימור cxl.... עוד אופציה קצת שונה בגזרת האמריקאיות... קרייזלר 300c 2009....

שלום חבר,

ראיתי שאתה ממליץ לא מעט על הטויוטה קמארי 3.5 (גם אם מדובר השנתון נמוך יחסית).

תוכל לספר לי על הרכב

יתרונות/חסרונות?

אני פשוט חושב שזו אחת מהמכוניות היותר מיוחדות וחזקות שיש בשוק כלי הרכב בדגש על רכבי המנהלים. רק שהוא לא מסתדר לטעם הישראלי...

אודה לך מאד על תגובה מפורטת אם אפשר 🙏☺️

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 310 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...