Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה 2012 התפרקות שרשרת טיימינג


roeiyo
שימו לב! השרשור הזה בן 1649 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחי יש איביזה 2012, 1200 טורבו.

לפני כמה ימים הרכב עשה רעש והפסיק להניע אחרי כמה דקות.

מסתבר ששרשרת הטיימינג התפרקה לחלוטין ונדרש לשפץ ראש מנוע (כמו שאתם בטח יודעים תיקון של מעל 5000 שקל).

הבנתי שיש ייצוגית בגלל שהבעייה מאוד נפוצה בדגמים האלה. (הרכב טופל במורשה בלבד).

האם מישהו יכול להדריך האם ואיך ניתן לפעול מול היבואן? אולי אחריות של רצון טוב או כל דבר שיוזיל את העלות של התיקון הזה?

תודה מראש על כל ייעוץ (עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי משהו שעזר לי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייצוגית כתובה אך טרם קיבלה אישור סופי (זה מצב שקיים כבר לדעתי כשנה +-), מה שכן הייתי מנסה לבדוק עם שירות לקוחות של צ'מפיון ייתכן וכן יסכימו כבר לקחת אחריות על התיקון היות וישנו את ההסכם בפתח.

 

בהסכם עצמו כמה שזכור לי עליהם לשאת בעלות ההחלפה של הטיימינג וכולל העלויות של הנזק שהוסב לרכב כתוצאה במקרה שלך של התפרקות הטיימינג.

 

אגב מסקרנות באיזה ק''מ זה קרה?

 

ברכב שלי עם מנוע זהה החלפתי שרשרת ב 80 וקצת אלף ק''מ לפני כשנה וקצת היות והיה רעש של השרשרת בהתנעות בוקר.

 

מוסיף רק: את הסכם הפשרה אתה יכול להוריד באתר של צ'מפיון בתחתית העמוד, מלבד הסכם זה יש עוד אחד שאושר ועוד אחד שמחכה לאישור כמה שזכור לי.

 

בהצלחה! תעדכן!

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עבר 115 אלף ק''מ.

אחי השיג טלפון של העו''ד שמייצג, הוא אומר לחכות חודשיים לתשובה סופית ולשמור את כל הקבלות.

לאחר פתיחת הראש במוסך נראה שהשרשרת הרסה לגמרי את גלגל השיניים של הראש ומניח שהנזק בפנים די נרחב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העדכון! אני מחכה שזה יסגר על מנת לנסות לקבל החזר על התיקון שאני עשיתי בזמנו.

 

5000 ש''ח זה במוסך מורשה? כי זה נשמע דיי זול כאשר לדעתי הטיימינג עצמו עם עבודה עולה כ 2800 ש''ח.

 

אולי שווה בכל זאת לבדוק עם צ'מפיון רצון טוב הרי הם יודעים שעוד קצת זמן יצטרכו בכל מקרה להחזיר כסף.

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיקון לא במוסך מורשה, אחי מסיים הנדסאי רכב וזה מישהו שהוא עבד אצלו תקופה בזמן הלימודים.

עבודה כ2000 ש''ח, חריטה ותיקון ראש (תלוי בכמה שסתומים נפגעו וכו..) כ2000 ש''ח, רצועת טיימינג כ1000 ש''ח.

אבל אחרי הרבה התייעצויות עם אנשים ומאחר והבלוק הוא אלומיניום (אם אני לא טועה) נראה שזה לא יסתיים שם וידרש אוברול כמעט מלא, לכן מחפש החלפת מנוע.

מיבוא נדרש כ6000 ש''ח ועבודה כ4000 ש''ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיקון לא במוסך מורשה, אחי מסיים הנדסאי רכב וזה מישהו שהוא עבד אצלו תקופה בזמן הלימודים.

עבודה כ2000 ש''ח, חריטה ותיקון ראש (תלוי בכמה שסתומים נפגעו וכו..) כ2000 ש''ח, רצועת טיימינג כ1000 ש''ח.

אבל אחרי הרבה התייעצויות עם אנשים ומאחר והבלוק הוא אלומיניום (אם אני לא טועה) נראה שזה לא יסתיים שם וידרש אוברול כמעט מלא, לכן מחפש החלפת מנוע.

מיבוא נדרש כ6000 ש''ח ועבודה כ4000 ש''ח.

נשמע דיי זול למנוע הנ''ל מיבוא האמת אבל קשה לי להאמין שזה יסתכם בזה, תמיד מוצאים דברים על הדרך שיש צורך להחליפם.

 

יותר מזה מנוע מיבוא, אם גם הוא מהסדרה הבעייתית אז יהיה צורך גם לו להחליף את השרשרת טיימינג. מנועים מיבוא מגיעים בד''כ עם 60-70 אק''מ וכמו שאמרתי יצטרך לעשות לו טיימינג.

 

אני דווקא הייתי מדבר עם צ'מפיון, היות וההסדר פשרה אמור להחתם אולי כן יקחו אחריות על העניין.

 

ואגב ממה שיצא לי לראות ברשת נראה גם שהבוכנות נפגעות לרוב.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באסה ובהצלחה

ולמי שעוד יש מנוע עם טיימינג שרשרת של ואג מחליפים יזום קיט שרשרת כשמתחילים רעשים בהתנעות קרות (שנשמע קצת כמו רשרוש של דיזל) מה שהולך שם זה המותחן לא השרשרת עצמה (הוא בעל תפקודיות כפולה קפיץ מכני שנותן תמיכה ראשונית והולך ונחלש עם הזמן והק"מ ובוכנה הדראולית שפועלת כראוי רק כשנוצר לחץ שמן אידאלי במנוע),

עוד טיפ חשוב, כשמניעים TSI שרשרת לתת למנוע לבנות לחץ שמן ורק אז לצאת לדרך - רק כשהסל"ד יורד ל 600-700 קבוע והמנוע שקט. מי שיוצא איך שמניע מסתמך על הקפיץ של המותחן בתחילת תנועה וזה מה שמקצר את החיים של המותחן!

שאו ברכה

עריכה אחרונה על ידי yehonatankapara
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד טיפ חשוב, כשמניעים TSI שרשרת לתת למנוע לבנות לחץ שמן ורק אז לצאת לדרך - רק כשהסל"ד יורד ל 600-700 קבוע והמנוע שקט. מי שיוצא איך שמניע מסתמך על הקפיץ של המותחן בתחילת תנועה וזה מה שמקצר את החיים של המותחן!

שאו ברכה

 

לא כלכך הבנתי.

לחץ שמן תקין נבנה שניה גג שתיים אחרי הנעה.

לעומת זאת הסלד יורד לערכים שציינת כשהמנוע מגיע ל~50 מעלות. כלומר דקות ארוכות אחרי הנעה. למה זה טוב לשבת ולחכות שירד ל700 סלד?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באסה ובהצלחה

מה שהולך שם זה המותחן לא השרשרת עצמה

 

לא מדוייק - במנועי 1.2 TSI דור ראשון, הבעייה הייתה בשרשרת שעודכנה בסוף 2011. במנועי 1.8 ו-2.0 ליטר מהדור השני (עד סוף 2012) הבעייה הייתה במותחן.

 

ולגבי ההצעה שלך, מחזק את תגובתו של יגאל - לחץ שמן נבנה תוך מספר שניות. אין שום צורך להמתין מעבר לכך.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1649 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...