Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DarkMan

קיה פיקנטו - על מנוע שהלך (נקישות), ממיר קטליטי (שהלך גם) ואחריות יבואן

שימו לב! השרשור הזה בן 286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

מתי אנשים יפנימו,

היצרן KIA ממליץ במפורש כי בתנאים קשים, קרי

אזור מזרח תיכון ו/או רכב שרוב הנסיעות הן בעיר ותדירות כיבוי/הנעה גבוהים,

 

יש להחליף שמן+ פילטר כל 7,500 ק"מ.

 

הריו דיזל שלי עוברת טיפולים (מבצע בעצמי) כל 7,500 ק"מ (שמן MOBIL 1 0W40ׂׂ) ועומדת כרגע על

400,000 ק"מ עם ממיר ממקורי, טיימינג שרשרת מקורית ולא מרעישה ולא אוכלת גרם שמן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתוב בתנאים קשים במפורש איזור מזרח התיכון או שזאת פרשנות שלך?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגדרה של תנאים קשים הם נסיעות למרחקים קצרים,עמידה ממושכת,נסיעה ממושכת בפקקים, משהו שמאפיין לרוב את הנסיעות במדינה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד ליבואן. רואים שחשוב לו לשמור על תדמית האמינות הטובה שיש לו בארץ בניגוד לרוב היבואנים שהיו בשמחה מנצלים את ההזדמנות להתנער מהלקוח. באמת כבוד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הגדרה של תנאים קשים הם נסיעות למרחקים קצרים,עמידה ממושכת,נסיעה ממושכת בפקקים, משהו שמאפיין לרוב את הנסיעות במדינה.

לא מקבל את זה.

יש ציבור שלם של נהגים שנוסעים ברכב ולא בתנאים האלו, אז למה להכליל אותם בביצוע טיפולים כפול ממה שנדרש?

מצד שני, התנאים שציינת אלו לא תנאים ייחודים של מדינת ישראל, אלא של הרבה מאוד מקומות מקומות בעולם, אז למה המיקוד הגאוגרפי כאלו רק כאן צריך לבצע טיפולים באינטרוולים קצרים?

 

שלא יובן לא נכון, אני בעד קיצור תדירות הטיפולים, אבל לגופו של אופי ותמהיל נהיגה של כל נהג ולא גורף כי "פה זה ישראל וחם וצפוף פה מאוד".

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הריו דיזל שלי עוברת טיפולים (מבצע בעצמי) כל 7,500 ק"מ (שמן MOBIL 1 0W40ׂׂ) ועומדת כרגע על

400,000 ק"מ עם ממיר ממקורי, טיימינג שרשרת מקורית ולא מרעישה ולא אוכלת גרם שמן.

אולי בגלל שיש חדירת דלק לשמן לכן מפלס השמן לא יורד.

 

קשה לי להאמין שהרכב שלך לא אוכל שמן כמו כול מנוע שהגיע ל-400K קילומטרים.


אני חושב שבימים טרופים אלה אנחנו חייבים להפסיק את הברדק להפשיל שרוולים לקום בבוקר ולעבודה עבדה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אולי בגלל שיש חדירת דלק לשמן לכן מפלס השמן לא יורד.

 

קשה לי להאמין שהרכב שלך לא אוכל שמן כמו כול מנוע שהגיע ל-400K קילומטרים.

מכרתי רכב עם 514 אלף ק"מ - ללא גרם צריכת שמן.

 

מוזר... אבל אמיתי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל רכב צריך להתחיל לאכול שמן בשלב מסויים.


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כדאי להחמיר מאשר להקל -

 

ראה דיונים:

 

א - משטר טיפולים של מכוניות שונות

 

ב - רכבי VAG שמיועדים לארץ, מיוצרים במפרט מיוחד?

 

ג - טיפול למנוע 1.4 TSI כל 10,000 ק"מ

 

 

 

אייל.


עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יש הנחה לבצע החלפת שמן כל 10.000 ק"מ למכוניות קיה במזרח התיכון (במקום כל 15.000), רק בהתבסס על אקלים, בלי שום קשר לתאנים קשים אחרים. אבל נראה שבמזרח התיכון הם מתכוונים למדימות כמו סעודיה, כווית וכו' ולא כוללים את ישראל.

 

 

 

 

Screenshot_20190921-230101(1).jpg


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא תנאים קשים או אקלים, אלא פשוט איזור שייוקי אחר ולא תואם ל 7,500 שציינו פה קודם.

איזורים שיווקים שונים לעיתים יש דרישות תחזוקה שונות ולאו דווקא בגלל אקלים, אלא סיבות אחרות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קיה סיד דיזל - במוסך אמרו שנדרש טיפול כל 30K.

(אם כי לא יודע כמה ניתן לסמוך על פקידה במוסך)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מתי אנשים יפנימו,

היצרן KIA ממליץ במפורש כי בתנאים קשים, קרי

אזור מזרח תיכון ו/או רכב שרוב הנסיעות הן בעיר ותדירות כיבוי/הנעה גבוהים,

 

יש להחליף שמן+ פילטר כל 7,500 ק"מ.

 

הריו דיזל שלי עוברת טיפולים (מבצע בעצמי) כל 7,500 ק"מ (שמן MOBIL 1 0W40ׂׂ) ועומדת כרגע על

400,000 ק"מ עם ממיר ממקורי, טיימינג שרשרת מקורית ולא מרעישה ולא אוכלת גרם שמן.

ומתי יצרנים יפנימו, מכונית עממית סטנדרטית עם תדירות החלפה של סופרקאר, קצת מוגזם. בעובדה יש לא מעט מכוניות שנוסעות באותם תנאים עם תדירות החלפה כפולה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה לא תנאים קשים או אקלים, אלא פשוט איזור שייוקי אחר ולא תואם ל 7,500 שציינו פה קודם.

 

בתקופה בה יוצר הרכב של חבר הפורם שכתב את זה (שזה שנים 2005-2010 בערך) באמת הייתה הנחיה בספר רכב בעברית לטפל כל 7500 ק"מ בתנאי שימוש קשים.

 

מה שאני צירפתי (זה של מודלים חדשים יותר 2011 ומעלה) גם למייטב זכרוני מופיע באותו ניסוח בספר רכב בעברית.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החלפות שמן תכופות זה רלוונטי למי שמבצע בעצמו ומתכנן על טווח ארוך של שימוש ברכב .

 

אני לא רואה אף אחד מהמכרים שלי רץ למוסך כל 7.5 אלף להחלפת שמנים ( 500+-) .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...