Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

discoTD5

פעם היה לנדרובר דיפנדר

שימו לב! השרשור הזה בן 336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

כתיבה משובחת, רב תודות. :-D

מה שאף פעם לא הסתדר לי בדיפנדר הוא הפער בין יכולות השטח לבין הרכרוכיות שלו (בהיעדר מילה אחרת).

מצד אחד מטפס על סלעים בזוויות בלתי אפשריות, ומצד שני רכב רגיש. ממש פיצול אישיות.


אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש שני דברים שלדעתי לא הולכים ביחד עם מה שהדיפנדר הקודם נתן:

זווית גישה. בקודם הגלגלים היו החלק הכי קדמי באוטו. כאילו לא משנה איזה מכשול זה, הגלגלים יפגשו אותו קודם.

דבר שני, יכולת שרידות.

אולי בקודם לא תמיד הכל היה תקין, אבל היה אפשר להתמודד עם זה. היה אפשר לתקן תקלות בשטח. להתמודד עם כל בעיה ואיכשהו לקמבן משהו.

בחדש יש חיווט חשמל כמו בפאקינג מעבורת חלל, וכל פיפס מכני מופעל על ידי 5 מחשבים.

 

האם באמת הייתי רוצה לצאת לערבה (לא הישראלית) על כלי שאצטרך להחזיק מלאי של מחשבים, מנועים, ואולי גם אנשי it עליו רק כדי להתמודד עם בלתמים?

 

כאילו... בין הדיפנדר המקורי לזה אין כלום..

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רומנטיקה זה נחמד, אבל רוב הסיפורים שלך כלל לא קשורים ליכולות של הרכב. הדיפנדר היה רכב אומנם עם עבירות מצוינת, אך חלש, לא נוח, רועש ומטלטל. זה היה נחמד בשנות ה 50, פחות מתאים להיום.

 

דווקא מערך המתלים של החדש הרבה יותר מתוחכם ומאפשר גמישות טובה. מרווח הגחון מקדימה אומנם הצטמצם - אבל מה לעשות שחיי אדם יותר חשובים מעוד סלע שתצליח לעבור.

 

זה נחמד ונעים להתרפק על סיפורים ולתרץ פאקים ב"קסם", אבל מצטער. עלי זה לא עובד.

 

רואים בבירור ששטח זה לא התחום שלך.

 

חיי אדם, לא מבין מה הקשר.

ניתן לומר את זה על כל ספורט אתגרי כזה או אחר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כאילו:

 

הביאו בוגרי עיצוב טריים, נתנו להם הרבה פלסטיק , ממש הרבה ואמרו להם תתפרעו!

הרבה פלסטיק בפגוש, פלסטיק בקורה A נראה קשוח, בקורה C בוא נשים גם ריבוע מוזר באמצע החלון מפלסטיק! דרך אגב זה לא פלסטיק - זה פלסטייייייק דיפנדר!

(מי שלא הבין את הבדיחה מוזמן לראות פה מ1:05

)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דאג דמורו, בעלים של דיפנדר, הוציא אתמול סרטון עם ניתוח מעניין של הדיפנדר החדש. ספוילר: הוא אוהב אותו! למשל בגלל המחיר התחרותי ובגלל עוד סיבות.

 


"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ביננו .כמה מהמשתתפים בפוסט יכולים לקנות את הדיפנדר החדש.

בתכלס אנחנו אוהבים לשחק בנידמה לי.

ומחכה לתגובה של דני מקנדה בליינט(עוד לפני שהכתבה עולה…) . כמה עולה דיפנדר בישראל וכמה בקנדה. סלובניה. אזירביגאן וארצות הברית של אמריקה.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החדש ממש מאכזב.

 

מרצדס הלכו בכיוון הנכון עם הG, אבולוציה אמיתית, הם הגיעו לנקודה שכבר אין לאן ללכת עם הפלטפורמה הקודמת אבל הם דאגו לשמור על כל הקסם (למרות שבימינו הכל עטוף בעור רך).

 

ג'יפ טיפלו במגרעות של הרנגלר הקודם בצורה יפה, עידון במקום הנכון, טכנולוגיה נדרשת נכנסה לתמונה ואי אפשר לטעות במה מדובר.

 

הדיפנדר, רכב אלמותי, הלך, היו צריכים לתת לדגם החדש שם אחר, כזה שישאיר פתח לדיפנדר אמיתי, הרי הם דחפו את המילה ספורט לריינג'רובר עם רכב שונה לגמרי, כנ"ל עם הדיסקברי, היו צריכים לקרוא לזה דיפנדר ספורט, אנשים היו קונים כי קהל היעד של החדש רחוק מאלו שמעריכים את הדיפנדר ואז אולי היינו מקבלים מחליף ראוי בהמשך.

 

אני מקווה שפורד באמת ישיקו את הברונקו החדש כמתחרה לרנגלר ולא ידחפו לנו איזה ג'יפון, השמועות מדברות על גג פריק ושלדת סולם.

 

*עריכה, ראיתי את הסרטון של האמונד, חייב לציין לטובה את המחיר, אבל אני מאמין שרוב הרוכשים יגיעו על חשבון האיווק והדיסקברי.

עריכה אחרונה על ידי בנצי

haters will hate

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רואים בבירור ששטח זה לא התחום שלך.

 

חיי אדם, לא מבין מה הקשר.

ניתן לומר את זה על כל ספורט אתגרי כזה או אחר.

 

נכון, שטח זה לא התחום שלי. אבל מעטים האנשים שירכשו רכב כזה רק כדי לנסוע בשטח ( לפחות ביד הראשונה והשנייה שלו ). בסופו של דבר לנד רובר מוכרים רכבים ליד הראשונה ולא לשביעית שתקרע אותם בשטח.

 

מה הקשר לחיי אדם? מבחני הריסוק בוחנים התנגשות חזיתית בבני אדם וברכבים אחרים. יש מרכז כובד חזיתי שכל הרכבים צריכים לעמוד בו על מנת שרכבים גבוהים יותר לא יהוו סכנה ממשית לרכבים נמוכים יותר. אלו התקנים. אם הם מעוניינים לקבל ציוני בטיחות בריסוק ראויים, ושישווקו את הרכבים שלהם במדינות מערביות - הם מחוייבים לתקנים ולכן לא ניתן לשווק רכבים עם גחון גבוה מדי. הטריק של הרבה מהחברות הוא להתקין מתלי אויר שיכולים להעלות את גובה המרכב בשטח אך במהירויות בין עירוניות עדיין לא תהווה סכנה לשאר הרכבים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת אם היתי גר בארץ היתי קונה את החדש בשביל השטח, ובשביל הנוחות ביום יום.

אהבתי את הדיפנדר הישן, אבל הוא לא מתאים לכולם, הוא מחוספס, רועש, חם בשטח לי הוא היה נוח ועל הכביש אחרי כמה מאות קילומטרים קיללתי אותו, מצד אחד שמחתי להחזיר אותו מצד שני היתי גם עצוב, היה בו משהו שגורם לך להרגיש חי ומסוקס.

אני לפעמים משתעשע עם הרעיון של קניית דיפנדר ישן, אבל אז אני נזכר שאני גר בשוויץ וכל עוד אין לי שטח משלי או חווה משלי, החזקת הדפנדר תיהיה יותר קללה מאשר ברכה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נכון, שטח זה לא התחום שלי. אבל מעטים האנשים שירכשו רכב כזה רק כדי לנסוע בשטח ( לפחות ביד הראשונה והשנייה שלו ). בסופו של דבר לנד רובר מוכרים רכבים ליד הראשונה ולא לשביעית שתקרע אותם בשטח.

 

את החדש נכון, את הקודם לא.

כאילו ברור שיהיו כאלה שיקנו בשביל הפוזה, אבל מי שקונה כזה ולא יורד איתו לשטח ולא בשביל הפוזה, יש לו בערך מאה אופציות טובות יותר.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קהל היעד הוא אותו אחד של ה g קלאס. ובוא נגיד שלא רואים הרבה כאלו בשטח... רוב הרוכשים של הרכב בכלל לא ידעו מהם צמיגי שטח

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב - קהל היעד של החדש.

 

קהל היעד של הישן ממש לא היה אותו קהל יעד של G Class, אתה משווה רכב שאמנם בשטח הוא כוכב, אבל בכביש הוא גדול, רחב, ספרטני, רועש, כבד, מבזבז דלק, חסר מערכות בסיסיות בעולם של היום, ויחסית נניח ל-Range Rover Sport / G Class ושות' הפוזה שלו היא שונה לחלוטין


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר היה לייצר אותו עם שלדת סולם וסרנים חיים, לקבל יכולות שטח משובחות, ועדיין לקבל רכב עם חווית כביש טובה בהרבה מאוד מהדגם היוצא, כולל בטיחות גבוהה מכל הבחינות, שוב, לעומת הדגם היוצא. אבל בחרו בדרך הקלה פה, רכב עם יכולות שטח טובות מאוד כמו נאמר הדיסקברי, עם עיצוב רטרואי ושם שרוכב על ההיסטוריה של הדגם היוצא. באסה, עוד אחד הלך.

האמת שגם מבחינה עיצובית יש בו כל מיני פאקים מוזרים, כמו למשל הריבוע הזה בחלון צד והאקסטרה פנסים מאחורה.


!AWDSOME

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהיה אפשר, אם הבנתי נכון בדיוק על זה דיסקו מתלונן פה


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מילא עצם קיומה של גרסת 3.0 ליטר שמאיצה מ-0 ל-100 ב-6.3 שניות... נו, זה מה שהשוק רוצה, סבבה, אין תלונות.

מה שלא קלטתי עד עכשיו שלכל הגרסאות יש חישוקים בקוטר 20 אינץ'.

לכל.

הגרסאות.

20 אינץ'!


אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...