Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

hagit dayan

ראב 4 / סקודה קודיאק / אאוטלנדר

שימו לב! השרשור הזה בן 337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

נראה לי שאנשים פה הזויים וממציאים תיאוריןת שטותיות

 

הטיגואן הרבה יותר איכותי מהקןדיאק ומספיק רק לשבת בשניהם בשביל לראות את ההבדל.

עשיתי נסיעת מבחן בשניהם והטיגורן הרגיש הרבה ווצר שקט ונעים .. בנוסף הוא יותר קליל ומרגיש יותר נמרץ .

 

בטיגואן גיר DSG 7 רטוב ובקודיאק הוא יבש. הסוכן בסקודה הבהיר לי שהגיר יבש ולא רטוב.

 

באירופה יש חימום בהגה כי צריך את זה ופה לא צריך

 

באירופה הטיגואן נמכר בדגמים מפוארים יותר שאם יביאו לכאן יעלו 280 וגם 300 אלף ולכן לא מיובאים.

 

במחילה מכבודך, אתה יודע במה אני עובד שאתה מרשה לעצמך להגיד שאנשים ממציאים תיאוריות שטותיות? אז בוא ואספר לך. אני עובד עם כל יבואני הרכב כשהם באים לאשר את כל רכיבי התקשורת ברכב (כולל הנעה בכפתור, מערכת מולטימדיה וכו'). אני באופן אישי מכיר ומדבר עם הבעלים השונים של חברות הרכב, כולל צ'מפיון, קרסו, מאיר ועוד.

 

צ'מפיון באופן עקבי משייכת את עצמה לדילרים באירופה שהם מזרח אירופיים. קרו כמה מקרים שהם ייבאו רכבים מדילרים בספרד ופורטוגל - טוב לא יצא מזה. בדרך לחסוך כסף על חשבונך, היבואנים השונים בוחרים בדילר שייתן להם את הכי זול, גם אם זה אומר לקבל רכב עם מפרט בעייתי.

 

לא מאמין לי? יש מספיק אנשים שהזמינו דגמי סיאט ולפתע קיבלו את הדגם עם הניווט, כאשר שבועיים אח"כ אנשים שהזמינו את אותו דגם קיבלו מולטימדיה בלי ניווט.

 

עוד מיתוס שאני בא לשבור כאן, צ'מפיון במותג סקודה לא מייבאים את הדגמים עם הניווט לא בגלל שאין תמיכה בניווט בארץ (יש תמיכה מלאה), אלא כדי לחסוך לעצמם התעסקות עם המפות. זו הסיבה היחידה. כנ"ל מערכות הקונקט איט שמנסות להתחזות בצורה עלובה לדגמי Skoda Connect שמוצעת בכל אירופה (גם מזרח אירופה).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נראה לי שאנשים פה הזויים וממציאים תיאוריןת שטותיות

 

הטיגואן הרבה יותר איכותי מהקןדיאק ומספיק רק לשבת בשניהם בשביל לראות את ההבדל.

עשיתי נסיעת מבחן בשניהם והטיגורן הרגיש הרבה ווצר שקט ונעים .. בנוסף הוא יותר קליל ומרגיש יותר נמרץ .

 

בטיגואן גיר DSG 7 רטוב ובקודיאק הוא יבש. הסוכן בסקודה הבהיר לי שהגיר יבש ולא רטוב.

 

באירופה יש חימום בהגה כי צריך את זה ופה לא צריך

 

משעשע שעובדות כמו מספרי מק"ט שונים שמעידים על כך, וראייה בעין בלי מזו**נת את ההבדלים הופכת אותנו להזויים, אבל "לשבת" בתוך הרכב ו"הרגשה" הם לפיך מונחים הרבה יותר קונקרטיים ואבסולוטיים...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
משעשע שעובדות כמו מספרי מק"ט שונים שמעידים על כך, וראייה בעין בלי מזו**נת את ההבדלים הופכת אותנו להזויים, אבל "לשבת" בתוך הרכב ו"הרגשה" הם לפיך מונחים הרבה יותר קונקרטיים ואבסולוטיים...

ולכתוב שבאולמות התצוגה של פולקסווגן הרכבים עם מסך מולטימדיה שחור/לבן, כמו שכתבת באחת ההודעות למעלה, זה מאד רציני. כל הרכבים שראיתי, מגולף ומעלה, עם מסך צבעוני. יתרה מכך, בגולף שלי משנת 2016 גם יש מסך צבעוני. נראה לי שזה אפילו עובר על חוקי הפורום לכתוב שטויות כאלה.

גם הבחור השני שעובד עם כל המנכלים של כל החברות, אבל כותב הודעה לגבי איכות החומרים שמרכיבים ברכב ואז סותר את עצמו בהודעה הבאה, זה מאד רציני.

בקיצור, לא חייבים לאהוב פולקסווגן, אבל תנסו לכתוב דברים מבוססים ועיקביים.

לגבי המפרט של הרכב שמגיע גם למזרח אירופה - יכול להיות, אבל זה לא משנה מה ההבדל בין המפרט שמוכרים פה למפרט שמוכרים במערב אירופה, אלא ההבדל למה מוכרים פה יצרנים אחרים. ובהקשר הזה, לא נראה לי שהליין של פולקסווגן נופל ברמות האבזור.

עריכה אחרונה על ידי Avenger

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ולכתוב שבאולמות התצוגה של פולקסווגן הרכבים עם מסך מולטימדיה שחור/לבן, כמו שכתבת באחת ההודעות למעלה, זה מאד רציני. כל הרכבים שראיתי, מגולף ומעלה, עם מסך צבעוני. יתרה מכך, בגולף שלי משנת 2016 גם יש מסך צבעוני. נראה לי שזה אפילו עובר על חוקי הפורום לכתוב שטויות כאלה.

גם הבחור השני שעובד עם כל המנכלים של כל החברות, אבל כותב הודעה לגבי איכות החומרים שמרכיבים ברכב ואז סותר את עצמו בהודעה הבאה, זה מאד רציני.

בקיצור, לא חייבים לאהוב פולקסווגן, אבל תנסו לכתוב דברים מבוססים ועיקביים.

לגבי המפרט של הרכב שמגיע גם למזרח אירופה - יכול להיות, אבל זה לא משנה מה ההבדל בין המפרט שמוכרים פה למפרט שמוכרים במערב אירופה, אלא ההבדל למה מוכרים פה יצרנים אחרים. ובהקשר הזה, לא נראה לי שהליין של פולקסווגן נופל ברמות האבזור.

 

אתה מבין על מה הוא מדבר בכלל? בלוח שעונים יש לך מסך בין סקאלת סיבובי המנוע למהירות. מדובר במסך שחור לבן. הדגמים היחידים של פולקסוואגן שמגיעים עם מסך צבעוני הם Golf GTI, Passat Interactive, טיגואן וטוארג. דגמי גולף, פאסאט ופולו הרגילים מגיעים עם מסך שחור לבן.

 

לגבי שאר המשפט שלך, אני לא דיברתי על מפרט, דיברתי על איכות הבנייה של הרכב בהשוואה לאיכות הבנייה שיוצאת עבור השוק המערב אירופי. אתה יכול לקבל את אותו מפרט בדיוק, אבל המולטימדיה שאתה תקבל היא במק"ט שיסתיים ב A לעומת המולטימדיה הגרמנית שתסתיים ב E, פשוט כי התוכנה שלה מעודכנת יותר - כי היא ישבה פחות זמן על המדף מרגע הייצור.

 

מוזמן לבדוק את מה שאני רושם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אתה מבין על מה הוא מדבר בכלל? בלוח שעונים יש לך מסך בין סקאלת סיבובי המנוע למהירות. מדובר במסך שחור לבן. הדגמים היחידים של פולקסוואגן שמגיעים עם מסך צבעוני הם Golf GTI, Passat Interactive, טיגואן וטוארג. דגמי גולף, פאסאט ופולו הרגילים מגיעים עם מסך שחור לבן.

 

לגבי שאר המשפט שלך, אני לא דיברתי על מפרט, דיברתי על איכות הבנייה של הרכב בהשוואה לאיכות הבנייה שיוצאת עבור השוק המערב אירופי. אתה יכול לקבל את אותו מפרט בדיוק, אבל המולטימדיה שאתה תקבל היא במק"ט שיסתיים ב A לעומת המולטימדיה הגרמנית שתסתיים ב E, פשוט כי התוכנה שלה מעודכנת יותר - כי היא ישבה פחות זמן על המדף מרגע הייצור.

 

מוזמן לבדוק את מה שאני רושם.

אתה מוזמן לקרוא שוב מה שכתבת, ציינת שמפרט מסויים לא מגיע ואחכ טענת שזה לא עניין של מפרט. רק כמה הודעות למעלה... מומלץ.

לגבי לוח השעונים, ראיתי רק רכבים עם קוקפיט דיגיטלי (גולף רגיל), כך שהמסך באמצע לא רלוונטי. מקווה שהקוקפיט הדיגיטלי שמגיע לכאן זה לא מהמחסן של ״הישנים״...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם המדד שלך להצדקה לרכב הוא מטר פח לשקל, אז אכן ניתן למצוא הרבה רכבים מוצדקים יותר מהטיגואן. אבל השיקולים של אשתי שונים ולכן הטיגואן מצא חן בעיניה יותר מאשר הקודיאק (עשתה נסיעה על שניהם). הטיגואן מרגיש איכותי יותר מהקודיאק וגם מאובזר ברמה יותר גבוהה מהרמה שתקבל בקודיאק שיעלה 10K יותר. כל אחד ומה שעושה לו את זה...

 

זה ממש לא מה שכתבתי.

הכוונה היצה שניתן, באותו מחיר, לקבל רכב שמשתמש באותם מכלולים ונמצא בקטגוריה מעל (7 מושבים).

לא תשכנע אותי שפולקסוואגן הינו מותג פרימיום, הוא לא!

והמחיר שהיבואן דורש עבור רכבי המותג כבר מזמן לא פרופורציונלים. ומכאן רמת המכירות המבישה של המותג בארץ.

אני הייתי לפני רכישת טיגואן ב 2017 (דגם טרנדליין 165k שקל). נסיעת מבחן ובחינה מדוקדקת של המתחרות. גרמה לי להבין שאין הצדקה למחיר (מחיר על הכביש היה מוגזם עוד יותר בגלל תמחור מופקע של תוספות ושדרוגים שניתנו כסטנדרט אצל המתחרים).

אני מדבר נטו על תמורה לכסף ולא נכנס לשיקולים אחרים.

זוגתך אהבה את הרכב. וזה מה שחשוב.

בעצמך שאלת כאן לגבי גרסה מוזלת כי גם אתה סבור שהתמורה למחיר לא גבוה.


בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה ממש לא מה שכתבתי.

הכוונה היצה שניתן, באותו מחיר, לקבל רכב שמשתמש באותם מכלולים ונמצא בקטגוריה מעל (7 מושבים).

לא תשכנע אותי שפולקסוואגן הינו מותג פרימיום, הוא לא!

והמחיר שהיבואן דורש עבור רכבי המותג כבר מזמן לא פרופורציונלים. ומכאן רמת המכירות המבישה של המותג בארץ.

אני הייתי לפני רכישת טיגואן ב 2017 (דגם טרנדליין 165k שקל). נסיעת מבחן ובחינה מדוקדקת של המתחרות. גרמה לי להבין שאין הצדקה למחיר (מחיר על הכביש היה מוגזם עוד יותר בגלל תמחור מופקע של תוספות ושדרוגים שניתנו כסטנדרט אצל המתחרים).

אני מדבר נטו על תמורה לכסף ולא נכנס לשיקולים אחרים.

זוגתך אהבה את הרכב. וזה מה שחשוב.

בעצמך שאלת כאן לגבי גרסה מוזלת כי גם אתה סבור שהתמורה למחיר לא גבוה.

על טעם וריח וכו...

לגבי גירסה מוזלת, שאלתי כי אני פחות מתלהב מדברים כמו ריפודי עור, מושב חשמלי וכו, אז הייתי שמח לוותר עליהם ולשלם פחות. זה לא אומר שאני חושב שהתמורה לא מוצדקת.

אין פה איזה נסיון לשכנע אנשים אחרים שהבחירה שלי (או יותר נכון של אשתי) מוצדקת, כי היא מוצדקת בשבילה כמו שהסכמת איתי. לעצמי לא הייתי קונה את האוטו הזה ולא הייתי קונה ג׳יפון באופן כללי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
על טעם וריח וכו...

לגבי גירסה מוזלת, שאלתי כי אני פחות מתלהב מדברים כמו ריפודי עור, מושב חשמלי וכו, אז הייתי שמח לוותר עליהם ולשלם פחות. זה לא אומר שאני חושב שהתמורה לא מוצדקת.

אין פה איזה נסיון לשכנע אנשים אחרים שהבחירה שלי (או יותר נכון של אשתי) מוצדקת, כי היא מוצדקת בשבילה כמו שהסכמת איתי. לעצמי לא הייתי קונה את האוטו הזה ולא הייתי קונה ג׳יפון באופן כללי.

 

באופן כללי, אם אתה בעניין, אתה יכול לנסות להזמין את גרסת הדיזל. אם תצליח, אתה תקבל דגם שמקבל סדרת ייצור של גיר עדיפה בהרבה, כמו גם מנוע שמראש תוכנן לסחוב הרבה יותר קילומטראז' - מה שמבטיח לך אמינות יותר טובה לאורך שנים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
באופן כללי, אם אתה בעניין, אתה יכול לנסות להזמין את גרסת הדיזל. אם תצליח, אתה תקבל דגם שמקבל סדרת ייצור של גיר עדיפה בהרבה, כמו גם מנוע שמראש תוכנן לסחוב הרבה יותר קילומטראז' - מה שמבטיח לך אמינות יותר טובה לאורך שנים.

 

איזה גיר מגיע בגרסת הדיזל?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
דרך אגב הQ3 מיוצר במפעלי סיאט בספרד ולא נראה לי שווה את הכסף שלו.

280 אלף לרמת אבזור נורמלית על רכב שמיוצר בספרד לא הייתי שם

 

די משעשע לקרוא תגובה כזו ב 2019, יצרני הרכב גלובלים היום ומייצרים רכבים תחת המותגים שלהם בכל רחבי העולם, נוהלי איכות ובקרת איכות נוקשים הופכים את ארץ היצור ללא רלוונטית לחלוטין, מציע להתקדם...


Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
איזה גיר מגיע בגרסת הדיזל?

 

DQ500, גיר 7 הילוכים רטוב (כמובן), מחזיק 51 קג"מ.

 

המנוע עצמו מהדור החדש EA288 לאחר WLTP, מוציא 240 כ"ס (4 צילינדרים) יצא לייצור ב 01/19.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
DQ500, גיר 7 הילוכים רטוב (כמובן), מחזיק 51 קג"מ.

 

המנוע עצמו מהדור החדש EA288 לאחר WLTP, מוציא 240 כ"ס (4 צילינדרים) יצא לייצור ב 01/19.

תודה. אני מניח שרכב כזה, לו היה נמכר בארץ באופן סדיר, היה עולה כמה עשרות טובות יותר מגירסת ה-1.5. כך שבכל מקרה הוא היה הופך אותו ללא רלוונטי לצרכים של אשתי ולתקציב המיועד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תודה. אני מניח שרכב כזה, לו היה נמכר בארץ באופן סדיר, היה עולה כמה עשרות טובות יותר מגירסת ה-1.5. כך שבכל מקרה הוא היה הופך אותו ללא רלוונטי לצרכים של אשתי ולתקציב המיועד.

 

לא בהכרח. המס על דיזל ובנזין זהה, לפעמים היבוא לא קורה פשוט כי אין כוח ליבואן להביא עוד דגם ולדאוג לו.

 

תזכור שכל דגם שמיובא מחוייב בעשר חתיכות לצורכי תקינה ומבחן (באופן רשמי מדינת ישראל לא סומכת על התקינה האירופית, לצערנו..)

 

אתה יכול לעשות הערכת מחיר של יבוא אישי, ולהבין כמה זה יעלה לך. יכול להיות בהחלט שתגלה שהמחיר דומה או אפילו נמוך יותר מהצעת המחיר לטיגואן 1.5. אני יכול להעריך סביב 250,000 ש"ח.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא בהכרח. המס על דיזל ובנזין זהה, לפעמים היבוא לא קורה פשוט כי אין כוח ליבואן להביא עוד דגם ולדאוג לו.

 

תזכור שכל דגם שמיובא מחוייב בעשר חתיכות לצורכי תקינה ומבחן (באופן רשמי מדינת ישראל לא סומכת על התקינה האירופית, לצערנו..)

 

אתה יכול לעשות הערכת מחיר של יבוא אישי, ולהבין כמה זה יעלה לך. יכול להיות בהחלט שתגלה שהמחיר דומה או אפילו נמוך יותר מהצעת המחיר לטיגואן 1.5. אני יכול להעריך סביב 250,000 ש"ח.

כיום הטיגואן 1.5 נמכר ב-190 אלף, ברמת גימור הכי גבוהה שכוללת כל מה שאני צריך ולא צריך. לשים עוד 60 אלף שקל (30%) על רכב שייסע 12-14 אלף בשנה, לכמה שנים, נראה לי לא רלוונטי. תודה בכל מקרה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ולכתוב שבאולמות התצוגה של פולקסווגן הרכבים עם מסך מולטימדיה שחור/לבן, כמו שכתבת באחת ההודעות למעלה, זה מאד רציני. כל הרכבים שראיתי, מגולף ומעלה, עם מסך צבעוני. יתרה מכך, בגולף שלי משנת 2016 גם יש מסך צבעוני. נראה לי שזה אפילו עובר על חוקי הפורום לכתוב שטויות כאלה.

 

להתלהם ולזרוק האשמות בלי הבנת נקרא בסיסית (יש אפילו תמונות...) בוודאי עובר גם על איזושהו חוק... אם לא של פורום, אז של תרבות דיון?

זה שבאולומות התצוגה יש את לוח המכוונים הדיגיטלי לא אמור שזה הדיפולט. מדובר על תוספת כספית לא קטנה. עובדתית, דגמים 2019 של VAG (להוציא הרשימה שניתנה לעיל) עם לוח מכוונים אלנוגי עדיין נמכרים עם מסך תצוגה שחור-לבן, דבר שלא קיים בVAG מערב אירופאית כבר מהשנת 2013~.

 

וזה כן משנה ההבדלים בין המפרטים, כי מאיזושהי סיבה לא מובנת, VW ממותגת במדינה המצ'וקמקת הזו כרכב פרימיום, ומשם גם נגזר המחיר. לשלם כזה מחיר לא מוצדק וגם לקבל מפרט טכנולוגי של 'שאריות', סוג ב' מהיצרן הוא לא דבר לגיטימי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • Create New...