Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

urich

משפחתומטית תקציבית יד 2 זקוק לעזרה

Recommended Posts

איפה הוחלף מנוע ? מעניין שהוחלף לגמרי ולא שופץ, האם אתה יודע כמה ק"מ עבר המנוע שהוחלף ?

נשמע כמו LSPI שהוביל להחלפת מנוע, זה קורה ברכבי טורבו צנומי נפח.

אם התיקון בוצע במוסך מרכזי והמנוע המשומש היה עם קילומטראז סביר אז לא הייתי מודאג אבל יש פה הרבה "אם" במשפט שלי, בכל מקרה קח את האוטו לבדיקה שלך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הטיפולים בוצעו במוסכי היבואן
אני יכול להניח שהחלפת המנוע ב108 א' ק"מ. בוצעה במסגרת רצון טוב לאחר סיום אחריות היצרן (עד 100א' ק"מ)
ההחךפה בוצעה בספטמבר האחרון וכבר בינואר הרכב הגיע ללובלינסקי (לפי תאריך הבדיקת כסת"ח שלהם).76155fa4cc035c2eacdd37780567063b.jpg

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קח לבדיקה מטעמך, אם מנוע הוחלף בספטמבר הוא אמור להיות חלק ולעבוד כמו חדש, נראה שהם העבירו את כל מה שיכלו ממנוע גמור לבלוק החדש ולא עשו עבודה הכי טובה.

אולי שווה לך לא להתעקש על האוטו הזה.

גם האוטו שלי עבר LSPI כ1000 ק"מ לפני שקניתי אותו והדבר הוסתר ממני במעמד הקניה. אבל המוסך המרכזי עשה עבודה טובה ואין כל זכר לאובראול שנעשה בצורה כלכך מוצלחת שהיא כלל לא נתגלתה בבדיקה לפני קניה. 

במקרה שלי קניתי רכב עם מנוע שעבר 1000 קילומטר.

אגב LSPI לא מעיד על פגם במנוע אלא נובע ממגוון של מקרים שמתחברים יחד לנקודה ספציפית וזה לא אמור להעיד על בעיה של האוטו או מנוע בעייתי אלא יותר על נהג בעייתי (במידה והרכב אכן טופל בזמן ובמוסך מרכזי).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ומה הדבר יכול להעיד על מצב הטורבו/ גיר. על הגיר אמורה להיות אחריות אבל אין כזאת על הטורבו

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 43 דקות, urich כתב:

ומה הדבר יכול להעיד על מצב הטורבו/ גיר. על הגיר אמורה להיות אחריות אבל אין כזאת על הטורבו

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
 

הבדיקה לא נותנת אחריות על הטורבו ולא על הגיר כיוון שאין להם באמת דרך לאמת את המצב שלו, הם יודעים להגיד אם הם מזהים תקלה אבל לא יכולים להתחייב שלא יקרוס משהו בשנייה שתצא מהמכון.

הLSPI לא משפיע על הטורבו ולא מעיד על תקלה, זהו מצב שבו לחיצה אגרסיבית על הגז בסל"ד מאוד נמוך יוצרת עומס בגלל כניסה גדולה של אוויר ודלק ואז נוצרת הצתה מוקדמת בתוך חלל הצילינדר, מה שקורה זה שבירה של הטלטל או של הבוכנה עצמה שלא עומדת בעומס.

יש שאומרים שזה יכול להעיד על נהג עם רגל כבדה וזה נשמע הגיוני, התופעה חדשה יחסית במנועי הזרקה ישירה ופוגעת בעיקר במנועים עם נפח קטן והספק גבוה, יש יצרנים שבגלל תכנון המנוע סובלים מהבעיה יותר מאחרים אבל זאת לא מוגדרת כבעיה במנועי פזו וסיטרואן (למיטב ידיעתי).

בכל אופן כל הנושא נמצא עכשיו במחקרים מתמשכים אצל יצרני המנועים כשכרגע נראה ששמנים יעודיים ויחודיים המפותחים במיוחד ליצרנים עצמם עוזרים וכמעט מונעים לגמרי את בעיית ההצתה המוקדמת מה שאומר שזה סופר חשוב לשים באוטו רק את השמן נכון המוגדר על ידי היצרן ולא להסתפק רק ברמת צמיגות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, urich כתב:

הוצעה לי עוד אחת 2016 מליסינג עם 116 א' ק"מ. ביקשתי היסטוריית טיפולים ומה לא היה שם: נורת מנוע, שינוע, צילינדר שהפסיק לעבוד, החלפת טיימינג ב75 א' תלונות על כך שהרכב לא סוחב ולבסוף החלפת מנוע משומש. ב108 א' ק"מ.

למה להכניס ראש בריא למיטה חולה.

זה לא סתם הרבה יותר זול מהפרטית, מעבר לעובדה שהפרטית צעירה בשנה ועם פחות קילומטראז', אם כי הקילומטראז' שלה מעל הממוצע.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הבדיקה כן חייב לקחת את הרכב לבדיקה הבדיקה שלהם לא שווה את הנייר שהיא מודפסת עליו.

 

המנוע כנראה סבל מבעיית הטיימינג המתפורר שלא טופלה בזמן וגרמה לחוסר שימון ולהרס המנוע.

 

מנוע משומש זה סיכון שהייתי מדלג עליו במיוחד במנועים מודרניים ורגישים לרוב גם חברות הטרייד מצאות איך להתנער מהאחריות שהן נותנות ברגע שקורה משהו (למשל התפוצץ לך צילינדר והם אומרים שהאחריות היא למנוע ולא לצילינדרים כלומר לבלוק מנוע בלבלד וכו...)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי לסוכן תמצא לי משהו באמצע רכב לא שבור ואם אפשר פרטי אני מוכן ללכת על שנתון יותר ישן ועל יותר ק"מ אבל שיהיה אחד טוב.

 

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...