Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

IsraelR

מבקש המלצה על רכב שטח בתקציב של 30k

שימו לב! השרשור הזה בן 354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

הרכב יתפקד כרכב שני במשפחה, צפי של 7k ק״מ בשנה.

נתחיל עם שטח קל ונגביר לאט לאט

מתלבט כרגע בין סורנטו 2004-6, פגארו 2001,פראדו 99.

 

 

אשמח לשמוע את דעתכם/המלצה לרכב אחר.


כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לכמה אנשים?

מה אופי הטיולים הצפוי - יומי או ארבעה ימי שטח בלי לראות כביש?


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

2 ילדודס קטנים + 2 מבוגרים

נתחיל בקטנה, אז אני מאמין שמשהו יומי קל/בינוני.

מעדיף לקנות עכשיו משהו שישרת את 2 הסוגים(יומי וארוך) מאשר לקנות משהו ליייט שאחר כך נצטרך להחליף אותו


כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

או.קי.

פראדו מהשנים האלה יהיה עם ק"מ של מעבורת חלל. אם תמצא כזה בתקציב, הוא יהיה מוזנח וידרוש השקעה גדולה בהמשך.

מיצובישי פאג'רו לא מזדקן היטב ועלול לגרור עימו תיקונים יקרים.

סורנטו הוא אפשרות, אבל שים לב שתראה המון מכוניות שהוחלפו להם מנועים.

 

בתקציב הזה כנראה שהייתי מחפש סוזוקי גרנד ויטארה ארוך מתחילת שנות ה 2000.

לא הייתי פוסל איסוזו רודיאו. הרבה מכוניות כאלה שימשו כסופר ג'יפ. (ג'יפ לסופר וחזרה). הרודיאו הגיע רק בשנים 2002-2004. עדיפות לדגמים של אמצע 2003 ו 2004. זה רכב מוגבל אבל סה"כ עושה את העבודה לצרכים שלך.

גם יונדאי טראקאן יכול להיות אופציה נאותה. יהיה גדול ומרווח מאוד. מאידך הוא נמוך יחסית, ויהיה בעייתי מאוד להגביה אותו.

 

מבין האפשרויות שרשמתי, הייתי מחפש את הרכב הכי שמור והכי מטופל שאני מוצא. אם תצטרך עזרה - אתה מוזמן.


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה דיסקו,

 

חרשתי את הפורומים ואכן ראיתי שלחלק ניכר מהסורנטו הוחלפו מנועים, מה שמאוד מרתיע אותי, מצד שני אני מקבל במקרה הזה את הרכב הכי "חדש" שיש.

זה נראה שלא משנה מה הנוהל טיפולים, בסופו של דבר ב150-200 אלף קמ מחליפים מנוע.

 

רשמת רודיאו, האם הטרופר גם מומלץ?


כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנה שתי מודעות מעניינות:

יונדאי גאלופר

סוזוקי גרנד ויטארה

 

לא מכיר את המוכרים, ולא את המכוניות הספציפיות.


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הנה שתי מודעות מעניינות:

יונדאי גאלופר

סוזוקי גרנד ויטארה

 

לא מכיר את המוכרים, ולא את המכוניות הספציפיות.

 

איך הגאלופר? הוא מבוסס על הפגארו Q?


כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רשמת רודיאו, האם הטרופר גם מומלץ?

 

יסלחו לי חובבי הטרופר - אבל לא. טרופר דיזל מהשנים האלה זה רכב עם תאריך תפוגה שעבר. הוא מרווח מאוד, מנוע חזק מאוד, אבל שופך מנועים על פאק ידוע ומוכר. יש מומחים וגורואים שטוענים שיודעים איך לפתור את הבעיה, בופעל - תתרחק כמו מאד.

טרופר בנזין זה כבר חיה אחרת לחלוטין, בד"כ מוסיפים לה קולר גיר. אישית, לא הייתי קונה טרופר.

 

הגאלופר מבוסס על הפאג'רו של שנות ה80'. לא פוסל אותו בכלל. במחיר שלו זה יכול להיות עסקה מעניינת, וכמו תמיד, יש מו"מ על המחיר, כך שבפועל המחיר יהיה נמוך יותר.


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, מתחיל להצטמם,

ראיתי מספר "

טאראקנים" יפים ביד 2,



יש מחלות ידועות לרכב?

 


כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, שתי נקודות חלשות ביונדאי הזאת:

מרססים (של ההזרקה ) במחירים לא שפויים ומשאבת סולר.

היו גם מקרים שהמרססים גרמו נזקים למנוע עד כדי החלפת המנוע.

ברכב ישן גם טורבו עלול לעשות צרות.

+1 לסוזוקי . רכב אמין ופשוט לתחזוקה.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את הרכב מספיק, ולא שמעתי על תקלות או מחלות כרוניות.

מצד שני זה שלא שמעתי גם אומר משהו.


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסורנטו, למה לשים לב? כיצד להתייחס לרכב שכבר החלפת מנוע ?


כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב לדיסקו, גראנד ויטרה זה הרכב שתפור עליך. כשתרצה להשתדרג לך על מפלצות מוצצות אבל GV יתן לך כל מה שאתה צריך כרגע ויותר.

GV סביר גם למצוא רכב ששימש כדיילי ולא נשבר בשטח.


גולף 1.4 ידנית 1995. כל טיפה של כח נחשבת

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחפש גם גראנד ויטרה, האם ייתכן שהמדגם של 2007 אין יותר הילוך כוח?


כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תקנה דודג' ניטרו!

 

חזזזק רק חזזזזק - רק אומר :mm_blush:

 

(חבריי לניהול\עריכה (איזה חברים איזה רוצים לשחוט אותי) מבינים את הבדיחה)

 

עכשיו ברצינות - ב30K אתה תקנה רכב שטח ישן שעבר הרבה בחיים שלו אבל כאן בניגוד להמלצה הגורפת של "תחפש רכב שתחוזק כהלכה" באמת כדאי גם להתרחק מרכבים עם בעיות ידועות כי התיקונים כאן יכולים להגיע לעלויות מאוד לא נעימות.

 

אם זה לנד קרוזרים או פג'רואים עם מנועי D4D ודומיהם - מזרקים - תכין 10K אם כי למעט הבעיה הזו מדובר ברכבים מאוד אמינים עם יכולות שטח נהדרות.

 

אם זה Q - תבדוק טוב את תיבת ההילוכים - הרכב קצת כבד על התיבה וכך הלאה וכך הלאה.

 

בקרייזלרים (ג'יפ\דודג'\מופאר) - רכיבים חשמליים הם עקב אכילס - שעוני הגה, מודולים של ABS, PCM וכך הלאה וכך הלאה

 

זה לגבי חיפוש אקזמפלר - אבל איזה אקזמפלר לחפש?

 

אני יכול לאמר לך לפחות מהניסיון שלי - אני חיפשתי רכב משפחתי שקודם כל יהיה רכב משפחתי גדול ונוח

 

לכן - שטח טכני קשה ואקסטרים נפסלו מיד - לא רנגלר ספורט, לא רוביקון לא דיפנדר ולא שום דבר שהוא הארדקור

 

הדגש היה קודם כל על רכב נוסעים מפנק ונוח.

 

אני חיפשתי רכב שהוא בעיקר לשטח רך וקצת קצת טכניקה ושבילים - ובגלל זה בסופו של דבר אפילו לא קניתי ג'יפ ליברטי אלא את הגרסא שלה מבית דודג' - NITRO

 

וכן - יש לי הגבלות כמו העובדה שקולר הגיר הוא הנקודה הכי נמוכה ברכב ולכן אם אני באמת ארצה לעשות איתו שבילים טכניים ברמה כלשהיא - הגבהה היא בגדר חובה וכדאי גם לשקול להסיר את הטמבון ההזוי שלו.

 

ואז אם אני לא רוצה לנסוע כמו סינדרלה רצוי למגן לפחות את הגחון אם לא גם את הטרנספר.

 

והנה הדברים שלא לקחתי בחשבון - המציאות שמכה לי בפנים ניתן לאמר

 

קניתי את הרכב במטרה לטייל אם המשפחה - הם לא נהנים מזה - בכלל! ולא נראה שיש יותר מידי רצון לעשות שום דבר חוץ מלנסוע לנופש למקומות שגם פרייברטים מגיעים אליהם - אז תכלס אם רציתי שטח והרכב משרת אותי ביום יום גם להגיע לעבודה ולחזור - הייתי למען האמת צריך לקנות.

 

ג'ימני.

 

 

העצה שלי בשבילך תהיה - לשכור ליום רכב בקטגוריה ולצאת עם המשפחה לטיול שטח לא קשה מידי - למשל מעלה רמון - תראה אם בכלל בני המשפחה נהנים ומעוניינים בזה או שזה רק אתה.

 

זה יכול לחסוך לך מאות - איזה מאות, אלפי שקלים בשנה.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...