Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחרי הרבה התלבטויות בין היתר פה, הלכתי להזמין רכב [רנו גרנד קופה דיזל]


Vadim Baranov
 שיתוף
עוקבים 5
שימו לב! השרשור הזה בן 452 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 

לי לא ברור למה לא מביאים לארץ את הדגם הזה עם מנוע 1.6 דיזל החדש יותר.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

בעבר לא הביאו כנראה כי לא הייתה גירסה שלו משודכת לתיבה הרובוטית.

 

עכשיו אני בכלל לא רואה אותו בהיצע (למשל באתר של רנו אירלנד). אני מנחש שהמנוע הנ"ל ירד מההיצע בעקבות עדכון יורו 6d (בדומה למנוע 1.6 של PSA).

 

מצד שני אני רואה שיש להם מנוע דיזל חדש בנפח 1750 סמ"ק, עם 120 כ"ס, שכנראה מחליף את מנוע 1.6 dci. עד כה מצאתי מעט פרטים על מנוע זה.

חזיר דיזל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו אני בצפון אנגליה כרגע וחונה פה לידי (אני עם 5008 שכורה) פוקוס סטיישן מהדור החדש (שלא נמכר בארץ) והיא נראית פשוט נהדר.

 

c8777937049681362415182835e4ee19.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הפוקוס נראית מדהים והסטיישן בפרט.

ראיתי אותה לראשונה באיטליה לפני כחצי שנה ומאוד אהבתי,במיוחד בכחול / אדום.

דווקא בתמונות מההשקה לא ידעתי איך לאכול את הצפרדע הזו,שמח שטעיתי , רק חבל שלא נראה אותה במחוזותינו (אולי עדיף,כי בטח היינו מקבלים דגם ליסינג עירום עם צפצפה וקודנית :lol: ).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חיפשתי עכשיו דיזל סטיישן חדשה כמחליפה לאוריס סטיישן ופשוט אין עד שמצאתי קאיה סיד סטיישן שיועדה למוניות.

 

גראנד קופה סטיישן הביאו משלוח אחד ולא יודעם אם יגיע עוד אחד, I30CW אין יותר, 308CW אין וגם אסטרה סאטיישן אין. כולם טענו שאין כמעט ביקוש והפסיקו להביא.

 

לפני מספר שנים כבישי הארץ מלאו בסטיישנים ופתאום כל הביקוש נעלם לו?

למה?

כל מי שביקש אז סטיישן ביקש אחריו ג'יפון?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק לחזק את דברי רוברט: אחוז מכירת הדיזלים באירופה ירד מ-51% ב-2015 ל-36% ב-2018. לעומת זאת עליה ניכרת במכירת רכב חשמלי, במיוחד היברידיות-בנזין.

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, שיהיה בהצלחה ושתיהנה מהבחירה שלך!

 

כמה הערות וגם שאלה אחת:

 

הונדה סיוויק, 1.5 - עשיתי נסיעת מבחן ולא התלהבתי לרגע, הבנתי שגיר רציף זה לא בשבילי.

אם ככה, אז עוד סיבה טובה לא לקנות קורולה - גם היא עם גיר רציף (אם כי לא בהכרח אותו דבר כמו של ההונדה)

 

 

(הוא חזר מאירופה לפני שבועיים ולא ראה שם רכב היברידי אחד' date=' רק בנזין ודיזל).[/quote']

 

איפה באירופה הוא היה? למיטב ידיעתי וראיתי שגם הביאו נתונים על כך, מכירת הההיברידיות באירופה במגמת עליה והדיזל במגמת ירידה.

ראה למשל כאן -

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5254408,00.html

 

 

ככל הזכור לי דובר לפחות אצל חלק מהיצרנים על הפסקת ייצור דיזל.

 

"ומה אם הסוללה נגמרת ואתה בעלייה, ומה עם החום ההזוי בארץ והסוללות, ואם אתה עומד על ניוטרל עשרים דק ביום חם עם מזגן,מה יהיה עוד שלוש שנים עם הסוללות האלה, האם באמת אין קרינה" וים שאלות שלא נתנו לו שקט.

 

כפי שכתבו לפניי לא קורה כלום אם הסוללה נגמרת. היא נטענת תוך כדי נסיעה.

אם אתה עומד על ניוטרל 20 דקות ביום חם עם מזגן, המנוע החשמלי יעבוד והמזגן יפעל. אם הסוללה תיגמר תוך כדי, ייכנס לפעולה מנוע הבנזין.

יש אחריות לסוללה של טויוטה לחמש שנים. עוד שלוש שנים בסבירות גבוהה היא עוד תהיה בסדר גמור.

לקרינה אני מעדיף לא להתייחס - התייחסו אליה הרבה בפורום.

 

בנסיעת מבחן שעשיתי על הבנזין היה מושלם, מנוע K9K ידוע כאמין יחסית ובכללי דיזל אמור לנסוע לא רע בכלל - לקחנו אותו בלי נסיעות מבחן ובלי נעליים, הייתי נעול על גרנד קופה עוד מההתחלה ושמנו אותה בצד בכלל הנושא של צרפתי ,ואבא שלי אמר שאם כבר רנו אז בוא נקח תדיזל בעיניים עצומות , זרמתי איתו - מת על דיזל.כשהרכב יגיע אעדכן קצת :)

 

קצת מוזר לי שעם כל ההתלבטויות והבדיקות לא עשית נסיעת מבחן על הדיזל, אבל כמובן זאת הבחירה שלך (ושל אבא שלך).

 

שוב בהצלחה

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חיפשתי עכשיו דיזל סטיישן חדשה כמחליפה לאוריס סטיישן ופשוט אין עד שמצאתי קאיה סיד סטיישן שיועדה למוניות.

 

גראנד קופה סטיישן הביאו משלוח אחד ולא יודעם אם יגיע עוד אחד, I30CW אין יותר, 308CW אין וגם אסטרה סאטיישן אין. כולם טענו שאין כמעט ביקוש והפסיקו להביא.

 

לקחת את הקיה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למזלך קנית רכב טוב וכנראה שאמין (דיזליות צרפתיות הן בדרך כלל כאלה) אבל קצת מחקר לפני ששוללים את האופציה האחרת, לכל השאלות שהיו לך לגבי ההיברידית והסוללה יש תשובות די פשוטות אבל נראה שמבחינתך זה יצא לטובה להיות קצת ראש קטן כי קיבלת את הרכב שבאמת רצית, גם אבא שלך אני בטוח שיהיה מרוצה מהרכב כי הרנו הזו באמת אחלה אבל הוא עשה החלטה מבלי להבין את התמונה המלאה.

 

גם נסיעת מבחן לטעמי זה חובה למרות שנהגתם בגרסת הבנזין, לאן אתם ממהרים? מדובר פה בהוצאה לא קטנה תשקיעו עוד קצת זמן. אולי הדיזל קצת חלשה מדי לעומת גרסת הבנזין שיותר נמרצת? לא יודע בגלל זה צריך לבדוק, אני בטוח שללקוחות כמוכם שנמצאים רגע לפני סגירה קרסו היו מסדרים נסיעת הדגמה צ׳יק צ׳ק. טוב לא נורא, תתחדשו ותהנו.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה רכב. נוח ומפנק.

התירוצים לאי-קניית קורולה קצת מוזרים אבל נו, שיהיה. :-)

לגבי רובוטי מול היברידי, נו, אני מהמר על הטויוטה, בינתיים ההיברידיות שלהם מפגינות אמינות ראויה לציון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לקחת את הקיה?

 

כן (לא עבורי. עבור איש השיווק שלי). הקפיצו את המחיר של האוריס ההיברידית בליסינג (הפרש של כ 1300 שקל לחודש מול הקאיה שגם היא לא זולה).

 

 

עריכה: צריכה להגיע באמצע ספטמבר.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני מספר שנים כבישי הארץ מלאו בסטיישנים ופתאום כל הביקוש נעלם לו?

למה?

כל מי שביקש אז סטיישן ביקש אחריו ג'יפון?

 

כנראה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כן (לא עבורי. עבור איש השיווק שלי). הקפיצו את המחיר של האוריס ההיברידית בליסינג (הפרש של כ 1300 שקל לחודש מול הקאיה שגם היא לא זולה).

 

 

עריכה: צריכה להגיע באמצע ספטמבר.

 

מעניין יהיה לדעת כמה צריכת הדלק שלה.

אני נוהג כרגע על הדגם הקודם, מ-2016, וצריכת הדלק לא משהו.

 

האם שקלת דאסטר כתחליף לסטיישן?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שקלתי אבל היא פחות מתאימה מכמה סיבות:

 

1. שטח רצפת תא מטען (יותר חשוב לי מהנפח. הוא לא צריך גובה).

2. עלויות די דומות בסך הכל בגלל שדאסטר בליסינג מאוד יקרה ביחס למחירה ועם הקילומטרז שלו קנייה ישירה זה כאב ראש.

3. הנקודה הכי חשובה זה העובד. לא שווה לי ואני גם לא רוצה לבאס אותו בשביל 200-300 שקל בחודש.

 

 

בגלל שזה אוטו שעושה כ 50,000 קילומטרים לא קלים בשנה (כולל כניסה לא מעטה לאתרי בנייה ושטח קל שמתאים ברובו לרכב פרטי) קנייה ישירה הרבה פחות מעשית כך שמה שמעניין אותי זה עלות הליסינג, הדלק ושווי השימוש. אם היו מביאים את הגראנד קופה סטיישן דיזל היא היתה הבחירה בלי לחשוב פעמיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכללי הליסינג לדגמי דאציה מאוד יקר (ביחס למחיר) עקב 2 סיבות:

אין כמעט הנחות לציים על מחיר המחירון.

קושי במכירה לאחר תום ה3 שנים.

 

בגדול יש עומס של הזמנות (פרטיות) של הקורולה סטיישן והצ'בק וזמן האספקה רחוק מאוד וזה הסיבה למחיר ליסינג גבוה של שני האחרונות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 452 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...