Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

eyal k

התלבטות לרכב הליסינג הבא שלי :מאזדה cx5 מול פיג'ו 3008 וסיטרואן איירקרוסאשמח לדעתכם

שימו לב! השרשור הזה בן 319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

לאוהבי המזגן על מצב "הכי קר" - LO, שמתי לב שכשמכוונים את הטמפרטורה על LO, התפוקה נמוכה משמעותית מבכיוון ל-14 מעלות, כך שעדיף לכוון על 14 מעלות ולא על LO. (ב-3008, ואולי גם ב-C5)

 

הבעיה בסיטרואן שאשנבי המזגן מחולקים ל 2 ,זריקת האויר לא קיימת כמעט בגלל העיצוב . במיוחד לגבי העובדה שאני מתכנן לקחת רכב בצבע שחור

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ה-3008 הכי מרשימה מבחינת נראות גם פנימית גם חיצונית, אחרי נסיעת מבחן הבנתי שהנוחות של הצרפתיות זה לא כמו פעם אבל עדיין נוחות מאחרות. לגבי המרחב הפנימי הוא סביר פלוס ולא הרגשתי צפיפות במיוחד במושב האחורי, תא המטען גדול (520 ל'). לגבי המנוע, נסעתי על 1.5 דיזל וכמו שרשמו פה הוא לא הכי חזק בפתיחות אבל במהירות ביניים לא הרגשתי חולשה כלשהי, המנוע הגיב יופי.

 

C5 איירקרוס יפה מבחוץ קצת אכזב מבפנים יכול להיות שבגלל שראיתי אותו אחרי ה 3008, לא עשיתי נסיעת מבחן כי הבנתי שמדובר באותו מנוע, רק שכולם פה מדברים על מערכת מתלים אחרת שהיא יותר נוחה. לגבי המרחב הפנימי אכן מרגישים יותר מרווח וגם עניין המושב האחורי שמחולק ל3 כיסאות נפרדים מהווה יתרון.

 

ה CX5 - ירד אצלי מההתחלה גם בגלל המחיר הגבוה יחסית וגם בגלל צריכת דלק. עם זאת ישבתי ברכב והרגשתי רכב רגיל ושוב פעם יכול להיות בגלל שאהבתי את העיצוב הפנימי של ה-3008.

 

אני כנראה סוגר השבוע על ה 3008. אבל במקרה שלך הייתי חושב פעמיים בגלל נושא מנוע 1.2.

 

מבחינת מרחב פנימי המאזדה הכי נוחה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני כנראה סוגר השבוע על ה 3008. אבל במקרה שלך הייתי חושב פעמיים בגלל נושא מנוע 1.2.

 

שים לב שיש מבצע של חבר עם הנחות של 8000 ש''ח

 

http://www.gear.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95%D7%AA_%D7%A8%D7%9B%D7%91/2019-08-20-N01-%D7%90%D7%95%D7%92%D7%95%D7%A1%D7%98-2019-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%97%D7%91%D7%A8-%D7%9C%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%A7%D7%99

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ה-3008 הכי מרשימה מבחינת נראות גם פנימית גם חיצונית, אחרי נסיעת מבחן הבנתי שהנוחות של הצרפתיות זה לא כמו פעם אבל עדיין נוחות מאחרות. לגבי המרחב הפנימי הוא סביר פלוס ולא הרגשתי צפיפות במיוחד במושב האחורי, תא המטען גדול (520 ל'). לגבי המנוע, נסעתי על 1.5 דיזל וכמו שרשמו פה הוא לא הכי חזק בפתיחות אבל במהירות ביניים לא הרגשתי חולשה כלשהי, המנוע הגיב יופי.

 

C5 איירקרוס יפה מבחוץ קצת אכזב מבפנים יכול להיות שבגלל שראיתי אותו אחרי ה 3008, לא עשיתי נסיעת מבחן כי הבנתי שמדובר באותו מנוע, רק שכולם פה מדברים על מערכת מתלים אחרת שהיא יותר נוחה. לגבי המרחב הפנימי אכן מרגישים יותר מרווח וגם עניין המושב האחורי שמחולק ל3 כיסאות נפרדים מהווה יתרון.

 

ה CX5 - ירד אצלי מההתחלה גם בגלל המחיר הגבוה יחסית וגם בגלל צריכת דלק. עם זאת ישבתי ברכב והרגשתי רכב רגיל ושוב פעם יכול להיות בגלל שאהבתי את העיצוב הפנימי של ה-3008.

 

אני כנראה סוגר השבוע על ה 3008. אבל במקרה שלך הייתי חושב פעמיים בגלל נושא מנוע 1.2.

 

בהצלחה ,בכל מקרה המזדה היתה המרווחת ביותר ,המפוארת ביותר מסכים שהיא מאוד יקרה ביחס לאחרות ואני עדיין מתלבט באם היא שווה את התוספת בשווי שימוש .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה רכב ליסינג, למה זה כזה משנה לך מה יקרה למנוע ה1.2, מבחינת שימוש, סחיבה וכו.., הוא טוב, ולא חושב שב3 שנים הראשונים שהרכב יהיה אצלו הוא יעשה בעיות, לכן לא חושב שיש מקום לדאגה לגבי זה.

 

תודה , אבל הנטיה שלי ללכת לכיוון המאזדה או הסיטרואן .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון עם המאזדה (חדשה יולי-19), לא ניתן לסגור /לווסת את עצמת פתחי המזגן המרכזיים מקדימה וזה קצת מציק. לא מבין איך קבעת שהוא הכי מרווח, לי הוא מרגיש די צפוף (ביחס לספורטאז' למשל). המושבים נוחים, בידוד רעשים נחמד אך המנוע מאוד מרעיש כשלוחצים אותו גם קצת. לא עפתי על תפעול המולטימדיה, ותיקון סטיה מנתיב ממש לא נוח וגס. הייתי משאיר את ההתלבטות בין 2 הצרפתיות. למי שהחזיק 5008 דיזל חצי שנה, הייתי ממליץ באופן כללי על הפיז'ו, אין לי שום דעה או ניסיון עם הסיטרואן.


יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מניסיון עם המאזדה (חדשה יולי-19), לא ניתן לסגור /לווסת את עצמת פתחי המזגן המרכזיים מקדימה וזה קצת מציק. לא מבין איך קבעת שהוא הכי מרווח, לי הוא מרגיש די צפוף (ביחס לספורטאז' למשל). המושבים נוחים, בידוד רעשים נחמד אך המנוע מאוד מרעיש כשלוחצים אותו גם קצת. לא עפתי על תפעול המולטימדיה, ותיקון סטיה מנתיב ממש לא נוח וגס. הייתי משאיר את ההתלבטות בין 2 הצרפתיות. למי שהחזיק 5008 דיזל חצי שנה, הייתי ממליץ באופן כללי על הפיז'ו, אין לי שום דעה או ניסיון עם הסיטרואן.

 

היי , יש ברשותי כרגע קיה ספורטג 1.6 , אכן מדובר ברכב מרווח ביחס לשאר ההצעות .

 

המאזדה החדשה עברה שדרוג לפני מספר חודשים , ריפודים מעור , בידוד רעשים טוב יותר(חלונות כפולים ) שדרוג במערכות הבטיחות .

לדעתי הם הוסיפו קטגוריה חדשה והדגם הבסיס עבר שדרוג מקיף , גם אני הייתי מופתע ברכה ההדגמה שקיבלתי , שאלתי מספר פעמים באם מדובר בדגם הבסיסי (גרסת ליסינג ) .

 

מתלבט יותר לגבי הסיטרואן , הפיגו פחות ג'יפוני במראה שלו ביחס לסיטרואן ,הסיטרואן גבוהה יותר ונותנת תחושה מאוורת יותר .החסרון היה בעובדה שבגרסת הדיזל הזולה המולטימידיה שונה לחלוטין , קצת רועש בגלל הדיזל אבל מאוד מאוד מאוד נוחה בניהוג שלו , נמזגן קצת בעעיתי בגלל העיצוב (2 פתחי איורור בכל יציאת אויר ) .

לנהגים שלא חורכים את המסלול והנהיגה שלהם רגועה יותר היא מצויינת .

היתרון העיקרי הוא בשווי השימוש שקרוב לספורטג , במאזדה מקפיצה בעוד כמה מאות שקלים בחודש את שווי השימוש .

 

מתלבט ..

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי כל מה שאתה כותב...הייתי הולך על הסיטרואן


Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
היי , יש ברשותי כרגע קיה ספורטג 1.6 , אכן מדובר ברכב מרווח ביחס לשאר ההצעות .

 

המאזדה החדשה עברה שדרוג לפני מספר חודשים , ריפודים מעור , בידוד רעשים טוב יותר(חלונות כפולים ) שדרוג במערכות הבטיחות .

לדעתי הם הוסיפו קטגוריה חדשה והדגם הבסיס עבר שדרוג מקיף , גם אני הייתי מופתע ברכה ההדגמה שקיבלתי , שאלתי מספר פעמים באם מדובר בדגם הבסיסי (גרסת ליסינג ) .

 

 

מתלבט ..

 

חוזר ואומר: המאזדה שקניתי לאבא שלי (כאן בשרשור נפרד) היא-היא המאזדה החדשה לאחר מתיחונת הפנים והשדרוגים המדוברים. והיא-היא גרסת הקומפורט שמוצעת גם בליסינג. כנראה נהגת בגרסה עם המושבים הבהירים שכולם נדלקים עליה. כל השאר בינוני מינוס. בכל בוקר הייתי בוחר מחדש בספורטאז' EX שהיה לי.


יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב ,

 

ראשית תודה לכל המגיבים ,ההארות וההערות

 

לאחר שיקלול כל המרכיבים החלטתי להזמין את המאזדה , בסופו של דבר הילדים החליטו עבורי (- :

מעבר למראה המצויין של המאזדה והמערכות שמקיפות אותו , הוא הכי הרשים , למרות שווי השימוש הכבוה יותר .

 

תודה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תתחדש, בחירה מעולה,

איזה רמת גימור?

 

לדעתי מדובר בקומפורט ,גרסת הליסינג ...

 

אבל מגיעה מאוד מאובזרת , ריפודי עור ,חלונות כפולים ועוד ..

 

נראה ששדרגו את רמת הקומפורט .

 

בכל מקרה הלכתי על בטוח ..

 

תודה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...