Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי SX4 קרוסאובר 2014-גיר


limorve
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 679 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראו תשובת שירות הלקוחות של סוזוקי, מתאריך 21.10.2018

בנוסף ראו כתבה קטנה בנושא.

 

עשיתי מחקר שלם בנושא לאחר שרכשתי את הרכב וגיליתי שיש בעיה.

 

מר לוי הנכבד,

 

יצרן הרכב האריך את האחריות במקרה של תקלה מסויימת בתיבות ההילוכים הרציפות בדגם הקרוסאובר למשך 10 שנים.

במידה ותתרחש בעתיד תקלה כלשהי בתיבת ההילוכים ברכב שברשותך אנו ממליצים כי תגיע לאחד ממרכזי השרות המורשים של החברה לבדיקה האם היא כלולה במסגרת האחריות המורחבת.

 

אנו מאחלים לך המשך נסיעה בטוחה ומהנה.

בברכה,

סוזוקי (002).JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי, כל עוד לא רשמו במפורש מה התקלה, אפשר להגיד לכל אחד שבא עם גיר תקול שזאת לא תקלה מסויימת שיש עליה אחריות?

מה זה הנוסח הזה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת הייתה תשובתם, לא הצלחתי להוציא מהם תשובה יותר מפורשת.

 

בגלל זה הדגשתי בפניו להתעקש על בדיקה חוזרת, אפילו במוסך מורשה אחר.

 

אצלי התעקשו שאין בעיה לאחר 2 בדיקות, המנהל שירות הארצי אפילו דיבר איתי בטלפון והתעקש שאין. עד שהכרחתי אותם לבדוק שוב, ביצעו 3 בדיקות ברצף, במשך יום שלם עם חיבור למחשב של הרכב.

לאחר יומיים התקשרו להגיד שהכל אושר ואכן צדקתי והצליחו לאתר את התקלה.

 

הצעד הבא שלי אגב במידה ולא היו מאתרים, זה לנסוע למוסך המרכזי הראשי בפתח תקווה, כי מה שעושים במוסכים המורשים זה "להקליט" את הגיר בנסיעה על פי נוהל בדיקה ולשלוח את המידע למוסך המרכזי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתנצל על שאני מנסה למשוך את הענין לכיוון אחר, אבל נדמה לי שהוא אינדיקטיבי בכל הנוגע לנטיות הלב של הנהג הישראלי, מדובר גבירותי ורבותי בסוזוקי, לא פחות, האוטו שכמעט כל מי שקונה אותו עושה זאת תוך שהוא משלים עם מגרעות, כמו גימור פנים זול ומשמים יחסית, ביצועים ונוחות מהסוג הבינוני למדי והכל למען המוניטין המופלא של אמינות מושלמת ומחיר יד שניה יצוק בבטון. ואני אגב מרשה לעצמי להתנבא שהענין הזה יישאר ואנשים ימשיכו לחפש רק סוזוקי, אבל אלה כאמור הערות אגב. לגוף הענין, לא יודע אם המדובר בתופעה כללית, גם מאחל כמובן לפותח שהבעיה תפתר ולא מכיסו, כפי שכנראה ראוי, מה שצד את עיני הוא מחיר התיקון, יותר מתאים למחוזות של אודי או מרצדס, לא לאוטו "עממי" כמו הסוזוקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שהצדק איתך, אני מודה ומתוודה, קניתי את הרכב כדי "להיות בראש שקט", שאישתי לא תתקשר ותגיד "נתקעתי עם הרכב", והוצאתי על הרכישה שלו סכום לא קטן בכלל. בסוף התקלה הכי יקרה אי פעם בכלי רכב שהיה לי הייתה עם הסוזוקי הזאת, במזל התעקשתי והתעקשתי ולא שילמתי עליה כלום.

 

מהצד השני יש לי פורד מונדאו 2009, מנוע 2.3, ועם כל המוניטין הגרוע שלה, היא הייתה עולה פחות לאחזקה מאשר הסוזוקי (אם הייתי צריך לשלם על החלפת הגיר)

 

במקום עוד תגובה, בקשר למה שהגיבו מתחתיי, שכחתי לציין - אכן הרכב היה מאושפז שבוע שלם במוסך להחלפה ובדיקות עד שנמסר אליי חזרה.

עריכה אחרונה על ידי m.l
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבא שלי יש גם רכב כזה שנת 2016 ובקילומטר 95 בערך היו לו את הדברים שתיארת.

המוסך המורשה אמר שעבר זמנה של האחריות אבל הוא ינסה בכל זאת להוציא את הגיר מהיצרן. בסוף המוסך כן הצליח להוציא את זה מהיצרן.

לקח למוסך המון זמן לסדר את זה ואבא שלי היה צריך להשכיר רכב חלופי לשבוע + ,שזוהי גם עלות לא מבוטלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
אצלי בתקלה דומה גם בסביבות ה 90000 ק"מ,הוחלף הגיר באחריות לפני כשנה,קרוסאובר 2014,לא לוותר זאת תקלת גיר ידועה בדגם הזה,ונראה שאחרי שעברו לגיר פלנטרי בדגם החדש ,כבר לא מעניניים אותם הלקוחות בעלי הגיר הרציף העלוב.עלות הגיר מאוד יקרה במקרה של החלפה.בהצלחה

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

הרכב תקוע ואני כרגע בדיון מולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב תקוע ואני כרגע בדיון מולם

 

יש לי סוזוקי קרוסאובר 2015 עם בעיה דומה. נמצאת בתחילת הטיפול מולם וגם ממני מתנערים. אפשר לדעת למי פנית בינתיים ואיפה נבדק הרכב?

שלי נבדק ב-2 מוסכים מורשים ולמרות התרשמות ראשונית שצריך להחליף גיר, הציעו לי בהתייעצות עם היבואן להחליף שסתום בכמה אלפי שקלים. אני מבינה שמדובר בטיפול זמנמי שידחה את הקץ של החלפת גיר לאחר שיעברו 5 שנים מהרכישה ויעברו למעלה מ-100 אלף קילומטראז' נסיעה.

אני שוקלת פניה ליצרנית אבל אולי יש מישהו ביבואן שאפשר לדבר איתו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לכם לפנות לסוזוקי יפן אם היבואן מתנער וליידע אותם שהיבואן בארץ מערים קשיים על החלפת גיר תקול.

במקביל לפנות לעו"ד ולהתנהל דרכו מול היבואן.

חבל שהיבואן בארץ במקום לקחת אחריות על תוצרת תקולה גודע את עץ האמינות שעליו מתבסס המוניטון והמכירות של סוזוקי בישראל.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 679 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...