Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן מיקרה 2013 השמועות לגבי הגיר נכונות?


kanter_m
שימו לב! השרשור הזה בן 1684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי ניסן מיקרה 2013 עם 85 אלף ק"מ, בטיפול האחרון המכונאי זרק לי: עוד לא החלפת גיר? שאלתי למה? אומר אצל כולם הולך בסביבות 90-100 אלף. להכין את האוטו למכירה? או סתם בילבול?

תודה לעונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן היו בעיות במיקרה/גוק עם הגיר.

 

זה לא אומר שגם לך יקרה, לכן לא הייתי מחליף רכב שמגלה אמינות טובה מעבר לזה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי מי שהייתה לו בעיה היבואן ביצע החלפה ללא תשלום. לא יודע לומר אם גם ברכבים שכבר 6 שנים על הכביש זה תופס.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי מי שהייתה לו בעיה היבואן ביצע החלפה ללא תשלום. לא יודע לומר אם גם ברכבים שכבר 6 שנים על הכביש זה תופס.

לא ידוע לך נכון.

החליפו לשכן שלי בג'וק ב35 אלף קמ (!) בעלות עבודה בלבד של 3000 שקל, לגיר של קשקאי.

אצל חבר בפלואנס גם הלך הגיר

הם מחזיקים פחות מ100 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מדגם קצת יותר גדול משל רוב האנשים כאן.

 

עד 2012 כולל גם במיקרה וגם בג'וק היו בעיות בגיר.

 

החל מ-2013 הגיר שופר ואין בעיות שאפשר להגדיר אותן כ"מחלה כרונית"

 

לא ידוע על אחריות גורפת של היבואן בנושא הזה, וגם לא ידוע לי שהגירים מחזיקים פחות מ-100K.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתף אותנו במדגם

הגוק המדוברת 2014

הפלואנס 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר שמכר כ-1500 מיקרה ולפחות 500 ג'וק. מתוכן לפחות מ-20 היו בעיות גיר, כמעט כולן מהדגמים המוקדמים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במודלים המאוחרים אכן כמות התקלות ירדה מאוד. הבעיה היא שאין כ"כ אפשרויות שיפוץ לגיר הזה, מכוני שיפוץ מעדיפים לא לשפץ אותו אלא להחליף בשלמות. מה שעוד מקשה על השיפוץ זה שניסאן לא מוכרים חלקים בנפרד אלא בלוק שסתומים מושלם או כל הגיר מושלם. אין מק"טים לחלקים פנימיים.

 

 

גירים כאלו רגישים יותר מגירים אוטמטיים רגילים לנהיגה תחת עומס גבוה, התחפרות גלגלים, מעבר מדרייב לרוורס וחזרה כשהרכב לא בעמידה מוחלטת ועוד.

 

מי שנהוג רגוע ומחליף שמן גיר בזמן ולשמן מקורי יכול לצפות לאורך חיים לא רע במודלים המאוחרים יותר.

 

ולפחות בתאוריה, במיקרה (רכב קל ומנוע חלש) הגיר אמור להחזיק יותר מאשר בג'וק או פלואנס (כבדים יותר ומנועים חזקים יותר). אגב בג'וק טורבו יש דגם אחר של גיר רציף שבנוי ליותר מומנט והספק ובאופן כללי נחשב יותר עמיד.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגירים הם של חברת jatco היפנית השייכת לחברת ניסאן,הגירים הרציפים שופרו והם נחשבים אמינים מאוד,הגירים האילו נימצאים בניסאן,מיצובישי,סוזוקי,שברולט ודגמים נוספים.

הגירים האילו צריכים טיפול בזמן ואפילו כדאי להחליף את השמן והפילטרים כל 60000 קמ כדי לשמור על אורך החיים שלהם,יש יותר בעיות בגירים הרובוטים של קונצרן פולקסווגן,כולל החלפת מודול קלאצ'ים מאשר בגירים האילו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר שמכר כ-1500 מיקרה ולפחות 500 ג'וק. מתוכן לפחות מ-20 היו בעיות גיר, כמעט כולן מהדגמים המוקדמים.

ומי שיש לן תקלה פונה לסוכן מכירות או ליועץ שירות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי שיש לן תקלה פונה לסוכן מכירות או ליועץ שירות?

 

הוא לא סוכן מכירות או יועץ שירות זאת חברה שמוכרת רכבי 0 ק"מ, ומתפרנסת בין השאר מלתת ללקוחות שרכשו ממנה שירות טיפולים וגם טיפול מול היבואן במקרים של אחריות 95% מהלקוחות השוטפים של החברה הם לקוחות חוזרים (גם) בגלל צורת השירות הזאת.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין אני חושב שזו סטטיסטיקה לא משקפת כשמדובר במכוניות משומשות.

 

הוא מוכר מכוניות חדשות, אחרי 3-4 שנים הן עוברות יד ואם התקלה מופיעה ביד שניה או שלישית אחרי 5 שנים ו 100 אלף ק"מ (סתם דוגמא לא קשורה), הוא לא יודע מזה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב יותר מזה, אם תקלות אחרי 3-4 שנים היו צריכים להגיע עד המוכר הראשון והגיעו כמה עשרות על אותה תקלה כנראה אחוז התקלות גבוה משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי ש-95% הם לקוחות חוזרים = עושים טרייד-אין לרכב שרכשו שנה-שנתיים-שלוש קודם וקונים רכב חדש. מעטים הלקוחות שעוזבים את המעגל, כך שהמדגם הוא די אמין.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...