Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדרך אל ה BRZ (שרשור מתגלגל)


itaimoto
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 48 דקות, Doron_Z כתב:

אני גם יכול לציין. אחד הצבעים הגרועים מבחינת איכות. לטעמי מי שקונה יעשה הרבה טוב לעצמו אם יקח את הרכב ישר ל PPF מהסוכנות, יחסוך לעצמו הרבה כאב ראש שיש לרבים מבעלי הברז. 

PPF זה כאב ראש בפני עצמו. אישית כמי שהיה לו, ואפילו לא שילם על זה - לא ממליץ.

כמובן אם היה מדובר בעלות של כמה אלפי שקלים בודדים, ניחא, אבל זה לא המצב.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

@Morningstar תפרט... הרי כל הקטע זה שאין את כל הכאב ראש, אפילו התחזוקה נהפכת למינימום כי כבר אין כזה חשש מסווירלים בניקיון של הרכב, צ'יפים ופגיעות קלות שבברז מורידות חצי מהצבע לא עוברות עם הציפוי הזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, Doron_Z כתב:

@Morningstar תפרט... הרי כל הקטע זה שאין את כל הכאב ראש, אפילו התחזוקה נהפכת למינימום כי כבר אין כזה חשש מסווירלים בניקיון של הרכב, צ'יפים ופגיעות קלות שבברז מורידות חצי מהצבע לא עוברות עם הציפוי הזה. 

אין צ'יפים בצבע אבל יש צ'יפים בגומי של המדבקה, ורוב בעלי המקצוע לא עושים עבודה מושלמת... ואז נכנס לך אבק מתחת למדבקה ועוד שלל בעיות.

לדעתי עדיף את הצ'יפים פה ושם ולשטוף נכון שלא יהיו סווירלים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב פה בא הקטע של לבחור בעל מקצוע ברמה גבוהה אבל כמובן שזה יעלה לך. סכומים של גם 15 אלף לא דמיוניים כשהולכים על מדבקה ברמה גבוהה באחד מהסדנאות היקרות. 

 

יכול להיות במיאטה שהיתה לך הם לא עשו עבודה טובה לבחור שהלך אליהם ולכן הרשמים שלך מעורבים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Doron_Z כתב:

טוב פה בא הקטע של לבחור בעל מקצוע ברמה גבוהה אבל כמובן שזה יעלה לך. סכומים של גם 15 אלף לא דמיוניים כשהולכים על מדבקה ברמה גבוהה באחד מהסדנאות היקרות. 

 

יכול להיות במיאטה שהיתה לך הם לא עשו עבודה טובה לבחור שהלך אליהם ולכן הרשמים שלך מעורבים. 

המיאטה שלי נעשתה באחת הסדנאות הכי נחשבות בארץ, בעלות של כ 16k - והיו לי לא מעט תלונות.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Doron_Z כתב:

לא ציפיתי את האמת, חשבתי זה באמת הפתרון שסוגר את הפינה סופית בכל הנוגע לקוסמטיקה ולתחזוק הרכב. פתרון יקר אומנם אבל ה-פתרון. מבאס. 

הפתרון האמיתי זה שפשוט יהיה אכפת לך קצת פחות. לא מצאתי פתרון יותר טוב מזה.

ד"א, מדבקה בשמש זה מתכון לא טוב בכלל.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשראיתי את הרכב שלך לא הצלחתי לראות שום מדבקה אבל מן הסתם לא היתה מיאטה שחורה אחרת בלי מדבקה להשוואה. ומדבקה איכותית לא מחזיקה בשמש? לא שמעתי על בעיה בקטע הזה.

 

כשעשיתי נאנו לברז במקרה היה שם מגאן RS דור קודם של לקוח שעשה לפני שנים מדבקה וכולה הצהיבה והיתה עם קילופים מכוערים אבל הדיטיילר אמר שזו מדבקה מהדור של פעם וגם לא עשו לו עבודה הכי טובה ושהיום דבר כזה עם מדבקה נורמלית ודיטיילר טוב לא קורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, Doron_Z כתב:

כשראיתי את הרכב שלך לא הצלחתי לראות שום מדבקה אבל מן הסתם לא היתה מיאטה שחורה אחרת בלי מדבקה להשוואה. ומדבקה איכותית לא מחזיקה בשמש? לא שמעתי על בעיה בקטע הזה.

 

כשעשיתי נאנו לברז במקרה היה שם מגאן RS דור קודם של לקוח שעשה לפני שנים מדבקה וכולה הצהיבה והיתה עם קילופים מכוערים אבל הדיטיילר אמר שזו מדבקה מהדור של פעם וגם לא עשו לו עבודה הכי טובה ושהיום דבר כזה עם מדבקה נורמלית ודיטיילר טוב לא קורה.

שוב, אני לא אומר שמדבקה זה רע, ואהבתי מאוד לקבל את המדבקה שלי בחינם, אני אומר שזה רחוק מלהיות מושלם כמו שאנשים שלא היה להם כזו חושבים. וכשאתה משלם כל כך הרבה על מוצר ומצפה שזה יהיה zero maintenance - אתה נידון להתאכזב.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את הקטע  במדבקה הזו. הרי אם יש פגיעות כל שהן אתה נאלץ להחליף מדבקה ולשלם את הסכום מההתחלה (בקטע הספציפי). אם זה פגיעות קטנות של אבנים - אתה נשאר עם זה עד שתגיע פגיעה גדולה יותר שתצריך החלפה. אז אתה בלאו הכי לא נהנה מהמראה החדש של הרכב. אז למה? אתה שומר על הצבע בשביל מי? הבעלים הבא של הרכב? שלא ישים פס על זה שיש מדבקה ולא יוסיף לך אגורה בגלל זה? 

רוצה להימנע מסוורלים - תחזוקה נכונה. אם יש לך סוורילים אתה לא מתחזק נכון את הצבע. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Smiro לפי מה שאני מבין יש הרבה פגיעות שלא עוברות גם את המדבקה, זאת אומרת שלא אמורים לראות עליה שהיתה גם פגיעה.

 

מה גם שהרבה פעמים עם מעט חום היא חוזרת לעצמה ללא צורך בהחלפה אז זה לא רק בקטע של לשמור את הצבע למישהו אחר, המראה נשמר גם בשבילך. 

 

אני גם לא חושב שיש לזה 0 ערך במכירה, ברור שלא תקבל עכשיו את הסכום שלה בחזרה אבל זה כן שווה *משהו*. 

 

בנוגע לסווירלים, הצבע של הברז חתיכת כלבה, קשה להמנע מזה אבל מסכים שבתחזוקה נכונה ניתן לצמצם, בכל אופן מניעת סווירלים זה בונוס שולי, התפקיד העיקרי שלה זה הגנה מפגיעות בצבע. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, Morningstar כתב:

המיאטה שלי נעשתה באחת הסדנאות הכי נחשבות בארץ, בעלות של כ 16k - והיו לי לא מעט תלונות.

בסכום הזה אפשר ללכת 8 פעמים לדיטיילר, בהנחה ואתה שומר על הצבע בצורה סבירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Smiro כתב:

לא מבין את הקטע  במדבקה הזו. הרי אם יש פגיעות כל שהן אתה נאלץ להחליף מדבקה ולשלם את הסכום מההתחלה (בקטע הספציפי). אם זה פגיעות קטנות של אבנים - אתה נשאר עם זה עד שתגיע פגיעה גדולה יותר שתצריך החלפה. אז אתה בלאו הכי לא נהנה מהמראה החדש של הרכב. אז למה? אתה שומר על הצבע בשביל מי? הבעלים הבא של הרכב? שלא ישים פס על זה שיש מדבקה ולא יוסיף לך אגורה בגלל זה? 

רוצה להימנע מסוורלים - תחזוקה נכונה. אם יש לך סוורילים אתה לא מתחזק נכון את הצבע. 

צריך לשלוח את כל מי שקונה מדבקה לקרוא את הפוסט הזה, זה סיכום מושלם.

לפני 6 שעות, Doron_Z כתב:

@Smiro לפי מה שאני מבין יש הרבה פגיעות שלא עוברות גם את המדבקה, זאת אומרת שלא אמורים לראות עליה שהיתה גם פגיעה.

 

מה גם שהרבה פעמים עם מעט חום היא חוזרת לעצמה ללא צורך בהחלפה אז זה לא רק בקטע של לשמור את הצבע למישהו אחר, המראה נשמר גם בשבילך. 

 

אני גם לא חושב שיש לזה 0 ערך במכירה, ברור שלא תקבל עכשיו את הסכום שלה בחזרה אבל זה כן שווה *משהו*. 

 

בנוגע לסווירלים, הצבע של הברז חתיכת כלבה, קשה להמנע מזה אבל מסכים שבתחזוקה נכונה ניתן לצמצם, בכל אופן מניעת סווירלים זה בונוס שולי, התפקיד העיקרי שלה זה הגנה מפגיעות בצבע. 

 

זה לגמרי שווה כמה אלפים במכירה. ברור שלא את כל הסכום ולא מתקרב לזה, אבל כן שווה משהו.

סווירלים ושריטות קלות יעלמו עם חום, אבל אם הגיעה אבן ועשתה חור קטן אתה חייב ללכת לתקן את זה בהקדם.

למה בהקדם? כי מהר מאוד יתחיל להכנס אבק דרך החור הזה וירים לך את המדבקה והנזק יגדל.

אם כבר מדבקה - רק על הפרונט לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז שביצעתי ציפוי ננו עברתי לשטוף בעיקר בעצמי עם כפפה ומגבת איכותיים בשיטת ONR שמתאימה לי בול כי אני חונה בחניון תת קרקעי ללא נקודת מים. פעם בכמה חודשים אני מבקר במכון שטיפה ידנית. אין סווירלים נראים כרגע, אז לכל הפחות קצב הצבירה שלהם הואט משמעותית.

PPF יקר מדי לדעתי, פותר את בעיית הסווירלים והנזקים רק חלקית ומצריך תחזוקה כמו שנאמר כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...