Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

itaimoto

הדרך אל ה BRZ (וכמה חוויות ראשוניות)

Recommended Posts

לרגל 6000 הקילומטרים שעברתי עם הסובארו BRZ, הידועה במחוזותינו כ-ברז, מאז שהוצאתי אותה מהסוכנות עם חיוך ילדותי על הפנים לפני חודשיים חשבתי לכתוב כמה מילים על תהליך הבחירה וההתלבטויות, כמו גם קצת גם על חווית הנהיגה האישית שלי. רבות דובר כבר על הרכב בפורום (שרשור וביקורת מעולה בפורום, השרשור של מנשה, השרשור של רומן - קראתי אותם לפחות 5 פעמים לפני הרכישה :wink:) כך שאני אשתדל לא למחזר. רוב הקלישאות בנוגע לרכב הזה נכונות לטוב ולרע, ועל אלו שלא לגמרי לדעתי אני אכתוב מעט. אתמקד כאן בעיקר בתהליך הבחירה ובמתחרות שבדקתי בתקווה לסייע למי שמצוי בהתלבטות דומה.

 

קצת הסטוריה תחילה...

 

2004

אני-הנער מפנטז על טויוטה MR2 מהדור השני, ההיא משנות התשעים שלא יובאה לארץ מעולם, ומחשב כמה משכורות של חייל בחובה יידרשו כדי לייבא אישית אחת לארץ.

 

MR2.JPG

 

(קרדיט לתמונה: GreenGhost74, מקור בוויקי)

 

2012

התאומות ברז-GT86 יוצאת לאוויר העולם. אני רואה תמונות מחו"ל, נזכר ב MR2 המיתולוגית ומתאהב ממבט ראשון. "יום אחד תהיה לי אחת", אני מצהיר בפני כל חבריי לספסל הלימודים, שלא כל כך מבינים מה אני רוצה.

 

2018

למרות שדי כיף לי עם האיביזה FR מבציר 2017 על 110 סוסיה (איביזה שניה שלי, כי כולנו היינו ואגיסטים-אנונימיים פעם), ואני מבקר איתה אחת לשבוע בנס הרים, תאונה קלה אך מבאסת מדרבנת אותי לצאת למסע חיפושים אחרי הרכב האולטימטיבי.

 

20180414_182848.jpg

 

הברז עדיין מטרה נחשקת, כמובן, אבל עקב גודל ההוצאה נדרש מחקר שוק מעמיק.

 

ואלו היו הדרישות מהרכב האולטימטיבי שלי:

 

  1. קופה
  2. הנעה אחורית
  3. ידני
  4. כ-200 כ"ס - די והותר לאופי הנהיגה וזהירות היתר שלי, אם כי במירוץ ההספקים של היום הם נשמעים כמו מספר סביר ותו לא
  5. תקציב שגדל בהדרגה מ 140K ל-200K
  6. עדיפות לרכב חדש

 

חרף דרישות 1 ו-2, לא יכולתי להתעלם מקטגוריית ההוט-האצ' וגם מקטגוריית החמימות בגלל המגוון הקיים של הדגמים ויחס העלות - תועלת של הרכבים האלו, לפחות על הנייר. הנעלם מבחינתי היה יחס העלות - כיף שלהם, וזה כבר יותר סובייקטיבי. יצאתי לבדוק.

 

פי'גו 208 GTI

לא התחברתי כלל לעיצוב העגלגל אבל הביקורות החיוביות שלחו אותי לבדוק את הרכב. במילה אחת - התאכזבתי. הרכב לא הרגיש מהיר כפי שציפיתי בקו ישר והיה אדיש מדי בפניות. יתכן שהמצב של רכב המבחן תרם לחוויה השלילית עם קלאצ' שנתקע בפנים מדי פעם (ברכב הדגמה ספורטיבי. בזיון של היבואן, לדעתי). לחיוב - המושבים היו נוחים בטירוף. קיבלתי הצעה מפתה מאוד בדמות מספר רכבי 0 ק"מ עם תיקוני צבע מינוריים בגג. אלמלא העיצוב החיצוני שלא הצלחתי לחבב, כנראה שהייתי לוקח את הרכב לנסיעת מבחן נוספת כדי לוודא שהחושים שלי לא יצאו מכיול באותו יום לאור הביקורות ששיבחו מקיר לקיר.

 

אופל קורסה OPC

האנדרדוג של ההוט-האצ'ס היה הרכב שהייתי הכי קרוב ללקנות ולטעמי האישי הוא שני רק לברז בהנאה מהנהיגה מבין כל הרכבים שסקרתי. הוא בוודאי מנצח בקטגוריית התמורה לכסף. ביצעתי 3 נסיעות מבחן על רכבים שוני - מדגים יבואן, ממגרש ופרטי. העיצוב החיצוני קרבי ויפה (אך נתון למחלוקת. חברה שלי קראה לרכב "ג'יגליפאף" על שם הפוקימון) וקרבי וכולל תוספות במקומות הנכונים, היה לו צליל משגע בפנים ובחוץ, הרגשת כוח זמין ממנוע 1.6 טורבו והיגוי ושלדה כיפיים על פי מיטב יכולתי לשפוט. המחיר היה גבוה מזה של הפיג'ו, אבל הסיבה האמיתית שלא רכשתי אותו בסוף היא בגלל שהוא היה "רק" טוב מאוד ולא מושלם (ע"ע:הכמיהה לברז), מה שהקשה עלי לסגור עסקה.

 

20180416_183350.jpg

 

סיאט ליאון FR 1.4 150

אמנם חמימה ולא חמה אך קיבלתי הצעה מפתה בסוכנות (סיאט שלישית שאני אולי אוציא מהחברה + חיסול מלאי מנועי ה - 1.4) אז לקחתי לנסיעת מבחן. בחניה הרכב נראה מצויין ובפנים מרווח יחסית למה שאני רגיל. למרבה הצער בנסיעה הרכב בסה"כ הרגיש לי כמו האיביזה על סטרואידים מוחלשים. ההבדל בהספק מורגש פחות מכפי שההפרש בין 150 ל-110 עשוי ללמד. ההיגוי, התחושות והצליל היו דומים מדי לאיביזה. אפילו ההשהיה בלחיצה על דוושת הגז שקיוויתי שתשתפר (נובעת מטורבו ויותר מדי מחשבים דוברי גרמנית) הייתה זהה.

 

ב.מ.וו סדרה 2

הסדרה 2 מתיימרת להציע ספורטיביות מבלי להתפשר על נוחות הנסיעה היומית. מעניין, אם כי הרכב יקר והמראה החיצוני סולידי מדי לטעמי. בחיפושיי מצאתי פנינה עם 0 ק"מ ובתקציב: 218 ידנית מתוחת-פנים בת שנה שממנה יובאו כ-10 לארץ. ה"ידניות" שלה קרצה לי מאוד אז ביצעתי שתי נסיעות מבחן שהיו מאכזבות - הרכב פשוט חלש מדי עם מנוע 138 כ"ס מהמיני וכבד. ההנעה האחורית לא באה לידי ביטוי בתנאים האלו. לחיוב - עיצוב הפנים, איכות החומרים והמולטימדיה המקורית היו תענוג, כמצופה מהמותג.

 

218.jpg

 

המשכתי ובדקתי 220 אוטומטית משנת 2015 שנכנסה בתקציב, כנראה גם בגלל היותה אדומה. עד כמה שהצלחתי להתרשם בנסיעת מבחן קצרה - לא חסר לה כוח כלל אך היא הייתה מעט שקטה ולא מתקשרת לטעמי.

 

20180610_165054.jpg 20180610_165119.jpg

 

בנוסף מצאתי במחקריי על הדגם שעד 2016 היו בעיות במותחן התזמון של מנוע ה N20 שיכלו לגמור מנועים ללא התרעה. תוסיפו לכך עלויות ביטוח וטיפול גבוהות מה שפסל את האופציה הזאת סופית מבחינתי.

 

מאזדה MX-5

המתחרה הקלאסית של הברז נפלה בעיקר על עיצוב חיצוני שלא אהבתי, אבל גם על חוסר שימושיות עקב העדר המושבים האחוריים ותא המטען הקטן, חשש מעמידות הגג הרך ומחיר גבוה. בדקתי אותה באולם אבל לא ביצעתי נסיעת מבחן. לזכותה ייאמר שסביבת הנהג נעימה יותר לעין מבברז.

 

Honorable Mention

אודי A5 - יפהפיה אך אוטומטית, יקרה ועל פי ביקורות לא מתנהגת לפני סדרת ה S

 

סובארו BRZ

הברז הנחשקת ענתה כמעט על כל הסעיפים (טוב, זה היה מכרז תפור) אבל כחדשה הייתה יקרה מדי עם מחיר מחירון של 230K. במסגרת המחקר על הדגם משנים קודמות למדתי שב-2013 היו בעיות של קפיצי שסתומים שבגינן מבוצע ריקול בימים אלו, ב-2015 עודכן המתלה לשיפור נוחות הנסיעה, וב - 2017 כידוע בוצעה מתיחת פנים שטיפלה בהרבה סוגיות שהפריעו לי: הרכב קיבל מלטימדיה חדשה עם שליטה מההגה, סביבת נהג מעט נעימה יותר עם עוד כמה דיפוני עור, עדכון מתלה נוסף ופנסי LED קרביים. גם הספוילר השחור מאלומיניום חיזק את המראה. כמו כן בדיעבד הסתבר לי שב-2018 הוכנסו מספר שיפורים נוספים. בסך הכל נראה היה שהתמורה המיטבית לכסף הייתה ברכבים משנת 2015, אבל התקשיתי לשלם 145K על רכב בן שלוש שלא כלל את השיפורים של מתיחת הפנים. ממילא לא מצאתי אקזמפלרים ברמה נדרשת - מבין מיעוט הרכבים שהוצעו למכירה ביד2 בדקתי אחד עם נזילת שמן מהדיפרנציאל ואחד במצב שאינו סטוק, מה שהיה must מבחינתי.

 

במרץ 2018 נכנסתי לראשונה לאולם התצוגה של סובארו באשדוד כדי להתעניין ברכישת רכב חדש. למרבה הצער התברר מייד שאין רכב בתצוגה, אין רכב הדגמה, ואין רכבים במלאי עד אוגוסט של אותה שנה (מצב שגרתי עקב מלאי מצומצם). יצאתי כלעומת שבאתי. באותו יום כנראה שגם נכנסתי למאגר הלקחות הפוטנציאלים של היבואן, משום שהתחלתי לקבל אחת לכמה שבועות שיחת טלפון בנוגע לימי מכירות ומבצעים על אימפרזה 1.6 (או איזה מנוע שיש שם היום) ו-XV. שלא כמנהגי, לא ביקשתי שיפסיקו להספים אותי ושאלתי בנימוס בכל פעם אם יש ברז לנסיעת מבחן ומתי צפוי מלאי. זה לקח חצי שנה ועוד כמה בירורים עם אנשי היבואן, אבל בנובמבר מנהל האולם באשדוד בישר לי שנקבעה לי נסיעת מבחן. כמובן שהתלהבתי מאוד בסופה (נמנע כאן מלמחזר קלישאות), וכמובן שהעסקה נפלה על המחיר לאחר שהיבואן הסכים להנחה סמלית בלבד.

 

בניסיון לצאת מהמבוי הסתום בניתי אקסל מפורט שמשווה את ההוצאות הצפויות לי במשך 3 שנים על הרכבים שבדקתי וההפרש הצפוי לעומת המשך החזקת האיביזה החביבה. בתכל'ס - חיפשתי צידוק לקנות ברז חדשה, אלא שלמרבה הצער ההפרש מול ברז כזאת בתקופה היה מעל 100K. במשך כמה חודשים ישבתי אחת לשבוע מול הקובץ ובהיתי במספר הזה. היה לי זמן לעכל.

 

ואז...

בתחילת ינואר 2019 מנהל האולם יצר קשר וסיפר שהמחירון הרשמי של הרכב ירד ל 200K. זה שכנע אותי סופית למתוח את התקציב ומכאן ועד להזמנת הברז שלי בצבע לבן פנינה הייתה קצרה. התלבטתי מעט לגבי הצבע הכחול, אבל מכיוון שמדובר ברכב היומיומי שלי העדפתי לוותר על אקסטרה תשומת הלב והלכתי על המראה הקלאסי (של פורשה קיימן...). על האיביזה עשיתי טרייד אין אצל היבואן בתנאים טובים - הרכב היה עם 48K ק"מ ובמצב מצוין פרט לדלת שהוחלפה עקב התאונה הקלה הנ"ל.

הברז הוזמנה בתחילת פברואר והייתה מוכנה למסירה באמצע יוני. איתה הגיעה באניה ברז אחת נוספת כחולה. הייצור היה בחודש אפריל, וסמל"ת צפו נכונה את תאריך המסירה.

 

בסה"כ קיבלתי את הרכב שנה ושלושה חודשים מאז שנכנסתי לראשונה לאולם של היבואן להתעניין.

 

כמה מילים על הכלה

דיסקליימר: זהו רכב הספורט / הנעה אחורית הראשון שלי, ואני לא מתיימר להיות מומחה גדול לענייני נהיגה.

  • אמנם מחזור קל, אבל אני חייב לכתוב על כך משום שזאת מהות הרכב: היכולת של הברז להעביר לך בכל רגע במהלך פניה תחושה של מה עושה כל צמיג בדיוק ומה מידת האחיזה בכל פינה פנומינלית. זה מצויין גם לצורך למידה, במיוחד במה שנוגע להעברות משקל.
  • כרכב יומיומי לעד שני אנשים ועבור קניות שבועיות בסופר אין בעיית התנהלות. יש רעשי צמיגים (בעיקר) ורוח מהמראות מעל 100 קמ"ש אך הם בתחום הסביר אם מכיילים ציפיות קודם. המושב האחורי טוב בעיקר לאחסון עקב העדר מרווח רגליים. הקשיחות בנסיעה סבירה.
  • בור ההמומנט בין סל"ד 3500 ל4500 לא מורגש כל כך כפי שאפשר היה להתרשם מעצמת הגוועלד ברשת. בכלל, הזמן היחיד שבו הייתי מבקש עוד כוח הוא בעקיפות בכביש דו סיטרי. בשאר הזמן המנוע הולם את רמת הנהיגה שלי. יש תגובה בריאה וצפויה ומהמנוע, עד 3500 יש די והותר מומנט להתנהלות רגילה ומעל 5000 סל"ד המנוע הזה אפילו די מהנה.
  • הסאונד של הבוקסר נחמד לדעתי. יש נהמה קלה ומיידית בכל לחיצה על המצערת. בסל"ד גבוה הסאונד מתכתי מעט.
  • ב-2018 הרכב קיבל מספר עדכונים שלאחר מתיחת הפנים: מולטימדיה חדשה עם Android Auto ו-Apple Carplay, קיפול מראות אוטומטי ואיתות זמני לעקיפה ע"י חצי לחיצה על המנוף.
  • עיצוב הפנים והחומרים בסדר בסך הכל אבל נופלים מרכבים אחרים במחיר הזה. לשם ייחוס הם טובים יותר מבאיביזה דור קודם (לאחר מתיחת פנים שניה) שהייתה לי.
  • מיקום הגלגל הרזרבי - חשוף באמצע תא המטען, הוא בדיחה לא מוצלחת ולא עניינית לרכב בסכום כזה. שיפרתי את המצב עם כיסוי דמוי עור.
  • בסעיף האיכות - להלן תמונת מצב עד כה של פאקים אצלי "כי סובארו", כולם נורמלים לדגם: רעידות וקרקושים במוט ההילוכים מעל 5000 סל"ד בעומס, קרקוש קל ממתגי החלונות בדלת הנהג, קליק בתחילת המהלך של הקלאץ' (המיקרוסוויץ'?), מכה קלה מכיוון הדיפרנציאל בשילוב להילוך ראשון מעמידה, מעצורים חלשים של חוגות הטמפרטורה בבקרת האקלים שגורמת לרוב להורדת מעלה במקום חצי מעלה (יש שיגידו שזה פיצ'ר). בהחלט צריך לכייל ציפיות מרמת האיכות או להתאכזב. שום דבר מהנ"ל לא מפריע לי בנהיגה.
  • צריכת דלק מדודה של 12 קילומטר לליטר במתווה הרגיל שלי שהוא 70% בינעירוני עם שימוש ליברלי בבקרת שיוט. ממלא אוקטן 98.

 

לסיכום הייתי אומר שהרכב הזה כיף גדול לנהיגה* וסביר מאוד ביומיום לשני אנשים.

*כל כך שנוצר פריט שלא לקחתי בחשבון ההוצאות: הגדלה משמעותית של הנסועה עקב ביקורים בנס / טיולים מזדמנים / הארכות נסיעה אקראיות.

 

 

IMG_20190613_150927.jpg IMG-20190718-WA0038.jpg IMG_7921.jpg IMG_20190613_172910.jpgIMG_20190613_124659.jpg IMG_20190713_093104.jpg Luzit.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף, אחלה סקירה.

 

אבל..

 

  • מיקום הגלגל הרזרבי - חשוף באמצע תא המטען, הוא בדיחה לא מוצלחת ולא עניינית לרכב בסכום כזה. שיפרתי את המצב עם כיסוי דמוי עור.

 

כנראה לא הבנת שמדובר בתא אחסון שימושי למדי :lol:

 

001.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה, אחלה בחירה!


יבגניפ כתב:
אני בוודאי הייתי שמח אם אנשים טובים (או אפילו בינוניים כמו אור) היו נשארים כאן.

306XR --> Bravo TJet --> Giulietta QV --> MX-5 ND RF --> Tesla Model 3 Stealth

Ninja 300 --> Harley Davidson Iron 883

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה בחירה רכב יפה!

כיף לשמוע אנשים כמוך מדברים על קניות אמוציונליות כאלו שגורמות לנו כיף.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תודה על השיתוף, אחלה סקירה.

 

אבל..

 

 

 

כנראה לא הבנת שמדובר בתא אחסון שימושי למדי :lol:

 

[ATTACH=CONFIG]521631[/ATTACH]

 

להיפך, זרקתי פנימה כבלי התנעה ואת הפח אשפה ואז כיסיתי עם הכיסוי. עכשיו זה גם מאחסן וגם לא מכוער :-)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נראה מעולה בלבן. תתחדש!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
להיפך, זרקתי פנימה כבלי התנעה ואת הפח אשפה ואז כיסיתי עם הכיסוי. עכשיו זה גם מאחסן וגם לא מכוער :-)

 

עוד חודש-חודשיים צריך לחזור לפצאל, ואז תצטרך לשים שם קסדה, אז עזוב את הכיסוי :-D

 

תמשיך להנות!


I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Peugeot 106 Rallye 1300 | PCR Jaguar 2000 100cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך המושבי ריקרו ב opc נוחים ומהוד3ים היטב במותנים?

ואיך הייתה הנסיעה נוקשב מדי? בהתחשב שזה רכב ספורטיבי..

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
איך המושבי ריקרו ב opc נוחים ומהוד3ים היטב במותנים?

ואיך הייתה הנסיעה נוקשב מדי? בהתחשב שזה רכב ספורטיבי..

 

המושבים ב OPC קצת יותר נוקשים מבברז. לא זוכר מה הייתה מידת ההידוק במתניים. מה שכן, הם נראים מעולה - כאילו שהזמנת משהו ייעודי מהאפטרמרק.

בגרסה הרגילה שעליה נסעתי נוחות הנסיעה יותר טובה מבברז. יש חבילת ביצועים שהוצעה גם בארץ שבה לפי ביקורות המתלים נוקשים ביותר, ברמה שהמליצו להמנע לגמרי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה.

ללא ספק רכב מאוד מהנה אבל לטעמי חסר בו כח במיוחד בסל"ד נמוך ועוד כמה קג"מ.. ללא ספק טורבו היה פותר את העניין

הייתי גם שוקל z370 יד שניה .אבל כמובן הרכב הרבה יותר ספרטני ומלא בכח

תתחדש!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

הכחולה שהגיעה עם שלך נקנתה ע"י בחור שלומד איתי, חיכה לה חצי שנה כמעט, הבנתי שהבטיחו לו שבאפריל הרכב יהיה בארץ.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"כי כולנו היינו ואגיסטים אנונימים פעם..."

גדול!

 

סקירה יפה, כתובה נכון ונוגעת לנשמה

 

Polo 9N 1.4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי עכשיו בברז לבנה חדשה בבאר שבע, בהחלט יפה .

 

תתחדש ותהנה!

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי mm1987

Alpine 9887 | Xetec P2 | Focal 165KR | Boston Acoustics GT-A800M | JL Audio 10W3V3

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה.

 

ממליץ מאוד על קורס נהיגה מתקדמת עם מדריך מנוסה על הנעה אחורית, סיגנון הנהיגה שונה ואם תנהג בברז כמו באיביזה, אתה עלול למצואה את עצמך נוסע כנגד כיוון התנועה ברוורס :wink:

 

אהבתי את תהליך האלימינציה שלך שגרם לך לבחור בברז, למרות שאצלי התיעדוף שונה, הגעתי לאותה מסקנה כמוך.

 

אני לא רואה את הפגמים הקטנים שפוסלים לי כל הוט האטש בפני עצמה, פשוט היכולות הדינמיות של ההוט האטצ וחוסר הריגוש שנלווה לעניין גורם לך לנסוע בכבישים ציבוריים במהירויות שכל תקלה בנהיגה (שלך או של אחרים בכביש) מיתרגמים להלוויה יפה עם הרבה משתתפים.

 

אני לא מוכן לזה ולכן הבחירה שלי היא גם כן בברז.

 

בינתיים חוסך:wink:


מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ מאוד על קורס נהיגה מתקדמת עם מדריך מנוסה על הנעה אחורית, סיגנון הנהיגה שונה ואם תנהג בברז כמו באיביזה, אתה עלול למצואה את עצמך נוסע כנגד כיוון התנועה ברוורס :wink:

יש כיכר ליד הבית שלי שעברתי בה מאות פעמים לפני שקניתי את הברז. בנסיעה הראשונה מהאולם הבייתה הגעתי אליה בנסיעה רגועה לחלוטין, וביציאה לחצתי באופן אוטומטי על הגז באותו מיקום ומידה שהייתי עושה את זה באיביזה. פתאום הרגשתי תחושה לא מוכרת, כוח צד והזנב שיחק קצת (בקרות דולקות לגמרי, כן?) מה שהצריך תיקונון עם ההגה. זאת הייתה הצהרת כוונות ברורה של הרכב :-)

הדרכת נהיגה מתקדמת בתכנון.

 

 

אני לא רואה את הפגמים הקטנים שפוסלים לי כל הוט האטש בפני עצמה, פשוט היכולות הדינמיות של ההוט האטצ וחוסר הריגוש שנלווה לעניין גורם לך לנסוע בכבישים ציבוריים במהירויות שכל תקלה בנהיגה (שלך או של אחרים בכביש) מיתרגמים להלוויה יפה עם הרבה משתתפים.

 

אני לא מוכן לזה ולכן הבחירה שלי היא גם כן בברז.

 

בינתיים חוסך:wink:

 

זה נכון ומתחבר גם לאופי הנהיגה שלי. אפשר להנות בברז גם במהירות אפסית ובגלל הישיבה הנמוכה והסאונד זה מרגיש מהר יותר ממה שזה באמת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...