Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלטרנטור בדהייטסו סיריון הלך


VeNeZia94
שימו לב! השרשור הזה בן 1688 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים, היום הרכב שלי דהייטסו סיריון שנת 2006 עשה לי כמה בעיות.

נסעתי במהירות של בערך 30 קמש ולפתע ההגה החל להיות קשה מאוד ולא יכולתי לסובב אותו כמעט, לכן עצרתי את הרכב וכאשר ניסיתי להתניע אותו מחדש הוא לא הניע. לאחר מכן התנעתי את הרכב בעזרת כבלים.

רוצה לציין, שהחלפתי מצבר לחדש לפני חודש אחרי בעיה דומה, לאחר מכן נסעתי למוסך שאני מטפל בו תמיד, המסוכניק אמר שהלך לי האלטרנטור. יש מישהו כאן שמבין ויכול להסביר לי כדי שאני אבין מה קורה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהלך אלטרנטור צריך לבדוק טעינה ולהחליט. שאין אלטרנטור אין מספיק חשמל, וההגה חשמלי, מקבל תגבור חשמלי, אז הוא נעשה קשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד, מצבר לא תקין עשוי לגרום לעומס על האלטרנטור שיביא למותו.

במקרה והאלטרנטור תקול ואין טעינה - זה יכול להביא למצב של מצבר שנגמר.

 

ביצה ותרנגולת קלאסי.

 

צריך עקרונית להתחיל מבדיקת טעינה פשוטה (עם רב מודד) ואם לא מאתרים בעיה אז יש לבדוק אצל חשמלאי רכב.

מכיוון שכבר קבעו שהאלטרנטור לא תקין, אז חשוב לבדוק טעינה לאחר החלפתו.

 

כדאי מאוד לבצע למצבר טעינה מלאה על מנת לחדשו, אחרת הוא כנראה לא ייטען למצב מלא מה שיביא לעומס גם על האלטרנטור החליפי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהלך אלטרנטור צריך לבדוק טעינה ולהחליט. שאין אלטרנטור אין מספיק חשמל, וההגה חשמלי, מקבל תגבור חשמלי, אז הוא נעשה קשה.

הוא עשה בדיקת טעינה וזה היה על האדום. האם צריך לבדוק גם מצבר וגם אלטרנטור בבדיקת הטעינה?

מצד אחד, מצבר לא תקין עשוי לגרום לעומס על האלטרנטור שיביא למותו.

במקרה והאלטרנטור תקול ואין טעינה - זה יכול להביא למצב של מצבר שנגמר.

 

ביצה ותרנגולת קלאסי.

 

צריך עקרונית להתחיל מבדיקת טעינה פשוטה (עם רב מודד) ואם לא מאתרים בעיה אז יש לבדוק אצל חשמלאי רכב.

מכיוון שכבר קבעו שהאלטרנטור לא תקין, אז חשוב לבדוק טעינה לאחר החלפתו.

 

כדאי מאוד לבצע למצבר טעינה מלאה על מנת לחדשו, אחרת הוא כנראה לא ייטען למצב מלא מה שיביא לעומס גם על האלטרנטור החליפי.

כמו שאמרתי הוא עשה לי בדיקת טעינה, האם צריך לעשות גם למצבר וגם לאלטרנטור? אם באמת יש תקלה באלטרנטור אז המצבר יכול להתקלקל גם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר אוטו לא מניע, זה אומר שבמצבר אין מספיק אנרגיה להניע את האוטו.

תפקידו של האלטרנטור הוא להטעין את המצבר במהלך הנסיעה, כך שתמיד יהיה לו (למצבר) "כוח" להניע את המנוע מחדש.

אם החלפת מצבר לפני חודש, ועכשיו אתה ניצב בלפני בעיית הנעה\בעיה דומה, כנראה הבעיה מתכתחילה לא הייתה במצבר. או...שמכונאי\חשמלאי הלך על הפיתרון הכי רווחי וקל (ומסתבר גם זמני).

 

תיאורטית יכול להיות לגמרי שיש צורך בהחלפת האלטרנטור. לדעתי בדיקה מעמיקה יותר לפני חודש הייתה יכולה לחסוך החלפת מצבר.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בדיקה עשה חשמלאי שהגיע למסקנה שאלטרנטור דפוק ?

אם מצבר חדש והוא באמת חדש תבדוק תאריך יצור,סביר להניח שתקלה באלטרנטור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בדיקה עשה חשמלאי שהגיע למסקנה שאלטרנטור דפוק ?

אם מצבר חדש והוא באמת חדש תבדוק תאריך יצור,סביר להניח שתקלה באלטרנטור.

לא הלכתי לחשמלאי, אלה למוסך שאני מטפל ברכב אצלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר אוטו לא מניע, זה אומר שבמצבר אין מספיק אנרגיה להניע את האוטו.

תפקידו של האלטרנטור הוא להטעין את המצבר במהלך הנסיעה, כך שתמיד יהיה לו (למצבר) "כוח" להניע את המנוע מחדש.

אם החלפת מצבר לפני חודש, ועכשיו אתה ניצב בלפני בעיית הנעה\בעיה דומה, כנראה הבעיה מתכתחילה לא הייתה במצבר. או...שמכונאי\חשמלאי הלך על הפיתרון הכי רווחי וקל (ומסתבר גם זמני).

 

תיאורטית יכול להיות לגמרי שיש צורך בהחלפת האלטרנטור. לדעתי בדיקה מעמיקה יותר לפני חודש הייתה יכולה לחסוך החלפת מצבר.

הייתי יכול תיאורטית אולי לחסוך את החלפת המצבר ישירות באלטרנטור, אבל חבל שלא שאלתי כאן לפני אולי היה שופך לי קצת אור על התקלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הלכתי לחשמלאי, אלה למוסך שאני מטפל ברכב אצלהם.

 

אתה צריך חשמלאי ולא סתם מוסכניק שעושה קופה על ידי החלפת חלקים ניסוי וטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלת אלטרנטור בסיריון זו תקלה נפוצה מאוד.

לא צריך להיות דוקטור לחשמל בשביל לבדוק טעינה.

מרגיש לי מיותר לטרטר את הבחור בין חשמלאים בשביל לוודא הריגה.

ממליץ לשים אלטרנטור משופץ ולשכוח מהחוויה.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1688 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...