Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
Freak_Miky

אוקטביה 2007 דיזל - תצרוכת סולר פתאומית גבוהה, לא מוצאים פתרון

Recommended Posts

לא הפנמת את המושג מהקל אל הכבד?

הוצא את חיישן טמפרטורת נוזל הקירור, שייף אותו עם נייר שיוף עד שיבריק והחזר חזרה. אם לא מצליח החלף את החיישן(לא יקר).

 

אני מניח שאתה חושד שהחיישן מדווח על מנוע קר, ובתגובה ישנה העשרת תערובת שמבזבזת דלק.

זה לא כלכך אקטואלי לדיזל, אין שם העשרת תערובת מכוונת כמו בבנזין.


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מוסך מומחה VAG ניסית?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מוסך מומחה VAG ניסית?

הייתי בפעם הראשונה במוסך אנרג'י בקריות, לאחר מכן הייתי במוסך רון. מחר אני חוזר שוב לאנרג'י לאבחון יותר מעמיק וגם כי המצב החמיר, יש לי תחושה שהרכב הולך להיות מושבת - אני לא מתכוון להחליף/לתקן/לשפץ שום דבר שלא קשור באופן ישיר לתקלה ההתחלתית (צריכת סולר גבוהה), אין שום הגיון שפתאום לפני 10 ק"מ יש התראת גיר DSG או אם המזרקים עייפים ויכולים לסחוב עוד 50K ק"מ ולא באמת משפיעים באופן ישיר וכו'.


Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון מעודד:

 

נכנסתי היום שוב למוסך אנרג'י בקריות לאבחון יותר מעמיק, כמו כן ביומיים האחרונים התחלתי לשמוע רעש מתחזק של שאיבה/יניקה מעל 2000 סל"ד. במוסך ישר מצאנו צינור עם חור גדול, צינור גדישה שמחובר לקולר (מצורפת תמונה).

 

מנסיעה קצרה הרכב חזר לסחוב ולעלות חיוך קטן, צריכת הדלק שמציג המחשב חזרה להיות הגיונית ונורמלית.

 

היה קשה למצוא את החור בהתחלה כי החור לא היה מספיק גדול ולא עשה מספיק רעש, כמו כן הוא נמצא במקום מאוד נסתדר לעין.

 

cde088d0156dc5b779de1c1d4e8965d1.jpg

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
האם לרכב יש אינטרקולר ?

אני יכול לספר לך שאצלי אין, ובקיץ אני מרגיש עליה מורגשת בצריכת הדלק.

 

מציע שנית לבדוק צנרת טורבו (ולחץ גדישה) ובמידת הצורך להתקדם לבדיקת קומפרסיה.

 

צדק הבחור.


מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
עדכון מעודד:

 

נכנסתי היום שוב למוסך אנרג'י בקריות לאבחון יותר מעמיק, כמו כן ביומיים האחרונים התחלתי לשמוע רעש מתחזק של שאיבה/יניקה מעל 2000 סל"ד. במוסך ישר מצאנו צינור עם חור גדול, צינור גדישה שמחובר לקולר (מצורפת תמונה).

 

מנסיעה קצרה הרכב חזר לסחוב ולעלות חיוך קטן, צריכת הדלק שמציג המחשב חזרה להיות הגיונית ונורמלית.

 

היה קשה למצוא את החור בהתחלה כי החור לא היה מספיק גדול ולא עשה מספיק רעש, כמו כן הוא נמצא במקום מאוד נסתדר לעין.

 

cde088d0156dc5b779de1c1d4e8965d1.jpg

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

המיקום נראה ככזה שמהחום יגרום לקריעה בהמשך גם של הצינור החדש.

סוף טוב הכל טוב, משער שהעלות לא הייתה גבוהה..


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP Manual

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

בתאריך 14.6.2017 בשעה 12:12, EliC25 כתב:

שרשור תחזוקה על Kia Magentis

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי סקפטי לגבי פתרון בלי להחליף דברים לא קשורים על הדרך, כבר הכנתי מסלול השבתה לרכב (אני לא יכול להיות בלי רכב אפילו יום אחד). אז מבחינת עלויות - הכל יחסי בחיים, 750 ש"ח צינור מקורי חדש ועבודה (והמון חפירות לבעל הבית במוסך בחודש האחרון).

 

אחרי שסיימנו במוסך, נסעתי מהקריות לכרמל הלוך ושוב חזרה לקריות.

בסיום הנסיעה לכרמל מחשב הרכב הציג 10/100 שזה 1:10 (עליה לכרמל, עם מזגן כמובן, בנהיגה זריזה).

בסיום הנסיעה לקריות שזה בעצם הממוצע כולל עליה לכרמל מחשב הרכב הציג 7.9/100 שזה כמעט 1:13.

 

סוף כל סוף חזר חיוך לפנים - להיות ראשון ברמזורים, לעקוף בעליות את כל העגלות האטמוספריות.

אני מרגיש פשוט מטומטם שנסעתי מספר חודשים עם ירידה הדרגתית בסחיבה וחשבתי שאני מדמיין.


Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי יום סידורים בעיר, אני מרגיש שהרכב חזר לחיים - שוב מפרפר מעמידה, עוקף את כולם עם מזגן בעליות בלי להרגיש, גם המנוע כבר לא נשמע מקרטע, ה-DSG שוב מחליף הילוכים כמצופה.

 

אחרי הרכבת הצינור החדש וקיק דאון ראשון בסיבוב מבחן ע"י המוסכניק יצא ענן שחור עצום וארוך של עשן, לא יצא משהו דומה בהמשך.

 

הפלא ופלא גם חיישן MAF מקורי חדש של בוש מחכה לי בדואר (ארכיב גם אותו, רון אמר שבכל מקרה אחרי כמה שנים מומלץ להחליף). כמו כן הטיפול הבא עוד 5000 ק"מ, לדעתי אקדים אותו ואחליף גם פילטר סולר.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוף טוב הכל טוב

כיף לשמוע על התעקשות לטפל בדיזלית מתיישנת ולהינות ממנה ולא להכנע :)


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP Manual

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

בתאריך 14.6.2017 בשעה 12:12, EliC25 כתב:

שרשור תחזוקה על Kia Magentis

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
צדק הבחור.

 

איציק תותח!

 

צריך לשבט ממנו 1 כזה בכל מוסך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים, לפי מחשב הרכב צריכת הסולר הסתדרה. התקנתי את חיישן ה- MAF החדש ולדעתי לא השפיע מעבר להחלפת הצינור. נבדוק כמובן בקרוב גם צריכת סולר בין תדלוקים (אין קשר בין הק"מ ומד הדלק בתמונה, זה לפני שהחלפתי את הצינור).71171dfdaf6a63162f197825463ea652.jpg

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה וחסה, הוא מריץ את הרכב על דיינו


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אתה מצלם תוך כדי נהיגה?!?
לא עלינו.

חלילה וחסה, הוא מריץ את הרכב על דיינו
אכן כן.

 

 

בהזדמנות זו הקדמתי טיפול 10K (היה עוד 5K) - פילטר סולר, שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אוויר (גם מזגן), כמו כן גם הקדמתי החלפת שמן גיר DSG6 (נדרש בטיפול הבא וכל 60K). עוד לא מדדתי בין תדלוקים אבל הרכב חד משמעתית התעורר מתרדמת רצינית של כ- 30% לפחות בביצועים.

 

בהזדמנות אחרת אנסה לעשות בדיקה מקיפה לשאר הצינורות, אולי בורחים לנו עוד כמה סוסים בודדים.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...