Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

אאודי TT - מבחן דרך

שימו לב! השרשור הזה בן 322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

כשצעירים היום מגיעים לעבודה על קורקינט עם צ'יפ שפעם הריץ טמגוצ'י - למה אפשר לצפות.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לקח לי נצח וחצי לכתוב את הדעה שלי על הרכב הזה. בדיוק כמו הזמן שהתווכחתי עם פבל בסיום הנהיגה שלי.

 

אאודי TT תמיד משכה את העין. רכב מאוד יפה. ספורטיבית קופה קטנה לפי הספר, או לפחות איך שהספר שאני קראתי בו מתאר אותה. הרכב סיקרן אותי מאוד עד שמצאתי את עצמי נוסע למקום מפגש עם פבל לנהוג בה. אמנם לא אידיאלי לבחון את הרכב בכבישים פחות מוכרים לי אבל מחסור בזמן הוא הצרה הגדולה של ימינו ואסתפק במה שיש.

 

המבחן המראה, TT מקבלת אצלי את כל הנקודות האפשריות פלוס בונוס. תקראו לי מושפע, תקראו לי ילדה עם קוקיות מכפר שמריהו ואני אתעלם. חיצונית פשוט מעולה.

פנים הרכב נראה טוב גם הוא. יותר מעניין מאאודי אחרות שבחנתי (A1\A3\RS3\Q5) והפקדים המובנים בתוך פתחי המיזוג פשוט גאוניים.

אבל לי אישית מאוד הפריע מיקום מערכת המולטימידה. לוח המכוונים צריך להכיל מכוונים, אולי מידע על השיר הספציפי או מי מתקשר אליי וזהו! לא מרכז הבידור של הרכב, מעדיף שהנוסע\ת יתעסקו בו. המיקום בלוח המכוונים מאבד גם את יכולות המגע וזה כבר מחזיר אותי למערכת פיוניר דולפינים.

 

הנהיגה ב-TT מעצבנת אותי. אני בגובה של 1.65 והמיקום הנמוך של המושב גורם לי לזווית צפייה לא נוחה החוצה. גרסת הבסיס מרגישה לי חלשה מידי. זהו מקרה קלאסי של עיצוב שמכתיב רף ביצועים מסוים אך הביצועים לא משקפים את המראה. נכון שיש כאן התנהגות כביש לא רעה אבל התחושה העיקרית היא של דושבאגיות קלה.

 

המבחן הקצר שלי הסתיים ואני לא לגמרי סגור על הרכב. לכאורה, היא מציעה מראה נהדר. "פוזה" כמו שהערסים אוהבים להגיד בכמויות אך הביצועים סבירים והאבזור דל.

אאודי TT היא בעצם תכשיט


Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...