Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

spider01

טיקים מהמדחס של הרכב - מיצובישי לנסר 2010 - מנוע 1500

שימו לב! השרשור הזה בן 326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שלום למומחים,

 

יש לי עד היום טיקים (טיק טיק טיק טיק...שיוצא מהחלק השמאלי התחתון אם מסתכלים פנימה לתוך המכסה מנוע) שלאחר בדיקת מוסך (והחלפת פלאגים לפלגים של דנסו חדשים אחרי שישנים עברו כ100K- היו פלאגים של בוש) מתברר כי פולי מנוע נדפק עקב מדחס מזגן נוזל\תקול שמקצר ועושה את הטיקים.

המזגן לא עובד, מילאתי גז ואחרי חודש הפסיק שוב לקרר.

המוסך הציע להחליף פולי מנוי + מדחס מזגן.

לא כל כך הבנתי מה הקשר בין השניים , בכל אופן אני גם צריך לתקן את המזגן ואני לא יודע ממה להתחיל מה קשור למה.

אודה לעזרתכם להמלצה האם להזמין את החלקים בעצמי או לקנות חדשים ? אני לא מוצא את המקטים ואף מוסך מורשה מיצובישי לא מתנדב לספק מקטים. כמו כן באיזה סדר לבצע את התיקונים?

 

תודה מראש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בין הפולי מנוע למזגן ישנה רצועה מקשרת. כמו כן ישנם פולים שמתלבשים על גל הארכובה שבמרכזם ישנו תותב גומי שעם הזמן מתבלה ואז הגלגלת יכולה להתחיל לייצר שמיניות שהיא מסתובבת. אם המדחס יושב מעל אותו פולי מנוע ונזל ישירות על הפולי ייצכן וזה יצר בלאי לתותב הנל ומשם המוסך מזהה שנחוצה החלפה גם של הפולי. אולי תיגש לחוות דעת שניה תראה מה אומרים שם. מדחס אם צריך תחפש מפירוק. פולי מנוע אם צריך תרשום מספר שילדה ונחפש לך מקט.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המזגן לא עובד, מילאתי גז ואחרי חודש הפסיק שוב לקרר.

כמה דברים על מנת לעשות לך סדר:

על פי הציטוט למעלה, נשמע שישנה דליפת גז במערכת.

התיקתוקים שאתה שומע כניראה נובעים מהתנתקות מדחס עקס לחץ גז נמוך במערכת (מנגנון הגנה שקיים בכל רכב).

מהדברים שלך נשמע שהמוסך חושד שהדליפה היא מהמדחס.


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא שהמוסך הזה לא מתמחה במיזוג אויר מצד שני חשמלאי לא מתמחה במכונאות(רק עכשיו הנבתי שפולי זה גלגל).

למרות זאת הוא הציע להחליף לי מדחס ופולי מנוע

מס' שלדה JMBSRCY2AAU005542

 

אגב. אני זוכר עכשיו שהוא פירק את הרצועה מגומי, הנעתי את האוטו והפסיקו הטיקים. אבחנה שלו נכונה?

עריכה אחרונה על ידי spider01

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תיגש למזגניסט שמתמחה במיזוג אויר שייבדוק את עניין המדחס ומשם תדע איך אתה מיתקדם. מהיכן אתה שנמליץ לך על אחד כזה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עמוס מזגנים בני ברק ( מול קניון איילון ). הוא לא זול, אבל מה שחשוב לך עכשיו, זאת אבחנה נכונה, ועמוס מעולה בזה.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

מישהו יכול לעזור בעניין המקטים של המדחס והפולי מנוע?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן

הכנסתי את הרכב למוסך. ביקשתי בדיקה מקיפה לרכב ובמיוחד ה״טיקים״.

הומלץ על ידי בעל המוסך להחליף מדחס למשומש מקורי בעלות של 1500 שח. לדבריו כל שאר הרכב תקין.

מדחס הוחלף. שאלתי אותו כמה פעמים אם כל השאר בסדר והאם הפולי מנוע תקין ולא רקוב . אמר שהכל בסדר.

יצאתי לנסיעה עם הרכב כ10 קילומטר המזגן עבד פיקס הטיקים הופסקו הכל מעולה.

יום למחרת נסענו למטולה לטיול . בחזור כמה קמ ממטולה נשמע בום לא חזק מהמנוע. ונדלקו מנורה אדומה של מצבר ומנורה אדומה של מנוע. כיביתי רכב ועצרתי בצד במקום הקרוב ביותר ומסוכן ביותר על כביש 90 . מהסתכלות בשטח נראה כי רצועת אביזרים נקרעה . מזל עצרתי בזמן...

הגרר הגיע כעבור כמה שעות ונשלח לאותו המוסך שאמר שיבדוק...למה לעזעזל לא בדק כמו שצריך אצלו לפני ששחחרר רכב ?

לא רוצה לתאר מה עברנו בשטח בלילה בחור שלא יאומן ואיך עברנו את הלילה ...

 

דעתכם לגביי התנהלות נכאן והלאה ?

כמה עולה בכלל החלפת רצועת מנוע ללנסר ועלות עבודה ? הבנתי ממדרג שזה לא יותר מ250 שח כולל הכל ומעמ

עריכה אחרונה על ידי spider01

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חוסר מקצועיות משווע.

לדעתי יש מצב שכאשר החזירו את הרצועה לא שמו לב לבלאי שלה - ובנוסף הרכיבו אותה בלחץ מה שגרם לה להיקרע.

אני החלפתי לרכב שלי רצועה כזאת - עלה לי 62 שח לחלק ועבודה של 10 דק' בערך - מניח שזה שווה ערך ל-150-250 במוסך.


now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מקווה שבגלל זה לא נהרס המנוע או נגרם נזק

אשמח לעצות מה לעשות מכאן והלאה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מקווה שבגלל זה לא נהרס המנוע או נגרם נזק

אשמח לעצות מה לעשות מכאן והלאה

 

מסתבר שהמוסך המקורי צדק.

פולי מנוע היה דפוק

 

הוחלף פולי+חגורת מנוע

 

לקח רק על החלקים ובהנחה

 

עברתי 40 ק"מ נראה שהכל בסדר

 

מתלבט האם לדרג אותו ובאיזה דירוג והאם לפרסם את שם המוסך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא מבין איך ניגבו 1500 שח. מדחס כזה מקורי משומש עולה כ 400 שח. התקנה שלו עוד בערך 300 ווואקום , שמן, וגז עוד בערך 200. חשבון פשוט לא מגיע ל 1000 שח. יקר. שלא לדבר על עניין הפולי שאמר שהוא תקין ויצא שלא.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...