Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוצא לדרך: פיילוט העלייה לרכבת עם כרטיס אשראי.


ariel000
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וישראל קיצונית בעניין הזה, זכר לימי ההיפראינפלציה של שנות ה-80. כרטיסי האשראי שלטו אצלנו כאשר באירופה השתמשו במזומן וב"ג'ירו" - צ'קים של הדואר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה דווקא נושא מעניין מבחינת אשראי, במיוחד במזרח אירופה.

ככל שמדינה נכנסה לתחום האשראי מאוחר יותר, כך היא יותר מתקדמת היום בפתרונות שהיא מספקת ללקוחות (ככלל אצבע).

אני חושב שחלק מזה זה בגלל כל מערכות הלגאסי שקיימות במדינות בהן אשראי נכנס מוקדם, ושצריכות לתחזק או להחליף אותן לפני שמפתחים פתרונות חדשים...

 

זה נכון בכל תחום.

 

בבייג'ינג יש את המטרו הכי מתקדם בעולם כי הוא נבנה לא מזמן בהשקעה אדירה ובטכנולוגיה העדכנית ביותר.

 

בלונדון יש מטרו עתיק ובקושי מתפקד. (אלא אם יורדים עמוק לקווים החדשים יותר)

 

בארצות הברית חלק גדול מהתשתיות הפדרליות נבנו בשנות ה-50 ו-60. היום התשתיות מתפוררות.

 

פרויקטים מהסוג הזה נבנים בדרך כלל בעידן "תור הזהב", אבל בהמשך הדרך המערכת מתיישנת ואין כסף לבצע שדרוג מקיף אז עושים תיקונים טלאי על טלאי במשך שנים על גבי שנים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הרי אם יש לך רכב, דרך "פנגו" ברכב שנכנסת לחניון וקיבלת פתק - אתה סורק את הקוד ונגמר הסיפור.

ברגע שעברת בשער היציאה של החניון - המערכת זיהתה את היציאה של הרכב שלך לפי המספר רכב - ואז היא יודעת כמה לחייב.

אוטומטי כמה לחלוטין (אני מניח שבעתיד אולי תהיה אופציה שאפילו לא תצטרך כרטיס, פשוט לבצע קישור ולחפש את מספר הרכב במאגר של פנגו ברכב שאתה נכנס לחניון - ואז להפעיל תשלום ולסגור חשבון ביציאה מבלי שום פיתקית אפילו).

 

אני עם פנגו פלוס, ברגע שנכנס עם אחד הרכבים לחניון שמאפשר את זה, מקבל SMS עם לינק, לחיצה על הלינק מפעילה את החניה דרך פנגו, היציאה כאמור אוטומטית.

 

הכרטיס נייר? לא רלוונטי בשום שלב, אבל עדיין יוצא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הפער האדיר בין המגזר הפרטי לציבורי.

 

מצד אחד אנשים משכילים, יצירתיים וחרוצים שיוזמים ומזיזים דברים. מצד שני המון עובדי מדינה שרק מחכים לשניצל ב-12 בצהריים ועדר של אמהות שרק מחכות לחתוך הביתה ב-15:00.

 

 

 

אין טריק.

 

פשוט מדובר במחלקות על גבי מחלקות בתוך ארגונים ממשלתיים ענקיים שלא מתקשרות אחת עם השנייה ומלאות בעובדים בינוניים במקרה הטוב שאין להם שום מוטיבציה להשתפר כי מצד אחד אף אחד לא יכול לפטר אותם ומצד שני השכר שלהם נגזר מוותק, הסכמים קיבוציים וכל מיני השתלמויות פיקטיביות.

 

 

כל כך.

דוגמא אחת פשוטה שעדיין לא הבנתי מדוע לא מומשה - אופציית תשלום בכרטיס אשראי בצורה אלחוטית / WIFI.

אפילו בבורגאס גרמניה ויוון ומרבית אירופה ניתן לשלם בכרטיס אשראי שבו יש אופציה לתשלום אלחוטי (סימן ה WIFI על הכרטיס), פשוט מעביר והופ זה קולט, חוסך הרס של הכרטיס גיהוץ ולפעמים גם כמה שניות טובות.

אבל פה בארץ? מה פתאוםםם, תגהץ תגהץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאב וכימאי - אלה נפלאות הסקטור הפרטי שאת כל כך מעריצים. אותם יזמים נפלאים שבונים את המשק הם אלה שתוקעים את המערכת ומסרבים להפעיל את הטכנולוגיה שמקובלת בכל העולם. למה? כי כך נוח לבעלי העסקים שלא רוצים להשקיע בהגנה על הכספים.

 

אין לזה שום קשר לסקטור הציבורי.

 

ודרך אגב כימאי - אל תחשוב שהסקטור הפרטי הוא כזה יעיל ומושלם. בסופו של דבר במשק ללא רגולציה ועם עובדים לא מאורגנים נוצרים מעמדות פיאודליים - קבוצה קטנה של עשירים מאד ושכבה עצומה של עניים. אז יש כל מיני תיאוריו על שוק חופשי שמתאזן - במציאות זה לא פועל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה נכון בכל תחום.

 

בבייג'ינג יש את המטרו הכי מתקדם בעולם כי הוא נבנה לא מזמן בהשקעה אדירה ובטכנולוגיה העדכנית ביותר.

 

בלונדון יש מטרו עתיק ובקושי מתפקד. (אלא אם יורדים עמוק לקווים החדשים יותר)

 

בארצות הברית חלק גדול מהתשתיות הפדרליות נבנו בשנות ה-50 ו-60. היום התשתיות מתפוררות.

 

פרויקטים מהסוג הזה נבנים בדרך כלל בעידן "תור הזהב", אבל בהמשך הדרך המערכת מתיישנת ואין כסף לבצע שדרוג מקיף אז עושים תיקונים טלאי על טלאי במשך שנים על גבי שנים.

לא יודע מאיפה אתה מביא את השטויות האלה.

המטרו שם כ"כ מתקדם שישראל מהמדיניות המערביות הראשונות שקונות ציוד סיני. לא חס וחלילה בגלל האיכות, רוב הניקוד במכרז ניתן למחיר.

די בטוח שהוא גם לא הכי מדייק בעולם, לא יוצא דופן באוטומציה אבל בוא נזרוק סיסמאות .

 

האנדרגאונד בלונדון זו המטרו הוותיק בעולם ומתפקד בצורה תקינה, זה לא MTA בניו יורוק.

שדרך אגב במדינה המתוקנת הזו הכרטיסי נסיעה מבוססים על פס מגנטי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבת מהשבוע יש גם פיילוט מסוג אחר.

"לטובת" נוסעי הרכבת, פורקו כיסאות ב-3 קרנות בקומה התחתונה, בשביל לדחוס יותר אנשים שיסעו מעכשיו בעמידה.

השמועות אומרות שהמהלך גרם להרבה נהגים לוותר על רכבם הפרטי.

 

ואתם אומרים שאין חידושים ושיפור מתמיד בתחבורה הציבורית בארץ.:-P

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הטענה הייתה שהקרונות הוסבו, ככה שהכיסאות הם לאורך הקרון במקום רביעיות ומספר הכיסאות למעשה לא ירד (בדומה לתצורת מטרו בהרבה ערים בחו"ל)

מה המצב במציאות? אני מנחש שאין כיסאות/יש פחות ממה שפורסם?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ברכבת מהשבוע יש גם פיילוט מסוג אחר.

"לטובת" נוסעי הרכבת, פורקו כיסאות ב-3 קרנות בקומה התחתונה, בשביל לדחוס יותר אנשים שיסעו מעכשיו בעמידה.

השמועות אומרות שהמהלך גרם להרבה נהגים לוותר על רכבם הפרטי.

 

ואתם אומרים שאין חידושים ושיפור מתמיד בתחבורה הציבורית בארץ.:-P

 

סידור כיסאות ברכבת לא הגיוני לחלוטין.

 

במקום לבזבז שטח קרון יקר בשביל השולחן המטופש הזה באמצע צריכים לעשות סידור כיסאות כמו באוטובוס בינעירוני כאשר כל הכיסאות מופנים אל כיון הנסיעה + אפשרות לסובב אותם על ציר ב-180 מעלות.

 

לפני תחילת נסיעת רכבת מצפון לדרום במקום מדרום לצפון יעבור סדרן ויסובב את שורות המושבים.

 

ראיתי את זה במזרח הרחוק וזה פשוט גאוני.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרות הסיבוב תופסת לא מעט מקום. ובינינו, גם השולחן לא תופס יותר מדי. אני לא בטוח שביטול השולחנות ישפר משמעותית את הצפיפות. אבל, אתם יודעים, גם חברות התעופה הזולות מוציאות אינצ' ופה וחצ אינצ' משם ודוחסות למטוס עוד 20 נוסעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרות הסיבוב לא תופסת מקום כמעט אם היא נעשית נכון. בנוסף יש עוד פטנט- משענת הגב מורכבת על ציר, וניתן להזיז אותה מצד אחד לשני של כרית הישיבה. זה תופס 0 מקום ומאפשר את אותו אפקט.

לגבי השולחנות, הם לא הקטסטרופה שגורמת חד משמעית לצפיפות ברכבת, אבל אתה יכול להעלות את מספר המושבים ב 20% בערך אם תוותר עליהם. (על כל 2 "שורות" יש שולחן אחד, והשולחן צר במעט משורת מושבים)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחידי שיותר מטומטם מהשולחן ברכבת, זה התפס של הווילון שממוקם בדיוק ככה שלא תוכל להישען על החלון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...