Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
התחבר בכדי לעקוב  
avihai GTI

שיפור קרוז טורבו אמריקאית 2012

Recommended Posts

היי,

רכשתי קרוז טורבו שנת 2012, הרכב מגיע מהחברה 140 כ"ס, איזה שיפור מומלץ לרכב כדי לשפר תאוצה?

האם כדאי תוכנה או תוספת מכאנית כלשהי לרכב? הייתי רוצה גם לשפר את הצליל מהמנוע ומהאגזוז.

 

אשמח לתובנות בנושא.

תודה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מומלץ להתחיל לגעת בצנרת של הרכב הזה או באגזוז.. תתחיל בתוכנה סטייג 1 לניהול מנוע ותוכנה לגיר של חברת TMC..לדעתי ייתן שיפור


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי נמנע מזה, יש לא מעט בעיות של LSPI במנועים מהשנים האלו בגיר אוטומטי בין היתר, אתה לא רוצה להתקע עם בוכנות שבורות

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם זה =\


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל מנוע טורבו בכללי שהוא 1.4 או פחות דיי מועד לפורענות, פשוט ראיתי חוו"ד על המנועים האלו גם כן תסתכל חיפוש ברשת ותראה שגם קרוזים בארה"ב 1.4 משנתונים 2012+- סבלו מזה.

 

בעקרון המנועים החדשים יותר לא אמורים לסבול מ LSPI, והשמנים החדשים שהם בתקן DEXOS 1 GEN 2 אמורים למנוע זאת.

הבעיה נפוצה יותר ברכבים אוטומטים שם הגיר עצלן ובלחיצת הדוושה עד הסוף בסל"ד נמוך שהוא מתחת ל 1800-2000 עלול לגרום לתופעה לקרות, למיטב הבנתי הגיר באופל עצלן בשנתונים הנ"ל ולא אוהב להוריד הילוכים לכן יש לא מעט מקרים כאלו מדווחים.

 

אני לדוגמא עם דגם ידני, אין לי שום מצב בעולם להדביק דוושה מתחת ל 2500 סל"ד כמו כן משתמש רק בשמן בתקן הנ"ל, והרכב משנת 2017 אמור להיות מהדגם ה"משופר" יותר אם באמת הם ביצעו שינוי פיזי כלשהו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הכי טוב שאפשר לעשות לרכב הזה לשמור אותו סטנדרטי כדי שיאריך ימים.


Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...