Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
avihai GTI

שיפור קרוז טורבו אמריקאית 2012

שימו לב! השרשור הזה בן 340 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

היי,

רכשתי קרוז טורבו שנת 2012, הרכב מגיע מהחברה 140 כ"ס, איזה שיפור מומלץ לרכב כדי לשפר תאוצה?

האם כדאי תוכנה או תוספת מכאנית כלשהי לרכב? הייתי רוצה גם לשפר את הצליל מהמנוע ומהאגזוז.

 

אשמח לתובנות בנושא.

תודה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מומלץ להתחיל לגעת בצנרת של הרכב הזה או באגזוז.. תתחיל בתוכנה סטייג 1 לניהול מנוע ותוכנה לגיר של חברת TMC..לדעתי ייתן שיפור


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי נמנע מזה, יש לא מעט בעיות של LSPI במנועים מהשנים האלו בגיר אוטומטי בין היתר, אתה לא רוצה להתקע עם בוכנות שבורות

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם זה =\


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל מנוע טורבו בכללי שהוא 1.4 או פחות דיי מועד לפורענות, פשוט ראיתי חוו"ד על המנועים האלו גם כן תסתכל חיפוש ברשת ותראה שגם קרוזים בארה"ב 1.4 משנתונים 2012+- סבלו מזה.

 

בעקרון המנועים החדשים יותר לא אמורים לסבול מ LSPI, והשמנים החדשים שהם בתקן DEXOS 1 GEN 2 אמורים למנוע זאת.

הבעיה נפוצה יותר ברכבים אוטומטים שם הגיר עצלן ובלחיצת הדוושה עד הסוף בסל"ד נמוך שהוא מתחת ל 1800-2000 עלול לגרום לתופעה לקרות, למיטב הבנתי הגיר באופל עצלן בשנתונים הנ"ל ולא אוהב להוריד הילוכים לכן יש לא מעט מקרים כאלו מדווחים.

 

אני לדוגמא עם דגם ידני, אין לי שום מצב בעולם להדביק דוושה מתחת ל 2500 סל"ד כמו כן משתמש רק בשמן בתקן הנ"ל, והרכב משנת 2017 אמור להיות מהדגם ה"משופר" יותר אם באמת הם ביצעו שינוי פיזי כלשהו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הכי טוב שאפשר לעשות לרכב הזה לשמור אותו סטנדרטי כדי שיאריך ימים.


Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 340 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...