Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

yaninyo

רכב מנהלים או SUV שקט - תקציב עד 150000

שימו לב! השרשור הזה בן 337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

אני באמת חושב שהכי טוב הוא שתבצע נסיעות מבחן ותבצע מדידות עם אפליקציה.

בסקירה של סקודה

(קפוץ ל 2:20) נמדדו 71 דציבלים לעומת 68 באאודי Q5. עד כמה זה משמעותי? לי אין מושג.

אבל אולי יכול לתת לך קצת פרופורציה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להגיד לך באופן אישי, כמי שנהג ב XV דור ראשון (מ 2014), ונוהג עכשיו ב XV דור שני ( 2018 ), הרכבים האלה שונים ב 180 מעלות.

בידוד הרעשים הרבה הרבה יותר טוב בדגם החדש.

חלק מזה נובע גם בתיבת הילוכים משופרת (עדיין CVT, אבל יש הילוכים מדומים שהופכים את הנסיעה להרבה יותר נעימה בהשוואה לתיבה בדור הקודם).

ולא רק זה, איכות החומרים שם שופרה לאין ערוך.

הוא גם עושה עבודה טובה יותר בבידוד שלך מהכביש. (משהו שאני פחות אוהב, אבל זה עניין של טעם אישי).

ולגבי ה Eyesight, לדעתי היא המקיפה ביותר שיש.

גם בלימה אוטונומית אחורה / קדימה, גם בקרת שיוט אדפטיבית, גם התראה בשטח מת, גם מעבר אוטומטי מאור גבוה לנמוך ואם אני לא טועה, בדגמים החדשים (2019), יש גם תיקון סטיה מנתיב.

בדגמים הראשונים שהגיעו, יש רק התראה.

אגב, אם אני הייתי במקומך, הייתי מסתכל יותר לכיוון ה Crosstrek.

תיקנו שם את כל החסרונות של ה XV הרגיל (חלון בגג, חימום במושבים - שחסרים ב XV - ועוד כמה דברים קטנים).

לך לנסיעת מבחן.

אני בטוח שתופתע לטובה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק טויוטה קאמרי בגזרת המנהלים וסובארו פורסטר החדשה ב-SUV.

הבעיה ששניהם מעל התקציב, אולי אפשר יהיה למצוא אחרת בת פחות משנה שכבר תכנס לתקציב.

ראיתי פירסום לקאמרי חדשה ב-0 ק"מ - 170K.

 

כל זאת מבלי לסתור את העצה שקיבלת לבדוק את ה-3008.


Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני באמת חושב שהכי טוב הוא שתבצע נסיעות מבחן ותבצע מדידות עם אפליקציה.

בסקירה של סקודה

(קפוץ ל 2:20) נמדדו 71 דציבלים לעומת 68 באאודי Q5. עד כמה זה משמעותי? לי אין מושג.

אבל אולי יכול לתת לך קצת פרופורציה.

 

סקאלות לוגריתמיות משמשות במקרים שבהם יש הפרשים עצומים (של הרבה סדרי גודל) בין מדידות שונות והפרש של 3 דציבלים אולי נשמע כמו קצת אבל הוא מבטא יחס של פי שניים... ז"א שהרעש בסקודיאק כפול מהרעש במקסיקנית.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע סה"כ יש לך תקציב סבבה לגמרי, מבחינת בידוד מרעשים זה יהיה לך קשה מאוד אלא עם כן תתקין מבודד עצמאית שימנע אבל לא תצליח למנוע לגמרי כי יש את הרעשים מהחריקות של הצמיגים, מנוע ועוד. אם מאוד חשוב לך נושא הבטיחות ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן על הספורטאז' דיזל שיש לה את כלל המערכות שציינת והיא מאוד חסכונית בדלק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני יכול להגיד לך באופן אישי, כמי שנהג ב XV דור ראשון (מ 2014), ונוהג עכשיו ב XV דור שני ( 2018 ), הרכבים האלה שונים ב 180 מעלות.

בידוד הרעשים הרבה הרבה יותר טוב בדגם החדש.

חלק מזה נובע גם בתיבת הילוכים משופרת (עדיין CVT, אבל יש הילוכים מדומים שהופכים את הנסיעה להרבה יותר נעימה בהשוואה לתיבה בדור הקודם).

ולא רק זה, איכות החומרים שם שופרה לאין ערוך.

הוא גם עושה עבודה טובה יותר בבידוד שלך מהכביש. (משהו שאני פחות אוהב, אבל זה עניין של טעם אישי).

ולגבי ה Eyesight, לדעתי היא המקיפה ביותר שיש.

גם בלימה אוטונומית אחורה / קדימה, גם בקרת שיוט אדפטיבית, גם התראה בשטח מת, גם מעבר אוטומטי מאור גבוה לנמוך ואם אני לא טועה, בדגמים החדשים (2019), יש גם תיקון סטיה מנתיב.

בדגמים הראשונים שהגיעו, יש רק התראה.

אגב, אם אני הייתי במקומך, הייתי מסתכל יותר לכיוון ה Crosstrek.

תיקנו שם את כל החסרונות של ה XV הרגיל (חלון בגג, חימום במושבים - שחסרים ב XV - ועוד כמה דברים קטנים).

לך לנסיעת מבחן.

אני בטוח שתופתע לטובה.

 

תודה רבה! אעשה נסיעת מבחן עם מד דציבלים ואשווה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תבדוק טויוטה קאמרי בגזרת המנהלים וסובארו פורסטר החדשה ב-SUV.

הבעיה ששניהם מעל התקציב, אולי אפשר יהיה למצוא אחרת בת פחות משנה שכבר תכנס לתקציב.

ראיתי פירסום לקאמרי חדשה ב-0 ק"מ - 170K.

 

כל זאת מבלי לסתור את העצה שקיבלת לבדוק את ה-3008.

 

תודה רבה! קאמרי בהחלט שווה בדיקה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לשאלת פותח השרשור.

 

איך הקורולה אקסייט היבריד החדשה מבחינת רעשים ושקט בשיוט בכבישים בינעירוניים?

 

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות לגבי ה5 דלתות, כמו שאתה יכול לקרוא בשרשור המבחן שלה, הבידוד לא משהו ונכנסים יחסית הרבה רעשי רוח במהירות בינעירונית.

לא מפריע לנהל שיחה אבל מאכזב.

לא שאני רואה איך קורולה היא מכונית מנהלים, היא לא.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

די רועשת,הרעש מהכביש ממש מציק וגם המתלים בכל בור קטן מרעישים,הבידוד של המנוע בהאצה לא מוצלח ושומעים אותו חזק בתוך תא הנוסעים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקורולה ספייס לדעתי שקט מאד מרעשי רוח שלא נשמעים בכלל, שקט מאד מבחינת רעשי מתלים שגם כמעט שלא נשמעים למעשה ושקט מאד מרעדי כביש באופן יחסי לפרמטר זה שהוא הכי קשה לבידוד באופן כללי לדעתי ולא ניתן להגיע בו לשקט כמו בפרמטרים הקודמים (כמובן שרמת הרעש משתנה כתלות בחספוס הכביש).

 

אני מניח שהמצב מקדימה בספייס דומה לאקסייט מאחר והחלקים הקדמיים שלהם זהים ואולם בחלק האחורי בספייס קראתי שיש יותר בידוד משאר גרסאות הקורולה לאור האורך שלו וייתכן שהספייס יותר שקט בסופו של דבר מרעשי דרך ומתלים מהכיוון האחורי של הרכב.

 

בקורולה סדאן בנסיעת מבחן שביצעתי בכביש מחוספס במהירות איטית היו דרך אגב רעשי כביש חזקים מהחלק הקדמי ברכב.

 

כנראה שיש שונות ברמת הבידוד בין גרסאות הקורולה גם בחלק הקדמי (לפחות בין הספייס לסדאן). (הספייס והאקסייט מיוצרות באנגליה והסדאן במקומות אחרים בעולם).

 

מבחינת רעשי מנוע, בעליות מנוע הבנזין טוען את הסוללה ואז רעש המנוע נשמע לעיתים יותר לעיתים פחות, תלוי אם הוא קר/חם והאם הסוללה מסייעת לו וכאשר הוא נשמע יותר אז רמת הרעש ממוצעת לכל היותר ואולי פחות מכך, לעומת אולי מנועי טורבו חזקים שעובדים בפחות מאמץ גם.

 

ואולם יש כמובן קטעים של שקט מוחלט ממנוע הבנזין כאשר מנוע החשמל עובד לבדו או רעש חלש ממנוע הבנזין כאשר מנוע החשמל מסייע לו.

 

כמובן שמדובר בהתרשמות שלי (ושל כל אחד מהמגיבים מעליי) והדרך המדוייקת היא מדידה במד רעש באותם כבישים ובאותן המהירויות.

עריכה אחרונה על ידי green

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תשמע סה"כ יש לך תקציב סבבה לגמרי, מבחינת בידוד מרעשים זה יהיה לך קשה מאוד אלא עם כן תתקין מבודד עצמאית שימנע אבל לא תצליח למנוע לגמרי כי יש את הרעשים מהחריקות של הצמיגים, מנוע ועוד. אם מאוד חשוב לך נושא הבטיחות ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן על הספורטאז' דיזל שיש לה את כלל המערכות שציינת והיא מאוד חסכונית בדלק.

 

+1

אמורה לענות על הצרכים שלך אבל תבדוק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש מישהו שמוכר כאן מאזדה 6 עם כלום קילומטר שנכנסת יפה בתקציב, הייתי מנסה נסיעת מבחן עם הילדה


אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתנו כאן כבר כמה אפשרויות טובות לדעתי הספורטאז' היא הטובה בניהן, בעיקר בגלל שהרכב באמת אמין ויש לו ביקוש טוב בשוק אבל הוא גם בטוח וחזק ושווה את המחיר שלו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם! החלטתי ללכת על פיג'ו 3008 פרימיום.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...