Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
התחבר בכדי לעקוב  
Yair Hemo

המלצה לרכב קטן/בינוני יד שנייה, עד 50 אלף טופ - התלבטות בין ג'אז,פג'ו 308 משהו אחר?

Recommended Posts

היי,

 

לצערי, אתמול הדייהטסו סיריון (שנת 2006, 100 ק"מ :-(:-() שלנו עברה טוטלוסט בעקבות תאונה (נכנסנו בנו מאחורה).

לכן - מחפשים את הרכב הבא:

אנחנו זוג, גרים במרכז - לכן מעדיפים בינוני - הכוונה שיהיה יותר גדול מהסיריון (לצורך הגדלת המשפחה), אבל מעדיפים לא משפחתית "פר אקסלנס".

רוב הנסיעות במהלך השבוע הן של אישתי - על הציר של פ"ת ור"ג אך בסופשים אנחנו נוסעים הרבה לצפון - ככה שהאוטו לא המון על הכביש, אבל לא מעט.

מבחינת תקציב, 50 אלף טופ - נעדיף כמובן בפחות.

לאחר קריאה של כמה פוסטים בפורום, הבנתי שהאופציות שלי הן: הונדה ג'אז, פג'ו 308 שנתון 2015, קיה ריו?

אם אפשר, המלצות או דיסהמלצות לגבי הדגמים הנ"ל וספציפית על הפג'ו 308 מבחינת אמינות חווית נסיעה וכו'.

כמובן, שאשמח לקבל גם המלצות על דגמים אחרים שפספסתי ואתם ממליצים.

 

כמו כן - לדעתכם, במה להתמקד יותר - קנייה ממגרש/סוכנות או מאנשים פרטים דרך יד 2 וכד'?

 

תודה מראש,

יאיר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר להשוות בין ה ה 308 לשתיים האחרות, היא פשוט מקטגוריה אחרת שגם בתוכה היא מהטובות. הסיבות למחירה הנמוך יחסית הן מיתוג, עוד פעם מיתוג וטענות על טיימינג מתפורר, אני לפחות לא יודע לחוות דעה בכל הנוגע לשכיחות התופעה ומידת חומרתה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם תשים לב לנושא הרצועה (איך שאתה קונה את הרכב תחליף רצועת טיימינג ותבצע ניקוי כדי לשלול מעבר שמן סטום, ותחליף אחרי זה כל 3 שנים), תדאג לזה ותקבל רכב מצויין בכלום כסף, מעבר לזה אין משהו חריג באמינות, כמו שאמרו לפני זה רכב בליגה אחרת .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי תודה רבה.

משיחות עם אנשים, אכן היצרן סובל ממוניטין רע בארץ אבל אני בהחלט שוקל את האפשרות ברצינות.

 

לגבי מאזדה 2 שנת 2015, במידה ואני מוצא במסגרת התקציב (אתמול ראיתי כמה הודעות רלוונטיות, היום פחות) - האם אתם ממליצים?

 

חוץ מיזה, יש דגמים נוספים שעולים לכם לראש (אני לא מקובע ספיציפית לרכב קטן, יותר משמעותי עבורי היחס לתמורה)?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

  • תכנים דומים

    • מאת Pilot99
      הרכב:
      קיה ריו 2013, ידנית 1.2 5 דלתות.
       
      הבעיה:
      בזמן סיבוב ההגה (בעיקר לצד ימין) נשמעים רעשים בעיקר כמו חריקות של ספינת עץ... ופעם ב יש גם נקישה...
      הבנתי מחיפוש בפורום שישנה בעיה נפוצה בדגמי קיה/יונדאי של קופלונג הגה.
      אבל הבנתי שאם זה הקופלונג אז אפשר לשמוע בצורה ברורה שהנקישות באות מהכיוון שלו (מתחת להגה) וזה לא המצב אצלי- אלא הרעש מגיע מכיוון כללי ימני מתחת לפלסטיקה הראשית...
      איך אני יכול לדעת יותר מדויק האם מדובר על קופלונג או אולי משהו אחר במסרק (אולי להחליף מסרק??) או בכלל משולשים/תפוחים?
       
      חא באלי להיכנס למוסך ש'ישחק' בנדמה לי ויחליף כל פעם חלק אחר בלי שבעצמו ידע ב100% מה הבעיה.
    • מאת erezbrtl
      שלום לחברי הפורום, יש לי הונדה ג'אז 2014.
      לאחרונה החלה באופן רנדומלי להופיע לי התקלה הבאה - בעיקר במצב של בלימה בסמוך להאצה)
       

       
      אדגיש שלא מדובר בהפעלה מכוונת של המצב דרך הכפתור היעודי.
      התקלה נעלמת אחרי דימום מנוע ולא חוזרת.
       
      בנוסף (לא יודע אם יש קשר), כשהרכב במצב PARKING ידית ההילוכים לעיתים ננעלת ולא נותנת לי לשלב להילוך אחר אלא אם אני לוחץ על דוושת הבלם חזק יותר באופן משמעותי מבד"כ. גיגלתי על זה ומצאתי שאולי מדובר בסולונואיד מנגנון הנעילה, אבל אין לי באמת מושג.
       
      האם מישהו חווה תקלה דומה, מכיר פתרון או לפחות משהו ששווה לבדוק?
       
      תודה מראש!

    • מאת yehonac
      שלום לחברי הפורום.
      להלן סדר האירועים שהתרחשו ברכב שלי במהלך החודשיים האחרונים, כאשר בכל פעם המצב החמיר:
      1. נורת מנוע (check engine) נדלקה.
      2. בוצע טיפול - הוספת שמן מנוע + שמן גיר (לא הונדה מקורי).
      3. הילוך לא משתלב לאחר הנעה, במנוע קר. (תחושה דומה לתחילת נסיעה בהילוך 3 ברכב ידני. נוסע לאט מאוד בלי כוח, עד לעצירה)
      4. במהלך נסיעה רכב מקרטע ומדומם פתאומית.
       
      מצב שמנים תקין.
      מכונאי אחד חיבר למחשב, שהראה תקלת חיישן קראנק והציע להחליף אותו. מכונאי אחר טען שכנראה זו תקלה ישנה שהמחשב זוכר, אבל זו כנראה לא הבעיה הנוכחית, והמליץ להחליף את כל שמן הגיר למקורי (TVC) ואולי גם לנקות את חיישן הקראנק אך לא להחליף.
       
      אשמח מאוד ללמוד מנסיון של חברי הפורום, אם נתקלתם בבעיה כזו בעבר או יכולים לעזור בהעלאת השערות מושכלות.
       
      תודה רבה!
    • מאת 007me
      שלום חברים.
      ברשותי מערכת מולימדיה של אדי מערכות עם אנדרואיד 6.1 מותקנת בהונדה ג'אז.
      מעונין לפתוח אותה להתקנת תוכנות נוספות. יש שם כפתור כניסה לטכנאים שלא ברור כיצד מפעילים אותו ומה הקוד.
      אשמח לעזרה.
      אדי מערכות כמובן שלא מספקים את הפרטים.
    • מאת yoni162
      אהלן חברים,
      כמו שבכותרת, נקרע (או השתחרר) כבל בורר הילוכים בקיה ריו ידנית 1,200 שנת 2012.
      צירפתי כאן הצעה שקיבלתי מהמורשה, נשמע הגיוני? הבנתי שאמור להסתכם בכמה מאות שקלים.
      אודה לחוכמת ההמונים, או אפילו להמלצה למקום אחר באיזור חיפה/קריות.
       
      תודה מראש!

  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.

×
×
  • Create New...