Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
yuvalkop

אופנוע תלת-גלגלי

Recommended Posts

היי אני בור מוחלט בעולם הדו גלגלי( וגם תלת).

 

רציתי לדעת האם רישיון של 125 סמק מתאים גם עבור אופנוע תלת גלגל?

 

והכי חשוב - האם אופנוע תלת גלגל משמעותית בטוח יותר מקטנוע דו גלגלי רגיל?

 

אני צריך להוציא רישיון עקב המציאות הפקוקה בימינו אבל חושש בגלל הפחד מלהחליק עקב שמנים\גשמים וכו' שיש על הכביש ללא התראה.

 

האם ניתן להחליק עם האופנוע תלת גלגל במהלך סיבוב ? על כתם שמן ?

 

תודה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לרישיון A2 יש לך את הטריסיטי 125. היה לי אותו והוא בסדר גמור, אבל חלש אפילו יחסית ל125 סמ"ק משום שהוא כבד.

עכשיו עברתי לDOWNTOWN 350. תכלס - לא מרגיש הבדל בבטיחות בין 3 גלגלים ל2.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

3 גלגלים רחב יותר, יגביל אותך בהשתלבויות.


לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לרישיון A2 יש לך את הטריסיטי 125. היה לי אותו והוא בסדר גמור, אבל חלש אפילו יחסית ל125 סמ"ק משום שהוא כבד.

עכשיו עברתי לDOWNTOWN 350. תכלס - לא מרגיש הבדל בבטיחות בין 3 גלגלים ל2.

 

אתה לא צריך להרגיש הבדל בבטיחות עד השלב שאתה מאבד אחיזה בגלגל הקדמי ונופל :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון, יצא לי להחליק עם התלת אופן הזה. חות מביטחון לעצמך זה לא תורם כלום

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר כמה וכמה אנשים שהחליקו ונפלו עם התלת גלגליים הללו. אמנם נכון שיש יותר אחיזה מקדימה יחסית לצמיג בודד, אבל כאשר הוא כבר מחליק, הוא נופל כמו כל כלי אחר.


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה מחליק אתה מחליק. כוונת הדברים היתה שאיבוד האחיזה מתרחש במצבים קיצוניים יותר מאשר בקטנועים רגילים ולא שהוא בלתי אפשרי. הגלגל הנוסף בסה"כ מספק שטח מגע גדול יותר.

אם יש אנשים שהגלגל הנוסף משרה עליהם בטחון מופרז והם עושים שטויות שהם לא היו עושים על קטנוע רגיל אז זו בעיה בראש ולא בכלי...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא בטוח שאתה מקבל כל-כך ערך מוסף מהגלגל השלישי.

אילו מצבים אתה רואה שמישהו יחליק על דו גלגלי שהוא לא היה מחליק על 3 גלגלים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך שטח מגע כפול עם האספלט ולכן צריך יותר חול, שמן וכל דבר אחר שנמצא שם ועלול לגרום לאבדן אחיזה. זה גם יקרה בהטיות ובלימות קיצוניות יותר.

פה יש השוואה בין הניקן של ימאהה (תלת גלגלי) לMT09 שעליו הוא מבוסס והמסקנה שלהם בעניין היא חד משמעית:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש mp3 250 ההבדל המורגש הוא בנסיעה בגשם (כמובן בזהירות הדרושה למרות התלת),

כניסה לשלולית עמוקה יחסית, ונעילת קדמי בקו ישר בלבד.

למי שלא ממהר, לא מחפש לשפשף את הגששים, ולא מחפש להיות הראשון ברמזור.

התלת בהחלט מוסיף מעט לבטיחות הרצוצה ממילא

כמו כן תלת או לא תלת אין כריות אוויר אין קורות הגנה ואין שום דבר שיגן עליך מטעות של משתמש אחר בכביש.

בהצלחה

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התשובות.

 

ראיתי מבחן שמשווה בין תלת לדו והתלת לא היה רחב בצורה משמעותית לעומת הדו-גלגל. ייתכן וזה יהווה בעיה רק בפקקים צפופים ביותר שם אולי לא תמיד יהיה ניתן להשתחל בין המכוניות.

 

איך ניתן מבחינה להחליק עם 3 גלגלים? עצם העובדה שיש שני גלגלים קדמיים לא מקשה על החלקה ?

 

כשאומרים שהקטנוע איטי. האם זה משמעותי ? אני לא מחפש לעשות מרוצים ולא מתכוון לנסוע מהירויות כלשהן. רק מחפש להגיע בשלום לעבודה או לכל מקום אחר וללא בעיות של פקקים ..

 

עד כמה עלות האחזקה של התלת משמעותית יותר לעומת הדו ? קיין פער משמעותי גם בצריכת דלק ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מקשה כן אבל זה רחוק מלהיות בלתי אפשרי. זה עדיין אופנוע וצריך להטות אותו בפניות.

כלים של 125 סמ"ק הם כלים איטיים. עד 60-70 קמ"ש אתה כנראה תהיה בסדר אבל מעבר לזה הם סובלים ואתה זחל יחסית לתנועת המכוניות. לנסיעות בתוך העיר הם אחלה אבל מחוץ לעיר אתה בבעיה.

אני לא יודע להתייחס לעלויות. סביר שהן יהיו מעט גבוהות (משקל גבוה, צמיג נוסף להחלפה וכו) אבל מהצד השני יש הנחה מסוימת בביטוח.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...