Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

AM1986

מרחק מקסימלי לרכב 1400cc

שימו לב! השרשור הזה בן 359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

ת'רדים כאלה מקהים קצת את האבל על היציאה של הגשש החיוור לפנסיה.


גולף 1.4 ידנית 1995. כל טיפה של כח נחשבת

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הקרבורטור לא מכוון טוב.

 

זה נעשה די בקלות. יש לך כפתור AZ1 באוטו (ברכבים ישנים יותר הוא בתוך קופסת פיוזים, בחדשים יותר צריך להתחבר עם מחשב לOBDII ולהטריג את זה משם).

 

עכשיו, אתה צריך לפרק פילטר חלקיקים עליון, ואז ללחוץ גז, פתיחת בגאז׳ ולאותת שמאלה בו זמנית, נורת צ׳ק תהבהב, אתה לוחץ על ברקס 5 פעמים בתדירות של חצי שניה בדיוק, צ׳ק תתחיל להבהב יותר לאט (פעם בשניה), יחד עם נורת לחץ שמן, זה אומר שנכנסת למוד פיתוח.

 

מכאן,

ברכב ישן:

 

אתה צריך לקצר פיוזים j10, p23, uz54, k85, בדיוק בסדר הזה, זה יטריג את AZ1, סל"ד צריך להתייצב על 700 סל"ד בדיוק,

 

ברכבים חדשים, יש ביט שצריך לשלוח לרג׳יסטרים fe03, ff00, ae89, בחיבור לuart ברוחב פס 9600 ליציאה סריאלית. התוצאה היא גם שסל"ד אמור לרדת ל700 סל"ד.

 

ומשם מתחיל לרדת, עד שיגיע למספר חד ספרתי, ואז יתחיל לעלות בפתאומיות, וזה השלב שבו תוקעים מוט גרפיט בתוך היניקת אוויר בקרבורטור.

 

בסופו של דבר, אתה צריך להגיע למצב שבו תראה מספר 3600 במד סל"ד.

 

לא מדהים, אבל גם לא נורא, וזה יביא אותך למטרה בסופו של דבר, והמנוע יתפוצץ אחרי 60 ק"מ (סביר להניח שזה יהיה יותר לכיוון ה30).

היי

משהו במדריך שלך לא מספיק מובן, עלו לי רמות הדופמין והתחלתי לשמוע קולות.


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תפסיקו להפחיד אותו, המנוע לא יתפוצץ אחרי 60 ק"מ.

בשביל זה יש מנורת בדוק מנוע שתידלק אחרי 59 ק"מ ותאפשר לעצור בצד ולהזמין גרר.

רק צריך לוודא שלגרר יש מנוע יותר גדול ממה שיש לך אחרת גם הוא יתקע אחרי 59 ק"מ.

 

קשה לי עם העניין של להזמין זר עם גדול יותר, מעדיף להשאיר את הרכב בצד ולנטוש.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המהירות המותרת בישראל היא 110 קמ"ש. אז המרחק המכסימלי ליום הוא 2640 ק"מ מינוס pit stops ו-pipi stops.

ברור, אף נהג בהיסטוריה של מדינת ישראל לא עבר את המהירות המותרת וגם לא יעז לעשות זאת בעתיד.


אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000 AMP: NAKAMICHI PA1004 SUB: ROCKFORD FOSGATE FRONT: RAINBOW CS 3/160

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המהירות המותרת בישראל היא 110 קמ"ש. אז המרחק המכסימלי ליום הוא 2640 ק"מ מינוס pit stops ו-pipi stops.

120 בכביש 6.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ברשותך אנסה להיות קצת יותר מדוייק.

לדוגמא, Hyundai i20 2010 עם נפח מנוע 1400.

מישהו רוכש את הרכב המשומש עם 130000 קמ ולאחר כל הטיפולים מתחיל לנסוע נסיעות יומיות ארוכות יחסית (ארוכות = 50-60 קמ)

לחילופין, אותו הרכב שנוסע נסיעה ארוכה אחת למרחק של 400 קמ.

 

עכשיו השאלה היא האם זה תקין? האם עומד בהוראות יצרן ויותר חשוב - האם אמור לעמוד במבחן המציאות מבלי שהמנוע ייפגע בדרך?

 

מקווה שזו דוגמא מעט יותר מפורטת.

 

 

הרכב הקודם שלי היה עם נפח 1400 ונסע בלי בעיה 100 ק"מ ליום ולפעמים אפילו יותר (היגיע ל 240000 ק"מ עד שהלך טוטאלוס, היו תקלות אבל המנוע והגיר היו מקוריים ועבדו חלק כי הרכב טופל כראוי).

הרכב הנוכחי נפח 1300 ונוסע את אותה נסיעה.

חבר'ה, באירופה המרחקים גדולים הרבה יותר. היום המכוניות טובות הרבה יותר.

אין שום בעיה ומה שהיה נכון מלפני 40 שנה כבר לא נכון להיום. אנחנו תכף ב 2020, כבר עברנו את עידן הפיאט 127.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם באמת יש צורך להגיב ברצינות?


Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
120 בכביש 6.

 

תגידו, אתם רציניים?

 

נראה לי שאתם רציניים מדי :evil:


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הקרבורטור לא מכוון טוב.

 

זה נעשה די בקלות. יש לך כפתור AZ1 באוטו (ברכבים ישנים יותר הוא בתוך קופסת פיוזים, בחדשים יותר צריך להתחבר עם מחשב לOBDII ולהטריג את זה משם).

 

עכשיו, אתה צריך לפרק פילטר חלקיקים עליון, ואז ללחוץ גז, פתיחת בגאז׳ ולאותת שמאלה בו זמנית, נורת צ׳ק תהבהב, אתה לוחץ על ברקס 5 פעמים בתדירות של חצי שניה בדיוק, צ׳ק תתחיל להבהב יותר לאט (פעם בשניה), יחד עם נורת לחץ שמן, זה אומר שנכנסת למוד פיתוח.

 

מכאן,

ברכב ישן:

 

אתה צריך לקצר פיוזים j10, p23, uz54, k85, בדיוק בסדר הזה, זה יטריג את AZ1, סל"ד צריך להתייצב על 700 סל"ד בדיוק,

 

ברכבים חדשים, יש ביט שצריך לשלוח לרג׳יסטרים fe03, ff00, ae89, בחיבור לuart ברוחב פס 9600 ליציאה סריאלית. התוצאה היא גם שסל"ד אמור לרדת ל700 סל"ד.

 

ומשם מתחיל לרדת, עד שיגיע למספר חד ספרתי, ואז יתחיל לעלות בפתאומיות, וזה השלב שבו תוקעים מוט גרפיט בתוך היניקת אוויר בקרבורטור.

 

בסופו של דבר, אתה צריך להגיע למצב שבו תראה מספר 3600 במד סל"ד.

 

לא מדהים, אבל גם לא נורא, וזה יביא אותך למטרה בסופו של דבר, והמנוע יתפוצץ אחרי 60 ק"מ (סביר להניח שזה יהיה יותר לכיוון ה30).

תודה, עובד!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תגידו, אתם רציניים?

 

נראה לי שאתם רציניים מדי :evil:

 

נדבקנו ממך :-D


Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי למה עשיתם את הנוסחאות לחישוב כלכך מסובכות.

סמ"ק זה קיצור הפוך של ק"מ מקסימלי לסיבוב (קמ"ס פשוט לא היה נשמע טוב אז הפכו את זה),

כלומר, כל פעם שאתה מניע את הרכב לסיבוב אתה יכול לנסוע עד X ק"מ.

מנוע 1400 יכול לנסוע בכל סיבוב עד 1400 ק"מ.

נוסחה מאוד פשוטה.

זו גם הסיבה שמיכלי הדלק קטנים יחסית ולא מאפשרים לנסוע רצוף כלכך הרבה ק"מ, לכן בתדלוק ממליצים לכבות את המנוע כדי לאפס את מרחק הנסיעה הרצופה.

 

אגב למי ששואל לגבי מנועי טורבו, מנוע טורבו עושה בדיוק את אותו ק"מ לסמ"ק רק בפחות זמן 8)

עריכה אחרונה על ידי dalet11

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסית את הדיון לכיוון רציני:

אולי פות"ש מתבלבל בגלל מנועי האופנועים הקטנים שפועלים בצורה כזו שאכן מסיימים את חייהם הרבה לפני גודל הנסועה של מכונית מיני ממוצעת.

 

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...