Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
AM1986

מרחק מקסימלי לרכב 1400cc

Recommended Posts

טוב אז יש לי שאלה שכבר הרבה זמן מקננת בי, חיפשתי בפורומים בארץ ובחו"ל ובעיקר יצאתי מבולבל יותר כי לכל אחד יש דעה אחרת בנושא.

 

אז השאלה היא האם ישנו מרחק מקסימלי המומלץ לנסיעה יומית לרכב כלשהו? ואולי יותר מזה, יש המלצות יצרן שמגדירות מרחק נסיעה יומית לרכבים שלהם?

לדוגמא, שמעתי שנסיעה יומית של 70 ק"מ לא מומלץ לרכב עם מנוע 1300/1400CC אבל לרכבים גדולים יותר זה סביר.

או שרכב עם מנוע 1700 חדש יחסית ידע להתמודד עם נסיעות יומיות ארוכות, בעוד שאותו רכב מאותו דגם אך ישן יותר לא "יעמוד בעומס"

 

מקווה שהשאלה שלי הייתה מספיק מדוייקת.

 

תודה לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי 60 ק"מ רצוף, מנוע 1400 סמ"ק מתפוצץ ספונטנית.


“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
טוב אז יש לי שאלה שכבר הרבה זמן מקננת בי, חיפשתי בפורומים בארץ ובחו"ל ובעיקר יצאתי מבולבל יותר כי לכל אחד יש דעה אחרת בנושא.

 

אז השאלה היא האם ישנו מרחק מקסימלי המומלץ לנסיעה יומית לרכב כלשהו? ואולי יותר מזה, יש המלצות יצרן שמגדירות מרחק נסיעה יומית לרכבים שלהם?

לדוגמא, שמעתי שנסיעה יומית של 70 ק"מ לא מומלץ לרכב עם מנוע 1300/1400CC אבל לרכבים גדולים יותר זה סביר.

או שרכב עם מנוע 1700 חדש יחסית ידע להתמודד עם נסיעות יומיות ארוכות, בעוד שאותו רכב מאותו דגם אך ישן יותר לא "יעמוד בעומס"

 

מקווה שהשאלה שלי הייתה מספיק מדוייקת.

 

תודה לכולם!

אין בעיה ליסוע 1000 קמ ביום בכל נפח מנוע. רק דאג לטיפולים כל 15000 או לפי הגדרות יצרן

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלך למרות שמעניינת איך אינה מספיק מדוייקת, כיום יש הרבה מכוניות טורבו בעלי נפח מנוע 0.9-1.2 שהחליפו מנועים של 1.6 ליטר חסרי טורבו, בנוסף יש תיבות הילוכים עם הרבה הילוכים שיכולים להשאיר את המנוע בטווח סל"ד די נמוך (1800סל"ד) במהירות שיוט שלא מאמץ את המנוע כלל. תהיה יותר מדוייק בשאלה שלך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אחרי 60 ק"מ רצוף, מנוע 1400 סמ"ק מתפוצץ ספונטנית.

 

מוזר, הרכב שלי 1400 ונסע הרבה יותר מזה ברציפות ועדיין לא התפוצץ. מה לא בסדר?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה נדמה רק לי או שהחופש הגדול הנוכחי נוראי יותר מכל הקודמים?


אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
השאלה שלך למרות שמעניינת איך אינה מספיק מדוייקת, כיום יש הרבה מכוניות טורבו בעלי נפח מנוע 0.9-1.2 שהחליפו מנועים של 1.6 ליטר חסרי טורבו, בנוסף יש תיבות הילוכים עם הרבה הילוכים שיכולים להשאיר את המנוע בטווח סל"ד די נמוך (1800סל"ד) במהירות שיוט שלא מאמץ את המנוע כלל. תהיה יותר מדוייק בשאלה שלך.

 

ברשותך אנסה להיות קצת יותר מדוייק.

לדוגמא, Hyundai i20 2010 עם נפח מנוע 1400.

מישהו רוכש את הרכב המשומש עם 130000 קמ ולאחר כל הטיפולים מתחיל לנסוע נסיעות יומיות ארוכות יחסית (ארוכות = 50-60 קמ)

לחילופין, אותו הרכב שנוסע נסיעה ארוכה אחת למרחק של 400 קמ.

 

עכשיו השאלה היא האם זה תקין? האם עומד בהוראות יצרן ויותר חשוב - האם אמור לעמוד במבחן המציאות מבלי שהמנוע ייפגע בדרך?

 

מקווה שזו דוגמא מעט יותר מפורטת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה נדמה רק לי או שהחופש הגדול הנוכחי נוראי יותר מכל הקודמים?

 

בהחלט הנוער שלנו מתדרדר. אבל לפחות אין שגיאות :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תקין עם האוטו מתוחזק נכון וגם עם לא, הבלאי של נסיעה במהירות שיוט די זניחה ולכן אין הבדל עם אין תקלה באוטו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שקצת ניפחו לך את הראש עם קשקושים לא מבוססים ולא מגובשים.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מוזר, הרכב שלי 1400 ונסע הרבה יותר מזה ברציפות ועדיין לא התפוצץ. מה לא בסדר?
הקרבורטור לא מכוון טוב.

 

זה נעשה די בקלות. יש לך כפתור AZ1 באוטו (ברכבים ישנים יותר הוא בתוך קופסת פיוזים, בחדשים יותר צריך להתחבר עם מחשב לOBDII ולהטריג את זה משם).

 

עכשיו, אתה צריך לפרק פילטר חלקיקים עליון, ואז ללחוץ גז, פתיחת בגאז׳ ולאותת שמאלה בו זמנית, נורת צ׳ק תהבהב, אתה לוחץ על ברקס 5 פעמים בתדירות של חצי שניה בדיוק, צ׳ק תתחיל להבהב יותר לאט (פעם בשניה), יחד עם נורת לחץ שמן, זה אומר שנכנסת למוד פיתוח.

 

מכאן,

ברכב ישן:

 

אתה צריך לקצר פיוזים j10, p23, uz54, k85, בדיוק בסדר הזה, זה יטריג את AZ1, סל"ד צריך להתייצב על 700 סל"ד בדיוק,

 

ברכבים חדשים, יש ביט שצריך לשלוח לרג׳יסטרים fe03, ff00, ae89, בחיבור לuart ברוחב פס 9600 ליציאה סריאלית. התוצאה היא גם שסל"ד אמור לרדת ל700 סל"ד.

 

ומשם מתחיל לרדת, עד שיגיע למספר חד ספרתי, ואז יתחיל לעלות בפתאומיות, וזה השלב שבו תוקעים מוט גרפיט בתוך היניקת אוויר בקרבורטור.

 

בסופו של דבר, אתה צריך להגיע למצב שבו תראה מספר 3600 במד סל"ד.

 

לא מדהים, אבל גם לא נורא, וזה יביא אותך למטרה בסופו של דבר, והמנוע יתפוצץ אחרי 60 ק"מ (סביר להניח שזה יהיה יותר לכיוון ה30).


X 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018

 

Wherever you go, there you are

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה קונה רכב כדי לסוע בו, 40 או 400 ק"מ ביום.

נסעתי עם הרכב לאילת הלוך-חזור באותו יום ונסעתי איתו למכולת.

הוא נועד לשרת אותך והוא יעשה את זה בכל ק"מ.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

די מזכיר לי את הטענה של חבר שלי שרכבי מיני לא מיועדים לנסיעות ארוכות ובעלי סיכוי גבוה יותר להתקלקל בנסיעה שכזאת לעומת רכב משפחתי.

כל רכב יכול לנסוע כמה שתרצה כל עוד הוא מטופל כמו שצריך.

כמובן שעם התיישנות אז צצות תקלות בתדירות גבוהה יותר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המפתח הנכון לחישוב הוא נפח המנוע לחלק ל 10. זה הקמ היומי המומלץ.

במנוע עם בוכנות עגולות, אם המנוע ממש אחרי טיפול אפשר להכפיל את הסכום הזה ב 3.14.


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מוזר, הרכב שלי 1400 ונסע הרבה יותר מזה ברציפות ועדיין לא התפוצץ. מה לא בסדר?

 

Pure luck

זה הזמן למכור אותו.


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...