Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Erel

מפלצונת צעירה וידנית עד 30K

שימו לב! השרשור הזה בן 312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

ערב טוב,

לאחרונה לאחר המון קריאה בפורום הגיעה לידיי היכולת לאפשר לעצמי להתקדם ולקנות רכב.

 

הכיוון שלי הוא כזה:

ידני בלבד, ספורטיבי עד כמה שניתן ומהנה. האפס למאה וכמות האבזור פחות הנתונים הקריטיים בעיניי.

הרכב ישמש אותי לנסיעה יומיומית של כ18 ק"מ ביום וכמובן קצת זמן של פאן בסופשים. בדר"כ אהיה הנוסע היחיד ברכב ולאן מעדיף רכב כמה שיותר קטן.

 

הדרישות הן כאלו:

ידני בלבד

כמה שיותר מהנה ומעניין

יותר זריז יותר טוב

ק"מ פחות מ100k

שנתון מ2010

אמינות

כמה שיותר קטן

מראה מעניין

 

כרגע הכיוון שלי הוא לחפש אלפא מיטו 155 כ"ס או אם אצליח אפילו את גרסת התלתן, כך שאשמח לשמוע ביקורות על הרכב.

מעבר לכך אשמח לשמוע הצעות נוספות.

 

תודה רבה,

אראל

עריכה אחרונה על ידי Erel

Alfa Romeo Mito Sprint TcT

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התקציב לא כל כך ריאלי לדרישות, בטח שלא לגרסת התלתן. מיטו 155 לא ראיתי בפחות מ35 והן כנראה די קרועות במחיר הזה.

או שתגדיל את התקציב או שתפחית מהדרישות.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יותר מדי דרישות, מעט מדי תקציב.


V5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט בראבו ידנית תיכנס לך בתקציב.


קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מפלצונת אולי לא, אבל לאון ידנית 2010-2012 במגוון מנועים בהחלט יתכנו. רכב בפחות מ100K ק"מ תצטרך מזל.


יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ds3 רכב מעניין, אבל לצערי לא אמין. במחיר הנכון (שמשאיר מספיק כסף בצד לתיקונים) הייתי שוקל לקנות אחת.

מיטו כנראה האופציה הכי טובה ומתאימה. אם תהיה מוכן להתפשר קצת על הדרישות או למתוח את התקציב, אתה כנראה בסוף תמצא אחת שתתאים לך.

המיטו מאוד אמינה ויש כבר כאלו עם יותר מ200 אלף ק"מ בארץ שנוסעות כמו חדשות, אז אל תתן לקילומטראז' להשפיע על ההחלטה שלך יותר מידי.

מוזמן לפנות אלי בפרטי אם יש לך שאלות נוספות על המיטו, בהצלחה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות חברים.

אכן לאחר בירור של הימים האחרונים אצטרך למתוח מעט את התקציב לאיזור ה35-40 ואין עם כך בעיה.

הכיוון הוא למצוא מיטו 155 כ"ס, אך גם ה135 באה בחשבון אם אמצא אחת שבאמת תצדיק את ההתפשרות.

אני דיי סבלני ולא לחוץ על הקניה ולכן אחכה עד שאמצא רכב עם הדרידות שנצבתי לעצמי.

אך, אשמח לשמוע ביקורות חיוביות/ שליליות בעיקר על ה135 (ה155 גדושה במידע) מבחינת ההנאה והתחושה שהיא מקנה ועד כמה היא באמת "נחותה" מה155?

 

תודה רבה והמשך לילה טוב,

אראל


Alfa Romeo Mito Sprint TcT

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב לגבי המיטו שהוחלף או שלפחות אין בעיה עם המוט היגוי / חישן היגוי, דבר מוכר שקורה בגלל פגם בחלק או מצבר חלש.

 

https://www.power-steering.co.uk/alfa-romeo-eps-electric-power-steering-column-repairs-replacement-units-in-stock/

 

היו פה כבר כמה אנשים שקנו את הרכב ונתקלו בבעיה (יד שניה), אני זוכר מישהו שגם מכר אותה אחרי כמה ימים בגלל זה אבל הסתבר שהיתה בעיית חשמל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי על הבעיה, אבל נשמע יותר כמו סיפור של מזל.

 

בנוסף בשיטוטיי וכמו שאמר Ahbarony גם הds3 נראית בהחלט אופציה מעניינת, אבל ראיתי שהמנוע שלה נחשב לבעייתי ועם בעיות פיח.

אשמח לשמוע ממי שיודע עג כמה התקלה באמת קריטית ויקרה לטיפול ולמה עוד לשים לב.

כמובן אשמח להמלצות בעד ונגד ורעיונות חדשים.

 

תודה רבה,

אראל


Alfa Romeo Mito Sprint TcT

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב משחקי מזל, תבדוק, זה עסק לא זול ממה שזכור לי והתקלה מוכרת.

מקווה שתמצא אחת טובה ולא שחוטה, הרבה צעירים רצו את הרכב הנ"ל לפחות ממה שיצא לי לראות.

ה DS3 בשנים הקודמות היו בעלות מנוע THP ידוע לשמצה, לא ממליץ.

 

הצעות אין לי כל כך, התקציב לא הכי מתאים הרוב תמיד יבוא עם סעיף "אבל".

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שנקרא הימור מושכל, הרי אין בטוח בדרישות שלי.

לוקח את הזמן, אבל אקפוץ על האופציות הטובות.

 

כן, נשמע שהds3 ממש בעייתית וכד"א סעיפי אבל זה בסדר השאלה היא מה הסעיפים.


Alfa Romeo Mito Sprint TcT

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו, בתקציבים שלך תתקשה למצוא מפצלנות. על 100K ק"מ בכלל אין מה לדבר.

 

כמו שאמרו2, בתקציב קצת יותר גבוה האופציה הכי הגיונית תהיה מיטו. או פונטו כמו שלי (135), אבל בהצלחה למצוא כזו...

מנוע ה-135, 1.4 מולטיאייר טורבו, הוא בעצם פחות או יותר אותו מנוע שקיים היום בפחות או יותר כל אוטו של קונצרן FCA עד הגודל של ג'ולייטה/קומפאס פחות או יותר.

בגרסאות שאנחנו מדברים עליהן, הוא מאוד אמין וזול לתחזוקה - אבל מערכת המולטיאייר רגישה וקפריזית ודורשת תחזוקה קפדנית.

 

אז איך בדיוק המנוע אמין וזול והמולטיאייר בגדול הוא גוש של פחדים וחששות? כי התחזוקה של המנוע עצמו - מערכת קירור, טיימינג, פלאגים, פילטרים, כמות שמן - יחסית זולה. טיימינג למנוע הזה, למשל, הוא הכי זול מכל הקונצרן.

 

אז למה המולטיאייר זבל? כי היא רגישה מאוד לפיח ודורשת שמן איכותי מאוד והחלפות תכופות (במצב אופטימלי - כל 10KKM, כל דבר פחות מזה כל 7 ואפילו 5). במידה וזה מבוצע כמו שצריך, אין בעיה. לראייה - הרכב שלי (שבטח לא יניע עכשיו אחרי שכתבתי את זה כי איטלקיות טפי!) חצה לפני שבועיים את רף ה-150K ק"מ עם המולטיאייר המקורי (ה"דעה הרווחת" היא שאורך החיים שלהם הוא 80 אלף ק"מ) ואין שום סימן לשום בעיות.

 

מעבר לזה, בגלל החדירה המאסיבית של מנועי מולטיאייר, גם המחירים של המנגנון הזה ירדו די בחדות בשנים האחרונות. אז גם היה והוא מת, לא ביג דיל. לא זול כמו לתקן פנצ'ר, אבל לא משהו שיהרוג אותך.

 

 

בכלל, כל רכב עם מנוע טורבו מהשנתונים האלה (סוף העשור הקודם, תחילת הנוכחי) פלוס מינוס יש לו פונטציאל גבוה להיות שק חסר תחתית של תקלות. ה-TSIים המוקדמים החליפו מותחנים בכל תדלוק פחות או יותר, ה-TSIים כפולי המגדשים בכלל היו צערת. ה-DS3 סבלו מפיוח ועוד שלל מחלות לא סימפטיות. האקובוסט של פורד שפכו מנועים בגלל איזה מחבר אידיוטי. על המולטיאייר הרחבתי למעלה.


מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם המולטיאיר וגם חיישן ההגה אלו תקלות של חוסר מזל, למרות שאפשר לקצר את חייו של המולטיאיר במידה ולא מחליפים שמן בזמן כמו שטען הבחור מעליי.

אומר מראש, דעתי יכולה להיות מעט משוחדת (בעלים של מיטו תלתן).

לדעתי ה135 לא נחותה מה155. צריכת הדלק טובה יותר, למנוע המולטיאיר יש יותר אופי(לטעמי), בולמים טובים יותר בפער משל ה155 ומחיר טוב יותר שמשאיר גם מספיק כסף בצד למקרה שחלילה תהיה תקלה במולטיאיר. אצטרף רק לסטטיסטיקה ואוסיף ששלי עם 130 אלף ק"מ והכל עדיין מקורי.

בתקציב עד 40 כבר אפשר למצוא אחת במצב טוב עם נתונים טובים.

אני אישית ממליץ לחכות בסבלנות (מנסיוני פעם בכמה שבועות צץ אקזמפלר מוצלח). הכי חשוב לדעתי זה לא להתפשר על רמת הגימור או במילים אחרות לא לקנות אחת בלי חבילת ספורט.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובות חברים.

אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעשות לי סדר ברמות גימור של ה135 וה155 ומה מומלץ לחפש ומה פחות.

יום מעולה ותודה.


Alfa Romeo Mito Sprint TcT

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...