Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

mikefur

סקודה קארוק או 3008

שימו לב! השרשור הזה בן 327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

דווקא בעל הפיגו ממליץ בלב שלם על הפיגו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאישתי קניתי בינואר 3008 1.2 פרימיום. עד עכשיו מאוד מרוצים מהרכב.


בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מרגיש כמו אחד שחזר בתשובה ומנסה להחזיר אחרים אבל לאחר 55k בשמונה חודשים פיג׳ו בלי לחשוב פעמיים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בחרתי בקארוק מבין השניים אבל STYLE דיזל והסיבה העיקרית שהעדפתי אותה על הפז'ו זו הנוחות.

 

בפז'ו היה לי פחות נוח, ההגה הקטן הציק לי (כנראה פחות מתאים לבעלי כרס) וממשק המשתמש ממש מעצבן.

 

הקארוק בכלל לא יפה בחוץ אבל פחות בולטת (יתרון מבחינתי) ובפנים מאוד פונקציונאלית הפז'ו יותר יפה אבל פחות פונציונאלית.

 

לגבי זחילה בפקקים עם בקרת השיוט שכח מזה. זה עובד אבל כמו נהג ערס (גז-ברקס ולא עדינים).

 

 

בנסועה שלך לדעתי הנוחות צריכה להכריע וזה דבר מאוד אינדיבידואלי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עבר חודש ועוד לא החלטתי...למה?

המתנתי לנסיעת מבחן בסיטרואן C5 איירקרוס.

מהליסינג המליצו לי לנסות גם אותה ושכדאי לי להמתין.

 

אז נסעתי היום עם הסיטרואן.

אותו רכב כמעט כמו הפיג'ו (אותו מנוע ואותו גיר).

מעט יותר גדול, מעט יותר מרווח במושב האחורי וגם בתא מטען (פחות חשוב לי).

נראה פחות צעקני מבחוץ לעומת הפיג'ו.

הרבה יותר שמרני מבפנים לעומת הפיג'ו.

 

הסיטרואן יותר שקטה, יותר נוחה (מערכת בולמים ייחודית) ועם תיקון סטייה מנתיב אקטיבי (שאין בפיג'ו).

לא מוצא שום יתרון בפיג'ו מלבד נראות בולטת יותר מבחוץ (לא בטוח שזה יתרון) ובעיקר נראות מאוד ייחודית מבפנים- לוח מחוונים דיגיטלי ובכלל ה"קוקפיט" הבהחלט מרשים שלהם...

 

מישהו יכול להסביר לי משהו שאני לא מבין? איך הפיג'ו עולה 10,000 ש"ח יותר?

יש משהו שאני מפספס?

 

יאללה- יום ראשון שני צריך לקבל החלטה ולהזמין.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפיג'ו עולה יותר כי לובינסקי ערים לביקוש שיש עליו וסוחטים כל שקל שיש.

הפיג'ו הושק במחיר של 140000 והיום עומד על יותר מ 160000.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בליסינג כדאי לבחור בסיטרואן שנותן תמורה מצויינת לכסף ביחס לפיזו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הסיטרואן מצאה חן בעיניך אז קח אותה ,לדעתי הרכב היחידי מבן השלושה שנותן שאר רוח בין אם בהתנהגות הכביש וההנאה מהנהיגה ,עיצוב תא הנוסעים המתקדם,והעיצוב החיצוני,הוא ה 3008,זו דעתי.





 



 

 







שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בליסינג כדאי לבחור בסיטרואן שנותן תמורה מצויינת לכסף ביחס לפיזו

 

לא מבין את מה שאתה אומר... ולא בליסינג עדיף פיג'ו?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא בליסינג, לטעמי עדיפה הפיזו מטעמי סחירות עתידית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נוהג בקארוק ליסינג כבר כחצי שנה, מאוד מרוצה.

לאחרונה אף גיליתי שיש מע' בלימה אוטומטית גם ברוורס... הרכב עצר לי בעצמו סנטימטרים ספורים לפני עליה על באנקט בחניה.

בקרת השיוט האדפטיבית לא פחות ממדהימה, ונסיעות ארוכות פחות מעייפות בגלל רמת ריכוז נדרשת נמוכה יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נוהג בקארוק ליסינג כבר כחצי שנה, מאוד מרוצה.

לאחרונה אף גיליתי שיש מע' בלימה אוטומטית גם ברוורס... הרכב עצר לי בעצמו סנטימטרים ספורים לפני עליה על באנקט בחניה.

בקרת השיוט האדפטיבית לא פחות ממדהימה, ונסיעות ארוכות פחות מעייפות בגלל רמת ריכוז נדרשת נמוכה יותר.

 

תודה אבל הסקודה ירדה מהפרק.

נראה כרגע שהסיטרואן תהיה הבחירה עבורי. אני משוכנע שכל השלוש מצוינות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם כבר קיבלת החלטה? במידה וכן פרט מדוע ולמה?

אני נמצא באותה דילמה - אבל נוטה ל- 3008 במיוחד בגלל הנראות של הרכב שהוא פשוט יפה

וגם עד יום ראשון חייב החלטה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
האם כבר קיבלת החלטה? במידה וכן פרט מדוע ולמה?

אני נמצא באותה דילמה - אבל נוטה ל- 3008 במיוחד בגלל הנראות של הרכב שהוא פשוט יפה

וגם עד יום ראשון חייב החלטה

 

נראות חיצונית זה אחלה, ברכב נהגת ?


Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נראות חיצונית זה אחלה, ברכב נהגת ?

 

אכן כן, עשיתי נסיעת מבחן ומאוד התרשמתי לטובה לעמט ציפייה לרכב יותר רך, כי זה קצת נוקשה בהשוואה לרכבים צרפתיים.

אבל בסיטרואן לא נהגתי כי רק בימים האחרונים הרכב נכנס למשוואה בעיקר בגלל פער המחיר.

ועם פער המחיר עדיין ה 3008 מוביל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...