Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה דור 2 (2007-2014).


saarb737
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 756 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתעניין בסקודה כפי שצוין בכותרת.

הבנתי שדגם ה1.2 ליטר מאוד חסכוני בדלק. (לא בטוח אם זה הדגם של ה6 או 7 הילוכים, מה שכן, זה DSG).

רציתי לדעת אם למישהו כאן יש נסיון עם הרכב הזה יכול להמליץ\להזהיר ממנו.

האם יש תקלות לביתה הזו? הרכב אמין? מה מחיר חלפים? אני מגיע מטויוטה ואני אוהב טויטה אך זו שאצלי כת פשוט דפוקה בכל דרך אפשרית.

מחפש את הסקודה בגלל החיסכון בעיקר. לכן רוצה לדעת מה מחיר החלפים שלה והאם בכלל יש בהם צורך? אולי הרכב מאוד אמין?

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 1.2 טורבו משודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים dsg.

הרכב זריז עם צריכת דלק טובה,1/17 ויותר ניתן לקבח בבין עירוני, אבל הגיר נקודת החולשה, המצמדים יכולים להזדקק להחלפה במיוחד עם רוב הנסיעות בבין עירוני.

ומח גיר.

 

אם אתה חושב לקנות את הרכב רק בגלל צריכת דלק יש חלופות לא פחות טובות למשל טיוטה יאריס, הונדה גאז בעלי גיר רציף עם אמינות טובה. אבל יהיו פחות חזקות.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בעיה יש בטיימינג?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה ריקול בנושא זה, מאז לא זוכר פה שירשורים על בעיות במנועי 1.2.

גם לכמה בעלי רכבים כאלה שאני מכיר לא היו בעיות בטיימינג.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 1.2 טורבו משודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים dsg.

הרכב זריז עם צריכת דלק טובה,1/17 ויותר ניתן לקבח בבין עירוני, אבל הגיר נקודת החולשה, המצמדים יכולים להזדקק להחלפה במיוחד עם רוב הנסיעות בבין עירוני.

ומח גיר.

 

אם אתה חושב לקנות את הרכב רק בגלל צריכת דלק יש חלופות לא פחות טובות למשל טיוטה יאריס, הונדה גאז בעלי גיר רציף עם אמינות טובה. אבל יהיו פחות חזקות.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

"המצמדים יכולים להזדקק להחלפה במיוחד עם רוב הנסיעות בבין עירוני."

הפוך. אם רוב הנסיעות בבין עירוני, בהנחה שאין הרבה פקקים, הגיר "לא מבלה" הרבה בהעברות הילוכים.

התרחיש שאתה מתאר מתאים לרכב שנוסע בעיקר בעיר או נמצא הרבה בפקקים.

 

ג'אז הייבריד תתן לו צריכת דלק טובה יותר מחוץ לעיר מהפאביה (1:19-1:20), אבל בביצועים היא נופלת ממנה.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הכוונה הייתה בעיר.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 756 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

  • תכנים דומים

    • מאת דוד מסרי
      שלום לכולם, 
      אני מעוניין לדעת אם אפשר להתקין בטויוטה קורולה 2014 sun קרוז קונטרול נאמר לי לשאול האם קיים קונקטור מתחת לכרית האויר אשמח לדעת האם מישהו עשה ואם ידוע מחיר של התקנה כזו.
      תודה!! 
    • מאת yoav911gt2
      לאחר שנותרה מאחור בעדכונים הקודמים לסופרמיני של הקונצרן, הפאביה קופצת קדימה לפני כולן עם דור חדש לגמרי.
      הפאביה נוטשת את הפלטפורמה הותיקה לטובת ה-MQB-A0 שעליה מבוססות האיביזה הפולו וה-A1 ומאפשרת לה להנות ממרווח פנים גדול יותר,
      מגוון מנועים רחב יותר והטכנולוגיות העדכניות ביותר של היצרן.
       

       
      המעבר לפלטפורמה אפשר לפאביה לצמוח הרבה. בסיס הגלגלים התארך ב-9.4 ס"מ ל-256.4 ס"מ בסך הכל והאורך הכללי גדל ל-410.8 ס"מ
      (11.1 ס"מ יותר ביחס לעבר). הרוחב גדל ל-178 ס"מ ותא המטען צמח גם הוא ל-380 ליטר. סקודה טוענת שמקדם הגרר של הפאביה החדשה
      עומד על 0.28 והוא הטוב בקטגוריה. הפאביה מתחדשת גם היא בפנסי לד עם אופציה ללד מלא, הגריל העדכני של המותג וגם
      פתחי אוורור אקטיבים בפגוש התחתון על מנת לשפר את האווירודינמיות בשיוט.
       

       
      הפנים של הפאביה מיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים, היא מקבלת, בדומה לאוקטביה, את הסידור של מסך המולטימדיה
      מעל פתחי האוורור המרכזיים וכן את ההגה החדש בעל שני החישורים. בדומה לאיביזה, גם הפאביה מקבלת ברמות הגימור הגבוהות
      לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' ומולטימדיה בעלת תצוגה בגודל 9.2 אינץ'. גרסאות הביניים יצטרכו להסתפק במערכת בולרו 8 אינץ' והנמוכות
      במערכת בסיסית עם מסך של 6.5 אינץ' בלבד. תוספות אבזור נוספות הן בקרת אקלים דו-אזורית, שמשה קדמית מחוממת, תאורת אווירה,
      פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.
       

       
      היצע המנועים שגרתי למדיי כאשר הפאביה מוסיפה להיצע שלה את ה-1.5 טורבו 150 כ"ס בתור הגרסה הבכירה.
      זו מגיעה עם גיר אוטומטי בלבד (DSG7) . מנועי הליטר מוצעים גם הן עם אותה תיבה אוטומטית או תיבה ידנית והביצועים לא רעים,
      9.5 שניות למאה בגרסת ה-110 כ"ס ו-7.9 שניות בגרסת ה-150 כ"ס ועם מהירות מירבית של 205 קמ"ש ו-225 קמ"ש בהתאמה.
      גרסאות הדיזל של הפאביה ירדו מההיצע, וכן לא צפויות להגיע בזמן הקרוב גרסאות היברידיות או גרסת ביצועים. 
       

       
      הפאביה החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת 2022, כאשר גרסת סטיישן צפויה להצטרף אליה שנה מאוחר יותר.
       

       







    • מאת yoav911gt2
      לאחר שנותרה מאחור בעדכונים הקודמים לסופרמיני של הקונצרן, הפאביה קופצת קדימה לפני כולן עם דור חדש לגמרי.
      הפאביה נוטשת את הפלטפורמה הותיקה לטובת ה-MQB-A0 שעליה מבוססות האיביזה הפולו וה-A1 ומאפשרת לה להנות ממרווח פנים גדול יותר,
      מגוון מנועים רחב יותר והטכנולוגיות העדכניות ביותר של היצרן.
       

       
      המעבר לפלטפורמה אפשר לפאביה לצמוח הרבה. בסיס הגלגלים התארך ב-9.4 ס"מ ל-256.4 ס"מ בסך הכל והאורך הכללי גדל ל-410.8 ס"מ
      (11.1 ס"מ יותר ביחס לעבר). הרוחב גדל ל-178 ס"מ ותא המטען צמח גם הוא ל-380 ליטר. סקודה טוענת שמקדם הגרר של הפאביה החדשה
      עומד על 0.28 והוא הטוב בקטגוריה. הפאביה מתחדשת גם היא בפנסי לד עם אופציה ללד מלא, הגריל העדכני של המותג וגם
      פתחי אוורור אקטיבים בפגוש התחתון על מנת לשפר את האווירודינמיות בשיוט.
       

       
      הפנים של הפאביה מיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים, היא מקבלת, בדומה לאוקטביה, את הסידור של מסך המולטימדיה
      מעל פתחי האוורור המרכזיים וכן את ההגה החדש בעל שני החישורים. בדומה לאיביזה, גם הפאביה מקבלת ברמות הגימור הגבוהות
      לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' ומולטימדיה בעלת תצוגה בגודל 9.2 אינץ'. גרסאות הביניים יצטרכו להסתפק במערכת בולרו 8 אינץ' והנמוכות
      במערכת בסיסית עם מסך של 6.5 אינץ' בלבד. תוספות אבזור נוספות הן בקרת אקלים דו-אזורית, שמשה קדמית מחוממת, תאורת אווירה,
      פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.
       

       
      היצע המנועים שגרתי למדיי כאשר הפאביה מוסיפה להיצע שלה את ה-1.5 טורבו 150 כ"ס בתור הגרסה הבכירה.
      זו מגיעה עם גיר אוטומטי בלבד (DSG7) . מנועי הליטר מוצעים גם הן עם אותה תיבה אוטומטית או תיבה ידנית והביצועים לא רעים,
      9.5 שניות למאה בגרסת ה-110 כ"ס ו-7.9 שניות בגרסת ה-150 כ"ס ועם מהירות מירבית של 205 קמ"ש ו-225 קמ"ש בהתאמה.
      גרסאות הדיזל של הפאביה ירדו מההיצע, וכן לא צפויות להגיע בזמן הקרוב גרסאות היברידיות או גרסת ביצועים. 
       

       
      הפאביה החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת 2022, כאשר גרסת סטיישן צפויה להצטרף אליה שנה מאוחר יותר.
       

       








      לצפייה במאמר המלא
    • מאת Nissan Skyline GTR
      שלום לכולם
      הזמנתי צלחות בלם קדמיות עבור הרכב שלי וגיליתי שהן לא מתאימות לדגם שלי.
      בין היתר מתאימות לסובארו XV עד שנת 2017 כולל (שלי 2018 צורה חדשה לכן הטעות..)
      מדובר במק"ט ברמבו:  09A92111
      הצלחות מצופות למניעת חלודה.
      המק"ט הנ"ל מחליף את המק"טים הבאים של סובארו: 26300AG01A , 26300AG01B , 26300FE040 , 26300SA000 , 26300SA001
      וגם את מק"ט טויוטה: SU00300586
      ניתן לראות את כל הפרטים באתר:
      https://www.bremboparts.com/asiapacific/en/catalogue/subaru-xv-gt-2-0-i-awd-gt7/000128023-1
       
      אני קניתי ב-380 ש"ח (מוסר גם את הקבלה כמובן)
      מחיר מכירה: 350 ש"ח, גמיש אם המכירה תתבצע בשבוע הקרוב.
      בהודעות פרטיות בבקשה
       
      מתאים לכל הרכבים הבאים:
      BRZ2.0 06/12  FORESTER (SG_)2.0 S Turbo AWD 02/02 - 05/05 FORESTER (SG_)2.5 AWD (SG9) 12/03 - 05/05 FORESTER (SG_)2.5 AWD (SG9, S11SG, S12SH) 06/05 - 05/08 FORESTER (SH_)2.0 D AWD (SHH) 09/08 - 09/13 FORESTER (SH_)2.5 AWD 03/11 - 09/13 FORESTER (SH_)2.5 AWD (SH9) 06/08 - 09/13 FORESTER (SH_)2.5 AWD (SH9) 01/09 - 09/13 FORESTER (SJ_)2.0 D AWD 03/13  FORESTER (SJ_)2.0 i AWD 03/13  FORESTER (SJ_)2.5 AWD (SJ9) 11/12  IMPREZA Estate (GG)2.0 WRX Turbo AWD 12/02 - 09/06 IMPREZA Estate (GG)2.5 WRX AWD (GGG) 09/05 - 12/08 IMPREZA Hatchback (GP_)2.0 AWD (GP7) 01/12  IMPREZA Hatchback (GR, GH, G3)2.0 D AWD 01/09 - 03/12 IMPREZA Hatchback (GR, GH, G3)2.0 D AWD 01/11 - 12/11 IMPREZA Hatchback (GR, GH, G3)2.5 AWD (GHE) 01/08 - 09/11 IMPREZA Hatchback (GR, GH, G3)2.5 WRX STI 330S AWD 05/09 - 12/10 IMPREZA Saloon (GD)2.0 WRX Turbo AWD 12/02 - 03/07 IMPREZA Saloon (GD)2.5 i WRX AWD (GDG) 09/05 - 12/08 IMPREZA Saloon (GD)2.5 WRX STi AWD (GDF) 09/05 - 12/07 LEGACY IV (BL)2.0 D AWD 02/08 - 12/09 LEGACY IV (BL)2.5 AWD (BL9) 09/03 - 04/09 LEGACY IV (BL)2.5 i AWD (BL9) 09/07 - 12/09 LEGACY IV Estate (BP)2.0 D AWD 02/08 - 12/09 LEGACY IV Estate (BP)2.5 AWD (BP9) 09/03 - 04/09 LEGACY IV Estate (BP)2.5 i AWD 01/08 - 12/09 LEGACY V (BM)2.0 D AWD 09/09 - 12/14 LEGACY V Estate (BR)2.0 D AWD 09/09 - 12/14 LEGACY V Estate (BR)2.0 D AWD 01/13 - 12/14 LEGACY V Estate (BR)2.5 i AWD (BR9) 09/09 - 12/14 LEGACY V Estate (BR)2.5 i AWD (BRM) 07/12 - 12/14 OUTBACK (BR)2.0 D AWD 01/13  OUTBACK (BR)2.0 D AWD (BRD) 09/09  OUTBACK (BR)2.5 i AWD 01/13  OUTBACK (BR)2.5 i AWD (BR9) 09/09  XV (_GP_)1.6 i AWD (GP3, G33GP) 03/12  XV (_GP_)2.0 D AWD 03/12  XV (_GP_)2.0 D AWD (GPD) 03/12  XV (_GP_)2.0 i AWD (GP7, G33GP) 03/12  XV (GT)1.6 i AWD (GT3) 08/17  XV (GT)2.0 i AWD (GT7) 04/17 


    • מאת yoav911gt2
      מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק.
       
      הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד.
      גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה.

       
      הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים.
      הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא הנוסעים.
      רמת הגימור הגבוהה, L&K זוכה לקבל מושבים מפנקים הכוללים אפשרויות חימום, קירור ועיסויי. מערכת הסאונד האופציונלית מבית canton
      מקבלת עוד שני רמקולים ביחס לעבר וכעת מציעה עשרה כאלו בתא הנוסעים.
       

       
      במערכת המולטימדיה אין שינוי מהותי, המסכים נותרים כפי שהיו, 9.2 אינץ' במסך הראשי ביחד עם לוח מחוונים דיגיטלי (אופציונלי) בגודל 10.25 אינץ'.
      אליהם התווספה כעת העוזרת הקולית החדשה של סקודה, 'לאורה' לצורך תפעול קולי של מערכות שונות ברכב. 
       

       
      להיצע מערכות הבטיחות הקיים של הקודיאק מתווספת תכונה חדשה שנקראת crew protect assist. התכונה הזו כוללת ראדרים נוספים באחורי הרכב
      ויכולה לקרוא ולהגיב מצבים של תאונה או כמעט תאונה שמגיעה מאחור, על ידי הידוק חגורות וסגירת חלונות על מנת לצמצם את הפציעות.
       

       
      מבחינת מנועים אין שינויים דרמטיים, בנוסף לכך שפולקסווגן - בעלת הבית - כבר הצהירה קודם שאיננה הולכת לפתח מנועי בערה פנימיים חדשים, אלא רק לפתח את הקיימים.
      המנוע הבסיסי הוא ה-1.5 TSI עם 150 כ"ס משודך לתיבה ידנית (לא אצלנו) או אוטומטית שבעה הילוכים. מעליו יושב מנוע 2.0 עם 190 כ"ס.
      מהצד של הדיזל קיים מנוע 2.0 בהספקים של 150 או 200 כ"ס עם תיבה אוטומטית בלבד. הגרסה החזקה של הדיזל והבנזין הגדול מגיעות בלעדית עם הנעה כפולה,
      לעומת כאופציה באחרות. גרסת הקצה של הקודיאק, ה-RS, מאבדת את מנוע הדיזל שלה לטובת המנוע של האוקטביה RS, שני ליטר טורבו עם 245 כ"ס.
       
      הקודיאק המחודש צפוי להגיע לשוק האירופאי ביולי הקרוב ואלינו כנראה לא הרבה לאחר מכן.
       


       

       

       

       

       


      לצפייה במאמר המלא
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • Members

×
×
  • תוכן חדש...