Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Eli Pimpshtein

בעית סחיבה מוזרה במאזדה שאף מוסך לא מסוגל לעזור לי ולא מצליח לאתר

שימו לב! השרשור הזה בן 365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

בעל המוסך טוען שבלי תקלה בלוח השעונים אין לו מה לטפל לא מבין את הטענה הזאת , כל התקלות רואים בלוח השעונים ?

קרה לי משהו מוזר לפני חודש אני רגיל שהרכב חנוק ולא זז אבל פעם ראשונה שהוא היה חנוק והגעתי עד לרצפה ואחרי כמה שניות הסלד קפץ ל 5.5 - 6 אלף עשה רעש מטורף הורדתי רגל מהגז וזה הפסיק ( הבנתי שזה נקרא גיר מחליק ) זה קרה פעם אחת ולא חזר יותר ולא נדלקה שום נורה בלוח שעונים AT בגלל זה ביקשתי מבעל המוסך לבדוק שמן גיר אולי חסר אבל הוא טוען שלא חסר כלום בדקתי שמן גיר ויש פס דק מאוד של שמן אבל מרוח על הכול בהיר מאוד חום דבש ראיתי סירטון באמריקה מאזדה 3 השמן של הגיר היה בכלל אדום ונראה סמיך יותר לא בהיר כמו אצלי

כזה צבע נראה השמן גיר אצלי חלק שקוף וחלק בצבע חום דבש בסוף , מרוח על כל המדיד ממש דק

https://engieapp.com/he/איך-בודקים-שמן-גיר/

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זאת תקלה במערכת הדלק.

אין קשר לגיר.


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסנן דלק / משאבת דלק / לחץ דלק יכול לגרום לבעיה כזאת של סחיבה ? בעל המוסך טוען שחייב להידלק נורת אזהרה אחרת אין לו מה להחליף " כנראה שאני לא מקצועי מספיק חפש מוסך אחר " זאת התשובה בגדול שקיבלתי ממנו :( אמרתי לו שהוא מקצועי פשוט לא משתלם לו כלכלית לחפור בבעיה אז הוא מחפף אותי ואת הבדיקה , דרך אגב מוזר שאצלי השמן גיר בצבע חום דבש ראיתי ביוטיוב שהשמן אמור להיות אדום וגם באתר הזה כתוב ששמן גיר אמור להיות אדום

https://www.car-gears.co.il/איך-בודקים-שמן-גיר-אוטומטי/

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן, אתה מתאר מקרה נפוץ. אתה לוחץ על גז, אין תגובה או תגובה "חלשה". פשוט כי הדלק לא מגיע למנוע כמו שצריך. לא תדלק שום נורת אזהרה במקרה כזה במכוניות ישנות.


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאז שהם שמו לי מסנן דלק ( ליד איפה שמתדלקים ) הרכב מרגיש עגלה מת אולי אתה באמת צודק אולי זאת באמת הבעיה זה התחיל מאז שהחליפו לי את המסנן הזה או שהיה לרכב מזרק אירודיום ושמו לו רגיל ואז הביצועים ירדו למרות שקשה לי להאמין שהניצוץ של האירודיום עושה כזה הבדל גדול , אם זה משאבה של דלק הלך עלי זה בטח ארגזים של כסף :(

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כמובן, אתה מתאר מקרה נפוץ. אתה לוחץ על גז, אין תגובה או תגובה "חלשה". פשוט כי הדלק לא מגיע למנוע כמו שצריך. לא תדלק שום נורת אזהרה במקרה כזה במכוניות ישנות.

 

זה קורה לי בעיקר בהאצות שאני צריך כח נגיד אני ב 20 ורוצה להגיע ל 50 או מ 40 ל 70 במהירויות נמוכות בעיקר

אם זה היה בעיה של גיר מחליק ולא מערכת דלק הייתה נדלקת נורה AT ? אם זה היה גיר מחליק הייתי בטח מרגיש את זה כל הזמן לא רק פעם אחת לפני חודש וזהו

דברים נוספים ששמתי לב אליהם :

אני מגיע ל 100 אני מרגיש שהרכב לא יציב זז ימינה שמאלה וההגה נהיה קל אבל זה בטח קשור לאיזון גלגלים או שזה קשור לצמיגים שהם רכים קלבר , האמברקס שהוא לא מופעל זז קצת (רופף קצת אני יכול להזיז אותו ימינה שמאלה) ואם אני מרים אותו הוא יציב חזק ולא זז , ואם אני עולה על בור או כביש משובש אני מרגיש בום בום זה בטח בולמים :( אוף הרכב מתחיל להתפרק .

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזון גלגלים או שלדה עקומה.


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלדה עקומה ? הרכב לא עבר תאונה , אני חושד בצמיגים " קלבר " הם רכים מאוד הרכב לא יציב , נסעתי עם סוזוקי אלטו בעבודה עם אותם צמיגי קלבר והרכב מעל 100 היה " שט " ימינה שמאלה מתנדנד כי לפני הקלבר היה לסוזוקי צמיגים סינים והרכב היה יותר יציב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אלהן אלי!

בבדיקת מחשב במוסך, מלבד חיפוש אחרי תקלות שמחשב הרכב רושם, חשוב לא פחות להכנס לפרמטרים של הרכב כשהוא מונע, לעבור פרמטר פרמטר(חיישן MAF, MAP, טמפרטורת מים, למבדה וכ״ו) כדי לוודא שאין זיוף של חיישן. אלי, לא תמיד מחשב הרכב מזהה זיוף או תקלה, לקרוא ולהבין את כל הפרמטרים זה לא פחות חשוב, אם לא יותר באבחון מקצועי במערכות הרכב.

ברגע שתשלול תקלות, זיוף חיישנים ותוודא מערכת הדלק תקינה והבעיה עדיין נמשכת אז זאת כנראה בעיה מכאנית. תתחיל מקטן ותעלה בהדרגה, תבדוק פלאגים תקינים, חוטי הצתה שיהיו מחוברים כמו שצריך הן לפלאג והן לכוייל(שלא יהיה בריחת ניצוץ), פילטר דלק, פילטר אוויר.

תעבור על הכל ותעדכן, בהצלחההה!!!


Citroen Xsara 1.8 v16 1998

:onfire:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

משום מה אף אחד לא טרח להעלות את נושא המצערת.

 

הייתי ממליץ על ניקוי של בית המצערת, לא אתפלא שזאת בדיוק הבעייה שלך.

 

לגבי חיישן חמצן - למרות שלא נדלקה נורה, האם נבדק? אני אומר את זה כי כתבת שבלילה הרכב סוחב טוב יותר וזה מכיוון שכשקר יותר, האוויר עשיר יותר בחמצן ולכן גם הרכב נוסע טוב יותר.

 

בהצלחה!


חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
משום מה אף אחד לא טרח להעלות את נושא המצערת.

 

כי נקיון המצערת משפיע בסרק ובעומס נמוך מאוד (מאוד!).

ההשפעה של נקיון המצערת בעומס זניחה עד לא קיימת.


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חביבי, הרכב הזה לא זז מתחת ל3.5 -4000 סל"ד

אבל בניגוד לרכבי םאחרים שנסעתי עליהם , הרכב הזה מאיץ יפה בסל"ד הזה, והוא לא עגלה כמו שמתארים אותו.

 

אתה גם חושב שיש לך רכב טורבו עם 500 כח סוס, הרכב לא נחשב חזק, 105 כח סוס, גיר 4 הילוכים ו14.8 מומנט.

 

אבל כמו שאמרתי, באיזור ה4000 אי אפשר לקרוא לו עגלה יותר מדי, עושה את העבודה.

 

והמנוע 2000 שאתה כל כך אוהב בשנתונים האלה על פי גם מכונאים שמכירים את הרכב , הרבה פחות אמינה מה1.6 (שגם יש לה בלאי )

תעשה חישוב אם שווה לך עוד קצת כח בירידה באמינות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חביבי, הרכב הזה לא זז מתחת ל3.5 -4000 סל"ד

אבל בניגוד לרכבי םאחרים שנסעתי עליהם , הרכב הזה מאיץ יפה בסל"ד הזה, והוא לא עגלה כמו שמתארים אותו.

 

אתה גם חושב שיש לך רכב טורבו עם 500 כח סוס, הרכב לא נחשב חזק, 105 כח סוס, גיר 4 הילוכים ו14.8 מומנט.

 

אבל כמו שאמרתי, באיזור ה4000 אי אפשר לקרוא לו עגלה יותר מדי, עושה את העבודה.

 

והמנוע 2000 שאתה כל כך אוהב בשנתונים האלה על פי גם מכונאים שמכירים את הרכב , הרבה פחות אמינה מה1.6 (שגם יש לה בלאי )

תעשה חישוב אם שווה לך עוד קצת כח בירידה באמינות.

יש לך/הייתה לך מזדה ספיריט 2 ליטר/מזדה 3 1.6 ליטר?

על סמך מה אתה קבעת שהספיריט פחות אמינה?

עוד קצת כוח? 150 כ"ס זה בערך פי 1.5 מ 105 כ"ס.

ה 1.6 שהייתה לי הייתה אמינה, והספיריט 2.0 שיש לי כרגע אמינה יותר. פשוט מכונית מצוינת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כוחות סוס זה בכלל לא רלוונטי אלא מומנט וטורבו שאין פה את שניהם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יש לך/הייתה לך מזדה ספיריט 2 ליטר/מזדה 3 1.6 ליטר?

על סמך מה אתה קבעת שהספיריט פחות אמינה?

עוד קצת כוח? 150 כ"ס זה בערך פי 1.5 מ 105 כ"ס.

ה 1.6 שהייתה לי הייתה אמינה, והספיריט 2.0 שיש לי כרגע אמינה יותר. פשוט מכונית מצוינת.

 

מהיכרות שלי עם מכונאים שמכירים את הדגמים האלה, ומדברים שראיתי כשעבדתי במוסכים...

ולא אמרתי שהיא לא אמינה, אמרתי אמינה פחות מה1.6.

וכן כמו שאמרתי גם ל1.6 יש בלאי, אני מת על מאזדה, הרכב הזה מרגיש הרבה יותר מ2007 אבל עדיין זו דעתי.

וכן יש לי מאזדה 3 1.6, בניגוד לאלי אני לא ציפיתי שהרכב יהיה מטוס , אם לא תלחץ חזק הרכב לא יזוז אבל כשמגיעים לסל"ד של 4000 הוא מתקדם לא רע.

 

משווה אותה לכל מיני רכבים קודמים שנסעתי, הסחיבה של המאזדה סבירה.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...