Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Eli Pimpshtein

בעית סחיבה מוזרה במאזדה שאף מוסך לא מסוגל לעזור לי ולא מצליח לאתר

שימו לב! השרשור הזה בן 365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

מצד שני - אני חושב שאם הייתה התארכות שרשרת אחד החיישני תזמון היה מקפיץ קוד תקלה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מצד שני - אני חושב שאם הייתה התארכות שרשרת אחד החיישני תזמון היה מקפיץ קוד תקלה .
לא בהכרח. בכל זאת רכב עם מערכת ניהול מנוע בת 12 ויותר כשהתקן של הזיהום אוויר לא היה מחמיר כמו היום.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא בהכרח. בכל זאת רכב עם מערכת ניהול מנוע בת 12 ויותר כשהתקן של הזיהום אוויר לא היה מחמיר כמו היום.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

דווקא בדגמי ה3 לא נתקלתי בהתארכות שרשרת - אבל מצד שני לא יצא לי להתעמק מדי .

מה שכן-

בהחלט הייתי בודק את הרכב עם מחשב , ערכים של דלק בקצר וארוך .

נתוני ואקום.

 

לפני הכל - פילטר דלק, רק בגלל שהטרול ציין שמאז ההחלפה זה התחיל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מאזדה 3 לא בנוייה לתת האצות ברמזור ובעיקרון בין 80 ל120 לוקח שבוע.

שאלה רק לגבי השרשרת טיימינג, השרשרת עבה מאוד ונראת כמו עשר שרשראות אופניים מחוברות... בטוחים שיש כזה דבר פיספוס שן בשרשרת כזו?

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

 

במהירות שזה מסתובב לדעתי כל ברזל שיהיה ישחק עם הזמן..

בעניין הסחיבה של המאזדה, בדקתי את השרשרת אצלי והופתעתי לגלות שהשרשרת הוחלפה לרצועת טיימינג וזה כנראה כל מה שעושה את הבעיות

פותח האשכול אני ממליץ לך לפתוח מכסה מנוע ולבדוק אולי גם אצלך שמו רצועה מהאיביי

 

מישהו יודע איפה אפשר להשיג שרשרת מקורית?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

במהירות שזה מסתובב לדעתי כל ברזל שיהיה ישחק עם הזמן..

בעניין הסחיבה של המאזדה, בדקתי את השרשרת אצלי והופתעתי לגלות שהשרשרת הוחלפה לרצועת טיימינג וזה כנראה כל מה שעושה את הבעיות

פותח האשכול אני ממליץ לך לפתוח מכסה מנוע ולבדוק אולי גם אצלך שמו רצועה מהאיביי

 

מישהו יודע איפה אפשר להשיג שרשרת מקורית?

לא, אי אפשר סתם ככה לשים רצועה במנוע שבנוי לעבוד עם שרשרת.

אם יש לך רצועת תזמון (אתה לא מתבלבל עם רצועת אביזרים?), אז כך המנוע תוכנן ונבנה מהמפעל.

 

כיצד בדקת? האם פירקת מכסים? רצועת/שרשרת תיזמון לא גלוייה בתא המנוע ונדרשים כמה פירוקים בשביל להגיע אליה.


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אלי, בשביל הספורט ורק כי אתה טרול אמיתי, אני לא עובד בשום מוסך של מזדה וכן, יש לי רישיון, מ 2007 בערך, וכן - היו לי 2 מזדות, אחת 3, 1.6 2008 והשנייה 2.0 2008, ככה שיש לי יותר ניסיון במזדה ממה שאתה תוכל לדמיין...

 

ואתה טרול, כי אם נסתכל בכל השרשורים שלך לאחרונה נראה שאתה די טוחן מים וחופר את החיים בפוסטים שלא מובילים לשום מקום ואנשים (באמת אנשים טובים) מנסים לעזור לך ואתה מגיב בלי קשר למה שרושמים.

 

 

אז - הצעה שלי, או שתתנייד באוטובוסים או שתפסיק לשגע את השכל לחברי הפורום (במחשבה שנייה, אתה מוזמן להמשיך, אתה מספק לי בידור בשעות הערב המאוחרות של היום)..


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

בעניין הסחיבה של המאזדה, בדקתי את השרשרת אצלי והופתעתי לגלות שהשרשרת הוחלפה לרצועת טיימינג וזה כנראה כל מה שעושה את הבעיות

פותח האשכול אני ממליץ לך לפתוח מכסה מנוע ולבדוק אולי גם אצלך שמו רצועה מהאיביי

 

מישהו יודע איפה אפשר להשיג שרשרת מקורית?

 

יש מצב שיש לי רצועה במקום שרשרת ? אצלך שמו רצועה ? הרכב היה בליסינג במקור אני אבדוק את זה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך שרשרת טיימינג, במזדה אין רצועה...


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני נוסע עם M במקום D ואני מושך הילוכים ידני לכיוון 3-4K סלד ומחזיר ל D אז הרכב זורם יותר אבל עדיין מרגישים שהמנוע והגיר משהו שם לא זורם הרכב מרגיש כבד 10 טון לא טון ורבע כאילו שמו לרכב מנוע של ליטר עם 60 כ"ס וגיר של סוזוקי אלטו , אם אני אראה שאף מוסך לא מסוגל לתקן את הבעיה אני אקנה רכב חדש חשבתי ללכת על סוזוקי משהו חסכוני בדלק או אפילו פיגו' 108 1.2 ליטר ידני ברכב הבא אין מצב שאני לוקח משהו שיורד מ 13 ק"מ לליטר , יש באתר הזה כלי שמאפשר עזרה למציאת רכב חדש ונתנו לי 4 אפשרויות ואחד מהם טויוטה פריוס 2003 היברידי חחחח מנוע 1.8 ב 28 אלף שקל מי יקנה רכב היברידי בשנה כזאת ? הבטריה כבר מתה (: שלא נדבר על הקרינה הגבוהה שהייתה בדגמים הראשונים

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רואה? אני ממליץ לך לקנות רב קו..


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את ההודעות הלא קשורות שלך.

לאף מוסך אין אינטרס לבזבז את הזמן שלו על רכב ישן שלא מראה תקלה במיוחד למוסכי יבואן.

בכל מקרה הייתי מתחיל עם מערכת הדלק או מנסיוני חיישן נקישות תקול שלא מראה תקלה והרכב לא מגיב לדוושת הגז.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי היום עם בעל המוסך הוא מתעקש שבלי תקלה בלוח שעונים אין לו מה להחליף ברכב , הוא גם ציין שהרכב מאוד ישן " 2007 " ושככה הרכבים היו פעם לא סוחבים ושותים דלק ושה 1.6 ידוע הוא עגלה בקושי זז ואם אני רוצה ביצועים לקחת מנוע 2 ליטר לדבריו ההבדל ענק משמעותית , קבענו שאני אגיע למוסך שבוע הבא והוא אישית יבדוק לי את הרכב , לפני חודש קרה לי משהו מאוד מוזר ברכב הפעלתי מזגן וכרגיל הפעלתי את המזגן והרכב לא הגיב לדוושת הגז הגעתי לרצפה ולא הגיב שמחצתי את הדוושה הסלד קפץ כמו משוגע לכיוון ה 6 אלף סיבובים ואחרי כמה שניות הכול חזר אמרו לי שזה קשור לגיר מחליק אבל זה קרה לי פעם 1 ומאז לא קרה שוב קראתי שזה יכול להיות בגלל שמן גיר אבל בעל המוסך מתעקש שהשמן גיר בסדר או בגלל המחשב גיר הכול יכול להיות או משאבה דלק אי אפשר לדעת

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב בן 12, אתה ברצינות מצפה שיהיה חף מתקלות? אני גם נוסע ברכב ישן אפילו יותר, יחסית אמין אבל מה לעשות, עם יותר מ 100 ק"מ כל יום, מתחילות כל מיני בעיות. קח בחשבון שבשנתונים כאלה יש סוגי רכבים שכבר מושבתים, ממזמן.

 

חוץ מזה בחיי שאני לא מבין אותך - אתה סתם מסתובב סביב עצמך... מחפש רכב נורמלי ליומיום שיהיה חזק וחסכוני? למה אתה לא קונה דיזל? פלואנס, מגאן, לטיטוד - יתנו לך מספיק כוח (הלטיטוד בכלל חזק מאוד) במחיר סביר ועם צריכה מצוינת.


אימפלה 2005 3.4 6 מקומות

:-D

סוניק RS 2014

בעבר: ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דוגמאות מרכבים ישנים שהיו לי עם בעיות סחיבה:

1. סתימה באגזוז, אופן בדיקה - לשים יד מול האגזוז ולהרגיש אם יוצא זרם מספיק חזק כשלוחצים גז.

2. כיוון הצתה, אם יש ברכב הזה.

3. משאבת דלק עייפה, פילטר משאבת דלק סתום.

4. סתימה בפילטר דלק, סיתמה במערכת דלק. לבדוק מתי פעם אחרונה הוחלף פילטר דלק. לנקות את מערכת הדלק עם תוסף דלק.


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...