-
הצטרפו למשפחה
היי, היי אתה (או את) שם!
אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".
אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי.
אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
מבקש המלצה למסלול מירוצים באירופה לא יקר
שימו לב! השרשור הזה בן 533 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.
-
תכנים דומים
-
מאת yoav911gt2
אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט.
הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
תוספת של יותר מ-45 כ"ס בהשוואה ל-GTI הרגילה.
על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.
על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה.
על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
לצפייה במאמר המלא
-
מאת yoav911gt2
אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט.
הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
תוספת של יותר מ-45 כ"ס בהשוואה ל-GTI הרגילה.
על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.
על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה.
על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
-
מאת samiking
שלום חברים,
אני מתכוון לנסוע לחו"ל בימים הקרובים ורציתי לבדוק אם אני יכול לקבל ביטוח בארץ על נהיגה באירופה. אני מעוניין בביטוח מקיף+ביטול השתתפות עצמית.
יש חברות בארץ שמתעסקות בזה?
שכרתי רכב דרך EcoVia וחברת הביטוח היא Discovercarhire.com,אבל כאמור אני רוצה לשלם בנוסף לחברה בארץ ולנסוע בראש רגוע.
-
מאת samiking
שלום חברים,
אני מתכוון לנסוע בקרוב לאיטליה, חקרתי מעט את חוקי הנהיגה שם אבל לא הבנתי האם מותר לפנות שמאלה באור אדום? והאם מותר לפנות ימינה באדום? ואם אין רמזור, למי זכות קדימה?
אשמח אם מישהו יבהיר, או יתן טיפים אחרים על החוקים שם.
תודה רבה רבה.
-
מאת MrSPy
הי,
אני טס בחודש נובמבר לצפון איטליה.
מתכנן ללכת למוזיאונים של פרארי למבורגיני ופגאני.
בנוסף אני מעוניין לנהוג על פרארי, ראיתי שיש מלא דברים אבל כולם זה נהיגה בכבישים של איטליה,
קצת בעייתי אני מניח לנהוג שם במהירות גבוהה בעיקר שאני לא מכיר את המקום..
חשבתי ללכת יותר על כיוון של נהיגה במסלול מרוצים אמיתי על פרארי הייתי שמח לשמוע המלצות מאנשים שעשו
איפה אפשר למצוא דברים כאלה בצפון איטליה, האם יש צורך להזמין מראש, מה המחירים ופרטים נוספים שיכולים לעזור ?
כמו כן אשמח לשמוע על עוד אפציות מוטריות שניתן לעשות בצפון איטליה ואתם ממליצים לעשות.
המשך יום טוב
-
-
נושאים פופולריים
-
נושאים מתעדכנים
-
עד כמה נפוץ השימוש ברפידות בלם המצוידות בחיישן בלאי חשמלי? 1 2
מאת Daniel009, בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
- 17 תגובות
- 215 צפיות
-
- 15 תגובות
- 608 צפיות
-
- 0 תגובות
- 2 צפיות
-
- 20,688 תגובות
- 764,497 צפיות
-
- 251 תגובות
- 38,957 צפיות
-
- 0 תגובות
- 15 צפיות
-
מאמר: החתמה בעולם הרכב - האם התופעה המוכרת מבעלי חיים מתרחשת גם ביחס בני בני אדם למכוניות? 1 2 3 4 6
- 79 תגובות
- 1,890 צפיות
-
טיפול 15,000 ראשון פיג'ו 5008 דיזל 1.5hdi - פילטר אויר 1 2 3 4
מאת ST12345, בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
- 50 תגובות
- 1,431 צפיות
-
- 50 תגובות
- 3,667 צפיות
-
- 4 תגובות
- 87 צפיות
-
- 1 תגובות
- 22 צפיות
-
- 16 תגובות
- 199 צפיות
-
- 15 תגובות
- 224 צפיות
-
- 11 תגובות
- 490 צפיות
-
- 4 תגובות
- 90 צפיות
-
פוסטים מומלצים
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.