Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש המלצה למסלול מירוצים באירופה לא יקר


106turbo
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

אני מחפש לעשות עם האישה חופשה קטנה באירופה וחשבתי לתכנן אותה לפי מסלולי נהיגה

אז השאלה שלי היא היכן קיימים מסלולי נהיגה ספורטיבית באירופה במחירים סבירים?

מסלולים בסגנון הנורבורגרינג אבל פחות יקר

כל מדינות אירופה הולך

 

ואם יש טיפים אשמח לשמוע

 

תודה.

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תגדיר זול?

אני יכול להגיד לך שיום מסלול בארהב זה סביב ה300 דולר , וביטוח ושכירת רכב למסלול (לא משהו יותר מדי משוגע) יהיה לפחות עוד 500-600 דולר

 

אם מספיק לך כמה הקפות עם בקרות בסופרקאר יש כל מני חוויות מסלול שמתחילות ביותר זול - אבל אתה ממש לא תהיה חופשי על המסלול או מהיר.

 

אל תשכח שרכב שכור רגיל א ס ו ר להעלות על המסלול. יש צורך בביטוח והסכם שכירות מיוחדים אחרת אתה חשוף.

ואם משהו נכנס בך במסלול - אתה לרוב חתום על waiver שזו אחריותך.

 

סהכ ממה שהסתכלתי בזמנן - הרינג יחסית לא יקר ויש הרבה אופציות מוסדרות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעולם משהו שבאמת דומה לרינג, בטח מבחינת המסלול, אבל גם מבחינת הזמינות.

 

באנגליה יש לא מעט אופציות לימי מסלול, חלקן במקומות שמזכירים את מנחת דלתון וחלקן במסלולי המרוצים המוכרים שם. זול ממש, בכל מקרה, זה לא יהיה.

נראה לי שמישהו פה פעם גם כתב על ימי מסלול בצ'כיה, אבל אין לי מושג איך ומאיפה משכירים שם רכב שאפשר לעלות איתו על המסלול

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בתור חברה שפועלת ברינג הן קורסים והן בהשכרת הרכבים שלנו, אני יכול להגיד שהרינג איננו יקר, לא בהשוואה למקומות אחרים.

זה שספורט מוטורי שלעצמו הוא ספורט יקר עם זה אני מסכים.

גם עם הסיכונים אני נאלץ להסכים, לא נעימה התחושה בה מרחפת מעל ראשך השתתפות עצמית גבוהה אם חלילה נקלעת לתאונה עם הרכב.

בסוף העלות משתנה ותלויה באיזה רכב השכרת, כמה הקפות עשית, האם יש לך ניסיון וביצים לעלות לבדך וחסר ניסיון או שלקחת מדריך שיבנה וישפר אותך.

אנחנו פועלים גם בספא בלגיה ושם לא זול מהרינג וכן הלאה במסלולים נוספים...

במקומך הייתי הולך לכיוון של מסעות נהיגה, כך גם אתה וגם הגברת תהנו מנהיגה ברכבי ספורט, מלונות יוקרה, תיירות, אטרקציות... נקודה למחשבה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

מצד שני ברינג עם כל התנאים והנהגים האחרים שבאו ״לנפוש״ שם - גם לא נוהגים (אלא אם כן אתה חסר אחריות או מאוד מנוסה) קרוב למגבלות כמו במסלולים אחרים.

 

זה לא ימי מסלול סגורים - וחובה להתייחס לזה בהתאם.

מספיק לשבת בתדריך בתחילת יום מסלול אמיתי כדי להבין את ההבדל המאוד משמעותי.

 

הרינג זה הרבה יותר חוויה והרבה פחות זמן מסלול פרופר (לדעתי ומניסיוני - שכן כולל זמן מסלול בכמה וכמה מסלולים בארה״ב)

כמו כן - למשהו שמגיע בלי זמן מסלול משמעותי - לא הייתי עולה על מסלול בלי מדריך.

לא תפיק מזה כלום וזו יכולה להיות חוויה דיי מלחיצה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       
    • מאת samiking
      שלום חברים,
      אני מתכוון לנסוע לחו"ל בימים הקרובים ורציתי לבדוק אם אני יכול לקבל ביטוח בארץ על נהיגה באירופה. אני מעוניין בביטוח מקיף+ביטול השתתפות עצמית.
      יש חברות בארץ שמתעסקות בזה?
      שכרתי רכב דרך EcoVia וחברת הביטוח היא Discovercarhire.com,אבל כאמור אני רוצה לשלם בנוסף לחברה בארץ ולנסוע בראש רגוע.
    • מאת samiking
      שלום חברים,
      אני מתכוון לנסוע בקרוב לאיטליה, חקרתי מעט את חוקי הנהיגה שם אבל לא הבנתי האם מותר לפנות שמאלה באור אדום? והאם מותר לפנות ימינה באדום? ואם אין רמזור, למי זכות קדימה?
      אשמח אם מישהו יבהיר, או יתן טיפים אחרים על החוקים שם.
      תודה רבה רבה.
    • מאת MrSPy
      הי,
      אני טס בחודש נובמבר לצפון איטליה.
      מתכנן ללכת למוזיאונים של פרארי למבורגיני ופגאני.
      בנוסף אני מעוניין לנהוג על פרארי, ראיתי שיש מלא דברים אבל כולם זה נהיגה בכבישים של איטליה,
      קצת בעייתי אני מניח לנהוג שם במהירות גבוהה בעיקר שאני לא מכיר את המקום..
      חשבתי ללכת יותר על כיוון של נהיגה במסלול מרוצים אמיתי על פרארי הייתי שמח לשמוע המלצות מאנשים שעשו
      איפה אפשר למצוא דברים כאלה בצפון איטליה, האם יש צורך להזמין מראש, מה המחירים ופרטים נוספים שיכולים לעזור ?
       
      כמו כן אשמח לשמוע על עוד אפציות מוטריות שניתן לעשות בצפון איטליה ואתם ממליצים לעשות.
       
      המשך יום טוב
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.

×
×
  • Create New...