Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
jeep200

צמיגים לפני יציאה לשטח

Recommended Posts

היי חברים כאמור אני מטייל באוסטרליה עם הרכב שקניתי ג’יפ 4*4, אני מתחיל לטייל איתו השבוע במדבר 600 ק׳״מ על דרך לא סלולה אבל עבירה.

עכשיו קראתי בספר הדרכה על הקטע הזה שרצוי להוריד את האוויר בצמיגים ל-25 psi כדי למנוע פנצ׳ר, כשהנורמה של הצמיג שלי אמור להיות 35

האם באמת מומלץ להוריד ל25 psi??

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להוריד לחץ אויר גם לפחות מזה (בשטח טכני/דיונות/בוץ בהם צריך מקס' אחיזה ול"א נמוך מפחית סיכויים לתקר על סלא משונן) אבל חייבים להתקיים התנאים:

1. מהירות נמוכה - הרכב הרבה פחות יציב בל"א נמוך , במיוחד במהירות גבוה אז יש לנסוע קצב תנועה מתאים.

2. רק על שבילים - על שבילים יש פחות אחיזה מאשר על אספלט, הצמיג פחות מתחמם ואין בעיה להיות בלחץ אויר נמוך.

3. למלא אויר לפני עליה על אספלט .

רצוי להצטייד במדחס אויר במיוחד ביבשת כמו אוסטרליה שהמרחק לתחנת הדלק הקרובה הוא רחוק ואין להתסמך עליה כדי לחזור ללחץ אויר תקין.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...