Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

yossiaviel

ספייס סטאר 2019, צריכת דלק קיצונית.

Recommended Posts

יש לנו ספייס סטאר 2014 עם 75000 ק"ם, ומרוצים ממנה מאוד. רכב בסיסי שעושה את עבודתו נאמנה.

מורגשות רעידות פה ושם, רעש מנוע בטורים גבוהים, ורעש מבתי הגלגלים והבולמים. אבל מצד שני היא מפצה, בצריכת דלק מצויינת, זריזות, ואיבזור די נדיב לשנת הייצור שלו, ולמחיר ששולם עבורה.

 

20190603_135020.jpg20190603_134752.jpg

לאחרונה נולד הצורך ברכב נוסף. החלטנו, אני ואשתי שספייסטאר 2019 היא אופצייה מצויינת, כרכב עיקרי, וה-2014 יישאר רכב משני.

הרכב התקבל, במעמד מסירת הציק האישי, כעבור 5 דקות. פשוט שילמנו ויצאנו מהסוכנות עם הרכב.

ה-2019 מתעלה על ה-2014, כמעט בכל פרמטר אפשרי. רעשי רוח ובתי הגלגלים בקושי נשמעים, רעש המנוע שקיים ב-2014 ירד בכ-% 70,

הבולמים טובים יותר בהרבה ואינם ננשמעים כמעט, ורעידות פשוט אין כאן. תודות לתושבות מנוע משופרות.

האבזור נדיב ובשפע .

אז איפה הקיץ כאן?

צריכת הדלק רבותיי. פשוט מזעזעת. על אותם נסיעות בדיוק, באותם תנאים ומהירויות, הספייס סטאר החדשה פשוט גומרת את הדלק הרבה יותר מוקדם. ולא מדובר בהפרש זניח, אלה בלא פחות מ-30% הבדל. וזה המון. כאן באילת, אין פקקים או רמזורים. מהירות הממוצעת נעה נעה בין 40 קמ"ש ל-70. בדקתי גם לחץ אוויר בצמיגים.

כמובן שאין נזילות או ריח דלק, ולא נדלקה אף מנורה בלוח מחוונים. מה שכן, המזגן הרבה יותר חזק, והוא מקרר את הרכב מהר וביעילות.

הרכב אומנם רק עם קצת מעל 300 ק"ם, אבל יש מצב שזה בגלל שהרכב עוד בתקופת ההרצה, הדלק נגמר מהר בצורה כל כך קיצונית?

האם זה בגלל המזגן, או שיש סיבה אחרת? מדובר בסך הכל ב- 2 רכבים אם אותו מנוע וגיר. אפילו לא העליתי על דעתי, ולו לרגע, מצב שבו רכב שעבר מעל 70000 ק"ם, יהיה הרבה יותר חסכוני בדלק, מאותו רכב בדיוק, חדש לגמרי.

כמובן שאין טעם ללכת למוסך, לבזבז זמן יקר, ולבסוף לקבל תשובות הזויות שפוגעות באינטליגנציה.

בכל אופן אם המצב יימשך ככה גם לאחר 1500-2000 ק"ם, לא תהיה ברירה, אלה שדווקא הרכב החדש יהפוך לרכב משני, או אפילו יימכר.

 

20190622_152148.jpg20190622_152407.jpg20190622_152401.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ימכר? לא צריך להסחף. הכסף שתפסיד במכירה יספיק לך כדי לתדלק את הרכב הזה עוד 5 שנים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ככלל, צריכת הדלק ברכב חדש "בהרצה" תהיה גבוהה מעט ממקבילו שהספיק להשתפשף עם כמה עשאות אלפי קילומטרים.

כמה קילומטר יש על הרכב? כמה פעמים תדלקת?


בחופשה קלה מהפורום

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי מצב כזה עם האיוניק, עד כדי לא היה ברור מה הפואנטה ברכב היברידי (הייתה די דומה לצריכה של קורולה 2015 שהייתה לי קודם, 1:14-15 מול 1:13 בקורולה).

 

אחרי 1000 ק"מ זה ירד משמעותית, והתייצב על 1:19-21 בנסיעה רגועה, ו1:17 בנהיגת ליסינג מצוי.

 

לדעתי אם הצריכת דלק לא יורדת אחרי 1500-2000 ק"מ, תפנה למוסך של היבואן

 

כן, אני מבין שאחרי מה שעברת, אתה מעדיף לקבל בעיטה בין הרגליים על פני זה, אבל עדיף ככה. מאשר לא לעשות כלום ולהתחרט אחר כך.


X 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018

 

Wherever you go, there you are

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

334 ק"ם, {יש תמונה} 30 ליטר. רק בעיר. נסיעה עם מזגן. מהירות ממוצע 40-70. לחיצות גז עדינות בגלל ההרצה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

334 קמ נשמע כמו תדלוק ראשון. לא הייתי ממהר לקבוע משהו על בסיס זה.

תן לרכב לסיים הרצה, תמשיך למדוד ותראה אם יש שינוי כעבור 1500-2000 ק"מ.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחכה גם אחרי ה-2000 ק"ם.

כרגע זה עומד על כמעט 12 ק"ם לליטר. רק בעיר,עם מזגן כל הזמן. כאשר המזגן בחדשה עובד הרבה יותר טוב ומוציא הרבה יותר קור.[הדבר גם משפיע על צריכת הדלק]

אחרי ה-2000 ק"ם אבדוק צריכה בבינעירוני, במהירות בין 100 -110 קמ"ש.

אני אופטימי, ומקווה שזה יסתדר.

רק רציתי לדעת, אם המצב הזה זהה לעוד מישהו עם רכב חדש דומה, וזה יסדר לו, מבחינת צריכת הדלק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב חדש יכול לצרוך 30 אחוז יותר. אני עם i20 מנוע 1000 אחרי 1300 קמ מתחיל לראות שיפור בצריכה. היום בכביש חיפה קריות . עירוני ובין עירוני 1 ליטר ל 16 קמ. בעיר עם מזגן עליות בעיקר עושה 1:12 בבוקר 1:13 צהריים.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מצוינת , מעניין לשמוע על כל השיפורים שנעשו בין מודל ישן לחדש יותר , נראה שזה לא מעט בכלל.

 

מניח שהצריכה תשתפר אחרי תקופה ההרצה. איפה הצריכה עומדת בשנתון 2014 ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי ספייס סטאר למשך שנתיים שנת 2013 וצריכת הדלק שלה בעיר אילת הייתה כמו שלך בערך, 1:12 בעיר.

בבין-עירוני צריכת הדלק הייתה כ18 ק"מ לליטר עם מזגן בשיוט על 110-120.

כרגע אני עם סיוויק 16' ושקלתי אולי לחזור לספייס סטאר בעוד כשנה בערך.

אני לא חושב שצריכת הדלק שלך בעייתית, הרכב שלי בעת הקניה עבר 124 אלף, ומכירה ב153 אלף ק"מ.


היום: הונדה HRV, אקסקיוטיב, 16'.

בעבר:

הונדה סיוויק האצ'בק, אלגנס, 16'.

מיצובישי כוכב חלל, 1.2 סוף 13'.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך קבעת שלאחר 300 קמ הצריכה גרוע ב - 30 אחוז?

 

כמה פעמים תדלקת וחישבת? פעם וחצי?

 

אל תתייחס לצריכה במחשב, תחשב צריכה בשיטה אמיתית.


Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

Kia Cerato 08' LX 122 HP << Current

PIONEER DEH-X3950BT

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אחכה גם אחרי ה-2000 ק"ם.

כרגע זה עומד על כמעט 12 ק"ם לליטר. רק בעיר,עם מזגן כל הזמן. כאשר המזגן בחדשה עובד הרבה יותר טוב ומוציא הרבה יותר קור.[הדבר גם משפיע על צריכת הדלק]

אחרי ה-2000 ק"ם אבדוק צריכה בבינעירוני, במהירות בין 100 -110 קמ"ש.

אני אופטימי, ומקווה שזה יסתדר.

רק רציתי לדעת, אם המצב הזה זהה לעוד מישהו עם רכב חדש דומה, וזה יסדר לו, מבחינת צריכת הדלק.

 

12 ק"מ לליטר בעיר בלבד עם מזגן לא נשמע לי כמו נתון רע במיוחד, אולי טיפונת נמוך כי מדובר באילת שהנסיעה בה זורמת טוב אבל עדיין, עם עומס החום הקיצוני והכל זה לא נשמע כמו נתון כזה חריג.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור אם הכל תקין, צריכת הדלק הולכת להשתפר. מכר עם פיקנטו חדשה בדיוק באותו הסרט.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לנו גם יש ספייס סטאר 2014, כשקיבלנו בפורום את הספייס סטאר אחרי מתיחת הפנים למבחן טווח ארוך לא היו הבדלי דלק גדולים.

למעשה השגתי צריכת דלק של 1/22 ממעלוצ לחדרה ובחסור תידלוק בנהריה.

 

מניח שזה בגלל שהרכב חדש.

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה תדלוק ראשון, אתה לא יודע בדיוק כמה דלק יש במיכל, תחזור אחרי שלושה ארבעה תדלוקים.

במקרה שלי (דאצ'יה סנדרו 1.2) , גם חייבו אותי על מיכל ראשון באוטו , וצריכת הדלק הראשונה במיכל יצאה 1-12. שנייה יצאה כבר 1-14 מאז אני עומד על ממוצע של 1-16 שרובו עירוני בירושלים (הרוב ללא מזגן).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...